sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Tervetuloa 2012!

 En sitten saanut enää aikaiseksi eilen kirjotella Uuden Vuoden toivotuksia, mutta siis Mielettömän ihanaa Uutta Vuotta 2012 kaikille♥

Ihan ensiksi haluaisin kiittää myös teitä lukijoita siitä miten ihana viime vuosi oli. Aloitin blogin toukokuun alussa, joten ehdin kirjoittaa tätä viime vuoden puolella sellaiset melkein kahdeksan kuukautta. Siinä ajassa oon kyllä huomannu sen että oma kirjoitustaito on kyllä kehittyny, ensimmäisiä postauksia nykyisin selaillessani en voi uskoa että olen joskus kirjoittanut jotain tollasta, myötähäpeä itteeni kohtaan on suurta joidenkin tekstien kohdalla. Mutta ei kukaan oo seppä syntyessään vai miten se kliseinen sanonta meni.
                     (Oman kirjoitustaidon?) kehittymisen huomaan myös siitä että blogin lukijakunta on jatkanut kasvuaan tasaisen varmasti koko blogin olemassaolon ajan; ensimmäisenä iltana postauksen tehtyäni lukijoita ilmestyi bloggerin kautta 16, tätä kirjottaessani luku on  jo kasvanut niinkin isoksi kuin 771! Ihan huikeeta, kiitos paljon teille kaikille♥ Blogin oikeassa yläreunassa ollutta anonyymit lukijat -kyselyäkin oli käynyt sulkeutumiseen mennessä klikkaamassa 1352 henkilöä, kiitos myös teille että ilmoititte olemassaolostanne! Bloglovin'issa ja Blogilistalla seuraajia on yhteensä useita satoja, kiitos myös teille sitä kautta blogia seuraaville, on ihan mahtavaa tietää että teitä kaikkia on niin huikea määrä seuraamassa meidän elämää ja Tiaran kasvua. Vaikka välillä 120 000 kuukausittaisen vierailun määrä jopa vähän pelottaakin niin on musta silti aivan mieletöntä että te jaksatte olla mukana meidän elämässä, päivittäisinä piristäjinä, ideoiden antajina  ja oivaltavien huomioiden tekijöinä. Yksinkertaisesti: KIITOS♥



Sitten sitä asiaa meidän uudenvuodenaatosta jota siis vietettiin ihan kotosalla Oton ja Tiaran kanssa. Aamulla siivottiin ja käytiin kaupassa ostamassa ruokatarvikkeet illan herkkuja varten. Leikittiin myös Tiaran kanssa ja pelleiltiin ihan muuten vaan, meikkailin rauhassa ja jaksoin vääntää nopeat viiden minuutin laineetkin hiuksiin uudenvuoden kunniaksi. Mä jopa pitkästä aikaa otin kameran kaksi (!) kertaa ulos mukaan niin sain räpsittyä teille vähän otoksia meidän ah niin talvisesta Helsingistä. Tässä olis ensin vähän kuvia meidän neidistä josta kyllä huomaa että harjoitus tekee mestarin, päivä päivältä päätä jaksetaan kannatella masulleenkin ollessa pidempään ja pidempään! Neidin kuvien lisäksi myös kuvia kävelyreissulta kauppaan:

Taustalla ihanan sotkuinen kämppä eilen ennen siivousta, onneksi meidän hymytyttö varastaa huomion!♥

Ihana Tiara♥

Päivän eka hissipose, kauppaan lähdössä! :D

Ihanan "Talvinen" Vuosaari♥

Bongattiin me kumminki vähän jotain lumen tapasta yhdeltä pieneltä nurmikkopläntiltä!

