sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Viikonlopun kuulumisia ja vaalijännäystä!

Mulla on kyllä ollu niin kiva viikonloppu! Perjantai meni ihan vaan kotona oleillessa mutta eilen käytiin Oton ja Tiaran kanssa stadissa shoppailemassa ja kahvilla ja tänään ollaan suursiivouksen ja äänestämisen lisäksi saatu aikaan maailman paras valkosuklaa-lime juustokakku. Mä oon halunnu jo pitkään kokeilla mutta sen valmistus on tuntunu jotenkin kauheen hankalalta, onneksi päätin eilen kaupassa että nyt kokeilen ja loppujen lopuksi se olikin maailman yksinkertasinta! Kuvaa ei kakusta ole koska mä en muistanu kuvata ja nyt siitä on jo puolet tuhottu mutta resepti löytyy täältä!
                        Eilen kun olin kaupungilla koin aivan ihanan yllätyksen; mun lukija tuli moikkaamaan muaja sanomaan että mulla on kiva blogi! Voiko oikeesti olla mitään kivempaa, tuli kyllä niin hyvä mieli että kiitos sinä joka moikkailit! Koko päivän olin ihan ilosena ja sit tulin koneelle illalla ja täällä mua odotti viel toinen kommentti että mut ja Otto ja tirriäinen oli bongattu Citycenterin Fazer -kahvilassa. Pysähdyttiin sinne kun neidillä iski nälkä ja niin kyllä mullakin, söin siinä sit croissanttia ja mun hiuksetkin oli täynnä murusia varmaan! Ja silti sain ilosen ja ihanan kommentin, ihania lukijoita mulla kyllä<3 Tässä ois vähän meidän pelleilykuvia kaupungilta ja ihania hissiposeja:

Isin sylistä on hyvä mulkoilla uhkaavasti :D

Maailman rakkaimmat<3

Minun<3

Ottoa ja Tiaraa ei yhtää innostanu poseeraa, yksin hymyilin kameralle :(( :DD

Mun ihanat hömpät<3

"Iina ihan oikeesti lopeta jo toi räpsiminen!"

"No voi.... Jos mä sit alistun mun kohtaloon"
Käytiin Zarassa pyörimässä ja kerrankin tein housuostoksia! Yleensä en koskaan jaksa ostaa housuja, ostan aina paitoja tai mekkoja mut nyt löyty kivat housut niin äidille kuin tyttärellekin! Zara on oikeesti vaan maailman ihanin kauppa, siellä on nii ihanan tyylikkäitä vaatteita ja semmosii erilaisii ku missään perus Ginassa tai H&M:llä. Ja siellä on kyl niin sulosia lastenvaatteita ja -kenkiäkin. Tässä ois meidän ostoksia:



Farkkushortsit (uudet) - ZARA
Toppi, korkkarit - H&M




Mustat porkkanamalliset housut vyöllä (uudet) - ZARA
                            Valkoinen t-paita, korkkarit - H&M


"Villakangas" -housut Tiaralle - ZARA

Tiara on ollu kyllä taas niin ilosena koko viikonlopun, ei mistään hammaskiukuista tietoakaan että liekö se torstai- illan kiukku ollutkin vaan väsymystä sitten, tiedä häntä mutta ihanaa kumminkin että kotona asustaa taas hyväntuulinen pikkuipana<3

Äitin iso tytsy<3

"En varmana kato kameraan!"

"Wiii mä oon jäykkä ku patsas :D!"

"Blööö näytän teille kieltä!"

"Oon äitin ja isin paras tyttö!"
Sellanen viikonloppu meillä! Nyt siis jännäillään vielä vaalituloksia täällä, kakkonen on ykkönen ja silleen! Huomenna onkin jännä päivä kun saadaan vissiinkin Tiaran kanssa vauvaseuraa, mutta siitä lisää myöhemmin. Huomenna on myös meidän blogimutsien projektin julkistuspäivä eli siitäkin lisää huomenissa, olkaahan kuulolla! Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille, ootte parhaita<3

69 kommenttia:

  1. ää noi sun kynnet näyttää niin kivoilta noissa mäkin haluun mutku ei itelle osaa tehä varsinkaa laittaa niit helmii :( mut sinä ja pikkunen ootte ihanii♥ pusuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa nää on kyl kivat nää kynnet, tykkään! Kiitos niistä :DD <3 Itte oot ihana ja pusuja Tiaralt, semmosii tosi kuolasii! :D

