torstai 13. lokakuuta 2011

Haukotuksia, sateenkaari ja 8 muuta juttua

Otsikko varmaan paljastikin jo, eli tää postaus on todellinen sillisalaatti (mun postaukset usein tuppaa oleen, oon huomannu), mut ei siinä mitään, onpahan ainaki postaus. Tänään äiti sit lähti, itkuhan siinä tuli mut onneksi mun kaveri Nona tuli sit meille hengaileen melkein heti ku äiti oli lähteny. Meillä oli kiva päivä tyttöjen kesken, kuunneltiin kaikkii vanhoja biisejä ja otettiin kuvia.




Onko mitään sulosempaa ku haukotteleva vauva!♥






Illalla tehtiin ruokaa Oton kanssa ja nyt ollaan vaa otettu rauhassa ja hengailtu pikkusen kanssa. Pikkuneiti on alkanu olemaan paljon enemmän hereillä nyt, unien välillä aina tunnin tai joskus parikin kerrallaan, paitsi öisin nukahtaa heti syötön jälkeen. Ihanaa kun pikkusestaki on jo seuraa enemmän kun vaikka kaks viikkoa sitten, ens viikolla onkin ikää jo kuukausi♥
                   En vaan millään jaksa lakata ihmettelemästä sitä miten nopeesti aika menee ja pikkuinen kasvaa. Nyt alan ymmärtää mun omaa äitiä joka aina hämmästelee kuinka "äitin vauva on jo niin ja niin vanha". Pian meki Oton kanssa opetetaan neitiä pyöräilemään ja järjestetään rippijuhlia ja ylppäreitä. No ei nyt ihan kuitenkaan, mut nyt pitää nauttia tästä vauva-ajasta kun se on niin lyhyt. Ja niin me nautitaankin, maailman eniten joka päivä tosta ihanasta palleroisesta♥
                   Tänään tääl Vuosaares ainaki näky tos illal ihana sateenkaari josta sain napattuu pari kuvaakin:



Sitten ois taas vähän haastetta tarjolla, sain nimittäin Essiltä ja Essiltä hauskan haasteen!
Onhan tää vähän samanlainen kun se 25 totuutta -haaste mut jos nyt keksisin viel kahdeksan turhaa tietoa itsestäni vaikka Essi veikin jo suurimman osan mun jutuista omassa haastepostauksessaan ;DD..

Säännöt ovat seuraavanlaiset:
- kiittää tunnustuksen antajaa
Kiitos molemmille ihanille Essityttösille♥
- antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
- ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
Jarno, Charlotte, Karo, Ansku, Mm, Viivi, Pinni , ja Riina
-kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään:
 
1.  Oon ihan koukussa BB:hen vaikka muuta yritänkin väittää. Joka ilta tapitan silmät suurena ja sunnuntai on ihan juhlapäivä kun tulee BB-talkshow. Oon jo vuosia nauranu niille jotka ostaa BB24/7:n mut oikeesti siitä ois mulle seuraa päivisin kun Otto on töissä ja haluaisin sen meillekki. Huh, nyt se on sanottu ääneen.  Myöntäminen on ensimmäinen askel kohti parantumista vai miten se meni?


2. Tupakointi oli ennen raskautta mulle maailman suurin nautinto, mä oikeesti nautin siitä niin paljon et oisin voinu verrata tupakkahetkee vaikka seksiin tai shoppailuun. Maistoin viikonloppuna yhden tupakan koska halusin tietää et tekeekö mulla sitä enää mieli (joo tiedän, tosi tyhmää koittaa ku on kerran päässy eroon) ja yllätyin täydellisesti ku se oli niin kauheeta. Mun oli pakko syödä ainaki kymmenen kurkkupastillia ja pestä kädet monta kertaa ja suihkuttaa kaikkia maailman hajusteita itteeni et oisin saanu sen hajun pois se oli ihan hirveetä. Kaupanpäällisiksi sain inhottavan päänsäryn koko illaksi. Ei kiitos tupakkaa mulle enää!

3. Mä rakastan laittaa ruokaa. Saatan käyttää tunteja uusien reseptien ettimiseen ja kauppalistojen tekemiseen ja ihan oikeesti panostan ruokaan melkein jokapäivä. Meidän kaapit ja hyllyt pursuaa vihanneksia, mausteita ja erilaisia kastikkeita ja tahnoja millä ruokiin saa makua. Inhoan sellasta mautonta perusruokaa mitä esimerkiks kouluissa on tarjolla, tyyliin perunaa tai jotai lihakeittoo.


