perjantai 23. maaliskuuta 2012

Meidän viikko

Eilen en kertonutkaan ollenkaan meidän kuulumisia, mutta tänään aattelin korjata tuon asian. Me ollaan hommattu kaikenlaista, keskiviikkona oltiin vauvakerhossa ja 4,5km vaunulenkillä Saran ja Eliaksen kanssa. Eilen taas suoritin tarpeellisia nettishoppailuja H&M:llä, tein lopullisen valinnan meidän tulevista matkarattaista jotka on aivan ihanat sekä tietysti leikin Tirriäisen kanssa. Otto oli kipeenä muutaman päivän nii sitäkin on pitänyt vähän hyysätä tässä sivussa, mut ihan kiva että oli kotona niin oli seuraa. Tiarasta kerkes tulla niin isin tyttö tässä viikon aikana että hyvä et Otto oli jo tänään parempi ja pysty meneen töihin. Eilen nimittäin neiti alko kaks kertaa huutamaan ku makasin sen ja Oton vieressä ja annoin sille pusun? Ja sit sen jälkeen se veti peiton mun naamalle et "mee äiti piilooon" ja alko nauramaan... Ei kelpaa äiti enää ku isi vaan! Mutta eiköhän mustaki tuu taas vähän suositumpi ku ollaan tää päivä kaksistaan ja vietetään äiti-tytär -aikaa.
                   Illemmalla ois tarkoitus mennä uudistuneeseen Itikseen kunhan Otto pääsee töistä. Mä oon ettiny Vuokista joka puolelta täydellistä palloa Tiaralle, enkä oo löytäny joten eiköhän oo aika laajentaa etsintäpiiriä. Sitä ennen luvassa vähän siivousta ja varmaan taas parin tunnin vaunulenkki Saran ja Eliaksen kanssa kun tuolla on noin huikeen ihana aurinkoinen ilma. Mä voisin vähän esitellä mun H&M -tilauksen juttuja, en mä paljoo tilannut mut muutaman kivan jutun niin Tiaralle kuin mullekin:


 Mulle ihanaihana Farkku bikertakki ja valkonen tommonen ihanan kevyt kesätoppi<3






 Kuvat H&M
Ja Tiaralle kaks tollasta supersulosta shortsihaalaria kesäksi ja kaksi hihatonta bodyä, mä en kestä ku noi haalarit on niiiiin sulosia <3

Sitten mulla olis kuvamateriaalia noista ihanista pienistä kaveruksista vauvakerhopäivältä:

Ihanat<3

"Moi Elias oot aika söpö poika <3"

"Mulla on hauskaa ku Elias on nii ihana!"

"Vitsit sä oot söpö<3"

"Mulla on monta palloo!!"

"Voisin vähä punnertaa tässä ku oon nii voimakas!"

"HÖÖ!"

Ja sitten parit päivänasukuvat musta ja Tiarastakin, mun asu keskiviikolta ja Tiaran asu torstailta:


Tiaran päivänasu:
Valkoinen body, mekko - H&M
Sukkahousut - Ellos Kids



Käärmekuvioinen trikoomekko, leggingsit - H&M
Kaulakoru ja söpölit sukat - Lindex

Kattokaas millanen söpöli mua on vastassa aina aamuisin tuolla pinnasängyssä! Maailman sulosin ilonen, jokelteleva ja täysin poikittain oleva Tirriäinen<3





Eiks olekin aika ihana! Ei oo kyllä mitään parempaa herätystä ku oman pienen neidin iloiset kiljaisut. Sitä mä en vaan voi käsittää että miten se joka ikinen yö aina herää poikittain sängystä vaikka laitan sen ihan normaalisti sinne niinkun kuuluukin. Aikamoinen vempula on kyllä, mutta mun käsittääkseni tää taitaa olla yleinen juttu aika monellakin vauvalla? Tässä on vielä pari kuvaa tältä aamulta meidän taitavasta neidistä joka harjottelee tuetta istumista:






