perjantai 20. tammikuuta 2012

Kiireinen äiti ja 4kk vanha neitokainen

Siis mulla on ollu niin kiireinen viikko että ihan hengästyttää kun alkaa miettimään. Mä en oo pitkiin pitkiin  aikoihin saanu niin paljoa aikaseksi mitä tällä viikolla. Jonkun toisen korvaan  voi kuulostaa pieneltä ja varmasti kuulostaakin, mutta kotihiiri-iinalle tässä on ollu enemmän kun tarpeeksi! Meillä on käyny vieraita useampaankin otteeseen, oon saanut uudet kynnet, oon käynyt Oton työpaikalla näyttämässä Tirriskää sen duunikavereille, syömässä stadin keskustassa Nonan kanssa, moikkailemassa mun kaveria Tinoa One Wayssa ja muuten vaan pyörinyt ympäri ämpäri.
                   Kaiken on kruunannut toi ihana lumisohjo ja eilinen myrsky (toisinsanoen Tiara nukkuu tyytyväisenä lämpimissä vaunuissa ja meitsi huhkii hiki hatussa työntäen vaunuja jotka juuttuu metrin välein lumeen kiinni) ja tietysti Tiaralla taitaa nyt ṕukata ensimmäistä hammasta koska illat on ollu aika erilaisia kun yleensä, kitinää ja tyytymättömyyttä. Alhaalla ikenessä on kova kohta ja Tirriskä kuolaa minkä kerkeää ja imee alahuulta. Neidillä kun ei pysy kunnolla vielä purulelukaan kädessä niin on vaikea helpottaa toisen oloa ellei sit itse istu siinä ja pidä lelua kokoajan sen suussa. Onneksi yöt ollaan saatu nukuttua hyvin kuten normaalisti ja päikkärit myös, muuten oisin varmasti ihan loppu. Mutta jospa tää tästä helpottais kun hammas vaan suostuis ulostautumaan sieltä ikenestä.
                   Näistä useista asianhaaroista johtuen en oo ehtinyt postaamaan, päivisin on ollut aina hommaa sillon kun Tiara on ollut päikkäreillä ja illalla on sitten yritetty helpottaa hammaskiukkua. Tiaran mentyä yöunille oon vaan kaatunu sänkyyn ja simahtanu samantien. Mutta nyt aattelin ees vähän paikkailla kauheaa postaustaukoa kunnon kuvapläjäyksellä! Tiistaina nyt ei varsinaisesti tapahtunut mitään kovin mainitsemisen arvoista joten tiistaina oli kamerallakin lepopäivä, mutta keskiviikkona Derya kävi tekaisemassa mulle uudet ihanat kynnet!


Kynsiin tuli siis hopeaa ja vaaleanpunaista glitteriä ja tippirajoihin valkoisia helmiä ja pinkkivalkoisia minikokoisia Chanel -logoja jotka tarkkasilmäiset ehkä bongaa! Tässä kuvassa kynnet ei oo vielä ihan asettuneet joten glitteriä on vähän sikinsokin, mutta nyt glitteriä on enää sille kuuluvissa paikoissa. Aika blingblingiä vaihteeksi, mut tykkään ihan sikana! Ei tartte muuten olla nii glamour ku on blingit kynsissä, pientä luksusta pyjamapäiviinkin!
                         Keskiviikkona Tiaralla ei ollut vielä vaikeaa hampaan kanssa ja neiti olikin itse aurinkoisuus koko päivän. Illalla kateltiin telkkaria Oton kanssa ja huomattiin että Tiara onkin herännyt päikkäreiltä ja ottanut tutin käteen! Tiara näytti yhtä hämmentyneeltä osaamisestaan kun minä ja Ottokin! Taustalla ihana lelusotku, ei oo kauheesti kerennyt siivoilla tässä mutta mitäs pienistä.