4. Oon ihan hirvee ruokakauppaterroristi, ainakin Oton mukaan. Mua ei koskaan pidä päästää ruokakauppaan ilman ostoslistaa ja tarkkaa suunnitelmaa koska sillon mä saan kulumaan siellä kaupassa vaikka monta tuntia. Ja sillä ei oo mitään väliä onko se jättimäinen hypermarket vai ihan perus lähialepa, mä seisoskelen siellä hyllyjen välissä ja lueskelen kaikkien purkkien tekstit ja pirkka- tai yhteishyvä -ruokalehden ja pohdin kaikkia mahdollisia ruokavaihtoehtoja, huolimatta siitä onko kiire ja kuinka nälkä kanssaihmisillä on koska en yksinkertasesti osaa päättää.

5. En omista ajokorttia enkä halua ikinä hommata sitä, matkustajan tuolilla on niin paljon mukavampaa ja siitä voi helpommin keskittyä radio-asemien/biisien valitsemiseen ja kaikkeen muuhun epäolennaiseen. Suurin syy sille etten halua ajokorttia on kuitenkin se et mua pelottaa ihan hirveesti et ajaisin jonkun päältä vaikka oppisinkin hyvin ajamaan. Joten jos en aja autoa en voi myöskään vahingoittaa ketään :D.


6.  Mulla oli lapsena karkkipäivä aina kun niin halusin ja niin on ollu läpi mun koko elämän (eli lähes jokapäivä on karkkipäivä). Haluun toimia täysin päinvastoin meidän pienen kohdalla ja toivottavasti onnistun siinä. Luulen et kumminki aina ku pikkunen on menny nukkumaan nii ite kiirehdin mun karkkikätkölle ja mussutan onnellisena. Aika tekopyhää mut minkäs sitä ihminen tavoilleen mahtaa. Tärkeintä kumminkin etten siirrä huonoa tapaani meidän lapselle, vai mitä?


7. Mä en osaa pelata mitään tietokone- tai konsolipelejä paitsi Simsiä ja Singstaria. Simsiäkään en oo koskaan sinänsä pelannu, oon vaan sisustanu taloja ja tehny perheitä.  Mä en kertakaikkiaan kykene sisäistämään miten niissä peleissä liikutaan ja miten kaikki toimii, oli kyseessä mikä tahansa videopeli. Otto ei voi suurena peliharrastajana ymmärtää tätä, montaa peliä se on yrittäny mulle opettaa mut mä en vaan tajuu.


8. Mä rakastan muistella kaikkee vanhaa. Musta on niin kivaa aina muistella kavereiden/äidin/Oton/ihan kenen vaan kanssa aina kaikkia vanhoja tapahtumia ja kaikkia random asioita mitä joskus on sattunut. On kans ihana aina fiilistellä kavereiden kanssa kaikkia vanhoja biisejä joihin liittyy muistoja ja esimerkiks joka kerta kun mun kaveri Netta tulee meille niin me katellaan kaikkia vanhoja kuvia koneelta kansiokaupalla. Ei se haittaa vaik samat jutut on käyty läpi monta kertaa ja samat kuvat selattu, aina niistä löytyy jotain uusia hauskoja juttuja :D.


Tässä vierähtikin reilusti enemmän aikaa ku kuvittelin ja nyt oon ihan rättipoikkipuhkiväsyny.. Mun on ihan pakko mennä nukkumaan ku silmät ei millään pysy auki enää. Sain teiltä ihania kommentteja eiliseen postaukseen ja kaikki ne oon lukenut mut nyt kutsuu sänky ja vastaan kommentteihin heti aamulla! Hyvää yötä ihanat♥

Mitä hassuja/mielenkiintoisia/ärsyttäviä/outoja piirteitä teillä on? Onko kellään samanlaisia juttuja kuin mulla? :)

30 kommenttia:

  1. Voi Iina! Sulla on ihan samanlaisia outouksia ku mulla :D Esimerkiksi oon itekki niin koukussa bb:hen (vaikka ennen en oo siitä välittäny mutta nyt se on melkeen koko elämä) ja sitte oon ruokakaupassa kans ihan kauhee ja siks antti ei koskaan haluis lähtee mun kans kauppaan (ainakaan mihinkään isoon kauppaan ku "siellä menee monta tuntia") ja sitte mää kans käyn mielellään kaikki vanhat samat jutut monta kertaa läpi! :D Millon teillä muuten on ristiäiset? Ootte vissiin jo päättäny nimenki? :)