Nojoo, mut nyt mä lähden jatkamaan tota siivousta äkkiä ennen kun Tirriskä herää päikkäreiltä jotta kerkeen vähän laittaa naamaakin ojennukseen ennen vaunulenkkiä. Huisin ihanaa viikonloppua teille kaikille ihanuuksille <3

38 kommenttia:

  1. Meilläkin on toi raitanen shortsihaalari, niiiiin söpöjä :D Tulis jo kesä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl aivan ihana! Ja NIINPÄ, en millään jaksa odottaa kesäää :((

      Poista
  2. oot kyllä niin hyvässä kunnossa että minä ja varmasti monetmonet muut lapsettomatkin ollaan niin kateellisia kun olla ja voi! ;D Tiara on hellyyttävin pikkuinen ikinä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei höpönhöpön! Ei kyllä varmasti oo lapsettomat tästä kropasta kateellisia :DD Mutta kiitoksia silti<3 Ja on se kyllä, maailman ihanin neitiskä<3

      Poista
  3. Ihania kuvia!<3

    Mutta, meiksi näki makasiinissä tollasia pehmeitä palloja! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Ja aijaa! Mä en ees tiiä mikä on makasiini :( :DD

      Poista
  4. Hei ihan tälleen btw, sulla kun on toi sivun nimi ja linkki, ja sen edessä on konkokenkä, niin miten sä oot siihen saanut kuvan? Pitääks se tehdä käsin vai miten mä saan siihen jonkun kuvan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sieltä ulkoasu -hommasta, mistä voi laittaa kaikki sivugadgetit yms nii siel vasemmassa yläkulmassa on semmonen juttu mis lukee "Fav icon" nii siihen voi laittaa minkä kuvan haluaa, kantsii vaa ettii netistä semmosii tosi pienii kuvii :)

      Poista
  5. Ihanan Lullukka vauva ! Sopivasti pullukka ♥ mut niinhän vauvat yleensäkin.
    Söpöä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa on se kyllä, meidän ihana lullukkapullukka<3

      Poista
  6. Tuli semmonen mieleen ku kattelin noita tiaran kuvia et ootko koskaa aatellu tollasia lapsimalli kuvauksia tiaralle? sillä on nii ilmeikkäät kasvot ja kuvien perusteella sopis just hyvin esim lastenvaatemainoksiin lehtiin. Jotkut maksavat ihan palkkaakin kuvauksista tai sitten yleensä palkkana on lastenvaatteita, ulkoiluasuja yms. Esim Reima-vaatemerkiltä palkkiona on ollut usein ulkoilupukuja jotka ovat kuten varmaan tiedät aika arvokkaitakin. Tällä tavoin voisitte kerätä rahaa tiaralle sitten myöhemmin opintojen varalle tai mihin nyt keksiikään :) Tai sitten saa ainakin hyviä lastenvaatteita korvaukseksi. Itse olen käynyt mallikurssin eräällä mallitoimistolla ja sitä kautta tullit tutuksi tämmöiset jutut :)

    Ihania nuo tilaamasi vaatteet kyllä! Onneks kohta alkaa tulemaan kauppoihin kesävaatteita..sit on kyllä nii kiva taas lähtee kiertelemään kauppoja :) Hauskaa viikonloppua teille kolmelle! :)

    -Nina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mä kyllä aatellut, ois just kiva mun mielestä :) Se on ihan totta et siitä sais kyllä kivoja juttuja Tiaralle ja varmasti vähän säästöön rahaakin :) Otto ei oo ihan yhtä innostunut vaan noista mallihommista kun minä, mut pitää koittaa suostutella :DD

      Ja eiks olekin! Mä oon niin innossaan kun kohta on kesä ja saa laittaa vaan vähän vaatetta päälle :) Ihanaa alkavaa viikkoa!

