keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Villasukkia!

Tänään postiluukusta kolahti syksyn odotetuin paketti, mummun kutomat villasukat! Meiän mummu tekee kyl ehdottomasti parhaat villasukat ja onneksi jaksoi nyt kutoa pikkuneidillekin kolmet sukat talveksi niin riittää vaikka jalka kasvaiskin! Nyt ensimmäisenä käyttöön pääsi ihanat pinkkivihreet minisukat♥


On meillä vähän jalkojen koossa eroa neidin kanssa, ja noikin sukat vähän vääristää kun ne on viel pari senttii liian isot sukkaosista pikkuiselle. No mut hyvin ne lämmittää ja se on pääasia, mitäs pidätte mun ampparijätski-sukista? Nääkin mummon taattua laatua parin vuoden takaa. Mä tykkään et on ilosen väriset sukat, ne on paljon kivempi laittaa kylmänä ja pimeenä talviaamuna jalkaan ku semmoset tylsän harmaat tai mustat. Ei sillä oo niin väliä sopiiko ne muihin vaatteisin, oikeestaan parempi vaan jos ei sovi niin kanssaihmiset yllättyy kun ottaa kengät pois :D.
                         Me ei olla tänään tehty oikeen mitään muuta ku viety äidin kanssa 9 kassillista limupulloja kauppaan, sain äidin nakitettua sopivasti mulle avuksi vielä ennen kun se huomisaamuna suuntaa takas Ouluun. Oli siinä kyl raahaaminen, pulloja päässy vähän kertymään ku ollaan Oton kanssa lipitetty limua minkä ollaan keritty viime viikkoina. Koko raskausajan pärjäsin ilman limua ja nyt oon taas ihan koukussa Cokikseen. Mut tässä ois vähän kuvia tältä päivältä:







Huomisesta tulee kyl nii haikee päivä ku äiti lähtee takas Ouluun, voin vaan kuvitella kuinka ikävä sille tulee tota pikkuprinsessaa ja kyl meillekin tulee äitiä ikävä. Seuraavan kerran tosiaan nähdään varmaan vasta ristiäisissä joulukuun alussa, toi välimatka kun on niin hirveen pitkä ja ei se junalla matkustuskaan oo mitään ihan halpaa huvia. Mut äkkiä se aika menee, onhan äiti pian ollu täälläkin jo neljä viikkoa vaikka tuntuu et justhan se vasta tuli. Harmittaa kyl niin paljon asua näin kaukana toisistaan, miksi ikinä muutin Oulusta pois? Vaikka toisaalta, eihän mulla olis koko tätä nykystä elämääkään jos asuisin viel Oulussa. Eli hyvä et muutin ja onneksi on skype ja puhelin ja juna! Kyllä me pian taas nähdään.

Nyt meen viettämään viel aikaa äidin kanssa ennen kun painun unten maille. Hyvää yötä ihanat ja kiitos vielä että jaoitte omia tarinoitanne eiliseen postaukseen, oli ihana lukea teidänkin kokemuksista♥

Millainen suhde teillä lukijoilla on omaan äitiinne/ vanhempiinne? Näettekö usein ja oletteko läheisiä?

47 kommenttia:

  1. Voi ihania kuvia! :) oon ite kans niin villasukka ihminen ja onneks munkin mummo kutoo aina joka talvi niitä <3 mulla onkin kaapit täynnä erivärisiä sukkkia!
    Syksyn/Talven ainoa hyvä asia on villasukat saa käyttöön? <3

    VastaaPoista
  2. Asutteko muuten vuokral vai onko oma? =)

    VastaaPoista
  3. Ihanat sukat, mun nyt jo edesmennyt mummo teki kanssa meille aina sukkia! :) Ja mulla ainakin on tosi läheinen suhde äitiini.. Kun tulin raskaaks se lähensi meitä viellä entisestään, synnärillekkin se salaa tuli hiippaileen vaikka siellä oli vierailukielto ja soitteli sairaalaan koko synnytyksen ajan niin että lopulta kätilö tuli sanoon että voinko soittaa mun äidille heti kun pystyn että se ei turhaa huolehdi :D Ja nykyäänkin ollaan tosi läheisiä ja sille on tosi tärkeetä olla hyvä mummo meidän tytölle :) Ja parempaa mummoa ei vois meiän tyttö saada :)