      Poista
  2. voi että ko tiara on kasvanut :3 ! ootte te kyl kaikki kolme niin söpö perhe että ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä nii iso tyttö nykyään vaikka onki viel ihan vauva :DD Aww, voi kiitos<3

      Poista
  3. Ihania ihania kuvia! <3
    Ihanaa alkavaa viikkoa teillekin muru <3

    KAKKONEN ON YKKÖNEN :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JEP NIIN ON! :D JA ihanaa ku koht on viikonloppu jo :D Taas! ootte ihanii Sofian kaa <3

      Poista
  4. Höh.. Mä luulin et oisit maininnu et Otto oli mun kaa leffassa.. :( Mut mä mainitsin sun puolesta!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Mä en ollu varma haluutko et kirjotan susta nii sit jätin sen pois :(( Mut hyvä että itse mainitsit! Ja oli kyl niin kiva nähdä vaikkei kauaa keretty näkemäänkään, meiän pitää tulla käymään teillä pian :))

      Poista
    2. Jooooooooooooo! ;)

      Poista
  5. mitä tarkottaa toi kakkonen on ykkönen+

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia susta ja Tiarasta!! =) Mäki oon tulossa maaliskuussa täältä Oulusta sinne Helsinkiin ni tuun kyll heti moikkaan teitä jos vaan nään, ku ois nii kiva nähä teiät livenä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa no sun pitää infota sit täällä nii saatetaan vaikka törmätäkin! :DD Kiitos paljon<3

      Poista
  7. Vitsi on ihana lukea tätä sun blogiasi, kun oot oikeesti tosi aidosti onnellisen oloinen:) Ja Tirriäinenkin on oikein nättinä:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Tiara on meidän ihana pikku kaunokainen<3

      Poista
  8. Heihei:) seurasin pitkään sun blogia ja salaa ihailen sua:) sun blogia on niin kiva lukea ja seurata:) Olet todella nätti ja vauvasi on niin söpö:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, oot ihana! Kiitos paljon<3 Kiva että tykkäät! Ja onhan toi neiti kyllä meidän ihana söpöli<3

      Poista
  9. Olipa ihania housulöytöjä! Taidan mennä itsekin tutkimaan Zaran hyllyjä. Täytyy muuten taas kehua sun sääriä - ne on upeat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eiks ollukki! Zara on kyllä ihana kauppa! :) Ja voi kiitos :D<3

      Poista
  10. Taas kerran tuli sellanen hymy kasvoille! Nää kuvat on ihania, niinkun sun blogi yleensäkkin. Ootte kyllä ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi että<3 Ihana että tuli hymy kasvoille! Kiitos tosi paljon ihana :))

      Poista
  11. Vastaukset
    1. No niin kävi! Toivottavasti ens kerrallakin käy! :)

      Poista
  12. voiku ihania kuvia! alko taas hymyilyttää hirmusesti :>
    tiara on niin prinsessa suloisuus :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl meidän ihana päivänpaiste, tuo hymyn meidänkin kasvoille kokoajan<3 Ihana neiti!

      Poista
  13. Oot noissa mustissa porkkanahousuissa niiin upeeen näkönen, henkeni ihan salpaantui, niin raikas ja luonnollinen ja upeat hiukset!! <3
    Otto on niin hellyyttävä näky tytön kanssa :D ihana.
    Mukavaa alkavaa viikkoa teille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihan hirmusesti :))<3 Otto on kyl ihana isi Tiaralle<3 :) Mukavaa viikonLOPPUA sulle :D Venähti vähän tää kommentteihin vastaaminen :( :D

      Poista
  14. Voi että, Tiara taas aivan uskomattoman sulosena! :) Joka kuvan kohdalla tuli sellanen oooivoivoivoiaaaaaw- olo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä niin söpö neiti :D Ei siitä huonoja kuvia saakkaan paitsi jos se heiluu nii paljon et kuva tärähtää :------D

      Poista
  15. Ihana mummun rakas pieni, se oli ihana se mulkoilu-kuva isin sylistä... <3
    Olit löytänyt ihanat porkkanahousut, mutta ne ei ollu oranssit...??? :D
    Ja taas ostit sortsit, sulla ei oo niistä ainakaan pulaa, vaikka kelit ei nyt niitä oikein suosikaan. Tosin tiedän, että pidäthän sä niitä kuitenkin. :D

    Olen samaa mieltä, kakkonen on ykkönen !