      Poista
  7. tää saattaa olla vähä tyhmä kysymys mutta valkasetko noita sun hampaita? ;D ja jos valkaset niin millä? ::) tiara on niiiin yli söpöö!! ja sä niin kaunis !! :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En valkase, käytän colgaten jotai valkasevaa hammastahnaa, mut en sit tiiä et valkaseeko se oikeesti ku on kumminkin vaan halpa markettituote :D Ja kiitoksia paljon<3

      Poista
  8. Nää sun postaukset on aina niin kivoja ja mielenkiintosia :))
    Noi Tiaran lähikuvat on kivat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitoksia<3 Tiarasta kyllä saa ihania kuvia :)<3

      Poista
  9. naurattaa ku oon nii pölijä:D kattoin nuita sun hmltä tilaamia vaatteita, että onpa ihania nuo kaks ekaa. sitte kattoin nuita haalareita, että aika pienet tahtoo olla, no kukaki tyylillään. sitte selasin alaspäin ja tajusin että ne tirriskälle:D joo hyvät päivän jatkot sinne:D
    -pölijä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahh :DD Joo no ne ois kyllä mulle aika pieniä, mut kyl mäki haluun tommosen shortsihaalarin ittelleni! Tosin ehkä hieman isommassa koossa ;)

      Poista
  10. Ihania kuvia Tiarasta! Varsinkin nuo "HÖÖ"-kuvat saa mut aina niin hyvälle tuulelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D Se on nii hassu ku se aina huutaa et hööööö ja sit sil on se sama ilme :D<3

      Poista
  11. Ihana postaus, taas jälleen kerran. Tiara kehittyy hirveesti, toinen on niiiin suloinen kun koittaa istuskella kuin isot tytöt konsanaan!:)
    Ja vitsi että sä oot kaunis tuossa kuvassa, näytät jotenkin älyttömän ihanalle! (kuten aina)
    Oon miettiny tässä jo pidemmän aikaa, mutten oo koskaan muistanu kysyä, että ootteko miettiny Tiaran kanssa vauvauintia?:)

    Ihanaa kevättä sinne,
    -Annika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiitos<3 Ja joo se kyllä kehittyy hirmusta vauhtia, pian varmasti istuu jo ihan kunnolla, ihana neiti<3 Ja tosta vauvauinnista, nii kyllä me sitä mietittiin mut ku ne järjestetään ihan hirveen aikasin aamulla viikonloppusin nii ei vaa jakseta liikkuu siihen aikaan :( Mut ollaan aateltu ihan itte viiä neiti uiskentelemaan :)

      Ihanaa kevättä sullekin<3

      Poista
  12. moikka :) olen lukenut pari kuukautta säännöllisesti blogiasi ja tykkään kovasti - olet kenties lemppari bloggaajani! teet ihania postauksia, tykkään tosi paljon. toivoisin useemmin postauksia, vaikka sitten joskus vähän lyhyempiä (joihin sinulla ei kulu niin paljoa aikaa) jos on muuten kiireistä tytön kanssa. ja muistelin että vihjailit ja ehkä vähän lupailitkin jokin aika sitten, että alkaisit tekemään videopostauksia sillointällöin säännöllisesti. toivoisin kovasti, että videoita alkaisi tulemaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikkamoi! Kiitoksia hirveesti :)<3 Mä haluaisin kirjottaa useemmin, mut oon vähän semmonen et en jaksa tulla postaileen jos ei oo paljoa asiaa, tykkään kirjottaa pitkästi :) Ja sit taas pitkiä postauksia en kerkee tehdä niin usein kun haluaisin :( Ja joo mä haluaisin ihan hirveesti tehdä niitä useemmin, ja voisinkin tehdä ainakin videokysymyspostauksen, että multa sais kysyy kaikkee ja sit vastailisin videolla :)) Ihanaa kevättä sulle!

      Poista
  13. Joo noi sängyssä pyörimiset on aika tuttuja meidän vajaa 7kk ikäiselle tytöllekin :) Nykyään herään lähes joka yö siihen kun pinnasängystä kuuluu epätoivoista ulinaa ja siellähän se tyllerö on taas tuhannen solmussa sängynpäätyä vasten.. :D Neuvolasta kyllä varoiteltiinkin että yöt saattavat olla levottomampia kun lapsi harjoittelee liikkumaan ja "prosessoi" sitä unissaan.