    VastaaPoista
  4. Mistä tuo ihana vihreä (?) takki on? :)

    VastaaPoista
  5. Mun enon vaimo aina kutoo mulle joka vuos uudet villasukat,mulla on vuosien saatos kertyny perusmustista sinisist ja vihreist villasukist aina sateenkaaren värisii villasukkiin n_n tyksin,nyt on lilat jalas..ja voi ku pikkunen näyttää nii suloselta,nukkuuko hän miten paljon päivisin?:)

    Itelläni suhde äitiin on ollu aina läheinen.asun edelleen äidin kans kotona joten nään häntä oletettavasti päivittäin :D äiti on varmaa mun elämän tärkein ihminen,en pärjäis ilman häntä enkä olis tällänen ilman häntä :) ja kun muutan kotoa ni tietenki tuun äitii kattoo n_n

    VastaaPoista
  6. olipas ihana postaus taas ja teidän tyttö on nii tajuttoman sulonen :)

    mä oon tosi hyvissä väleissä mun äitin kanssa. nyt ku oon muuttanu pari kuukautta sitten omilleni, nii tuntuu että on äidin kanssa vielä läheisimmissä ja paremmissa väleissä :> isin kanssa välit on sitte taas ihan toiset.

    VastaaPoista
  7. Kivoi sukkii! Mä oon hurahtanu ihan kokonaan noihin sukkien neulomiseen, ja virkkaamaan semmosia pieniä pehmoleluja! :D En tajuu mikä käsityöintoilija musta on tullu. Mut joo, meillä ei oo sukista pulaa kun teen niitä ite, plus mummokin tekee.<3

    Ja mitä kuvia!<3 Teijän neiti on sulattanut mun sydämen. VAUVAKUUME ISKEE TAAS. :D

    VastaaPoista
  8. ihanat nuo sun villasukat =) ja mäki tykkään enemmän semmosista villasukista, jotka on värikkäitä! :D harmaat ja sen tyyppisen väriset on ihan tylsiä.

    VastaaPoista
  9. Ihana tuo villasukkakuva!♥

    VastaaPoista
  10. Luuletko jos asuisit nyt vielä oulussa etkä ois tavannu ottoa etkä saanut lasta, että juhlisit ja rellestäisit entiseen malliin? :D

    VastaaPoista
  11. Oot niin kaunis! Ja ihana kampaus sulla :) ja pikkuneitikin on niin suloinen!

    Mulla on tosi hyvät välit mun vanhempien kans. Asun Seinäjoella, mutta oon Oulusta kotoisin. Oon muuttanut nyt loppu kesästä tänne kihlatun kans yhteen.

    Välillä on kova ikävä Ouluun, kun siellä on paljon tärkeitä ihmisiä, mutta kyllä tähän tottuu :) Äiti on paras, sen kans voi jutella mistä vaan, millon vaan :) Se on melkeenpä mun paras ystävä :)

    VastaaPoista
  12. Mulla on tosi hyvät välit vanhempien kans ja tykkään viettää aikaakin niitten kanssa aina kun kerkee. Välimatkakaan ei oo pitkä, mäybe 10 kilsaa.
    Ja mikä tärkeintä ne on parhaat mummo ja pappa!