    VastaaPoista
  2. Mä kävin tänään hakee mun ajokortin, ja hui ku säikähdin kun se on voimassa aina vuoteen 2061 asti! Se poliisitätikin ihan vakavana sanoi mulle "Niin, sitten sä olet 70 vuotta!" :D
    Mäkin saatan viettää tunteja ruokakaupassa, varsinki marketeissa ku sitten kaikkien ruokaostoksien jälkeen pitää vielä kiertää lastenvaateosasto, dvd hyllyt, lehtihyllyt ja kosmetiikkaosasto :D
    Myöskään mä en osaa pelaa mitään pelejä paitsi singstaria ja guitar heroa (siinä mä olenkin suht hyvä :D) ja samia tympii kun ei saa musta ikinä pelikaveria. Vaikka korttipelejä ja lautapelejä on tosi kiva pelata! :)

    VastaaPoista
  3. Big Brother on ihan hirvee nykyään. Oikeesti ikävä niitä vanhoja kausia! Tarkotan just jotai 2005-2007 (se oli mun lemppari ja sit ku viel lemppari eli Sauli voitti, jeij...). :D 2008 oli kai vielä ihan okei. Tänä vuonna en oo jaksanu seurata enää yhtään, vaikka aluksi yritinkin. :/

    VastaaPoista
  4. hahah seki kerta ku koitit pelata max paynea :'''D ei vitsi nauran vieläki ihan kympillä aina ku mietin sitä

    VastaaPoista
  5. huomenia <3 kun luin tota sun postausta, mua alko naurattaa ja hymyilyttää meidän samanlaisuus :D mulla ei oo ajokorttia ja ei oo sille tarvetta samoista syistä ku sullakin, rakastan yli kaiken muistella menneitä ja katsella mun teiniaikojen bilevideoita ja kuvia :D, mulla on ollu aina karkkipäivä silloin ku haluan :D pari poikkeusta on, että ite en oo kauheen kova kokkailemaan kun ihan perus arkiruokaa ja toisekseen ite hairahin tupakkaan pojan ollessa puol vuotias :// ollaan ennenki puhuttu meiän samanlaisuudesta :D tytölle paljon terkkuja, ja hauskaa perjantai päivää teille :) täällä ollaan nuhassa :/, ja koitetaa parantua :)

    VastaaPoista
  6. Oon tehnyt tätä samaa tunnustusjuttuja, mutta en ole vielä saanut valmiiksi. Mulla alkaa se tismalleen samoin. Pirun BB.:D

    VastaaPoista
  7. polttaako otto? :)

    VastaaPoista
  8. voi vitsi :) onneksi oot päässy tupakasta eroon, se on todella hyvä juttu :) älä vaan rupea enää polttamaan :) mäkin oon niin koukussa bb:seen että huhu :) en oo ollu ennen näin koukussa et pitäis joka päivä kattoo lähetys :)

    VastaaPoista
  9. kannattaa ajaa ajokortti, koska joskus tulevaisuudessa saatat tarvita sitä töissä tai jos ette asu vaikka enää nuin keskustassa ja sun pitäs vielä pikku neitiä vaikka harrastuksiin tai kaverin luo:)

    VastaaPoista
  10. voi eiiii MAAILMAN SÖPÖIN NYYTTI!!! :( mäkin tahdon!! niin nätti prinsessa. :)

    VastaaPoista
  11. Kiitos haasteesta!:)
    Hyvä, että tupakka ei maistu!:) Olispa mullaki käynyt noi ton röökin kanssa, mulle tuli sellanen aaahwemeetagain<3-olo heti ku maistoin tupakkaa taas raskauden jälkeen, ja vaikka yritin olla polttamatta, niin aina kun oli hermot vähän kireemmällä hipsein parvekkeelle :(

    VastaaPoista
  12. Apua, siis munko pitää tehdä tälläinen!! :D hmmm, pitää ihan alkaa miettimää :D

    VastaaPoista
  13. iina sussa on vaan jotain niiiin ihanaa :D oot niin symppis ja IHANA!