Rakas avomieheni ja hänen charmikas poseerauksensa♥ :----D



Edelleen mä työntelen vaunuja yhtä tarmokkaana kun lokakuun alussakin, se on ihana tunne ku tietää et oma pieni ihme, maailman kallein ja rakkain asia tuhisee tyytyväisenä vaunuissa♥
Kauppareissun jälkeen tultiin kotiin valmistamaan ihania juhlaherkkuja; yrttistä prosciutto-pekonipiirakkaa ja meksikolaista salaattia. Ohjeet sain erittäin toimivaksi havaitulta Hellapoliisi -sivustolta, ja tässä ne on jos joku muukin haluaa: Meksikolainen salaatti ja Yrttinen Parmankinkkupiiras (jota muokattiin lisäämällä pekonia parmankinkkujen joukkoon ja lisäämällä täytteeseen Valion yrttinen rahka. Voin kertoa että ehkä parhaimpia herkkuja mitä ikinä ollaan Oton kanssa kokkailtu, pitää tehdä useemminkin! Otto kattoi hienosti pöydän ja ruokajuomana nautittiin sitä Oton joululahjaksi saamaa alkoholitonta luomu omenasiideriä, oli kyl tosi hyvää!






Ruoan jälkeen seittemän aikoihin illalla lähdettiin Oton ja Tirriskän kanssa ulos ampumaan raketteja, eli toisinsanoen pamauttelemaan omat pikku paukkumme ja kattomaan muiden hienoja rakettiviritelmiä:

Ostettiin vaan pikkupaukkuja ku aateltiin et jos Tiara pelkääkin sit raketteja nii menis ihan hukkaan kaikki rahat ´ku ei niitä vois ampua, mut ei se neiti kyllä yhtään pelänny vaan innossaan katteli mun sylistä.

Ihana pikkuneiti, kerrankin hereillä vaunuissa :D

Ihana mietteliäs, pallero, mitähän tuolla pienessä sievässä päässä liikkuu?♥

Päivän toka hissipose, ehkä hieman rähjäisempänä kun aiemmassa ja mä viel laitoin laskutakin päälle ja pipon päähän ettei vaan tuu kylmä!




Ihana neiti raketeilta turvassa äitin sylissä :)

"Mitä täällä tapahtuu oon aivan pihalla!"

"Jänniä nuo raketit!"



Viihdyttiin semmonen vajaa tunteroinen ulkona ja sitten kun tultiin sisälle ja alkoi Tirriskän iltatoimet ja sit vietiin neiti omaan sänkyyn. No eihän se mitään unta saanu ku kokoajan raketit paukahteli, arvatkaa mitä se teki?! Se jokelteli ja lauloi yksin meidän makkarissa omassa sängyssään tunnin ennen kun nukahti viimein. Mut siis me kokoajan itkuhälyttimestä olkkarissa kuunneltiin ja hihiteltiin ja ootettiin et millon tulee itku mut ei, sinne se sit sammu. Meidän maailman ihanin tytsy♥
                             Tasan kello 00.00 tehtiin murun kanssa samaa kuin tasan vuosi sitten, pussattiin rakettien poksahdellessa ympärillä ja sen jälkeen kilistettiin ansaitut skumppalasilliset. Eilen tuli siis tasan vuosi siitä kun me nähtiin ekaa kertaa ja tutustuttiin Oton kanssa mun kaverin uudenvuoden bileissä, eipä tiedetty sillon että tänä vuonna asiat olis näin. Oli kyllä ihanaa muistella eilen meidän tutustumista ja edellistä uutta vuotta ja vaikka vuosi sitten oli hullut bileet nii kyllä tää uusi vuosi kotona rakkaiden ja hyvän ruoan kanssa ylitti sen tuhatkertaisesti. Ei vaan pysty käsittämään että siitä on jo vuosi kun meidän rakkaustarina alkoi, pian siitäkin on jo vuosi kun me saatiin tietää neidin olemassaolosta... Voivoii nyt lopetan ihan oikeesti tän muistelemisen tai tulee onnen itku silmään! :D
                             Tää päivä on kulunut vaan kotona lagaillessa ja eilisen nameja jämiä syödessä. Sisustin myös vähän ruokailutilaa kun vaihdoin pari taulua ja lisäsin yhden taulun sinne. Tiarakin on ollu ylläri ylläri tapansa mukaan kuin naantalin aurinko kokopäivän ja ollaan juteltu ja leikitty ja harjoteltu päänkannattelua ja leluun tarttumista. Tässä vielä kuvia vuoden ensimmäiseltä päivältä:

"Hui ku tää leikkimatto on JÄNNÄ!"