    VastaaPoista
  13. Ihanat nuo pikkusen sukat. :D Meillä taas äiti on semmonen että tykkää neuloo, lapasia ja villasukkia etenkin. Ja just semmosia värikkäitä. :)

    Itse käyn yleensä kerran pari viikossa vanhempien luona, ja ne tosiaan asuu tossa reilun puolen kilometrin päässä. :D Sillon aluks kun muutin omilleni, roikuin siellä varmaa joka päivä, mutte ehkä tässä nyt on päässy sen verran jo aikuistumaa, että tykkää viettää aikaa ilman niitäkin. :D Ois se silti kamalaa jos asus jossai tosi kauakana niistä. :D

    VastaaPoista
  14. Ihania villasukkia ja nättejä tyttöjä :)

    Mulla on tosi läheiset välit äitiin, soitellaan joka päivä :) Isin kans soitellaan aina välillä, mut yleensä äiti kertoo samalla isinki kuulumiset ku puhutaan..
    Nähdään ehkä joku 6 kertaa vuodessa kun on tuota välimatkaa (melkeen yhtä paljon kun teilläki)

    Vielä sen verran et miehen äitiä nähdään pari kertaa viikossa ja se auttaa nyt pojan hoidossa ku oon alottanu tuon monimuotokoulun :)

    VastaaPoista
  15. Ihanat villasukat, ja vielä kun on tuollaiset värikkäät :) mikä sen ihanampaa ku vetää villasukat nyt syksy iltoina jalkaan ! (: miten voit olla noin kaunnis, ja pikkuinen nooin ihana :) <3 mä puhun oman äitini kanssa monia kertoa päivässä puhelimessa ja vaikka meillä väli matka vaan 50km ni nähdään varmaan muutaman kerran kuussa :) mutta välit on huomattavasti paremmat ku nähdään niin harvoin, äidit on tärkeitä <3

    VastaaPoista
  16. Miksi äitis ei lennä Helsinkiin? Kun ostaa liput ajoissa, tulee tosi paljon edullisemmaksi kuin VR. Itse olen just viikonloppua tulossa viettämään Helsinkiin ja meno-paluu Oulusta 75e. Liput ostin n. kk sitten.

    VastaaPoista
  17. Oon itseasiassa vähän kade, kun asun noinkin "lähellä" äitiäsi :) Itse asun Malesiassa, josta mieheni on kotoisin, ja välimatka on hieeeeman pitempi Suomessa asuvaan perheeseeni! Varsinkin nyt, kun odottelen myöskin esikoistamme, tällä hetkellä menossa 10. viikko. Meillä on äidin kanssa tosi tosi läheiset välit ja sinänsä välimatka ei haittaa, koska kuitenkin soitellaan päivittäin ja kirjoitellaan messengerissä. Mutta tietty pitäisi päästä kasvokkain useammin, nyt seuraavan kerran jouluna kun perheeni tulee tänne :) Ja äiti tulee myöskin sitten loppukeväästä, kun vaavin on tarkoitus syntyä. Ja me sitten taas vuorostamme Suomeen loppukesästä :) Matkustelua riittää, huh!

    VastaaPoista
  18. Siis, uudelleen.. Oon itseasiassa vähän kade, kun ASUT noinkin "lähellä" äitiäsi :) Kirjoitusvirhe!

    VastaaPoista
  19. Mullekki ampparijatskivillasukat tai ihan mitka vaan, vaikka ne tylsat harmaat:) Kanadaanki on tulossa kylma eika mulla oo yhtaan villiksia mukana.. Hoh!
    Mullaki on ihana aiti ja meilla on ihan hyvat valit, tykataan nauraa ja jutella yhessa. Sillon ku olin nuorempi, meilla meni vahan viileemmaks valit mun toilailujen johdosta, mutta onneks ne sitten parani! Hammentavaa kuitenki, etta oon tosi vahan pitany yhteytta aitiin taalta viimisten neljan kuukauen aikana. Mutta vaikee ku aiti ei kayta oikee tietokonetta, ja soittaminen on niin vietavan kallista! "Rakkaita terveisia! T. Aiti" luki kuitenki pienessa lappusessa, joka tuli mulle postissa mun tavaroitten mukana. Muutama sana ja niin hyva mieli:) Toivottavasti sulleki tuli hyva mieli, vaikka tassa oli vahan enempi ku muutama sana :D

    VastaaPoista
  20. Mä rakastan villasukkia. Oon aina himas villasukat jalassa :D ja löytyy kuule monenmoista D::D !