Eilen piipahdettiin Tirriskän kanssa Oton duunipaikalla esittelemässä neitiä vähän. Voi että oli Tiara ihmeissään ku varmaan kymmenen eri tyyppiä tuli ihmettelemään ja juttelemaan. Pientä vierastusta oli ehkä havaittavissa epäluuloisesta katseesta päätellen mutta kiltisti Tiara kumminkin oli ja jopa jutteli vähän. Tämän visiitin jälkeen neiti olikin sopivasti aivan naati ja nukahti vaunuihin samantien, mä jatkoin sitten matkaa metrolla keskustaan ja mentiin Nonan kanssa syömään Senaatintorilla sijaitsevaan Kiseleffin taloon ihanaan Ciao! Caffe:en.
                    Ruoka oli aivan mielettömän hyvää ja miljöö fantastinen! Kun olin pieni me aina käytiin äidin kanssa tuolla talossa pienissä käsityöliikkeissä mutta nyt uudistusremontin jälkeen en ollutkaan siellä vieraillut. Oli kyllä aivan ihanasti uudistettu ja siellä oli ehkä maailman hienoimmat vessatkin, hahah! Mun naama ja hiukset on todella edustavassa kunnossa noissa kuvissa kun lumimyrskyssä tietysti kyyneleet virtas ku oli niin kauhea tuuli ja suoristetut hiukset kihartui kastuessaan.

Mun salaatti jossa oli mm. kanaa, artiskokkaa, aurinkokuivattuja tomaatteja, oliiveja, minimaisseja, cashew-pähkinöitä ja ihanaa hunajaista kastiketta!
Nonan salaatti, sama satsi kun mulla mut kanan tilalla fetaa ja ei oliiveja! Ruokajuomana meillä oli superhyvää luomu persikkajääteetä

Kiireinen businesswoman? Miksi mä aina näytän niin tyhmältä kun puhun puhelimessa? Onko muilla samaa ongelmaa? :D

Ciao! Caffe






Illalla tulin sit samaa matkaa metrolla Oton kanssa kun oltiin pyöritty Nonan kanssa tarpeeksi ja käyty moikkailemassa mun kaveria Tinoa One Wayssa. Tino ei ollu ennen nähny Tirriskää ja sehän rakastu heti meidän pikku tuhisijaan<3 Tiara siis tosiaan nukkui koko sen ajan joka oltiin kaupungilla, eli päälle 4h?  Neiti sai siis aika hyvät päikkärit, onneksi unta riitti vielä yöksikin. Tultiin kotiin viiden aikoihin ja Oton kaveri Otto (kyllä :D) tuli sitten meille vielä syömään Cheddar-pekonipastaa jota kokkailtiin. Oli kyllä mukava päivä kiireisyydestä huolimatta ja kiva tehdä muutakin kun möllöttää kotona päivät pitkät.
                         Kaupungilta tarttui mukaan vielä pieni 4kk-lahja Tiaralle. Kävin Mique -kaupassa Nonaa odotellessa ja enhän mä tietenkään voinut olla nappaamatta mukaan paria ihanaa juttua:


Ihana mustavalkoinen kylpyankka keltaisten kaveriksi ja maailman söpöimmät ballerinasukat joissa oli jotku ihmeen muoviset tekojalat sisällä :D
Tässä vielä pari kuvaa meidän ihanasta 4kk vanhasta pipopäästä, neidillä alko taas kertymään karstaa päälaelle niin piti tehdä öljy+harjaus uudelleen. Onneksi lähti kerralla kaikki pois! Tiara on hassu vauva, se rakastaa ku harjaan sen päätä se oikeen kujertelee ja höpöttää samalla ja hymyilee iloisesti! Mut hyvä että se tykkää, muuten vois olla vaikee saada karstoja pois.



Tällä viikolla mua on pitänyt myös kiireisenä eräs aivan mahtava projekti jota ollaan muutaman blogimutsin kanssa väsäilty. Vielä en paljasta mitään sen suurempaa kuin että olkaahan maanantaina kuulolla, silloin räjähtää! Tällä viikolla tuli ensin jo sellainen tunne että koko homma leviää käsiin kun yhtäkkiä porukkaan alkoi ilmestymään tuikituntemattomia ihmisiä ja tuntui että mistään asioista ei saada sovittua kun oli liikaa erilaisia mielipiteitä, mutta me vetäydyttiin sitten omaan pieneen porukkaan ja nyt alkaa kaikki olla valmista. Eikös ole ärsyttävää kun en kerro enempää ;D? Mut kerranki tälleen, yleensä en osaa pitää salaisuuksia! On ollu kyllä ihana viikko kiireistä huolimatta!