"Ihania pupuja ja virtahepoja!"

Otto pelaa :DD Mun dataustuolista on tullu Oton pelaustuoli :D

Toi vasemmanpuoleinen Marilyn on uusi ja toi oikeenpuolimmainen on ollu tossa jo kauan :) Sopii kivasti yhteen mun mielestä vaikka kehykset onkin erilaiset :)

Upea Demin julistekalenteri tälle vuodelle, leikkelin vähän ja asettelin kehyksiin, mä ainakin tykkään! :D

Tää on mun yhden luokkalaisen ylä-asteella kuvaama taideteos, mä rakastan tota edelleenkin ja mun mielestä toi sopii täydellisesti meidän kotiin :)

Ja tältä meidän ruokailutila nyt näyttää ja en usko et alan enempää enää sisustelemaankaan kun varmaan keväämmällä muutetaan isompaan kämppäänkin jos löytyy kiva kämppä tästä läheltä :)
Mä vastasin tänään kaikkien edellisten postausten kommentteihin vihdoin, oon todella pahoillani että mulla kesti niin kauan vastata! Ette oo jaksanu kommentoidakaan mulle kun en oo vastaillut, anteeksi vielä! Mä lupaan ryhdistäytyä tässä kommentteihin vastaamisessa nyt ku oon terveenä! Toivottavasti jaksatte kommentoida vielä mulle vaikka oonkin ollut tämmönen hidas kakka, sillä teidän kommentit on aivan ihanaa luettavaa ja mä tykkään vastata niihin! Ois ihana kuulla teidän uudenvuoden menoistakin kun nyt kerroin oman puoleni! Nyt toivotan vielä viimeset Uuden Vuoden toivotukset teille ihanuuksille, moikkamoii♥

27 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja ihana Tiara! :)

    VastaaPoista
  2. Hyvää uuttavuotta Iina ♥ toivottavasti jaksasit vielä tänkin vuoden bloggailla :>

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja Aww Tiara on niin söpö <3 =)

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia taas kerran :) Ja aivan mahtavaa Uutta Vuotta teidän koko perheelle. Ilolla on serurattu tätä blogia vaikka oma tyttö onkin jo huimasti isompi :)

    VastaaPoista
  5. heippahei <3 me käytiin mummulla ja papalla syömässä päivällä ja Nico näki serkkujaan siellä :) illasta mentiin toiselle mummolle ja siellä vietettiin aikaa ja ammuttiin raketteja, Nicokin tykkäs kovasti mutta isommista raketeista raukalla pääs jo itku :D muuten meillä tavallinen päivä ja ilta :) onneks poika nukkui hyvin, pelkäsin kun koko ajan kävi kamala pauke että poika ei nukaha ikinä! ja myöhemmin että herää! joo huomaa kyllä että toi uusivuosikin muuttuu lapsen myötä :D noista rattaisen työntelystä vielä, että ite oon miettiny jos tulee ens talvena hirveesti lunta ni miten mä pääsen tuolla ulkona eteenpäin tuplarattaiden kanssa :D no aika näyttää :) mukavaa sunnuntaita teille <3

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia Tiarasta, on se sulonen pieni ! ja naminamin näkösiä ruokia (: Ja mun mielestä oot ihan riittävän nopee vastaamaan kommentteihin. Äärimmäisen ihanaa, että jaksat ees vastailla ja aina jotenki niin ihana pirteesti ! Oikein ihanaa uutta vuotta koko perheelle ! <3

    VastaaPoista
  7. Tiara on varmaan suloisin vauva mitä olen ikinä eläessäni nähnyt :)
    Haluisin kuitenkin kysyä (kun teidän yhteiselo vaikuttaa niin kadehdittavan sopuisalta), että riitelettekö Oton kanssa usein? Tiedän et aika henkilökohtasta. Mistä niitä riitoja useimmiten sit syttyy ja sovitteko melkein heti? Ja onks teillä ikinä ollu mitää yhtä isoa riitaa?