    Ja niin mun välit esim mun äitiin on parhaimmat mahdolliset ♥ voin puhuu sille ihan kaikesta ja olla agrena sille ja kaikkee heh !

    VastaaPoista
  21. Minäki rakastan villasukkia. Mulla on aina kotona ja usein myös muualla villasukat jalassa, ihan parhautta! :)

    Ootte kyllä niin ihania :--) <3
    Mulla on vanhempiini nykyään tosi hyvät välit. Yhdessä välissä oli semmonen vaihe, että välimme olivat viileämmät kun tein aika ratkaisevia päätöksiä, joista he eivät välittänee. Mutta nykyään tulemme tosi hyvin toimeen, Elielin syntymän jälkeen vieläkin paremmin. :)

    VastaaPoista
  22. vastaatko ikinä formspring-kysymyksiin? :(( sulla on ihana blogi muuten. kovasti onnea teille :))

    VastaaPoista
  23. Sä käytät liian tummaa meikkivoidetta kasvoissa :) Näyttää jotenki tunkkaselta.. astetta vaaleempi sais paljon heleämmän vaikutelman.

    Huomasin tämän jo silloin kun otit niitä masukuvia missä oli muutenkin paljon paljasta ihoa.. näky niin selkeesti :) ihan vinkkinä.

    VastaaPoista
  24. oot kyl säälittävä miten esität täällä ihan toista mitä oikeesti oot nykyään esim sun ystäville :::D huomaa että välität vain itsestäsi..

    VastaaPoista
  25. Ihania sukkia :) Ja kauniita kuvia!
    Nuorempana olin tosi läheinen äitini kanssa, muutama vuosi sitten tilanne muuttui kun äitini alkoholin käyttö riistäytyi käsistä ja minulle jäi nuoremman sisaren hoito. Jatkuva asioihin puuttuminen ja känniraivarit sai aikaan sen ettei mulla ole mitään luottamusta siihen suuntaan eikä meillä mitään läheisiä välejä ole, ihan semi hyvät välit kuitenkin. Silti rakastan äitiäni vaikka en häntä jokapäiväiseen elämääme haluakaan sotkeutumaan.

    VastaaPoista
  26. Minkä kokonen jalka sulla muuten on?

    VastaaPoista
  27. "Anonyymi kirjoitti...

    oot kyl säälittävä miten esität täällä ihan toista mitä oikeesti oot nykyään esim sun ystäville :::D huomaa että välität vain itsestäsi.."

    Mä ihan salee tiedän kuka sä oot, eikä sulla ole kuule varaa sanoa yhtään mitään. Ootko vähän katkera ku Iinalla on hyvä olla? :D

    VastaaPoista
  28. Sun äidin kannattais lentää ehdotomasti eikä tulla junalla! Lentäminen on paljon halvempaaki ja ennen kaikkee nopeempaa :) Menopaluun saa halvimmillaan about 60 eurolla!

    VastaaPoista
  29. Aiivan yli-ihania sukkia! Munkin mummo kutoo mulle joka vuosi sukkia. <3 Villasukat on vaan aivan mahtava keksintö! Hyvää syksyn jatkoa! (:

    VastaaPoista
  30. Heei! :----) noi villasukat on ihan mielettömän ihanat, vois kaivaa omat vaatekaapin perältä esille :-----)
    noi sun hiukset näyttää niin upeilta kiharrettuna, tosi ihanasti tollaset luonnollisen näköset! :--)

    VastaaPoista
  31. Azwww. Tykkään hirveesti noista sun hiuksista ! :)

    + koska vastaat formspringiin? alkaa harmittaa :(

    ~Loora~

    VastaaPoista
  32. Näytät taas niin nätiltä♥ :)
    Jep! Mummon kutomat villasukat on parhaimpii! Voittaa 100-0 kaupan tylsät sukat! ♥ :D
    -Aino

    VastaaPoista
  33. ihanan värisiä sukkia!
    kasvatatte stadilaisen muksun :--)

