tiistai 17. toukokuuta 2011

Sunnuntaifiilis

Ei sit menty eilen kultajuhliin. Mentiin kolmen aikoihin Stadiin ku piti hoitaa asioita ja muru vei mut Subiin syömää ihanaa Kanateryaki-subii mut sit mulle tuliki yhtäkkii kauheen huono ja heikko olo ja en meinannu saada happee. Otto sit päätti et mun ei kannata nyt lähtee mihinkään kauheiden ihmismassojen keskelle ja lähettiinki vaan kotiin. Kerkesin sentään pikasesti moikkaa Atroa stadissa pitkästä aikaa ennen ku tosi huono olo iski. Harmittaahan se vähän et en päässy sinne juhliin kun ei niitä varmaan kovin usein tuu olemaan, mut kumminki tärkeintä on et vaavil on kaikki hyvin ja jos tulee niin huono olo ku mulle tuli eilen nii ei kyl varmaan kannatakkaan tehdä mitään muuta ku lepää. Kotona nukuin pitkät päiväunet ja illalla sit katottiin Oton kaa joku kauhuleffa jonka se sai ku se vei vaihtoon Gamestopiin jonku vanhan pelin. Saatiin siit vanhasta pelistä vaihdossa toinen peli ja viis leffaa, iha hyvä diili mun mielestä. Se oli mun mielest tosi pelottava se leffa ja oon varma et vauveliki oli samaa mieltä ku se alko heilumaan nii paljon masussa ku kattelin sitä, Otto ei ollu kyl meiän kaa samaa mieltä sen leffan pelottavuudesta. Oiskohan tää merkki siit et vauva on tyttö? :D Kattelin just tänään LinusLotta.comista vauvojen vaatteita ja on ne niin ihania molemmille, tytöille ja pojille. Jännittää jo kauheesti se ultra joka on tasan kahen viikon päästä ja tulee mietittyy tosi paljon vauvan sukupuolta. Kumpi tahansa on kyllä täysin tervetullut meille. Lisäsin tonne sivupalkkiin tollasen kyselyn et kumpaa veikkaatte meille olevan tulossa. Toivottavasti saan paljon vastauksia, ois jännä nähdä et mitä Te ajattelette.

Tässä olis vähän kuvamateriaalia eiliseltä, ei tosin paljoa kun ei keretty olemaan niin kauan stadissa, mut jotain kumminkin :).
Tässä tän päivän asu: Toppi & villatakki: h&m, Farkkuleggingsit & laukku: GT, Nahkatakki: Carlings, Kengät: Zara     Ainiin noist farkkuleggingseistä mun pitikin hehkuttaa! Sain mahtumaan mun XS-koon farkkulggingsit jalkaan ku käänsin vähän sitä vyötäröö vaan et se oli matalemmal, oon ikionnellinen!!! Mulla ei oo ollu housui kolmeen kuukauteen jalassa ja nyt laitoin housut ja se oli ehdottomasti mun päivän paras hetki :D


Ihana Atro muru ♥

Leffat jotka Otto sai vaihdossa, toi Transformers on joku siisti collector's edition jossa on metallikuoret. Ja hävettää tunnustaa mut en oo nähny transformersii ikinä nii iha hyvä  et saatii just toi :)

Tyttövaaville löysin sit tollasii ihanii vaatteita LinusLotta.comista, toi villatakki on joku maailman sulosin ilmestys ja oikeestaan noi kaikki kyl :D

Poikavauvelille löysin tämmösii söpöjä vaaleensinisii juttuja. Ja noi converset on ihan ehdottomat, tuli sieltä sit tyttö tai poika mut jos sen isi ja äitiki käyttää conversei nii pitää sillekki olla :D
Tänään ollaan vaa rauhassa kotona ku Otolla on viimenen vapaapäivä ja pitäis alkaa tässä siivoilemaan pikkuhiljaa. Derya ja Antti tulee kans piipahtamaan meil pikaisesti hakemassa noi meidän muuttolaatikot ku ne tarvii niitä nyt omassa muutossaan. Tää on hyvä et pystyy kierrättään noi viel kaverillekki nii ei mee turhaan roskiin :). Mä palailen myöhemmin, hauskaa päivää kaikille ♥

10 kommenttia:

  1. awwws ihania noi vaatteet en kestä <3 kato noit mun uusii kuvii täällä noi on aika järkytys XDD ja hei ala valmistautuu me tullaa koht sinne ♥

    VastaaPoista
  2. Haha eiks ookki ;) ♥ Mä katoin ne :D:D:DD mä oon tääl hei pikkareis ja kissin t-paidas et onnee jos tuutte nyt XD

    VastaaPoista
  3. täytyy kyl sanoo että muija paisunnu iha vitusti..