    VastaaPoista
  8. Tämä mun uusivuosi oli juuri samanlainen kuin sun viime uusivuosi. Toivotaan että se myös jatkuisi samallain heh:) kivaa täs on myös meidän samat nimet!

    VastaaPoista
  9. Voi että tuo mummun rakas Tiara on maailman suloisin ! Paljon pusuhaleja pienelle ! <3
    Kivan näköinen toi ruokailutila, harmoninen. :)
    Ollaan yhteyksissä ! t. Äiti-Mummu

    VastaaPoista
  10. Oot niin nätti ja ootte suloinen pikkuperhe :) Oot todella onnekas,kun oot jo tuossa iässä löytänyt Sen oikean.Kannattaa pitää noin hyvästä miehestä kiinni ja enkä yhtään epäile,ettet sitä tekis :)Se pitää vielä sanoa,että oot ihanan positiivinen ihminen,kunpa omassaki lähipiirissä olis samanlaisia ihmisiä.Positiivisuushan tarttuu :-D

    VastaaPoista
  11. Ihania kuvia ja onnea "vuosipäivästä" vaikkette sitä vissiin ihan virallisesti vielä juhlikaan! Meille tuli kans tänään vuosi täyteen mussukan kanssa. Tai siis tasan vuosi sitten hän heräs darrassa mun luota ja se oli sitten menoa se! :D Näytin miehellekin kuvia teidän söpöstä tytsytä ja sekin totesi, että teidän uusivuosi näytti just siltä, miten hänkin voisi mielellään tulevat vuodenvaihteet viettää, perheenä. :) Jee, sopii mulle erittäin passelisti, biletys on jo vähän liian nähty!

    Mua on vähän kiinnostanut, että mitäs olette tykänneet noista vaunuista? Onko hyvin toimineet tai oletteko katuneet valintaanne vai mites? :)

    VastaaPoista
  12. Voi...Iina... Sä sait mut itkemään...
    Joo,oon herkkis,sori,mut mul tuli tippa linssiin tossa heti 'alkupuheessa'!! ♥ Oot vaan niin ihana ja sust huokuu oikeen sitä hyvää energiaa! Aina,ku nään että tänne on tullu uus postaus,on ihan innossani ja hypin melkee kattoo(kuvainnollisesti siis :D ois katto jo korjattu moneen kertaan jos oisin oikeesti♥) Jatka samaan malliin! Oot ihana ihminen!
    Mun uus vuos kulu kotona herkutellen nameilla ja koiran kanssa olemisella. Kyl me sitte käytiin kattomassa äitin kanssa täs lähel lähetettyjä raketteja! Oli kyllä hienoja! :) Ite ei lähetetty raketteja koska koira. :D Tää kyllä vie näin alussa kaikki mehut pois multa ja muulta perheeltä. Mutta se on kyllä sen arvosta!:D♥
    Ihanalta kuulostaa teijän Uus Vuos! Aww,voiku romanttista toi keskiyöpusu!♥
    Tiarasta taitaa tulla samanlainen ilopilleri ku susta! ;)
    PS: Oton pose tokassa kuvassa jossa se esiintyy :D:D:D♥ Jotain kaunista!! :D

    VastaaPoista
  13. Tossa aikasemmassa postauksessa ku mietit sitä huonoa oloa mikä pahenee aamulla, niin yleensähän lämpö nousee justii iltaa kohti, että periaatteessa jos sulla on perus kuumetauti niin aamulla on parempi olo. Mut jos sulla on aamulla pahempi olo ja varsinki kurkku kipiä enemmän nii kysyisin ekana että onko sulta risat leikattu ? Entä ookko miettiny semmosia asioita kuin poskiontelotulehus esimerkiksi? =) Jos on kurkku-nenä-nielu-asteikolla jotain tai onteloissa nii räkä tahtoo tukkia pään aina aamuksi nii on tappo-olotila aamuisin :D Yritä pärjätä tyttö kyllä se siitä! =) Hyvin näytti uusvuoski jo menevän!