    VastaaPoista
  34. ihania sukkia,itekkin rakastan villasukkia ylikaiken enkä pärjäis päivääkään ilman! äiti tekee parhaat sukat :) suhde äitiin on parantunu sitä mukaan kun vanhenen. nuorempana ja murkkuna piti kapinoida ja tapella minkä ehtii, mutta nyt kerron äidille lähes kaiken eikä riidellä koskaan. harvemmin nähään, viikottain kuitenkin ja päivittäin soitellaan :) 19-vuotiaana tajusin miten tärkee perhe kuitenkin on..nyt ikää löytyy 21 :)

    VastaaPoista
  35. mistä toi sun vihree takki on? IHANA :D villasukat on niin <3 noi pikkuneidin sukat on söpöt, tollaset pienet ja pinkit. : )

    VastaaPoista
  36. voi että ku oot onnellisen näkönen näissä kuvissa:) ja tuo vauva on NIIN PIENI! ^^ aww.

    VastaaPoista
  37. Ihania kuvia :) Pitäisi varmaan itsekin kaivella puikot esille ja tehdä sukkia. Oma mummoni (jo edesmennyt) teki maailman parhaimmat ja kauneimmat sukat. Harmittaa, kun en koskaan itse oppinut/ehtinyt oppia samalla tyylillä tekemään.

    Minulla on hyvät suhteet vanhempiini samoin appivanhempiin. Plussana vielä että asumme samalla paikkakunnalla kaikki niin pääsevät varmasti kaikki tasapuolisesti näkemään meitä ja varsinkin tuota molemmille isovanhemmille ensimmäistä lastenlasta :D

    VastaaPoista
  38. aww ihania ootte kyllä <3 ! :-D villasukat on parhaita, sainki vasta tässä kivan vaaleenvihreet mummonkutomat villasukat :-D!

    ja mulla on aika huonot välit omiin vanhempiini, tai silloin tällöin hyvät ja silloin tällöin huonot, mutta ehkä ne sitten paranisi kun pääsisi omilleen muuttamaan :)

    VastaaPoista
  39. aww, toi ylin kuva! ihana ! :-D

    -E

    VastaaPoista
  40. Voi vitsit, mulla on tismalleen samanlaiset villasukat (nytkin jalassa), kun teidän pikkuneidillä! :D Tosin ihan hitusen vaan isompaa kokoa. ;) Mun äidin kutomat. (:

    VastaaPoista
  41. Ansku: Kiitos! :) Mä tykkään muutenki syksystä ja talvesta mut villasukat on kyl niin jees♥ Ja onneksi on ihania mummoja jotka jaksaa kutoa!

    Anonyymi 23.14: Vuokralla me asutaan toistaiseksi :)

    PienenTytönÄiti: Ihana ku sun äiti hiippaili salaa!:D Toi on kyl totta et vaik ois kuin läheinen nii raskaus ja synnytys lähentää välejä viel entisestään, niin meilläkin kävi :)

    Hellu: Se on kaks vuotta sitten H&M:ltä ostettu :)

    Kisu: On se hyvä olla niit harmaita ja mustiakin, sopii ainakin kaikkien vaatteiden kanssa :) Ja pikkunen nukkuu kyl vielkin tosi paljon, korkeintaan tunnin-pari jaksaa olla hereillä aina syöttöjen aikaan päivisin, oiskohan yhteensä hereil päiväl jonku 4-5 tuntia :D Ja ihana kuulla et on läheiset välit äitiin :) Mullekki äiti on yks mun elämän tärkeimmistä ihmisistä, ennen oli tärkeIN mut nykyään ku on kans pikkuneiti ja Otto♥ :)

    Piipau: Voi kiitoksia, ihana et tykkäsit :)♥ Ja se kyllä lähentää ku muuttaa omilleen, meilki on aina ollu läheiset välit mut sillon vähän ennen ku muutin omilleen nii huomas et molemmat tarvii jo omaa tilaa ja sillon välit oli vähän kireemmät.. Pari viikkoo ku olin asunu yksin nii meil oli tyyliin paremmat välit ku koskaan ennen :D Ja joo isän kanssa mulla ei oo välejä ollenkaan..

