tiistai 10. toukokuuta 2011

Vauvajuttuja ♥

Netta lähti meiltä aamulla takas Ouluun ja Otto oli duunis nii vietin sit yksin himapäivää. Ulkona oli nii ihana ilma nii mul tuli sellai fiilis et haluun itekki näyttää taas kesäsen ruskettuneelta. Läträsin Doven asteittain päivettävän kans ja sit tein kesäisen värikkäät meikit. Mua on vaa sattunu tosi paljon koko päivän ku mun masussa venyy jotku jänteet jotka kiinnittää kohdun lantioon, tuntuu nivusis ja lantios tosi ikävältä ;S. Ja nää kivut vaa pahenee mitä pidemmälle raskaus etenee. Kiva ku en tällasestakaan tienny mitään ennen ku mua sit ekan kerran alko sattumaan ja tuli kauhee paniikki et onhan vauvalla kaikki hyvin :( Mut onneksi sit selvisi kivun syy. Kuvailin tänään kaikkii vauvajuttuja mitä meil jo on. En jaksanu ihan kaikista ottaa kuvii viel mut otin nyt uusimmista vaatteista ja sit leluista.
 
Nallepuku: h&m
Vaaleanvihree body: h&m Muut vaatteet: Lindex
,
Saatiin mun tädiltä mun kummipojan vanhoja leluja ja tollanen kylpykirja. :)

Tossa on mun ekat kengät jotka äidin kaveri osti mulle Lontoosta ja ne on Niken ja sit mun eka pehmolelu-taotao ja mun eka auto. Aattelin noiki antaa meiän vauvelille ♥
Täs on viel mun tän päivän meikki ja asu. Mekko: Zara, Korvikset: h&m
Nyt alan kattoon kunnol euroviisui ku oon iha innoissaan niistä. Ainaki Ruotsin biisi on just jees ja Irlannin, mut ne ei kyl oo viel täs semifinaalissa. Mut pakko kattoo silti ku tää on jokavuotinen perinne :D Hauskaa illanjatkoo ♥

17 kommenttia:

  1. hihii toi nallepuku on ihanin ♥♥ ja oot niin nätti pupu =)

    VastaaPoista
  2. ostat sit weekdaystä niit vauva vaatteita ja kenkii niit kaikkii hienoi!! oon niin katkera et mul ei oo vauvaa jolle ostaa niit ne on niiii söpöi XDD <3

    VastaaPoista
  3. Derya: Nii onki hihi ♥ Ite oot nätti ♥

    Julja: Joo oon kattonu niit jo weekdays ne on niiin sulosiii :D voit ostaa mun vauvalle ;) eiku :D ♥

    VastaaPoista
  4. Oi toi nallepuku on niin söpö! Jos joskus saan oman lapsen, ni puen sen ainoastaan tollasiin eläinvaatteisiin :D
    ja oot tosi nätti täs! :---))

    VastaaPoista
  5. Oot niin nättinä <3 ja sulosii vauva juttui.

    VastaaPoista
  6. KLIPSI: Haha eläinvaatteet on just jees :D haluisin sille lisää tollasii karva-asuja XD ja kiitos ite oot ♥

    Jarppuli: Oot ihana ♥ Haluun jo sun kaa shoppailee vauvajutskiiii ♥♥

    Janne: Kiitos ♥ :))

    VastaaPoista
  7. veikkaampa että mitä pidemmälle sun raskaus etenee, sitä upeemmalta sä tuut näyttämään! : ) ja hei ihania vaatteita pikkuselle :)!

    VastaaPoista
  8. onks tyttö vai poika tulos?

    VastaaPoista
  9. Tiina: Awws ihanasti sanottu :) toivottavasti, vaik sit loppuvaihees saattaa kyl jo olla aika tukalat oltavat et en sit tiiä kui paljon jaksan panostaa mun ulkonäköön :D mut kiitos silti ♥ Ja mäki oon iha rakastunu noihi pikku vaatteisii ja haluisin vaa kokoaja ostaa kaikkee :D:D

    Anonyymi: En viel tiiä :(

    VastaaPoista
  10. millo toi mekko o ostettu ja paljo makso?

    VastaaPoista
  11. Ostin ton mekon elo-syyskuussa 2010 ja hinta oli muistaakseni 39,90 :) en oo kyl 100% varma, mut noin muistelisin :)

    VastaaPoista
  12. Aww kiitos paljon ♥ Paitsi kattoo sit uusiks ku oon iha viimesillää jotku verkkarit jalas ja en jaksa ees meikkaa XD mut ainaki toistaseks koitan viel jaksaa panostaa :D:DD Pikkusille tehään nii ihanii vaatteit, en jaksais enää shoppailla ees mitää muuta :D

    VastaaPoista
  13. tuossa kuvassa ja siinä missä istuis näyttää sun maha ihan tytön mahalta:) mutta siinä mitä jo kommentoin aikasemmin ni näytti pojan mahalta...ottaa sustakaan selvää:))

    VastaaPoista
  14. Haha :D:DD niiii, ite en osaa ollenkaan kattoo et onko "tytön" vai "pojan" maha :D

    VastaaPoista
  15. Meil on kans toi ylin nallepuku, se on oikeesti vaan aika epäkäytännöllinen :/ Kannattaa rueta käyttää aika ajoissa koosta tietysti riippuen, meil oli 62 ja se jäi pieneks tyylii jo 2kuisena! :/

    Samoin noi lindeksin mustavalkoraidalliset pökät, ne on myös aika skidit, niinkun kaikki lindexin kuteet!

    VastaaPoista
  16. BUUHANNA: No meil on 56 ja aattelinki et jää tosi nopee varmaa pieneks, ja eihän toi kyl varmasti mitenkää hirveen käytännöllinen oo mut on se vaan nii söpö <3 :D ja ne lindexin pökät on oikeesti ihan superpienet, mahtuu varmaa ekat kaks viikkoo ja sit ei enää :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