    VastaaPoista
  14. Ääää apua en kestä ku tää blogi on niiiii hyvä :D piti mennä tossa aikoja sitte nukkumaan mut sit huomasin uuden kirjotuksen ni jumituin lukemaan sitä ja edellisiä tekstejä vaik oon ne jo kertaalleen lukenu :D useesti käyn päivittäin ain vakoilemassa onko tänne tullu uutta kirjotusta ja vooi sitä iloa ku on uus teksti täällä :DD Ihanan kuulonen uus vuos teillä :) tuli nälkä jo noita ruokia katellessa ja tekis mieli itekki noita reseptejä kokeilla, nii hyvältä näyttää nuo ruuat!
    Ihania kuviaki teistä kolmesta saatu taas ikuistettua :)

    Ite vietin uutta vuotta mökillä ja käytiin vanhempien ja siskon ja veljen kanssa iltasella ravintolassa syömässä ja sit tultii takasin mökille ampumaan raketteja ja juomaa skumppaa :)

    Hyväää alkanutta vuotta 2012 kaikille teille! Ootte ihania <3 :)

    -Nina

    VastaaPoista
  15. heippa..olen uusi lukija. olen ennenkin käynyt blogissasi mutta nyt vasta näytti niin kiinnostavalta että jaksoin lukea tämän postauksen ja olikin niiiiiiin superkivaa luettavaa, että liitympäs lukijaksi! saanko kysyä, että jos olette olleet vuoden yhdessä ja raskauden alusta on vuosi niin öh....? ei pahalla tietenkään..en vain voi tietää kun en ole tosiaan lukenut blogiasi.

    VastaaPoista
  16. Aivan ihania kuvia :-) <3 pikkunenki on jo niin ihanan isosti kasvanu :-) kiva kuulla että teillä meni uusivuosi hyvin :-)

    VastaaPoista
  17. Aivan ihana postaus ja ihania kuvia Tiarasata taas jälleen kerran! :) ja mun mielestä tuo mitä sanoit että: "Mä vastasin tänään kaikkien edellisten postausten kommentteihin vihdoin, oon todella pahoillani että mulla kesti niin kauan vastata! Ette oo jaksanu kommentoidakaan mulle kun en oo vastaillut, anteeksi vielä!" niin sä vastaat silti ainaki sata kertaa nopeempaa mitä ne bloggarit joita seuraan. Ja ottaen huomioon että sulla on pieni lapsi ja varmasti paljo muutaki elämää ku tää blogi niin ei mua ainakaan haittaa yhtään jos joskus kestää vähä kauemmin vastata kommentteihin tai postata. :)

    VastaaPoista
  18. Olet saanut uuden innokkaan lukijan ;)

    Mulle tulee niin hyvä mieli kun luen sun blogia. On ihanaa kun löytyy viel positiivisuutta maailmasta. Kirjoitat niin onnellisen oloisesti elämästä etkä valita turhista :D Kivojen postauksien lisäksi jaksat olla tyylikäs ja puet kyllä Tiarankin niin ihaniin vaatteisiin. Mulla on kaks viikkoo nuorempi poika kun sulla ja nyt vasta jaksoin ostaa uusia farkkuja, tähän asti vetelin verkkarit jalassa. Mut elämä voittaa ;)

    Oikein ihanaa uutta vuotta sulle ja sun perheellesi! Toivottavasti jaksat postailla vielä pitkään :)

    VastaaPoista
  19. Superihania kuvia! Mitäs uudenvuoden lupauksia tuli tehtyä? (:

    VastaaPoista
  20. Oi vitsi toi piirakka ja salaatti kuulostaa ja näyttää ihan superhyviltä! :-) Ja ihania juttuja täällä muutenkin, ei kyllä yhtään auta mun vauvakuumeeseen tämä blogi ;)

    VastaaPoista
  21. tulee lämmin olo ku näitä sun juttuja lukee, niistä huokuu sun hyvä ja tasapainoinen olo :) olet/olette ihania!

