sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Ylppäreitä ja ihana aamu

Eilen oli Tirriskän ihanan kummitätsykän ylppärit siis! Ja vaikka kaikki meni säästä alkan aivan pieleen meillä koko päivän niin oli ihan super hauskat juhlat ja ihana päivä muutenkin! Pieleen menemisellä tarkoitan sitä että ensinnäkin, taivaalta satoi suunnilleen kissoja ja koiria ja tuuli oli sellainen että vaunut olis varmaan liikkuneet autojakin nopeammin jos ois päästäny kädet irti aisasta.  Oli todella mukavaa siis siirtyä täältä Vuosaaresta Vantaan perimmäiseen nurkkaan! Mellunmäessä odottaessamme bussia joka kulkee kerran tunnissa, huomasimme, että emme mahdukaan bussiin koska pysäkillä oli jo kolmet toiset vaunut, jee
               Parin mutkan ja onnellisen sattuman kautta me vihdoin pääsimme juhliin, vieläpä suhteellisen ajallaan ja juhlakalu (kauhea sana muuten :D) oli innoissaan siitä että toimmekin pionin (ruusut olivat loppuneet kukkakaupasta) ruusun sijaan, kun kuulemma ruusuja oli jo ihan tarpeeksi! Neiti oli myös tyytyväinen saamiinsa koruihin ja Alkon myyjän ylistämään rosé -skumppaan jotka veimme lahjaksi. Kaikinpuolin onnistunut päivä siis! Vaikka tietenkin minä päivän ruuat voileipäkakkua odotellen skipanneena onnistuin tärisevin käsin tiputtamaan kakkulautaseni väärinpäin lattialle. Hyvä minä! Tässäpä olis vähän kuvamateriaalia eiliseltä!

Rakas<3
<3
<3

Mun hömpät XD<3


Mulla olis vielä erikseen kuvat mun ja pikkuneidin päivänasuista! Mä päädyin mustaan mekkoon (valitettavasti) siitä syystä, että ulkona oli niin karsea ilma ja sen maximekon helma olis kastunut tosi pahasti koska se oli korkkareidenkin kanssa maata laahaava ilman masua. Mutta onneksi toi musta mekkokin oli ihan kiva! Ja kuten noista ylemmistä kuvista huomaa, kyllä, mulla oli sukkahousut! Mutta mä tykkään ottaa asukuvat muuten ilman sukkahousuja koska mun mielestä kaikki asut näyttää aina kivemmalta ilman niitä. Eilen oli sääkin onneksi niin tumma ja ikävä että musta väri sopi siihen paremmin kuin hyvin!




Mun päivän asu: 
Laukku - Guess
Kaikki muut - H&M
 




Pikkuneidin päivän asu:
Mekko - Monsoon
Juhlasukkahousut - Kappahl

Vaikka ulkoilma jatkuukin edelleen suhteellisen kauheana, on tää päivä ollut ainakin tähän asti ihan loistava! Tänään olis ollut mun aamu herätä (muistatteko kun joskus kerroin että mä saan nukkua lauantaiaamuisin pitkään ja Otto sunnuntaiaamuisin?), mutta Tiara nukkuikin normaalin seitsemän sijasta yhdeksään, jes! Tänään ja eilen kumpanakin päivänä Tiara on nukkunut kahdentoista tunnin täydet yöunet vaikka yleensä Tiara nukkuu 10-11h putkeen, toivottavasti tästä tulis tapa. Tässä pieni iloinen videopätkä vastaheränneestä Tirriskästä, sekä muutama kuva vielä tältä päivältä:


Vaihdettiin Tiaralle normipeiton sijaan fleecepeitto yöksi kun neiti oli parina päivänä peräkkäin ihan ylihikinen aamulla herätessää, nyt just nää kaksi ihan täyttä 12h  yötä Tiara on nukkunut ton fleecepeiton kanssa.
MIKÄ ILME!
Tiaran lempparileluja on ollut jo parin kuukauden ajan puolityhjät 0,5 litran limupullot, kaupungillakin on helppoa kun antaa oman juomapullon vaan leluksi vaunuihin niin Tiara viihtyy.
Kummitäti antoi eilen neidille oman vanhan Shrek -pehmonsa ja Tiara oli myyty! Shrekin kanssa pitää painia ihan kokoajan ja hakata sitä lattiaan.