    Rudi: Ihana oot! Mä oon ihan surkee itte neulomaan, kaulaliinan osaan korkeintaan tehdä mut arvaappa jaksanko :D Virkkaamista taas en käsitä ollenkaan et miten se tapahtuu, oisinpa mäki noin taitava! :D Ja onhan toi pikkuneiti sulonen, toivottavasti siitä tulee yhtä nätti isompana ku teidän Sofiasta! :D

    Jenna: Värikkäät villasukat on kyl kivoi! Ne piristää ees vähän sitä harmaata talvifiilistä :D

    Mm: Kiitos♥ :)

    Anonyymi 0.01: No en mä tiiä, luultavasti joo koska en tietäis paremmasta.. Onneksi asiat on niinku nyt♥ :)

    Moona: Kiitos paljon♥ Ja tiiän niin ton fiiliksen että Oulussa asuu paljon läheisiä joita on ikävä, mulla on sama tilanne mut kyl siihen tosiaan tottuu niinkun sanoit ja onneksi lomilla voi aina mennä käymään ja moikkaileen :) Ja Sjoelta on kumminki paljo lyhyempi matka Ouluun ku täältä onneksi :)

    Minna: Voi oispa meilläkin noin lyhyt välimatka äidin kanssa! :)

    Anonyymi 0.46: Mun äiti taas ei osaa neuloa ollenkaan, enkä mäkään mut äiti osaa virkata :) Mä en osaa sitäkään :D Mullakin oli toi sama ku olin just muuttanu omilleen et hengasin äidillä tosi paljon, varsinkin ku äiti tosiaan sillon asu mun talon viereisessä talossa :D Ois kyl ihana jos asuttais niin lähekkäin vielkin :)

    Piipero: Kiitoksia♥ Onneksi on puhelimet keksitty vaikka sitä välimatkaa onkin! Meki soitellaan monta kertaa päivässä äitin kanssa :D Ja ompa kiva että oot sun anopin kanssa noin läheisissä väleissä, mua itseä harmittaa kun en ehtinyt oppia tuntemaan Oton äitiä :(

    VastaaPoista
  42. Fani: Voi kiitos paljon♥ Mäki puhun äidin kaa monta kertaa päivässä puhelimessa ja se on kyl totta että välit paranee kun ei tuu nähtyä ihan jka päivä :D Äidit on maailman tärkeimpiä♥ :)

    Anonyymi 8.57: Nii toi on kyl totta mut ku mun äidil on niin suuri veritulppariski ku se on saanu aivoinfarktin et se ei mielellään sen takii lennä ja toisekseen se saa kumminkin eläkeläisalennuksen nii junaliput on sille puoleen hintaan :) Ja sit siinä on kans se että äiti yleensä tulee ihan extempore ja varsinkin nyt ku oli synnytyskin nii eihän sitä tienny millon mä synnytän nii ei voinu etukäteen lippuja ostaa :(

    Janika: Hahah en ees huomannu tota virhettä ennen ku luin ton alemman kommentin :DD Mut hui ompa jännää kun asut noin eksoottisessa paikassa, miksei sulla oo blogia, sun tilanteesta jos mistä ois mielenkiintosta lukea! :) Ja kiva että teillä on silti noin läheiset välit äitisi kanssa vaik välimatkaa onkin noin reilusti :) Oispa ihana itsekin matkustella! Ja onnea raskaudesta :))

    Kape: Sun pitää pyytää sun äitii lähettään sulle villasukat! Ei talvesta selviä ilman niitä! :D:D Mutta nii kyl varmasti jää yhteydenpito vähemmälle jos ei käytä tietokonetta, en haluu ees arvailla kuinka kallista on soittaa täältä Kanadaan :D Mut varmasti tulee hyvä mieli muutamastakin sanasta, ja kyllä te varmaan sitten taas pidätte enemmän yhteyttä kun tuut takas Suomeen :) Ja tuli hyvä mieli, aina kiva lukea sun kuulumisia! :)