    VastaaPoista
  14. Mullakaan ei oo ajokorttia, ja ihmiset kyselee siitä ihan raivostuttavan usein. En vaan halua ajaa autoa, mikä siinä on niin ihmeellistä? :/

    VastaaPoista
  15. On teillä vain ihana pikkuneiti ! <3 :)

    btw, voisitko tehdä postauksen teidän asunnosta? :)

    VastaaPoista
  16. Mä oon kans ihan koukussa bb:hen! :D mun ei ees pitäny alkaa kattoon sitä, tai aattelin ettei mua varmaan kiinnosta kun viime vuonna jo se kausi oli musta jotenkin vähän tylsä, tai sellanen "nähty jo" juttu. No mutta kuinka kävikään, Niko oli just sillon kun se alko, niin kaks viikkoo Oulussa työmatkalla niin eihän mulla iltasin ollu muuta tekemistä kun kattella sitä ja koukkuunhan mä nyt sitten jäin! :D

    Toi on kyl tosi hyvä jos oot päässy eroon tupakasta! Mä kans lopetin kun tulin raskaaks enkä heti ees alkanu polttaan, mut sitte kun lähti viihteelle niin tuli poltettua, sit se meni siihen että jos näki kavereita niin tuli poltettua ja nyt taas polttelen vähän enempi :( en kyllä vieläkään ihan hirveesti, että yleensä menee max. 3 röökii päivässä ja jos oon vaan kotona Joonan kanssa niin poltan ainoostaan kun se nukkuu, ettei sen tarvi haistella kokoajan sitten röökin käryä toisessa ihmisessä.

    VastaaPoista
  17. miten upeita nuo kaksi sateenkaari kuvaa! :)

    VastaaPoista
  18. Siis sulla on ihan sairaan hyvä blogi! tykkään ihan hirveesti! luen varmaa 200 blogia enkä _ikinä_ lue tekstejä, tykkään yleensä blogeista vaa kuvien perusteella. typerää mutta anyway, luen vaan sulta ja yheltä toiselta bloggaajalta tekstit. ja tää on oikeesti todella harvinaista :D oon ihan super onnellinen sun puolesta "neidistä" eli söpöstä vauvelista ja Otosta! kirjotat tosi hyvin eli jatkan lukiana ja toivon sulle kaikkee hyvää!
    -janina

    VastaaPoista
  19. Ite en tykkää yhtää BB:stä:/ en tie,miks,mut se ei vaa iske :D
    Oon varmaa 100 kertaa sanonu mut teijän pikkunen on ihan mielettömän söpö ja ihana!♥♥♥ Sori ku on tämmöne lyhyt kommentti,ku on vähä kiire :DD
    -Aino

    VastaaPoista
  20. onpas viekkaan näköinen vauva, ihana! :D

    VastaaPoista
  21. voitko muuten vastailla fs kysymyksiin? osa kysymyksistä taitaa muuten olla ennen vauvan syntymää, joten saattaa tuntua oudolta vastata niihi. voit siis alottaa alusta fs:n eli poistaa kaikki kysymykset? ja uudistaa sen taustanki? siis olis kivaa ainaki, jos palaisit formspringin pariin edes välillä :)

    VastaaPoista
  22. Tein itsekin jokunen aika sitten tämän tapaisen haastejutun, ja musta tällaisia on ylipäätään tosi kiva lukea! :D Mulla on vähän sama juttu ton ajokortin, pelijuttujen ja vanhojen asioiden muistelemisen kanssa! Mustakin on tosi kivaa muistella vanhoja juttuja ja katella kavereitten kanssa koneelta kuvia, joita on otettu joku sata vuotta sitten!

    Ja voi että noi alkupään kuvat on jotenkin niin ihania :) <3 Tuli ihan hymy huulille, kun näki noi vauvakuvat! On hän kyllä sievä pikkuprinsessa! ^^ <3

    VastaaPoista
  23. Voivoi, ihan kuin minä! Paitsi omistan ajokortin (mut pelkääjän penkki on silti parempi), enkä rakasta ruuanlaittoa :D Ja no tupakointi, tupakoin kyllä mut oon ollut varmaan reilun viikon ilman kipeilyn takia, saa nähdä alotanko edes uudestaan ;)
    Mutta oon koukussa bbhen, vietän ruokakaupassa aina paljon aikaa yksinkertaisesti vain hypistelemällä tuotteita (tänäänkin olin 12 h ruokakaupassa - mutta tosin niistä 10 töissä ;)).
    Vanhojen muistelu on myös ihan parasta!Vanhat kuvat, vanhat biisit. Ja muistella miten tapasi kultin ja niitä alkuaikoja...