    Aivan ihanat myös noi Tiaran uudet housut, villakangashousut... :)
    Minäpä killuutan sulle kohta ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Tiara on nii söpö :D Ja joo ei äiti porkkanahousut oo oranssit ne on vaa porkkanan malliset XDD Shortsit on mun lemppareita! Kakkonen on ykkönen ja Tiara on paras <3 :Ddd

      Poista
  16. Tulipa taas hyvä mieli tästä postauksesta :) Nauroin ääneen tuolle teidän viimeselle hissiposelle :D
    Sä oot ihanan tyylikäs, käytät just kivoja vaatteita ja oot aina niin nättinä! :)
    Ja Tiaraki on kasvanu hirmusti ja on niin lutunen<3
    Minäki ajattelin samaa ku Lotta et ihana lukea ku näkee että oot onnellinen ja nautit olla oman perheen ja Tiaran kans :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ;D Ihana kuulla että tuli hyvä mieli<3 Kiitos ihan hirmusti! Tiara on kyllä nii isoa neitiä jo vaikka on se silti ihan vauva :D! Mä kyllä en nauti mistään muusta niin paljon ku noiden kahden höppänän kanssa olemisesta<3 Ihanaa että sen huomaa :) Mukavaa viikonloppua!

      Poista
  17. Voi että onpa Tiaralla söpö pipo!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyl kiva :D Tilasin sen just ennen ku synnytin :D!

      Poista
  18. vitsit te teette aina kaikkii ihanii ruokii! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cooking is my passion :D Mä oikeesti rakastan kokkailla! :D

      Poista
  19. Voi vitsi mikä kroppa sulla,oon ihan kateellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D No kiitos! Ja ei kantsi olla kateellinen, on tässä vielä hommaa kerrakseen että kroppa on semmonen ku haluan! :D

      Poista
  20. Ihania kuvia, jälleen kerran! Tykkään hirveästi lukea sun blogia, mutta sellainen ehdotus, että kun otat kuvia itsestäsi, niin voisitko joskus ottaa myös muista suunnista? Olen huomannut, että otat usein monta ns. samanlaista kuvaa edestä, olis hauska esim. noista uusista ostoksista nähdä kuvaa vähän muistakin suunnista. Siis kokonaiskuvaa! Koska nythän mä en esim. nähny että millaiset noi ihanat shortsit oli takaa (joista muuten tykkäsin aivan hirmuisesti). Ei nyt välttämättä tarvii kaikista vaatteista, mutta esim. silloin kun oot käyny shoppaamassa, niin tosiaan monen kuvakulman kuvat olis tosi kivoja! Toki, itse päätät, hyvä on näinkin, mutta tällaista olen jo hetken aikaa itsekseni mietiskellyt. :)

    Ja miten voit olla noin hoikka!? TAi siis, itsekin alan olla, pikkuhiljaa 7kk synnytyksen jälkeen, mutta mutta. Pakko kysyä, että onko sulla sellaista kengurupussia mahassa? Siis löysää nahkaa. Onko ollut ja jos on, niin miten ihmeessä sait sen pois? Mä muistelisin, että sullakin taisi kuitenkin mahalla olla kokoa ja kun olet pikkuinen niinku minäkin, niin sillä kiinnostaa. Mulla meinaan alkaa muu kroppa olla jo kiintee ja pieni, mutta maha se vaan roikkuu tiukasti mukana. On ollut pakko siirtyä korkeavyötäröisiin housuihin, että pystyy edes vähän tilannetta pelastamaan ja silloin se maha tursuu ulos. Että miten ihmeessä Iina oot saanu jo itses tohon kuntoon? Ja vielä kun Tiara on meidän poikaa 3kk nuorempi! :)