    -jenska

    VastaaPoista
  22. Hyvää uutta vuotta Iina! Harmi kun en asu enää Helsingissä, olisi ollut todella mukavaa tavata joskus vaikka kahvittelun merkeissä. Kaikkea hyvää teille tälle vuodelle! <3 :)

    VastaaPoista
  23. Heippa Iina! Oon lukenut sun blogia jo kauan ja sun blogisi on ehdottomasti mun lempparini! Tää on ensimmäinen kerta kun uskaltaudun kommentoimaan. Mulla tulee aina niin hyvä fiilis sun blogia lukiessa kun olet niin ihana tyttö ja sun teksteistä oikein huokuu sun onnellisuus. Arvostan sua todella paljon ihmisenä ja suhun olisi tosi mukava tutustua! Kerran oon Helsingissä sut viime vuonna nähnytkin ennen raskauttasi tai alkuajoilla, en ole varma.:) Mutta mulla olisi sulle kysyttävääkin. Kun noin melko nuorena löysit sen oikean ja vakiinnuit ja teillä on jo ihana pikkuperhe, niin onko sua ikinä pelottanut se että kaikki muuttuu? (apua en osaa selittää). Itse olen ollut parisuhteessa puolivuotta ja mua pelottaa paljon se että kun se ns. villi nuoruus jää taakse ja kaikki muuttuu. Poikaystäväni on ihana ja kohtelee minua kuin prinsessaa, vaikka riitojakin mahtuu mukaan. Mulla on tällähetkellä todella ristiriitaiset ajatukset tulevaisuuden suhteen, välillä ajattelen että olisi ihana pian asua yhdessä ja muuta ihanaa (on tullut hirmuinen vauvakuume sun blogia lukiessa ;) ). Mutta välillä päässä pyörii ajatukset siitä ,kun kavereita ei näe enää useinkaan, vanhemmat ja sisarukset jäävät kilometrien taakse ja että entä jos musta tuleekin onneton näiden edellä mainittujen syiden vuoksi. Mietin myös paljon sitä että jääkö mulla nyt jotain kokematta yms yms. Ajattelin kysyä sulta että onko kaikki tämä pelko turhaa ja onko sulla ollut tuollaisia ajatuksia (jos sekavasta selityksestäni ymmärsit mitä ajan takaa:D ) Olen 17v ja en tiedä onko tämä pelko normaalia tämän ikäiselle vai enkö vain vielä ole valmis tai jotain muuta vastaavaa. Anteeksi tämä tuntemattoman maratooni avautumis kommentti. :D Toivon teille kaikkea hyvää jatkossakin ja pikku Tiara on mitä suloisin ilmestys<3 Kiitos kun piristät päiviä ihanalla blogillasi!:)

    VastaaPoista
  24. yli ihanuus tuo vauveli =) ♥ uusi lukija =)

    VastaaPoista
  25. Sara: Kiitos paljon♥ Terkkuja sinne!

    Nora: Hyvää Uutta Vuotta! Ja kyllä mä aion jaksaa! :D♥

    Anonyymi 20.01: kiitos paljon♥ Onhan tuo meidän pieni söppänä♥

    Jonna: Voi kiitos♥ Ihanaa uutta vuotta teillekin ja ihanaa että tykkää seurailla blogia! :)♥

    Minna: Moii! Kuulostaapa ihanalta teidän uusivuosi! Ja jooo uusivuosi on kyl hieman erilainen nykyään ku ennen, mut mukavalla tavalla! :) Ja nii teillä on tuplat ens talvena, voi että♥ Oon kyl nii onnellinen teiän puolesta!