    Jarno: Villasukat on rakkautta♥ Ja mä tiiänkin et sulla ja sun äidillä on tosi läheiset välit, on mullaki tullu "keskusteltua XD" sun äidin kanssa! Et tosin ite muista siitä mitään, oli nimittäin juhannus 2010 :D:D! Ikävä♥

    Sirkku: Ja Oulussa muutenki jäätyis pystyyn talvella ilman villasukkia! :D Kiitos♥ Ja meilläki vähän välit viileni sillon kun mun teinivaihe oli villeimmillään mut sen jälkeen ku muutin omilleni niin välit on taas paremmat ku koskaan :) Ja varmasti lapsenlapsi lähentää :)

    Anonyymi 11.06: Kiitos paljon♥ Kyl mä vielä tässä joku päivä vastaan, mulla vaan tulee menemään siihen ihan hirveen pitkä aika kun inboxissa tällä hetkellä semmoset 197 kysymystä :D

    Anonyymi 11.09: Miksi kuvittelet et mua kiinnostaa mitä mieltä oot mun meikeistä? Mulla oli kesällä tummempaa meikkivoidetta koska käytin melkein aina itseruskettavaa ja sen sävy oli sen mukaan valittu, tällä hetkellä mulla on vaaleinta sävyä mitä lempparimeikkivoiteesta löytyy ja toi kyllä sulautuu täysin mun ihon omaan sävyyn ku ihan myyjän kanssa ollaan valittu että jos nyt keskittyisit vaikka ihan omiin meikkihisi :)

    VastaaPoista
  43. Anonyymi 11.51: Ihmettelen vaan et mitä sä muka tiedät siitä millanen oon mun ystäville? Jos oisit itse mun YSTÄVÄ et kirjottelis täällä ANONYYMINÄ tällasta paskaa vaan sanosit mulle kasvotusten jos jotain sanottavaa on. Jos taas ET OLE mun ystävä niin silloin et tiedä näistä jutuista mitään. Eli oho hups oot pelle joka pätee asioista joista ei tiedä mitään, menisitkö ystävällisesti pois raiskaamasta mun kommenttiboxia, kiitos♥

    Atia: Kiitos♥ Voi, tollainen rankka kokemus kyl varmasti vaikuttaa väleihin, mut ihana että kumminkin ootte pysyneet aika hyvissä väleissä :) On hieno taito pystyä rankoista jutuista huolimatta antamaan anteeksi ja pitämään ees jonkinlaisia välejä yllä :).

    Anonyymi 14.47: 36-37 :)


    Ottomoi: Hahah nimenomaan♥

    Sini: Joo mä tiiän, mut ku se ei oikeestaan sais lentää veritulppariskin takia ku sillä on niin korkee riski saada veritulppa sen aiemman aivoinfarktin takia, ja sit sil on kans mörkö joka pitää ottaa mukaan nii junalla menee helpommin :D

    Anonyymi 15.01: Mummot ja villasukat on mahtava keksintö!♥ Ja kiitos, sitä samaa sinnepäin! :)

    Fashion victims: Moi! Ja kiitos paljon, mäki kyl tykkään näistä uusista hiuksista, vanhat oli jo erittäin aikansa eläneet :D Ja hopihopi villasukkakaapille, nyt on jo korkee aika laittaa ne jalkaan, muuten vilustut! :D

    Loora: Kiitos :) Ja mä vastailen heti kun kerkeen, mulla on nii paljo kysymyksiä et en vaan oo saanu aikaseks istahdettua alas rauhassa vastailemaan ku tiiän et siinä menee monta tuntia.. :(

    Aino: Voi kiitos Aino♥ Ja niinpä, mulla ei oo ikinä ollu ees kaupan villasukkia, mummo vie kyl tosiaan voiton! :D

    Anonyymi 17.31: Värikkäät sukat on parhaita! :D Ja jep, paljasjalkanen stadilainen niinkuin äitinsä, isi on ernu ku se on syntyny Vantaal :D