    Joo no. Täytyy vielä nyt myöntää, että oon ihan koukussa tähän blogiin. Pikkuneiti on myös kieltämättä suloinen. :)

    VastaaPoista
  24. voisitko tehdä pitkästä aikaa videopostauksen? :-)

    VastaaPoista
  25. Odotapas, kun tuo pieni prinsessa lähtee liikkeelle. Sitten se aika vasta meneekin nopeasti.. :) Ei voi muuta kuin sanoa, että nauti nyt täysin siemauksin tuosta vauva-ajasta, se menee ohitse niin harmittavan nopeasti :) Vaikka on ihmeellistä seurata pienen ihmisen kasvua ja samalla saada opettaa maailmasta niin paljon asioita.

    Hienoa, että olet päässyt eroon tupakasta!! Ja veikkaan, että kokeilu kannatti tietyssä mielessä, ja voi hyvillä mielin jatkaa hyvin alkanutta lopetusta, kun se tupakka ei nyt enää sitten maistunutkaan hyvältä.. :)

    VastaaPoista
  26. Sanna: Hahah aijaa :D:DD Mitähän Otto ja Antti sanois jos me kaks mentäs yhessä citymarkettii :D niil varmaa lähtis järki nii pahasti.... Vois joululomal testaa ku me tullaan Ouluu, miten ois? :D Meillä on ristiäiset 3.12. ja nimi on juu päätetty mut ei kerrota kellekkää ;D Teidän pojan nimen kuulinki eilen, tosi hyvän nimen ootte valinnu! :)

    Jensku: Hei onnee ajokortista! :D Ja mulla on kans toi paha et pitää aikaavievien ruokaostosten lisäks viel kiertää kaikki muut osastot :D Korttipelit ja lautapelit on just jees ja niissä mäki oon ihan hyvä mut noi konsolipelit on vaa nii vaikeita :DD

    Anonyymi 1.49: Munki lempparikausi oli se ku Sauli voitti, se oli kans hyvä ku Aso voitti :D Niitä kahta kautta oon seurannu eniten, mut jotenki oon jääny tänäki vuonna ihan koukkuun. :D

    Emmis: Hahhah nii mäki, en päässy siit ekasta huoneesta ku en löytäny ovee :-----------------D voi vitsi :DDD

    Minna: Huomenta, tai no päivää :D Nii meil on kyl tosi paljon samoja juttuja! :D Ja eipä sekään oo viel poissuljettua ettenkö hairahtais tupakkaan joskus uudestaan, onhan tässä viel koko pitkä elämä edessä :D Mut toivottavasti en! Terveisiä sinnekin ja ihanaa viikonloppua, koittakaas vihdoin parantuu siitä nuhasta! :)

    Krisse: Hahah BB on kyl pitullinen :D Toi oli yllättävän aikaavievä ja hankala haaste vaik olikin vaa kahdeksan kohtaa, mut hauska silti :)

    Anonyymi 8.27: Juu polttaa :)

    Fani: Niinpä onneks oon lopettanu tupakoinnin :) Toivottavasti pysyn siitä erossa! Ja joo toi BB kyl koukuttaa tänä vuonna :)

    Essi: No ei tääl Helsingissä tarvii kyl ajokorttii ku on niin kätevä toi julkinen liikenne ja me asutaan nytki 15km keskustasta mut jo pelkästään tässä meidän lähellä (1km säteellä) on mahdollista harrastaa lähes mitä tahansa (tanssikoulut, kuntosalit, uimahallit, musiikki-ja teatteriharrastukset, sirkuskoulu ym löytyy) onneksi ettei autoa tarvii :) Ja meidän lähellä on kans pari isoo kauppakeskusta, monta peruskoulua ja pari lukioo ja ainaki miljoona päiväkotia et niidenkään puolesta ei tarvi kuskailla. Ja Otolla on ajokortti et jos joskus jotain sellasia tilanteita tulee et tarvii autoa nii Otto voi kyllä ihan hyvin ajaa :)

    Emu: Hihi onhan toi meidän söpö palleroinen :)♥

    Mm: Eipäs mitään! Ja oikeesti vaikka tää on maailman tyhmintä sanoa nii mä oon sulle vähän kateellinen, koska oikeesti multa on viety yks mun elämän suurimmista nautinnoista :D:D:D Mulla on ikävä sitä fiilistä mikä tupakoinnista ennen tuli :(

    Jarno: Jep niin pitää! :D ♥

    Anonyymi 11.29: Aww no kiitos :DD

    Katja: No täälpäin onneksi kaikilla ei oo ajokorttia nii multa ei oo tääl kyselty siitä ihmetellen mut Oulussa monet ihmetteli et miksen haluu ajokorttii :D

