keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Vaatteita, Vaatteita

Tänään oon ollu tosi ahkera, kävelin Ottoo vastaan kauppaan :D. Pyörittiin sit Columbuksessa ku aattelin et tarviin jännitystä elämään ku oon vaa ollu himas nyt pari päivää, mut mulle tuli yhtäkkii iha hirveen huono olo ja alko pyörryttää ja meiän oli pakko mennä ulos. En tajuu mist se tuli ku olin kumminki syöny ja juonu ihan tarpeeks, ehk siel oli vaan nii huono sisäilma ja kuuma. No mut onneks mun olo sit helpotti ku sain vähä aikaa raitista ilmaa ja sit mentii käymää viel Suomalaisessa kirjakaupassa ja ostettii semmonen vauvankäyttökirja, sellanen läppä opas vanhemmille :D. Luin sen jo läpi ja olihan se iha hauska mut ei siitä kauheesti mitään hyötyä ollu :D. Innostuin sen luettuani ku muistin et mulla on jossain tallessa mun äidin vanha Meille tulee vauva -lehtinen ja kaivelin sen sit tuolta mun kätköistä ja oli iha hauska lukee noit 20 vuotta vanhoja ohjeitaki :D On toi kirja hieman muuttunu :D. 20 vuotta sitten äitiysavustus oli esimerkiks rahana 640mk ja nykyään se on 140€ jos valitsee rahan äitiyspakkauksen sijaan. Tuolla on kans kaikkii ihanan vanhanaikasii termejä mut kumminki loppupeleissä toi on ihan samanlainen ku nykyäänki. Mitkään perus vauvanhoito-ohjeet tai raskausajan ohjeet ei ollu muuttunu melkeimpä ollenkaan. Löysin kans samalla mun vanhan neuvolakortin ja kattelin mun mittoja ja kaikkia merkintöjä musta. Oon ollu aikamoinen kääpiö viel ekalla luokalla, 114cm pitkä ja  17kg painava :D. Aattelin kans laittaa teille kuvii ku tilasin eilen Nellystä vihdoin äitiysfarkut ja -hameen itelleni ku alkaa kyllästyttää ainainen leggingsien käyttö. Jotku kivat shortsit pitäis viel löytää, oisko teil kellää vinkkejä mist löytyis kivoi äitiysvaatteita? Niinku sellasta ihan normaalii kauppaa et ei mistää netistä? Sit samalla ku pyöriskelin kaikkien vaatekauppojen sivuilla nii eksyin semmosen italialaisen lastenvaatekaupan monnalisadreams.comin sivuille ja oon nyt iha rakastunu. Harmi vaa ku siel kaikki vaattet makso 50-150 euroo et ei ehkä kantsi investoida iha niin paljoo sellasiin vaatteisiin jotka kumminki jää vauvelille pieneks kuukaudessa-parissa. Mut ainahan sitä voi haaveilla, oli ne niiiiiiin ihania.

Tässä on tää vauvan käyttöopas, tuol puhutaa vauvast niinku se ois joku leivänpaahdin tai digiboxi et Ottoki varmasti ymmärtää :D

Vanha Meille tulee vauva -lehtinen, mun mielest toi on söpömpi toi kansikuva ku siin nykysessä :D Ja sit toi mun neuvolakortti, aika kämänen :D:D:D

Maailman tyylikkäimpii ja ihanimpii poikienvaatteita awww ♥

Ja en kestä noi cupcakevaatteet!!! Siis onks mitää söpömpää ikinä tehty tässä maailmassa? Saattaa olla et ratkeen ja tilaan tollasen jumpsuitin kyl viel joku päivä tässä jos tuol masussa on tyttö :D.

Tässä nää mun tilaukset Nellyltä, toivottavasti tulis nopsaa nii pääsis kokeilemaan :)

Tässä viel kuvaa eilisest katkarapu-halloumi-sekasotku-salaatista, oli kyl hyvää ♥ Mun ja Oton salaateis ei oo ikin salaatinlehtii ku me ei kumpikaa voida sietää niit :D Poikkeuksen Caesar-salaatti jost kummatki kyl tykkää? En tajuu :D
Tää tän päivän postaus on vähä niinku toi salaatti, kaikkee mahollist ja mahotonta :D. Teilt tuli aivan ihanii postausideoita ja kuten sanoin jo tuol kommenttiboxissa nii toteuttelen niitä aina mahdollisuuksien mukaan, mut pitää mun välil saada mun omaaki turhanpäiväst höpinää tänne väliin :D. Meen kattoo nyt salkkarit murun kaa, hauskaa iltaa ♥

12 kommenttia:

  1. äöäöööö mistä saat kaiken rahan o:?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi 21.51: Minkä kaiken rahan? :D No voin kertoo salaisuuden, sain noist nellyn vaatteist 20 euroo alennust ku mul oli sellai koodi ;D Ei mulla oo mitenkään paljoo rahaa ja en oo tosi pitkään aikaan ostanu ees vaatteita :(

