tiistai 24. toukokuuta 2011

Toivepostaus pt. 1: vanhoi kuvii

Nyt on teille luvassa aikamoimnen määrä kuvia, yritin kyl karsii ja laittaa mahdollisimman vähän mut mul on kumminki kymmenii gigoi kuvia mun koneella nii niitä nyt sit riittää :D. Tuutte näkemään mun koko tyylin kehityksen yläasteen lopusta melkeen tähän päivään ja kuten varmaan huomaatte nii oon muuttunu aika paljon :D Jotku mun lookeist on nii järkyttävii et hävettää ees laittaa tänne mut toisaalt joskus oon kulkenu sen näkösenä iha tyytyväisenä nii mitäs sitä enää turhaan häpeilemään :D Naurakaa ihan vapaasti :D:D

2007 alkusyksy XD

2007 syksy

Talvi 07/08

Kevät 2008 Lontoo

Vappu 2008 ja Mörkö ♥ Oon valkoinen valas ♥

Kesä 2008 ja vitsi mul on ikävä tota Designer's Guildin tapettii, sitä ois viel pikkurulla

Elokuu 2008


Syyskuu 2008

Syyskuu 2008
Joulu 2008/2009

Tammikuu 2009

Helmikuu 2009

Maaliskuu 2009, kokeilin eka kertaa tekoripsii :D

Huhtikuu 2009

Toukokuu 2009

Toukokuu 2009

Toukokuu 2009
Elokuu 2009

Syyskuu 2009

Lokakuu 2009

Marraskuu 2009

Marraskuu 2009 Deryan partsil :D

Joulukuu 2009 ja mulla ja Deryalla meikkii ainaki 2009 kiloo :D

Joulukuu 2009 ja jäätävä pissislook :D:D::DD

Maaliskuu 2010

Maaliskuu 2010 ja operaatio Ibizan lopputuloksena kauniin oranssi väritys </3

Huhtikuu 2010
Toukokuu 2010

Ylppärit kesäkuu 2010 ja rakas äiti kulta ♥
Elokuu 2010, olin just muuttanu Helsinkii ja blondannu hiukset ja tos on Atromuru ♥


Marraskuu 2010

Helmikuu 2011, tässä kuvassa olin jo raskaana mut en tienny sitä viel  :D

Helmikuu 2011, tässä olin kans raskaana jo hihi :D

Ja tässä tiesin jo et oon raskaana, kyseessä siis maaliskuu 2011


Tässä tuli nyt hullu kasa kuvii, toivottavasti ei haittaa, en vaan osannu tiivistää neljän vuoden kuvii enää tätä enempää :D. Kommentoikaa ihmeessä mielipiteenne, mulla on ollu aika vaihtelevii tyylejä :D:D:DD. Mä meen nyt hakee mansikoita ja jätskii, hauskaa iltaa kaikille ja toivottavasti teil oli kivaa ku nauroitte mun kuville :D:D:DD ♥♥

25 kommenttia:

  1. hahahaha mä en kestä miten mulla voi olla noin paljon meikkii XDDD mut ei me ees tajuttu sitä sillon ku se oli ihan normaalii meille!?!?!?! :D:D:D mut oot ihana ja niin kaunis kulta puspus <3

    VastaaPoista
  2. Awws niin ihania kuvia! <3 Sä oot vaa kaunistunu vuosi vuodelta :)

    VastaaPoista
  3. oot paljon kauniimpi vähissä meikeissä ja lyhyellä tukalla! siis ihan unelma nainen luonnollisena :)

    VastaaPoista
  4. voooi vähän sulle kävi hyvin otsahiukset! ja ihan randomisti, minkä rotuinen tuo mörkö on? :-)

    VastaaPoista
  5. oliks su raskaus muute suunniteltu (-: ? oot söpöin äiti jonka tiiän !

    VastaaPoista
  6. apua kun oot niin ihanan pikkunen! :D kuinka pitkä sä about olet? :)

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia, sen äidin olisit voinut stilisoida siitä ylppärikuvasta pois, näytän ihan känniseltä vanhalta muorilta...
    Mutta muuten olet kyllä poiminut hyviä kuvia, kuvaa sun muutosta hyvin. Love you !♥

    VastaaPoista
  8. sä nainen olet vaaan aivan liian kaunis ♥!!!