Mä alan nyt leikkimään meidän ihanan pikku apinan kanssa. Mutta olkaahan kuulolla! Ja mä kyllä aion palata normaaliin postaus- ja kommentteihinvastaustahtiin, tää viikko on ollut vaan ihan super kiireinen! Uusi ulkoasu on myös jo työn alla, joten ensi viikolla tiedossa "isoja" juttuja bloggailun kannalta! Kauheesti huutomerkkejä tässä kappaleessa, no eikai se ole niin vakavaa.. Aivan ihanaa viikonloppua kaikille<3

Edit// Sellanen juttu tuli vielä mieleen kun aloin noita edellisen postauksen kommentteja lukemaan, että meikkaatteko te anonyymit siellä ruudun toisella puolella joka ikinen päivä samalla tavalla? Aika tylsää mun makuun. Mä ainakin tykkään vaihdella mun meikkaustyylejä useinkin ja kokeilla erilaisia juttuja. Mun mielestä on oikeesti todella naurettavaa että heti jos meikkaan eri tavalla niin tulee miljoona "miks noin tummat meikit, oot nätimpi vähemmällä" -kommenttia. 
                Mä olen täällä ennenkin sanonut ja sanon nyt uudestaan, että mä meikkaan just niinkun mua itseäni huvittaa, tää on mun naama ja vaikka mulle tulis toiset 60 kommenttia kuinka rumat mun meikit on niin se ei saa mua muuttamaan mun meikkaustyyliä. Ei mua ainakaan kiinnosta yhtään jos joku nimetön harmaa lukija ei pidä mun meikeistä, tärkeämpää mulle on se että minä ja vaikkapa Otto on tyytyväinen. Vaihtelu virkistää ja aion jatkossakin kokeilla erilaisia meikkejä ja meikata joskus vähemmän ja joskus enemmän, enkä usko että olen ainoa joka näin toimii. 
                 Ja mä osaan kyllä ottaa kritiikkiä vastaan, mutta mun mielestä esimerkiksi meikkaaminen on täysin henkilökohtainen asia jossa varsinkaan anonyymien on ihan turha tulla neuvomaan. Kaikki meikkaa omalla tavallaan, en mäkään mee sanomaan gootille että "hyi sulla on kauheen tummat rajaukset oisit paljon nätimpi vähemmällä meikillä" vaikken itse samaan tapaan meikkaisikaan. Tärkeintä on olla itse tyytyväinen.

72 kommenttia:

  1. Meilläkin on neiti aina tykännyt hiusten harjauksesta. Nyt isona tyttönä yrittää jo itsekin harjailla :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. !!!!!!!!! ;) tätä on odotettu.

      Poista
    2. Oottepa ihania! :D Mukava että ootitte tätä♥

      Poista
  3. oot kaunis ihan sama mimmoset meikit naamassa tai ei meikkiä ollenkaan ! typerää tommonen alkaa arvostelemaan. sulla on niin ihana asenne, älä todellakaan välitä tommosista naurettavuuksista. paljon onnee pikkuselle ja hauskaa viikonloppua kauniille nuorelle äidille ja komealle isälle ! ootte superihana perhe <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :))♥ Onnittelut meni tirriskälle, se lähetti kuolapusuja! :D Oot ihana ja mahtavaa viikkoa sulle :)♥

      Poista
  4. Oot tosi ihana ihminen ja muuten,mut yks asia mua vähän ihmetyttää: Aina jos joku kommentoi asiallisesti(esim. tuo,että kysyy vaan että miksi käytät noin tummaa meikkiä) ni eiks siihen vois vastatakki sitten asiallisesti, eikä valittaa vaan ottaa se asiallisesti ja ammatillisesti. Ymmärrän kyl jos sua risoo tommonen asia mut...nii..
    Ja en sit tarkottanu pahalla!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis mä en oikeen ymmärrä, miten mä oon nyt ollut epäasiallinen? :D En mä mun mielestä haukkunut ketään, kerroin vaan oman kantani asiaan :) Mut ihan miten vaan, ja kiitos :)