    VastaaPoista
  3. Ei oo totta, sullako se neuvolakortti onkin, mä olen yrittänyt etsiä sitä täältä kotoa... Onneksi se on sulla tallessa. Ihania noi vauvanvaatteet !
    En oikein ymmärrä tota anonyymin kysymystä, minkä rahan, ethän sä kaikkee osta, mistä kerrot ??? Öitä muruseni ! ♥

    VastaaPoista
  4. Onko toi Uusivauvakäyttöopasmikälie kirja ostettu siis uutena nyt? Vai mistä hankit? Mulla saatto myös ehkä mennä sun tekstistäsä se ohi?:D

    VastaaPoista
  5. hennesissä on ainaki kivoja mammavaatteita :)

    VastaaPoista
  6. hahaa meillä on kans semmonen "käyttöopas taaperolle" missä puhutaan just niinku lapsi olis joku sähkökone :DD tossa ku sanoit et jää kuukaudessa-parissa pieneks niin kannattaa varautua et ne jää oikeesti jopa VIIKOSSA, KAHDESSA! :D meillä oli niin nopeesti kasvava mies että harmitti oikeen ku koko ajan jäi vaatteet pieneks :( ja tosiaan tuli opittua seki että pienelle ei kannata ostaa mitään hirveen kalliita vaatteita kun ne on kuitenki puklussa koko ajan, samoin ku äidin :D

    VastaaPoista
  7. Tää sun blogi on ihan huippu tätä on tosi kiva lukea ihan päivittäin. Susta tulee ihan varmasti tosi ihana äiti! Sä otat niin tosissaan ton vauva asian et ihan itsellekin tulee kylmät väreet ja hymy kasvoille! Itse olen kohta 21 vuotias ja on todella kova vauvakuume, mutta sitä saa vielä ainakin hetken odottaa. ;) Ja onnea vielä tulevalle perheenjäsenelle kun vauva pääsee maailmaan. :)

    VastaaPoista
  8. Hahaha toi vanha meille tulee vauva! :D Mutta samalla otsikolla stakes näemmä jakelee noita lehtisiä vieläkin..
    Sit kaikista paras oli ku äiti on keskonen ja mummi oli joskus sit saanu äitin synnyttyä semmoset keskosen hoito-ohjeet, niis oli ihan sakeita neuvoja.. Vastasyntyneelle pitäs antaa jtn hedelmistä puristettua mehua? :D Mut hei ihana merkintä taas, koska sulla muuten oli LA? :) Mulla on tos joulukuus, meille tulee pieni joulutonttu, hih. <3

    VastaaPoista
  9. hei suttaa nyt äkkii tosta neuvolakortista sun henkilötunnus!! ei ehkä fiksuimmast pääst levittää sitä koko maailmalle.. sitä voi käyttää ihan noinkin vaan väärin!

    VastaaPoista
  10. Anne: Juu äiti tallessa on :) Eiks ookki ihanii, mennää sit heti shoppailee ku tuut ens viikol ♥

    Henna: Siis ostettiin se eilen Suomalaisesta kirjakaupasta mikä kyl lukee tos tekstissäki :D

    Piipau: No on siellä silleen ihan kivoi, mut haluisin kans jotai sellasii persoonallisempii mitä ei tulis ihan kaikilla vastaan :/

    Charlotte: Joo meiänki pitää ostaa semmonen sit ku vaavi vähän kasvaa! :D Ja hyvä et varotit tost vaatejutusta, en kyl mitään kallist oo ostanukkaa, kallein on vissii ollu se nallepuku ja seki oli 14,90, noi bodyt ja potkarit on kummiski aika halpoja :) Ja ollaan kans saatu mun kummipojan vanhoi tosi paljon :) Vois alkaa vaa hengaamaan sit himassa alasti nii ei tarvis kokoaja pestä puklusia vaatteita? :D

    Anonyymi: Voi ku ihana kuulla! Kiitos paljon ♥

    Karo: Haha voin kuvitella joo et on ollu varmaa aika mielenkiintosii neuvoi :D:DD Mulla on LA 17.10 ja aijjaa vähä ihanaa et teille tulee pikku tonttu ♥ Kerroin Otollekki ja seki käski onnitella et onnittelut meidän molempien puolesta :))

    Anonyymi: Hyvä et sanoit, en tosiaa ees tajunnu et se lukee tossa ja ei kukaa muukaa vissii ollu kiinnittäny mitää huomioo :D Mut eipä lue enää :))

    VastaaPoista
  11. Tää blogger sekoilee ja mun kommentti tais hävitä jonnekkin. Mut jos se äskönen kommentti tulee niin sen voi poistaa.

    Noi tyttöjen vauvanvaatteet on ihan übersöpöjä! aww <3 Ja ton raskaushameen voisin ottaa vaikka en oo ees raskaana :D
    Oon uus lukija ja mulla ois kysymys, oliks tää vauva ihan suunniteltu vauva? Vai oliko yllätys? :)

    Onnee tulevasta vauvasta ja tsemppii kaikkien raskausjuttujen kanssa :) Ja hyvää kesää! :)

    VastaaPoista
  12. k: Haha mäki tykkäsin kyl niist vaatteist :) ♥ Yllätysvaavi oli mut erittäin toivottu ♥ Kiitos paljon ja hauskaa kesää sullekki ♥ :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