    Emma & poikavauva7kk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Kiv a että tykkääät :) Ja toi on ihan hyvä ehdotus, mutta siinä on vaa semmonen juttu että esim noitaki kuvii otettiin kans takaa päin että näkyy milt ne näyttää mut sit en jotenki uskaltanu tai uskalla edelleenkään kumminkaan laittaa niitä tänne ku kohta ois kumminki joku kauhee anonyymihyökkäys siitä kuinka irstas oon ku esittelen mun persettä :DD Voin mä koittaa jos saisin jotain siveellisiä kuvia muistakin suunnista, se on ihan hyvä idea mut vaikee toteuttaa niin ettei kellään tulis mitään sanottavaa :D

      Ja siis mulla on ollu kengurupussi mahassa, kelläpä synnyttäneellä ei :D Mutta en mä tiiä se on vaa hävinny, on mul vielki ehkä vähän löllöö nahkaa jos istun mut ei mitenkää sen enempää oikeestaan ku ennen synnytystäkään, aina mulla on kyl menny maha kurttuun jos istun :D Ja siis en mä kyllä oo tehny mitään sen eteen, mä oon maailman laiskin ja nälkäsin ihminen. Kerran taisin zumbata joskus marraskuussa puoli tuntia mut seki vähän jäi :D Ja mä syön ihan miten sattuu että en noudata mitään järkevää ruokavalioo tai mitään, kai mulla on vaan hyvä aineenvaihdunta ja hyvä iho joka palautuu nopeaa :O

      Terkut sinne sulle ja pojallesi<3

      Poista
  21. Tosi kivoja ostoksia, varsinki noi mustat housut! Pitää lähtee kans ite shoppailee ja just zaraan koska sieltä tekee niin mahtavia löytöjä, mut en kyl ihan viitti tässä kunnossa lähtee isolle shoppauskierrokselle :DD Tosi söpöjä kuvia teistä, jotenki ihanan herkkiä noi oton ja tiaran kuvat:) Ja todellaki kakkonen on ykkönen!:D

    <3: http://thelittlenotebook2.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti, kiva että tykkäät! :D Ja joo loppuraskaudessa ei muakaan kauheesti huvittanu shoppailla, kivempi sit ku sai oman mahan takas :DD Otto Ja Tirriäinen on kyl sulosimpia ku ne on yhessä<3 :D Kakkonen on ykkönen todellaki! Ihanaa loppuodotusta<3 :)

      Poista
  22. Oon jo kauan kattellu että sulla on kivan näkösiä kuvia! :) Millä kameralla niitä räpsit?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Mä en kyllä oo mikään kovin taitava valokuvaaja mutta onneksi on tuo Canon eos 450D jolla saa siitä huolimatta ihan jees otoksia! :D

      Poista
  23. oi ihania ostoksia oot tehny, noi housut on ihanat! :) ja noi housut mitkä oot tirriäiselle ostanu oi että! :) awww <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos Fani<3 Mä rakastuin noihin Tiaran housuihin kans!!

      Poista
  24. Oot kyllä tosi hyvin palautunu! Ihana kroppa :)

    VastaaPoista
  25. noi mustat porkkanamalliset housut on ihanat! oliko ne alesta vai ihan normihintaiset? voisinko saada sen mallin nimen niin osais ettiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en yhtään osaa sanoa paljon noi makso tai mitään ku mulla oli lahjakortti jolla vaa ostelin menemään :D Mut siis noi on TRF:n eli sieltä nuorten vaatepuolelta :)

      Poista
  26. Voiii ettttä ku tää postaus toi taaaas kerran iloa jo hyvin etenevään maanantaihin :) Ootte niin ihania ja Tiara...kertakaikkiaan aivan älyttömän sulonen lapsi! Miten voi olla tollanen ihanuus aii että :) Kiiitos tästä ja hauskaa viikon alkua teille kolmelle sinne. Oot ihan paras ja blogis kanssa! :)

    -Nina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hirmusti ja ihanaa että maanantai meni hyvin!<3 :D Tiara on kyllä maailman ihanin pieni pulla<3 Ihanaa viikonloppua sinnepäin ja sun kommentit kyllä aina piristää niiin ihanasti päivää!

      Poista
  27. Joissain kuvissa mulla tulee Otosta ihan mieleen se tanssija Matti Puro, joka oli viime Tanssii Tähtien Kanssa -kaudellakin mukana :D
    On toi Tiara niiin sulonen ja kasvanu jo kovasti.