      Poista
  5. Joo mäkään en yhtään ymmmärrä mikä ongelma siinä on jos meikkailee välillä enemmän ja välillä vähemmän! Valmistuin just meikkaaja-maskeeraajaksi ja mun mielestä on kivaa kokeilla kaikkea uutta, mun mielestä meikki on ihan sama asia kun vaatteetkin, ei joka päivä jaksa pitää samaa paitaa :D

    Mutta mun mielestä kaikki sun meikit on nättejä, ja nyymit on aina nyymejä, koskaan ei voi tehä mitään sellasta josta kellään nimettömällä ei olis negatiivista sanottavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nimenomaan, mustaki on just kiva meikkailla erilailla ja kokeilla uusia juttuja! :D Hyvä vertaus :) Kiitos paljon♥ Ja näinhän se on että aina ne jotain keksii! :D

      Poista
  6. miekin näytän tyhmältä ku puhun puhelimessa :D mut hyvän näköist salaattii ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonni hyvä en oo ainoo! :DD Oli se kyl hyvää :)

      Poista
  7. Ihana Tirriskä pipo päässä ♥ Ja toi kun sanoit että sun naama ja hiukset on tosi edustavassa kunnossa niin niissä ei ollu kyllä yhtään mitään vikaa! Sä oot tosi kaunis vaikka sulla olis hiukset ja meikit mitenkä! Sä oot luonnon kaunis. :)

    Ja toi kun jotku kommentoi sun meikkaamisesta, ne ei varmaan ite osaa ees meikata nii niitä ärsyttää.. :D Mut sä oot kyl kaunis mis meikis vaan tai et tarvi meikkiä ees ollenkaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on meidän pipopää♥ :D Ja kuinka ihanasti sanottu, kiitos ihan hirmuisen paljon♥♥ :D Hyvää viikkoa sinne päin!

      Poista
  8. miten pystyt käyttää noi pitkiä kynsiä pienen lapsen kanssa? eikö ole esim vaikee pestä lapsi? :) ja eiks tonne alle keräänny kaikkee likaa :/..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla oo kyllä mitään vaikeuksia :) Ja geelikynnet on paljon tylpemmät kun omat kynnet nii näillä ei tuu raavittuakaan Tiaraa :) Ja meillä on ainakin kynsiharja jolla putsailen kynnenalusia päivittäin, en mä ainakaan antais vaan kaiken paskan kertyä sinne :DD

      Poista
  9. Täällä kans 4kk tytön äiti :)
    Tuli niin tuttu olo, kun luin teidän viikosta. Itsestä ainakin tuntuu, että ns. "arkisista" asioista, kuten ulkona syömässä käyminen tai kaupungilla muuten vaan hengailu, on tullut jotenkin merkityksellisempiä juttuja nyt kun niitä ei harrasta ehkä yhtä usein kuin ennen. Tai jotenkin niistä ainakin tulee aikaisempaa iloisemmaksi :) Ja sitten välillä on taas niin kiva viettää ihania rauhallisia kotipäiviä. Ja totta, lumessa tarpominen vaunujen kanssa ei oo iha helppoa hommaa, mutta käy kuntoilusta ;)
    Kiva blogi sinulla, jatka samaan malliin!
    ps. ihanat nuo pienet sukat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa kun meillä on samanikäiset neidit! :) Ja se on kyllä niin totta, arjesta poikkeevat pienetkin jutut tuo kyllä hymyn kasvoille ja piristää ihan eri tavalla nykysin :) Vaunujen kanssa tarpominen on kyllä tosiaan kunnon hikiliikuntaa :D! Kiitos paljon, ihana että tykkäät ja tuuhan kertoileen teidänkin kuulumisia, mukava kuulla miten samanikäisellä neidillä menee :))