    Anonyymi 20.35: On se kyllä meidän ihanuus♥ No hyvä että mun kommenttien vastailu ei oo liian hidasta, ei vaan aina oo aikaa ja jaksamista vaikka kuinka haluisin kaikille vastata samantien! Ihanaa uutta vuotta sinnekin!♥

    Juuli: Aww, on se kyllä maailman ihanin neiti♥ Ja tuosta mun ja Oton riitelystä, ei me kyllä riidellä kovin usein, joskus jotain pikku kinoja mut eiköhän ne kuulu jokaiseen parisuhteeseen :) Meillä syntyy kinoja oikeestaan vaan sillon ku molemmat on ihan hirveen väsyneitä, mitä ei tapahdu hirveen usein. Meidän suurin riita oli kerran kaupassa ku mä halusin jättikatkarapuja ja Otto ei :--------D Kyllä me aina sovitaan heti, ei olla mitää mykkäkouluja pidetty vaan aina puhuttu asiat selviksi jos puhuttavaa on ja aina pyydetty molemmat anteeksi :) ei meillä oo mitää semmosta isoo riitaa ollu koskaan, toivottavasti ei tuukkaa! :D

    Anonyymi 21.43: Aww, voi kun kiva kuulla! Ja toivotaan niin :))♥ Hyvää uutta vuotta!

    Anne: On se maailman ihanin, pusuhaleja kuolaiselta Tirriskältä sullekki♥ Kiitos äitimummu♥ :DDD

    Anonyymi 22.00: Voi kiitos paljon :)♥ Kyllä mä aionkin pitää tuosta kiinni ja koen itteni kyllä onnekkaaksi ku oon Oton löytäny ja saanu viel ihanan pikkuprinsessan♥ Kiitos oikeesti hirmupaljon ihanasta kommentista ja kaikkea hyvää♥ :)

    Noora: Voi kiitos hirmusesti! Ja onnea vuosipäivästä teillekin! Mukava kuulla että sun mies on alkanu lämpenemään vaavihaaveille, toivottavasti saatte pian nauttia ihanista hetkistä perheenä! :) Ja noi vaunut on kyllä ollu tosi hyvät, kulkee hyvin niin kuivalla kun loskakelilläkin ja on kevyet ja kestävät, tavarakoriki on kätevä ja noissa on hyvät säädöt :) Aateltiin kyl nyt keväällä ostaa viel matkarattaat kuhan neiti oppii istumaan nii ne on sit helpommat ahtaissa paikoissa kuten kirppareilla ja bussissa :) Ei kyllä kaduta valinta ollenkaan!

    Aino: Aww voi sua♥ Kiitos niin paljon, taas_kerran ku oot noin ihana♥ Mulle tuli kyl nii hyvä mieli ja ihana kuulla että tykkäät noin paljon! SUlla oli kivan kuuloinen uusivuosi, ja niinhän se on et koiran pennun kanssa on alussa rankkaa mut on se kyllä ihanaakin :) Tiara on kyllä nii ihanan ilonen vauveli :)♥ Ja Oton seksikäs poseeraus, grr ;))♥ :--------D

    Anonyymi 0.00: Multa on joo leikattu kitarisat ja nielurisat jo pienenä ku oli niin paljon korvatulehduksia. Ja poskiontelotulehdusta ei tällä kertaa onneksi ollu, aiemmin on kyllä ollu miljoona kertaa. Ja kiitos ku kerroit, pitää ollakin tarkkana jos on tollanen aamu huono olo aina :D Ja kyllä nyt on jo hyvä olo onneksi, kiitos vielä!