    VastaaPoista
  4. ihanasti vaan vähän masu pyöristyny:)

    nannestyle.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Ihania vauvojen vaatteita, ihanaa kun nyt sun masu alkaa jo kunnolla näkyy... Olet kaunis ! :)
    Onnea ja iloa jokaiseen päivään ! <3

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: No älä, painan jo melkee 50 kiloo!

    Nanne: Hihi no sais se pyöristyy jo lisääki ku en jaksais oottaa et vaavi kasvaa, mut ehkä oon sit eri mieltä ku oon viimesillään ja kauheet selkäkivut ison masun takii :D, Ja pitääpä käydä vilkasemas sunkin blogii :)

    Anonyymi: Aww kiitoksia paljon ♥ Onnea ja iloa sinnekki päin ja hyvää kesää ♥♥ :)

    VastaaPoista
  7. ei se maha oo pelkastään pyöristyny..sulla on kiva taikinanaama ;D etkä osaa vieläkään meikata..no mihin ne taidot siitä muuttuis.

    VastaaPoista
  8. Toivottavasti ymmärrät, ettei rakenneultraa tehdä pelkästään vauvan sukupuolen selvittämistä varten, kaikkein oleellisinta on selvittää onko kaikki rakenteet kunnossa... ikävä kyllä näin ei aina ole ja kannattaakin varautua kuulemaan mahdollisesti myös huonoja uutisia...:/ Toivottavasti te saatte hyviä uutisia. nimim. rv 22+2 raskauden keskeytys sikiön aivojen poikkeavuuden takia

    VastaaPoista
  9. Noniin nyymit, nyt ne päät pois perseestä ja vähän nimiä kehiin.

    Anonyymi klo. 19.03:

    Sen lisäks et sul ei oo pokkaa näyttää omaa nimees/naamaas, niin herää kysymys: mitä vittua sä hyödyt siitä et tuut haukkuu sulle tuntemattomia. Kivaa virtuaalipippelin kasvatusta, urpo.

    Ja sinä sankari, Anonyymi klo. 19.07:

    TAJUATKO SÄ VITUN NILLIPÄÄ MITEN VITUN TAHDITON KOMMENTTI TOI ON? Ei, me ei olla niin vitun tyhmiä et luullaan että rakenneultrassa on kyse vain sukupuolen selvittämisestä. Me ollaan täysin tietosia siitä että näitä ikävämpiäkin mahdollisuuksia on, me ei vaan haluta maalata piruja seinille. Iina muutenki stressaa kaikenmaailman asioista ja toi sun peeloilu ei edistä asiaa.

    Enkä mä vittu todellakaan usko että sä olet mitään menettänyt, lastasi varsinkaan. Mä tiedän tasan-vitun-tarkkaan miltä tuntuu menettää läheisiä. Sellasista asioista ei vaan noin vain puhuta. Saatanan kurttu.

    P.S. Turha turha yhtään minnekkään nillittää että mä oon ilkee ihminen, mua vaan vituttaa tollaset teidänlaiset selkärangattomat paskat. Iteppähän kaivatte verta nenästä.

    VastaaPoista
  10. Voi että ihmiset kehtaa olla anonyyminä ilkeitä. Ei varmaan kumpikaan noista kommentoijista uskaltais kellekään olla noin ilkeä, muuten kuin anonyyminä. On törkeetä touhua tollanen, noi saa varmaan kicksit vaan siitä, kun ne saa nimettömänä haukkua itseään parempia ihmisiä ja pelotella sellaisista asioista, joita kukaan ei voi etukäteen tietää. Törkeitä tyyppejä !!! Iina, pää pystyyn vaan ja anna noiden tyyppien olla omassa tuskassaan, ne ei oo terveitä, eikä niiden oma elämä ole kunnossa ! ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