    -kinuski

    P.S. Ihana toi yöpuku! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah jep :D Tiara ei oo viel kertaakaa hermostunu siihen et se on poikittain, se on aina ihan onnessaan ja se ei ainakaan vielä oo aiheuttanu levottomuutta yöllä tai heräilyä, toivottavasti ei aiheutakkaan :D Mut varmasti vielä jossain vaiheessa tulee se aika kun neiti opettelee ties mitä kävelyä ja kiipeilyä unissaankin :D

      Ja eiks ookin, kirpparilöytö! Mahtavaa kevättä teidän perheelle :)

      Poista
  14. on taas liian söpö!! ei herttinen. hassua tuntuu ihan kun tuntisi teidät ja eläisi teidän kanssa kun on niin hyvin perillä kaikista pikkusen taidoista ja jutuista :D ihanaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä, niin ihana neiti<3 Ja hahah, mustaki välil tuntuu et monet lukijat on ikään kuin mun kavereita kun niin paljon tulee juteltua :DD

      Poista
  15. heip!
    En tiiä ootko jo kirjottanu jotain vastaavaa tällästä tai joku muu pyytäny jo tätä samaa aihetta, mut ois kiva kuulla miten sun mielestä sun ja Oton parisuhde on muuttunu Tiaran myötä? Ootko huomannu mitään? Ja miten Otto ja sä ootte muuttunu sinä aikana? :)
    Tiara on aivan ihana pikku prinsessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikkamoii :)

      Mä oon itseasiassa kirjottanut parikin postausta meidän parisuhteesta, ne löytyy tuolta alhaalta "parisuhde" -tagin alta, mut voin laittaa nyt linkit tähän ainakin niihin kahteen jotka on täysin meidän suhteesta, eli http://couturecouturee.blogspot.com/2011/10/toivepostaus-vauvan-vaikutus.html
      http://couturecouturee.blogspot.com/2012/02/vuoden-oon-tota-katellu.html

      Tuolta tageista kannattaa muutenkin käydä vilkaisemassa ensin jos on jotain mielenpäällä, sieltä usein löytyy kaikennäköistä :D Mutta toki saa kysyäkin! Ja on toi meidän neiti kyllä aivan ihana<3

      Poista
  16. miten saat tehtyy tollasen ylä jutun tohon mis on blogin nimi?
    p.s Tiera on todella suloinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai ton bannerin? Rudi on tehnyt sen mulle :)
      Ja on Tiara kyllä maailman sulosin pikkuneiti<3

      Poista
  17. Mihin matkarattaisiin päädyitte? Meidänkin pitäis ostaa neidolle matkarattaat ja olen pohtinut että mitkä ostan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me päädyttiin niihin Cosatton rattaisiin joita oon täällä esitellytkin jo, mut en kerro viel mikä malli meille tulee ;D Mut noi Cosattot on niin ihania ja söpöjä ja ei ees niin kalliita, noi mitkä meille tulee maksaa 220 € :)

      Poista
  18. Voi että Tiara on vaan niin maailman söpöin vauva!! Ihana nöpönenä ja hymy<3 Saispa itekin ostella tommosii söpöjä pikkuvaatteita, ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä, niin sulonen pieni neiti<3 Ja on kyl nii kiva shoppailla pienenpieniä vauvanvaatteita, vaikkei noi nyt enää nii pieniä ookkaan ku vaikka puoli vuotta sitten :D

      Poista
  19. heii ois kiva jos tekisit vaikka kysymyspostauksen ja videon muodossa ! :-)

    T.innokas ano,joka on lukenu blogia alusta asti (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo! Mahti idea, haluan tehdä semmosen :) Kiitos ideasta!

      Poista

Kiitos kommentistasi♥