    VastaaPoista
  27. Ssusanna: Onhan se♥ http://couturecouturee.blogspot.com/search/label/Koti ja http://couturecouturee.blogspot.com/search/label/videopostaus <-- noista löytyy sekä kuvia että video meidän kodista :) Meillä ei oo kauheesti muuttunu koti noiden postausten jälkeen nii en viitti heti tehdä uutta mut varmaan sit kun ostetaan uus sohva ja meidän ruokapöytä tulee nii teen uuden :)

    Anna: Hahh joo mäki aattelin etten jaksa kattoo ku viime vuoski oli nii tylsä mut näin kävi :D Se on pirullista jos on iltasin kymmeneltä yksin nii kyllä siihen jää koukkuun :D Ja mustaki kyl tuntuu et mulle saattaa käydä ton tupakan kaa sama homma sit ku itekki joskus lähden viihteelle, mut toivottavasyi ei :/

    Jenna: Kiitos :))

    Janina: Aww kiitos, toi on kyl suuri kunnia et jos et muuten ees jaks lukee blogeja mut jaksat lukee mun blogia! ♥ Kiitos tositosi paljon ja kiva kuulla oikeesti, kaikkea hyvää sullekin :)

    Aino: No hyvä vaan jos siitä ei tykkää, ei siinä koko ohjelmassa oo mitää järkee :D Ja hei ei sun tarvii mitää pyytää anteeks, kiitos siitä et ylipäänsä jaksat kommentoida näin usein♥♥ :)

    Anonyymi 18.19: On se kyl tollanen velmu, saas nähdä mitä kaikkee se isompana oikeen kehittää meidän päänmenoksi :D:D

    Anonyymi 18.38: Ei mulla oo mitää tarvetta poistaa tai muuttaa sieltä mitään mut kyl mä aion sinne vastailla kunhan jaksan taas joku päivä, mulla on yli 200 kysymystä vastattavana siel nii en oo viel jaksanu paneutua niihin..

    Emmi: Mustaki on kiva lukee noita haastejuttuja, niistä tulee aina ilmi semmosia juttuja ihmisestä joista tulee persoonallisuus paremmin ilmi tai silleen jännästi :D En osaa selittää mut toivottavasti tajuut jotenkin mun pointin ees :D Ja onhan toi pikkuprinsessa kyl söpöli♥

    Anonyymi 22.08: Hauska miten samanlaisia ollaan :D Ja kiva kuulla et tykkäät mun blogista, musta on nii kiva tehdä tätä kun te lukijat jaksatte aina kommentoida ja vastailla mun kysymyksiin :))

    Anonyymi 23.09: Mulla on just tuolla sivussa toi äänestys et millasen videopostauksen te haluutte ja sit ku toi äänestys on päättyny nii voin tehdä teidän äänestämän videopostauksen :) Eli käypäs äänestämässä!

    Jonna: `Voin vaan kuvitellá miten nopeesti aika tosiaan menee sit ku pikkunen viel liikkuu :D Ja kyllä mä nautin nyt! :) Mustaki tuntuu et toi kokeilu kannatti, nyt ei kutkuta kokoajan et "no miltähän se tuntuis polttaa viel tupakkaa", nyt tiiän et se on pahaa :D

    VastaaPoista
  28. Samaa sateenkaarta ollaan siis kuviltu, Cirrus näkyy vaan mun kuvissa vähän eri suunnasta :)

    VastaaPoista
  29. voi vitsit ! toivon mukaa miulle käy samalla tavalla ton tupakan kanssa ! miulla se oli kans täysin samanlaine juttu enne raskautta ku siulla. Ja pelottaa ihan sikana että alan taas polttamaan koska oon niin hyvä valehtelee muille ja itelleni tosta asiasta "yhen voi aina, ei se haittaa, en jää koukkuu" vois miullekki tulla huono-olo, päänsärky ja kaikkee :D ja sit pakko sanoo viel et oon 100% varma että ku kesällä olin helsingissä niin toi siun kaveri istu miun eessä junassa ja puhu puhelimeen, tai sitte se oli sen kaksoisolento ! :D hah

    VastaaPoista
  30. Sä oot niin symppis oikeesti! :) Sun blogi on upee! Näit juttui on ihana lukee, monesti ajattelen et vilkasen nopeet vaan sun blogii, mut sit sen lukemiseen vierähtääkin AINA 'vähän' enemmän aikaa! Nii ja toi teijän vaavi on aiva sulonen!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