      Poista
  10. Oi,ihana postaus! Oon varmaa alottanu noin biljoonaviiskyttuhattakuus kertaa mut ei voi mitää :D Jep,se on oma asia miten meikkaa!♥ Ite just tänä aamuna pitkäst aikaa laitoin eyelinerii koska muina aamuina ei oo ollu aikaa ja en oo jaksanu :D Ja jotkut väittää(VARSINKI MUN VELI),yleensä kyl kotiporukka,et mukamas käyttäisin liikaa meikkii. Ja mähän suutun jossain asiois tosi helposti ni haistatan niille kyllä pitkän ...... :D Toi on rasittavaa,mutta en välitä(vaikutan joltai hirveelt ämmält :D:D) Mut en kyl muuta meikkaustyyliäni vaikka kuinka ne pyytäis,se on kaikkien oma henkilökohtanen asia :) En kyl ite väittäis et meikkaan liikaa koska käytän 'vaan',riippuu tykkääkö natural vai ei, ni: meikkivoidetta,puuterii,joskus aurinkopuuterii poskii ja ripsarii(mulla on jo luonnostaan kulmakarvat tummat joten ei ONNEKS tartte ostaa ja laittaa sitä kulmakynää,nimittäin varmana mul menis hermot taas :D)... Ehkä mä sit vaan oon rumapissismeikkipelle mut whatever! :D Ja ihmisten ilmoille en osaa mennä ilman meikkii,vaikka mentäs vaa naapuriin :D Mutta joo..hirvee romaani taaas,sori! Ja ihanii kuvii. Näytän puhelimessa järkevältä mutta muuten sitte en :D Söpis toi Tirriskä pipo päässä♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ei se haittaa, musta on edelleen ihanaa että tykkäät! :DD Ja meikkaus on kyllä niin henkilökohtanen asia että mun mielestä siihen on kenenkään (vaikka ees veljen tai perheenjäsenen) turha tulla nokkaa koputtamaan :DD Romaanikommentit on parhaita♥ Kiitos paljon :D!♥

      Poista
  11. jos saa antaa postausvinkkejä ja toivomuksia:
    1. tee postaus teidän perheen lemppariruuista..puhut aina kaikista ihanista ja mielestäni ERIKOISISTA<3 ruuista joita teette, kuten tässäkin mainitsit sen cheddarpekonipastan.. voisit vähän antaa valmistusvinkkejä ja erityisesti kiinnostaa kevyet ruuat kuten erilaiset salaatit!!!!! KIITOS

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai saa antaa, postausvinkit on aina tervetulleita! :) Ja voisinpa vaikka tehdäkin, mä rakastan laittaa ruokaa! :D Kiitos vinkistä!

      Poista
  12. Hahaa, meillä on noita ihan samoja ankkoja - yritän kerätä mahdollisimman montaa eri väriä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä haluisin kanssa mutta Otto sano että meidän ankkakiintiö ois muka täynnä nyt! EI OO! Meillä on vasta kolme keltasta ankkaa ja sit toi yks ernu musta ankka XDD

      Poista
  13. mun mielestä näytät yhtä kauniilta ilman meikkiä,meikkien kanssa, oli sitä paljon tai vähän :D tyhmää tollanen, jokainen meikkaa niin kuin itse haluaa! :) maanantaita odotellessa ( :

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiitos paljon :)) Ja joo, maanantaita ootellessa! ;D

      Poista
  14. ``jossa varsinkaan anonyymien on ihan turha tulla neuvomaan`` <-- niin että anonyymithän on sit ihan ala-arvosia vai?:< vaikka tyhmät ja kateelliset anonyymit haukkuu niin täytyy yleistää meitä ketkä kehuu ja laittaa positiivisia kommentteja :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä puhuin nimenomaan niistä jotka tulee anonyyminä arvostelemaan, missään vaiheessa en kyllä mun mielestä puhunut positiivisista anonyynmikommentoijista ikävään sävyyn mun mielestä :O