    KAKKONEN ON TODELLAKIN YKKÖNEN! (vaikken vielä saakkaan äänestää..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah aijaa :D Pitää googlata herra Puro! :D Ja Tiara kyl kasvaa ihan hullun nopeesti! Kakkonen on ykkönen!! :D Hauskaa viikonloppua sinnepäin<3

      Poista
  28. Hahah,vähän hyvii kuvii! :D Varsinki toi Oton hissinaurupose :D:D
    Oisit lähettäny tota juustokakkuu mullekki :( Nimittäin rakastan juustokakkuja♥
    Muutenki niin ihana postaus!
    Kakkkonen ei oo ykkönen! Vaan kutonen ;) en kyllä virallisesti äänestäny mut kouluss oli nuorisovaalit ni äänestin sit siel. 6!
    Muuten,mullaki on tommoset porkkananmalliset housut mustina!♥(Ja beigenä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah Otto on ihana :DD<3 Ja juustokakut on ihan parhaita! Ja kakkonen on ykkönen! :D Niinistö välittää vaan yrittäjistä eikä aja lapsiperheiden asioita, siksi mun valinta on Haavisto! :D Porkkananmalliset housut on kyl kivoja :)) Hauskaa viikonloppua!

      Poista
  29. Kyllä on söpö tyttö ja hieno nimi :) Ja blogi on täynnä hienoja kuvia. Ei siis vaan aiheeltaan vaan kuvauksellisestikin mun makuun kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihana että tykkäät :)) Ja Tiara on kyl maailman sulosin pieni prinsessa<3

      Poista
  30. haha ihana Tiara tos ekas kuvas :DD ja toi mis oton ilme on just niin " voi vittu nyt oikeesti " ku olla & voi :DDD ja ihanii noi sun asukuvaski! hih oot ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :DD Noi kaks murua on kyl ihan parhaita<3 Kiitos paljon ihanuus ja hyvää viikonloppua!

      Poista
  31. Itse asun vuosaaressa ja nään sua täällä aika usein :). Olette niin suloisen näköisiä kaikki kolme aina esim kaupassa :). Niin iloisia :) Piristää itseänikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww! :D Mikset oo tullut moikkaamaan! :D Kiitos paljon ja ihana jos ollaan piristetty sun päivää! :D

      Poista
  32. Ei hit.... kattelin noita sun shortseja kateellisena ku itellä on semmne ghettoperse että ei mee tollaset :D Kauhee homma pitää itteni tiimalasina ku jos vetää kaks suklaapatukkaa liikaa nii onki sitte jo päärynä ... :P Ihana pikku perhe !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D Mä haluun ghettobootyn mulla itellä ei oo persettä nimeksikään XD Kiitos paljon<3

      Poista
  33. Ooo meilläki ollaan tehty tuota juustokakkua (johon ei tule edes juustoa ;D) ja aivan ihanaa on! ja myös niin tajuttoman helppo tehdä. :) noita valion rahkojahan on myös muun makuisia(tiramisu,sitruuna,kuningatar) , että niitä vaihtelemalla saa kivasti eri makuisia kakkuja ;)
    Ja tosi sulosia kuvia! ootte niin hurmaava pieni perhe ja niin onnellisen näkönen! väkisinkin menee huulet hymyyn kun teidän kuvia katsoo :) tosi hyvää kevättä teille <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah juustokakku on jees vaikkei siihen tuukaan juustoo :DD Ja on kyl helppoi noi ja kiva ku voi tehdä erimakusiiki just nii helposti vaihtelemalla rahkoja D Kiitos ihan hirmusen paljon, ihana jos hymyilyttää<3 Ihanaa kevättä sinnekin päin!<3

      Poista
  34. voi ku noi kasvaa nopeesti!:) Tiaran pää on ihan jätti-iso ku vertaa tohon banneriin!:D ja tuttkin muuten näyttää jo suussa ihan pienelt ku vertaa vanhoihin kuviin, joissa koko tyttö melkein hukkuu siihen tuttiinsa:D mut ihanaa just että se kasvaa<3
    Ihana tyttö<3<3<3<3
    Aleksandra

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän ne kasvaa! :D Ja joo tutitki on paljon pienempii nykyään ku kattoo :D On ihana kyl seurata toisen kasvua<3 Hyvää viikonloppua!

      Poista

Kiitos kommentistasi♥