    Nina: Voi kiitos ihan hirveesti♥ Mukava kuulla et tykkäilet niin paljon blogista ja anteeksi ku viivytin sun nukkumaanmenoa :DDD♥ Mukavalta kuulosti teidänkin uusi vuosi ja ihan itse oot ihaana!♥

    Anonyymi 8.30: Jännä että nyt sitten miellytti kun ei tämä sisältö oo oikeestaan mihinkään muuttunu :) Ja käy vaikka lukemassa niitä vanhoja tylsiä postauksia jos vaikka löytäisit vastauksen kysymykseesi :)

    VastaaPoista
  26. Fani: Voi kiitos♥ Ja on se kyllä taas kasvanu nii paljon että huhhuh!

    Anonyymi 12.28: No voi kiitti, ihana kuulla et en ookaan nii hidas ku aattelin! :D Mä yritän kyl olla mahollisimman nopee koska musta on kiva vastailla, aina ei vaan millään kerkee tai jaksa jos on ollu tosi pitkä päivä :/ Kaikkee hyvää sulle♥

    Fanni: Aww, kiitos ihan hirveesti! :) Mukava kuulla että mun blogi antaa positiivisen kuvan :) Ja ihana, tuu kertoileen teidän kuulumisia useemminkin, mukava ois kuulla noin samanikäisen vauvelin kasvusta! Ihanaa uutta vuotta teille kaikille♥

    Anni: Voi kiitos! Mä lupasin et alan siivoomaan useemmin! :DD

    MIMOSA: Ne oli kyl hyvän makusia! :) Kiitos paljon ;D Ja ihanaa vauvakuumeilua, itelläki on palannu vauvakuume takas :D!

    Jenska: Voi että, kiitos paljon ja itse oot! :)

    Anonyymi 23.01: No en yhtään tiiä kuka oot mutta tuu vaikka käymään Helsingiss' joskus ja juttele täällä useemminkin nii mennää kahville :D! kaikkea hyvää sullekin♥

    Anonyymi 1.47: No moi! Ihana kuulla että tykkäät ja mukavaa myös että uskaltauduit kommentoimaan! :) Kiitos ihan hirmuisesti sun kauniista sanoista :)♥ Ja kysymyksiisi voisin vastata että kyllä mua tottakai alussa pelotti jonkin verran että pystynhän varmasti muuttumaan itse niin paljon kuin tällainen elämänmuutos vaatii, mutta raskauden aikana me ehdittiin Oton kanssa kasvaa ja valmistautua tulevaan ja tää on just sitä mitä ollaan aina haluttu ja miljoona kertaa enemmän. Ja kyllä me nähdään kavereita vieläkin paljon, nykyään yhteiset puuhat on vaan erilaisia, istutaan iltaa, tehdään ruokaa ja leikitään Tiaran kanssa. Mut sä oot vielä huomattavasti nuorempi kuin minä, ja sulla ei ole mikään kiire. Jos et itse koe olevasi valmis niin silloin et ole, mutta jos sulla on semmonen olo että haluat siirtyä eteenpäin ja tunnet pystyväsi siihen niin mikäs siinä :) Ja kyllä mä sanoisin et 17-vuotiaalle vakiintumisen pelko on ihan todella normaalia! Mä olin itse 17v ihan täys pentu vielä, en ois tosiaankaan ollu valmis tähän elämään mitä meillä nyt on, mut toisaalta ihmiset on erilaisia, itse en ollut 17v vielä edes seurustellut koskaan vakavasti :D Kaikkea hyvää teillekin aj toivottavasti sun ajatukset selkiytyy ja tiedät mitä haluat, vaikka ei sulla mikään kiire päätösten kanssa ole, ihanaa vuotta 2012 sulle!♥

    -ida: Kiva kun tulit kommentoimaan! Ja on se meidän pieni ihanuus♥

    VastaaPoista
  27. Voooi se on ihan suhun tullu! Aivan äärettömän suloinen vauva <3 onnea sulle ja otolle <3 olette kyllä varmasti hyvät vanhemmat :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