      Poista
  15. musta ois kivaa, jos laittaisit joskus jtn meikkauspostauksia enemmänkin ohjeiden kera tietty! :) ite ainakin haluisin ohjeita tommoseen meikkiin mikä sulla just oli edellisessä postauksessa, ite oon vähän einari tekemään tummempia silmämeikkejä :D
    tykkään sun blogista tosi paljon ja nyt uskalsin ekan kerran kommentoida <3 ootte tosi ihana perhe!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww :D Kiitos paljon, ihana että tykkäät♥♥ Ja mulla on pari meikkipostausta jo ennestään, voisin tehdä taas joskus! :)

      Poista
  16. nuo tossut ovat kertomasi perusteellaa konttaustossut, kun pohjassa on kumi, lapsen on helpompi alkaa konttaamaan,kumi antaa pitoa,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku ei noissa oo kumia, semmosetki me varmaan pian tarvitaan! :D Mut siis noissa oli semmoset muoviset "tekojalat" et noi sukat pysyi tossa muodossa siis :D Et ne näytti silt et ne on jalassa :D

      Poista
  17. aivan älyttömän ihanat kynnet!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Onko sulla koskaan ollut hammasrautoja? Oletko ajatellut, että tarvitsisit?

      Poista
    2. Melinda: Voi kiitoksia♥♥ :)

      Anonyymi 10.51 PM: Miten sä yhtäkkiä päädyt kynsistä hampaisiin :-----D Mulla oli raudat 9 vuotta ja siitä seurauksena on täydellisen suora hammasrivistö jota on usein kehuttukin :) Että ei, en koe tarvitsevani rautoja enää :)

      Poista
  18. Mä kommentoin ekaa kertaa, vaikka olenkin jo pitkän aikaa lukenut blogiasi, mikä on muute aiva ihana(ite suunnittelen jos joku kaunis päivä itsekin aloittaisin blogin kirjoittamisen, mutta olen mukamas niin kiiereinen etten koskaan kerkeä...)
    Mun mielestä sulla on aiva ihanat meikit ollu aina ja sopii hyvin sulle, jaksaisimpa/osaisimpa itsekin ain meikata noin hyvin.
    Teidän tytön nimi on myös todella kaunis. Itse tykkään myös nimistä jotka ei ole niin normaaleja, omalla tytölläni on myös nimi jota ei kauheasti Suomesta löydy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihana että tulit kommentoimaan!!♥ Toivottavasti alottelet joskus omankin blogin nii pääsen lueskelemaan! Ja mä tykkään kyllä erikoisista nimistä tosi paljon :))

      Poista
  19. Vitsi että siellä nukutaan hyvin vaikka vedellään 4h hirsiä päivällä, Henri vaikka nukkuu esim. 2h päikkäreitä niin se valvoo silti koko yön. -.- Nyt ollaan kevyesti kuukausi tässä valvottu pojan kanssa :-D Oikein mukavaa! Toivottavasti tätä ei kauaa kestä, nimittäin kovin montaa kuukautta en jaksais putkee valvoa :-)
    Onneksi teidän neiti nukkuu hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Henriä! :D Toivottavasti teilläkin pian helpottais :)♥ Ja siis Tiara nukkuu ihan kauheesti, yöllä sen 12h ja päivällä 3-4h + parit kolmet pienemmät päikkärit (20-60min) :D

      Poista
  20. on niin hienoa että pidät pääsi tossa meikkausasiassa ja muussakin! :) ei pitäis olla muiden ongelma kuinka sä meikkaat :D Mulla tulee tiarasta mieleen syötävän ihana munkkipossu! <3 siis ei tiara näytä possulta mutta se on yhtä syötävä :D kuinka se on jo 4kk?! apua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo mä kyllä en kans ymmärrä et miten mun meikit voi jotain häiritä niin paljon :----D Se on kyllä meidän ihana munkkipossu ;D Näyttää se välillä pikkupossulta ku se vääntelee nassua :DD ja on se 4kk ja voi herranjumala kohta teilki on oma pikkupulla sylissä jo, aika menee ihan liian nopsaa!♥ :D

      Poista
  21. oiii onko tuo kännykkä samsung galaxy s?? mulla on samanlaine : ) toi pinkki kuori on ihanaa <33