    VastaaPoista
  9. oot kyllä upee!!<3 ihanaa ku aloit kirjottaa blogii, tää on nii ihana :)

    VastaaPoista
  10. on toi pissislook on parempi ku joillain pissiksil.. :D ja joo nättii oot ja tykkään sun tyylistä <3

    VastaaPoista
  11. Derya: Nonii en kyl älyy miten me ei tajuttu :D:D kelaa kaua meil kesti ain meikkaakki :D:DD yäk! Itse olet ihana ja kaunis ♥

    Karo: Voi aww kiitos nätti ♥♥

    NAINEN: Kiitti, mut ite en osaa enää olla lyhyel tukal ku ollu pidennykset neljä vuotta taukoamatta :D:DD mut luonnollista meikkii harjottelen kokoaja, en enää haluu tunkee mun naamaa kymmentä eri tuotetta :D

    Simba: Aww kiittii ♥ Mörkö on chihuahua, se on mun kulta mut se asuu äidin kaa Oulussa :)

    Anonyymi 22.39: Ei ollut suunniteltu, mut vauva on toivottu ♥ Ja kiitoksia ♥♥

    Charlotte: No en kyl ainakaa enää oo pikkunen :D:DD mut kiitti! Mä oon 167cm suunnilleen :) Mä katoin tosi kadehtien niit sun raskausajan kuvii eilen ku näytit ite nii hoikalt ja urheilulliselt viel siin viimesessäki masukuvas! :D

    VastaaPoista
  12. Anne: Apua mietin eka et kuka anne mut sit älysin et oot äiti XD Et näytä känniseltä vanhalta muorilt ku et ees ollu kännissä oot just söpö ♥ Oot ihana ♥

    Jennie: Hei nyt kyllä! Ihan peiliin saat katsoo jos etit jotai kaunista, oot ite tollanen super nätti ♥♥

    Anonyymi 1.07: Aww ihana kommentti ♥♥ Kiitos ja kiva et tykkäät ♥

    Anonyymi 8.27: Haha no kiitti ♥ Olipas kivasti sanottu vaik pissislook ei kyl koskaan oo kovin tyylikäs XD ainakaa mun mielest mulla ei ollu nyt ku kattelee :D:D:DD

    Jarno: Muru oot ite ihana ♥♥

    VastaaPoista
  13. Ihanan asiallinen blogi! Tiedätkö itse jo vauvan sukupuolen? :)

    VastaaPoista
  14. Natalie: Kiitti :) En tiiä vielä, ens viikolla meil on rakenneultra jolloin sit saadaan tietää myös vauvan sukupuoli jos vauva on sellaisessa asennossa et sen näkee hyvin :)

    VastaaPoista
  15. ohoo oot niinki pitkä! vitsi mä oon joku 162cm :D mä olin ihan kauhee sotanorsu melkein koko raskauden ajan ja aina sain neuvolassa kuulla kuinka mulle on tullu ihan liikaa painoa :D

    VastaaPoista
  16. ihana postaus! =) tykkäään iha sikana tosta kuvasta missä poltat parvekkeella röökiä ja sulla on noi kiharat hiukset<3 oot tosi kaunis siinä (: ja ihana toi tyyli! vaikka tietty oot nytki kaunis ja niin mut toi on vaa niin ihana :))) ja kiva nähdä mite oot vuosien aikana muuttunu..

    VastaaPoista
  17. Toi elokuus 2009 otettu kuva on ihan sairaan magee.Oot niin kaunis vähällä meikillä.Sulle sopii tosi monet eri tyylit ja meikit,wow! <3

    VastaaPoista
  18. Charlotte: No ainakaa kuvista ei todellakaa huomannu mitää sotanorsuefektii :D:DD mut olin mäki lihonu 4 kiloo ku kävin neuvolas viimeks ja siit on kaks viikkoo jo et paljonkohan nyt oon XDXD

    Anonyymi 15.17: Aww kiitti♥, pakko myöntää et se on ehk paras look mikä mul on ikin ollu mun mielest ja vaik kui yritän nii en saa ittestäni enää samannäköst :(( Mut ehk viel joku päivä jos oikee kovasti yritän :D

    Anonyymi 16.08: Kiitoksia ♥♥ Kyl mustki on alkanu tuntuu et luonnollisuus kaunistaa vaik kuten varmaa kuvist huomaa nii välil oon ollu eri mieltä :D:DD

    VastaaPoista
  19. vooi herranjumala.
    Tuli mielee kui krhm, stalkkasin sua ja Deryaa galleriassa. Noista kuvista tuli niin paljon muistoja. Oot muuttunu niin kauniiks äidiks!:) paljon onnea ja zemppiä tulevaan.

    VastaaPoista
  20. Anonyymi 21.42: Haha awws mulki tulee noist kyl paljon muistoi :D Kiitos paljon ja kaikkee hyvää ♥♥

    VastaaPoista
  21. hei mistä noi tapetit on, noi pinkki kultaset? ihan sika mageet :)

    VastaaPoista
  22. Tapetti on Designer's Guildin ja ostettu Oulun Decora Shopista, maksoi muistaakseni jotan 150 euroo rulla, mut en tiiä saaks tota enää ;(

    VastaaPoista
  23. huhtikuu 2010, voi että oot kaunis tuossa, oot kyllä muutenki mutta tuo on jotenki nii aaww :)) ylppärikuva myös!! <3

    VastaaPoista
  24. lopetitko polttamisen kun sait tietää vauvasta?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