Rakas<3
"Mä koht lähen konttaamaan ja sekös mua naurattaa!"
"Kielen näyttäminen on siis niinku siistein juttu ikinä!"
"Mä oon ilonen, haittaakse?!"
"Nää hampaat on niin mageet, vai mitä!"
 Tänään illalla telkkarista tulee mun ikuinen kestosuosikki, Tyttö sinä olet tähti -leffa! Otto ei oo hirveästi lämmennyt sille, mutta onneksi toi mun ihana murunen lupautui silti katsomaan sen mun kanssa. Viimeksi kun katsottiin Tyttö sinä olet tähti me asuttiin vielä Kannelmäessä ja mulla oli vasta pienenpieni pikkumasu jossa asusteli minikokoinen Tirriskä, ihania muistoja. Mutta tänään me tehdään uusia, vielä ihanempia muistoja meidän ihanan isonpienen neidin kanssa ja sitten ens vuonna kun toi leffa tulee niin voi taas lämmöllä muistella (ja muutenkin toki :D)!

Ihanaa sunnuntaipäivää ja alkavaa viikkoa teille kaikille<3

Miten teillä sujui juhlahumu? Tuliko kierrettyä monetkin ylppärit ja sattuiko kellekään muulle kommelluksia kuten mulle sen kakkulautasen kanssa?

37 kommenttia:

  1. Avalla on ihan sama juttu noiden muovipullojen kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah aijaa :D! Mut hyvä että on joku noin yksinkertanen juttu millä saa pienet viihtymään :D

      Poista
  2. en käsitä miten joku voi olla noin söpö! :D kerrassaan ihana mukula. Sain ite tietää 2 päivää sitten että musta tulee täti, enkä voi ku hymyillä jatkuvasti, ja näiden kuvien kattominen tuo vaan semmosen olon etten malta oikeesti odottaa joulukuuhun ku pikku vauveli tulee ja saan lelliä sen piloille <3

    Ihanaa kesää teiän perheelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä, maailman sulonen palleroinen<3 Ja voi onnea tätiyden johdosta, vauvat on ihania! :) Mullakin on kummipoika ja voi että mä odotin sen syntymää niin kovasti, hän on kans syntynyt joulukuussa ja voi hitsi että tuntu pitkältä se aika kun odotti että hän syntyy :D! Ihanaa kesää myös sulle :))<3

      Poista
  3. Ihana toi sun asu, sait sen tosi kivasti asustettua tohon juhlaan sopivaksi!! :) Ja Tiara näyttää jotenkin joltain prinsessanukelta tossa mekossa, niiiin söppänä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia paljon :)<3 Ja Tirriskä on meidän prinsessa<3

      Poista
  4. Aww miten suloinenn :) Ihana asu ja tuo laukku tuo piristystä :)) Mulla oli eilen omat juhlat ja aamulla en saanut juhlapuvun vetoketjua kiinni joten piti laittaa toinen puku kirkkoon :(((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä<3 Kiitoksia paljon :) Ja voiei mitä sulle kävi ton mekon kanssa! Mut varmasti sulla oli hieno varamekkokin vaikka tottakai se harmittaa :/

      Poista
  5. Tää blogi on noussut pikkuhiljaa ihan mun lemppariksi! :-) Oon itse tänä vuonna 21vuotta täyttävä (viimeiset väh. kolme vuotta vauvakuumeillut. xD)Tässä on niin monipuolisesti asiaa!! Normi perheen arjesta, tirriskästä jne. <3

    Tein muuten yksi pvä sitä sun kanapastaa ja se oli niiiiiiiiiiiin herkullista, että slurps<3! Pääsee ehdottomasti meidän reseptikirjaan tuo ohje. Kiitos vaan kun jaksat aina jakaa täydellisiä ruokaohjeita! :-)

    Mutta siis jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihana kuulla että tykkäät :)<3 Mäki vauvakuumeilin monta monituista vuotta ennen kun saatiin Tirriskä<3

      Ja voi että ihana että tykkäsit kanapastasta! Kiva kuulla :) Kiitokset ihanasta ihanasta kommentista<3

      Poista
  6. toi teidän pikkurinsessa on niin ylisulonen! <3 tää kans löytänyt sun blogin ja yhdeksi suosikiksi noussu, postailet sopivan usein ja monipuolisesti :) ja mikäs mukavampaa, kuin lukea lapsista ja niiden oppimista uusista asioista :) t. yhden tytön mami :) jatkahan samaan malliin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä, pieni ihana neiti suloisuus<3 Ja kiitos ihan hirmusesti, kiva että tykkäät blogista ja aihealueista :)<3 Ihanaa kesää sinulle!