    VastaaPoista
  22. Ihanat kynnet! Kuinkakohan noi pysyy ehjänä pienen lapsen kanssa? Vaikka mä en tykkää pitää omiakaan kynsiä ihan lyhyenä, ni mä voisin kuvitella ainakin, että pyllypesut tms. vois olla vähän vaikeita suorittaa. :D Söpö Tiara <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Ihan hyvin nää on pysyny ehjänä eikä oo irtoillut! Ja rakennekynsissä on se hyvä et ne on nii tylpät ettei tuu raavittua vauvaakaan, ku omat kynnet mulla ainaki on pitkinä aina aika terävät vaikka kuinka viilais :/ On se kyllä nii sulonen♥

      Poista
  23. Ihana postaus, taas kerran :) Hei miten mulla on sellanen muistikuva et oisit jossain postauksessa kertonu et osallistuit siihen voice of finland ohjelmaan? Vai sekotanko tän nyt johki toiseen blogiin? :) En millään jaksais selata kaikkia merkintöjä ja ettiä löytyykö sitä vai ei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! Nyt kyllä muuten taidat sekottaa koska mä en omista lauluääntä/nuottikorvaa nimeksikään :D Mä oon ehkä maailman epämusikaalisin ihminen :DDD

      Poista
  24. Noi kynnet on niii ihanat! <3 ja sun meikkaamisessa ei oo mitään vikaa, ei pitäs olla muitten ongelma miten sä meikkaat! olis kans kiva joskus vaikka joku meikkauspostaus! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!♥ Ja mulla löytyykin jo pari meikkipostausta, mut pitää tehdä tässä taas joskus :))

      Poista
  25. musta oot tosi kaunis ton edellisen postauksen hymy kuvissa! oli pakko tulla kirjottaa tämä kun luin noita kommentteja.. ihanaa kun jaksat silti postata vaikka onkin kiire viikko!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia♥♥ Ja kyllä mä jaksan, tulis muuten vierotusoireita! :DDD

      Poista
  26. Vauvat tekee MONIA kuukausia hampaita ja oireilee pitkän aikaa.
    Kuolaaminen ja ärtyisyys saattaa lisääntyä usean kuukauden ajaksi. Että tuskin se hammas nyt heti tulee, kun se on vauvalla kova työ,useen kuukauden ajan saada se hammas tulemaan ikenestä ja hammasluuusta läpi. Ei siis tarkoituksenani loukata, pisti vaan silmään<:
    - syksyllä hammaslääkäriksi valmistuva-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tiiän kyllä että ei se tässä lähipäivinä vielä oo puhkeamassa, Tiarakin on kuolannut jo kaks kuukautta ihan kokoajan :) Mutta siksipä mä en arvioinutkaan aikaa että milloin se hammas puhkeaa, kerroin vaan että meilläkin on hammas jo matkalla maailmaan :D

      Poista
  27. oi kuinka herkulisen näköstä ruokaa! :) ootte taas niin nätteinä Tiaran kanssa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kyl tosi hyvää! Ja voi kiitos, itse oot nätti! :)

      Poista
  28. Oiii. Kauniina kuten aina : ) Molemmat neidit ♥

    VastaaPoista
  29. ihanat kynnet <3 whooot.. oon nyt työharjottelus tuol kiselefis (Jukka Rintalalla) ja hitto ku ei törmätty :D

    p.s. Simolt terkkui sinne päi. :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kaisla!♥ Ja perkele me viel pyörittiin siin ihan Jukka Rintalan vieressä ku etittiin sitä kahvilaa! ;D Harmi ku ei nähty :(( Mut tuutte sit Simon kaa käymään meillä eiks vaa! Takasin terkkuja ja kuolasia pusuja kummitytsyltä! :D♥