    Anonyymi 18.03: Meillä taas äiti ei osaa kutoo ollenkaan mut onneksi on mummo :D Ja meillä kävi ihan sama juttu, sillon ku oli teinivaihe pahimmillaan nii välitkin kyllä kärsi äitiin siitä, mut nykyään on aivan loistavat välit! :)

    Annika: Kiitos♥ Se on H&M:ltä pari vuot sitten ostettu :) Ja mummo tekee kyl söpöimmät sukat, noi on just tommoset pikkuneidin ihanat pikkusukat♥:D

    Ninnnis: Onnellinen mä oonkin! :D Ja onhan se pieni, mut huomattavasti isompi ku syntyessään! :D♥

    Jonna: Voiei, harmi ettei mummosi enää ole täällä tekemässä kauniita sukkia :( Mä en itte osaa kutoa ollenkaan, sulla sentään on kutomistaito! :)Oispa kiva kun mekin asuttais samalla paikkakunnalla suvun kanssa, mut meillä kaikki muut asuu pohjosessa paitsi meidän pieni perhe :(

    Kirsi: Kiitoksia :))♥ Ja joo villasukat on niin jees! Varmasti välit paranee kun muutat omilleen, meillä ainakin kävi niin että kun sai vähän etäisyyttä niin välit muuttu läheisemmäksi kuin koskaan ennen :)

    J-E: Must oli hauska idea vertaa mun isoo jalkaa ton palleroisen minijalkaan! :D:D

    Anonyymi 8.38: Hahah noi on just mageet, ihanat värit! :) Ootte samiksii pikkuneidin kaa :D

    VastaaPoista
  44. Hei vielä :) Mua lähinnä jännittäis blogin pitämisessä se, että keksinkö kuitenkaan oikeasti kiinnostavia juttuja (niinkuin sinä!) vaikka ihan erilaisessa ja kivassa paikassa asunkin, ja toisekseen mua hirvittäis ne anonyymit :D

    Täällä Malesiassa oon asustellu jo viitisen vuotta, sitä ennen olin vielä puoli vuotta täällä vaihto-oppilaana.. Sit jäinkin tänne kokojaan kun löytyi tuo parempi puolisko, nykyään siis jo aviomies :) Tykkään kyllä asua täällä, ainoa miinus oikeastaan on välimatka Suomeen, mutta onneksi oon aika vähän koti-ikäväinen, siis silleen negatiivisesti ainakaan. Oon itseasiassa sua 8 vuotta vanhempi (huih!) eli 28v, mutta tykkään lueskella sun juttuja kun vaikutat todella ihanalta ihmiseltä :)

    VastaaPoista
  45. oot kyl ihailtavan reipas ku jaksat vastata jokaiselle erikseen, vaikka sulla tulee noin hulluna kommentteja! huomaa että arvostat oikeesti sun lukijoita! :)) sulle on kiva kirjoitellaki just ku tietää et oikeesti vastaat. :)

    VastaaPoista
  46. Janika: No ihan varmasti kirjottaisit kiinnostavia juttuja, jo pelkkä arkielämä noin erilaisessa maassa on varmasti ihan kiinnostavaa! :) Ja eihän munkaan elämässä tapahdu mitään hirveän tavallisuudesta poikkeavaa ja ihan Suomessa asustelen :D
    Ihana kuulla että mun ajatukset ja jutut kiinnostaa vaikka sulla onkin jo paljon enemmän elämänkokemusta! Kiva että tulit kommentoimaan, tuu jatkossakin jutteleen :)

    Anonyymi 18.40: No todellakin arvostan, mun mielestä te lukijat ootte parasta koko tässä blogin pitämisessaä! :) Ja kiva et mulle on kiva kirjotella, niin teillekin! :)

    VastaaPoista
  47. ihana postaus:) pakko sanoo, et noi villasukat on molemmilla tosi ihanat, mullakin on tuollasen väriset villasukat kun Tiaralla, mummu tehnyt kans;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