      Poista
  7. Voi että mikä ilme toi toka sänkykuva(voiks noin ees sanoo ilman et toi kuulostaa härskiltä..:D) Tiarasta! :D:D mahtava lapsi on kyl! Näyttää tosi iloselta ja onneliselta!♥
    Ja toi sun asu on upee! Just hyvin osasit asustaa (: Ja on juhlakalulla(niinku sanoit:D) ihana mekko! (:
    Hyvää sunnuntai-illan jatkoa teille♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhahahah :DD Sänkykuva XD Ihana oot! Tiarakin on kyl ihana, ilonen ja sulonen<3 Kiitoksia paljon minun ja juhlaKALUN puolesta XDDD<3 Ja hauskaa viikkoa!

      Poista
  8. Ihania kuvia Tiarasta :) Sä tosin alat näyttää jo liian laihalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiara on suloisin<3 Ja en mä oo sen laihempi kun ennenkään!

      Poista
  9. Mie aattelin,että kukaan muu ei sähläillyt juhlissa, itte kaatusin kahvikupin kanssa kynnykseen:D.
    Ihana mekko siulla & Tiaralla! Molemmat ootte tosi kauniita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah nonni jes sähläilytoveri löytyi :D!! Kiitos paljon<3

      Poista
  10. siiiiis ehkä maaailman ihanampiiii kuviii Tiarasta! Toi oli hellyyttävää ku kuvaat Tiaraa tos pinnasänkys ni hän heti vetää ihanan hymy kasvoille ! (:

    ps.Toi mekko on ihana ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos<3 Tiara on ihana ku se on aamusta asti semmonen päivänpaiste, ei siinä itekkään voi koskaan olla aamusin kiukkunen tai väsyny ku on tollanen ihana herättäjä<3 :D

      Poista
  11. Ihana Tirriskä <3 , mutta mekko näytti aika tiukalta ja varmasti tukala päällä , jos kiristää! :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ON se kyllä<3 Ja toi mekko on ihan sopiva, kuvissa voi näyttää miltä vaan mutta oli ihan sopiva päällä, en mä ole mikään idiootti joka ulkonäön takia pukee lapselleen epämukavia vaatteita :D

      Poista
  12. Ihana postaus! Mulla oli itelläni tosiaan poikaystävän ylppärit. Eipä sielä kummempia kommelluksia sattunut, sää vain oli kamala pettymys täällä Jyväskylän suunnallakin :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia<3 Joo siis se sää oli aivan pyllystä! Onneks nyt alkaa olla jo nätimmät kelit!

      Poista
  13. Sydän sulaa Tirriskälle! Voi että! Ja säkin oot niin tyylikäs että oksat pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua kiitoksia paljon<3 Ja Tiara on kyl hurmurineiti<3

      Poista
  14. Tiaran mekko oli aivan ihana ja nätti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl tosi sulonen! Olin niin oottanu et saan pukea sen neidille :D!

      Poista
  15. Tosi kiva blogi :) Tiara on niiiin suloinen♥ Aivan ihana mekko :)
    Hyvää kesää koko perheelle! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia, ihana että tykkäät :) Ja Tirriskä on kyl semmonen sydänten sulattaja<3 Ihanaa kesää myös sulle :))<3

      Poista
  16. Mä oon jääny ihan koukkuun tähän sun blogiin! Kun löysin tän niin luin kerralla alusta loppuun! Oot älyttömän kaunis ja teijän pikkuneiti on vallattoman sulonen!♥
    Tosi mukavaa kesää sulle!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii ihana kuulla, kiva että tykkäät :)<3 Kiitos ihan hirmuisen paljon ja onhan toi neiti ihanin<3 Mukavaa kesää myös sulle :))

      Poista
  17. Voisitko tehä postauksen sun omista ylppäreistä? :) Jos on vielä niin hyvin mielessä että ois mahollista. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