      Poista
  30. Ja tosta hammasjutusta, Tiara voi tosiaan tehdä sitä hamppia toosi pitkään, esim. meillä Henri on tehny hammasta varmaan jo yli kuukauden ja nyt vasta tuntuu sellanen pieni kova valkonen patti siellä ikenessä ja senkin jälkeen voi kuulemma viel kestää että se puhkeaa.. -,- :D Mun siskonpojalla kesti 2kk että se puhkes, se kyllä näky koko ajan se pieni valkea siinä ikenessä mut vasta 2kk päästä se tuli läpi. On se vaikeeta noilla vauvoilla toi hamppien teko :( :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin mä aattelinki et taitaa tässä vierähtää vielä tovi jos toinenkin :D Kiukku onneksi on helpottanu, tais neiti olla vaan väsy rankasta viikosta niinku äitiki :D Mut on se kyllä vaikeeta noilla tosiaan! :D

      Poista
  31. Oot tosi samannäköinen tän tytön kaa

    http://yummy.indiedays.com/?attachment_id=12654

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :O Pitää käydä kattoo että minkä näkösiä sitä ollaan! :---D

      Poista
  32. Olet iina todella kaunis! Ja Tiara on ehlä suloisin lapsi ikinä :) ...ja jos joskus saatte toisen tytön ni mulla ois nimiehdotus; Tinka. Musta Tiara ja Tinka sopis niminä niin hyvin yhteen :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :))♥ Tinka on kyl tosi söpö nimi ja sopis tosiaan Tiarankin kaa hyvin, pitää kattoa suodaanko meille toista tyttöä :)♥

      Poista
  33. voi näin teidät tänään Fazer Cafessa! Meinasin aluksi moikata, mut sit tajusin että oho eihän me tunnetakkaan :D ois kyl tehny mieli tulla moikkaa ja katselee vähä lähempää pikku Tiaraa, mut jotenkin ei vain kehdannu tulla häiritsee. Ootte kyllä sulonen näky koko perhe! Ja ihana Otto kun niin isällisesti piti Tiaraa sylissä ja syötti! :> Ehkä jos vielä näen sua/teitä joskus, niin uskallan tulla kertoo miten oon teidän suuri fani!

    VastaaPoista
  34. Meillä meni niistä ekoista hammas oireista yli 2kk ennen kun lopulta puhkes. Meillä tosin tuli 2 hammasta samaan aikaan. Mut voi tosiaan kestää pitkään että sieltä jotain puhkeaa.

    VastaaPoista
  35. OISIT TULLU MOIKKAAMAAN! :D Ois ollu nii kiva, eilen nimittäin aiemminkin joku tyttö tuli kehumaan mun blogia kampissa ja voi että tuli hyvä mieli! :D Et sä ois häirinny! Mutta tuut sit seuraavan kerran ku näät meitä jossain :) Otto oli kyl ihana ku se syötti tirriskää, ite mussutin vaa croissanttia :DD! Kiitos paljon♥ Ja kiva et tulit tänne sentää kertoo et näit meitä :))

    VastaaPoista
  36. Täytyy nyt tunnustaa jotain. Kun ekan kerran eksyin blogiisi niin sain susta ihan eri käsityksen, johtuen varmaan tosta leopardikuviosta ja pidennyksistä.(tyhmää tiiän) Jatkoin sit lukemista ja nyt oon ihan koukussa ja taas huomaa kuinka ennakkoluuloinen oonkaa. Oot ihan erilainen mitä kuvittelin, mitä kauemmin luen, sitä enemmän susta pidän. Oot tositosi kaunis ja symppis. Ja Tiara on niin suloinen! Ja sun ja Oton rakkaustarina on myös jotenki niin söpö ja romanttinen. Haluisin itekki tulla äidiksi jo nuorena, mutta nyt opiskelut ym. painaa päälle. Tää blogi siis vaan kasvattaa mun vauvakuumetta, mutta silti pakko lukea!:D

    Ja jos joku tulee mussuttamaan sun meikeistä niin hyvä kun et kuuntele. Ehkä ne tulee järkiinsä niinku minä ;) Ootteko muuten ajatellu tehdä lisää lapsia? Aika henk.koht kysymys ja ette nyt varmaan ihan heti, kun Tiara on vielä noin pikkunen, mutta tulevaisuudessa? Tai että pian vai sit 5vuoden päästä.

    Kivaa sunnuntaita ja koita saada jotain selkoa tästä kommentista :D Pointti oli se, että oot ihan paras.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