perjantai 7. lokakuuta 2011

Perjantaii♥

En voi käsittää et tää on jo kolmas viikonloppu pikkusen kaa, miten aika voi mennä näin nopeesti?! Neitihän on jo kohta kolme viikkoa vanha! Tuntuu niinku pikkunen ois aina ollu tääl meidän kanssa, jotenki kaikki tuntuu niin hyvältä ja luonnolliselta. Tällä viikolla ku ollaan jo saatu liikkuakin kodin ulkopuolelle on kaikki alkanu tuntuu vielä tuhat kertaa paremmalta, vihdoin se sisällä istuminen on loppunu ja saa taas nauttia elämästä. Pikkusen syntymän myötä tuntuu et vihdoin mullaki on joku tarkotus tässä elämässä, enkä vaan junnaa paikallaan vailla päämäärää. Mulla on just tässä ja nyt pikkuneidin ja Oton kanssa kaikki niin hyvin kun voi vaan olla enkä ikimaailmassa ois uskaltanu ees toivoa et elämä vois olla näin ihanaa. Rakastan mun muruja ♥


Tänään tehtiin Oton ja pikkusen kanssa kävelylenkki Kelalle ja kauppaan kun piti käydä viemässä isyyspäivärahapaperit. Luulin kanssa et mun pitää hakee lapsilisää erikseen mut se Kelan asiakaspalvelija kertokin et neidille on myönnetty jo lapsilisä tän kuun alusta alkaen. Oli positiivinen yllätys et kerranki joku byrokratiashaisse hoituu itsestään ilman kauheeta vääntöö! :D Tässä tän päivän asua (onneksi kerettiin ulos ennen tota kauheeta myrskyä, oisin muuten jäätyny :D):




Päivän asu:
Toppi, sukkahousut - H&M
Villakangasshortsit - One Way
Kengät - DinSko
Kaulakoru - Lahja äidiltä

Oon muuten löytäny uudestaan mun vanhan rakkauden; Loréalin True Match Minerals mineraalimeikkipuuterin. On niin paljon helpompi ku on vaa yks tuote eikä erikseen meikkivoidetta ja puuterii ja tolla tulee paljon luonnollisempi ja tasasempi meikkipohja. Mä tykkään siitä et toi ei tee ihosta täysin mattapintasta ja sellasta tunkkasta vaan jättää sen kuultavaks ja raikkaaks. Ja ei toi voi kovin huonoksi olla ihollekkaan ku siinä on allergia- ja astmaliiton tarra. Mulla kun on se erittäin huono tapa et meen meikit naamassa nukkumaan nii onpahan ainakin tuote joka ei niin paljoa tuki ihohuokosia.



Sit mulla ois teille vielä pari kuvaa ihanan pirteestä pikkuneidistä♥ Yleensä aina se nukahtaa just ku yrittää ottaa kuvia mut nyt pikkuisen simmut jakso pysyä auki vaikka kuinka monen kuvan ajan. Alan kyl tulla entistä vakuuttuneemmaks et sillä on Oton silmät (JES!) koska ei noi ainakaan mun silmiltä näytä. Mä toivoin koko raskauden ajan et pikkunen sais Oton kauniit isot silmät ja mun mielestä noi muistuttaa kyllä Oton silmiä:


Huomatkaa super iso yökkäri kun kaikki pienemmät on narulla kuivumassa :D
Tää oli ehkä sekavin postaus vähään aikaan mut toivottavasti ei haittaa! Nyt ajattelin käpertyä hetkeksi viltin alle sohvalle kahden kivan seuralaisen kanssa ennen kuin pitää mennä taas herättämään pikkuneiti syömään. Tässä on mun seuralaiset:


Harmittaa vaan et vasta nyt Vauva-lehdessä on odottajan ekstra, ei tietenkää sillon voinu olla kun itte olin raskaana! Mut näköjään selvisin ihan hyvin ilman sitäkin. Mitäs teidän viikonloppusuunnitelmiin kuuluu? Meille on tulossa huomenna vieraita ja muuten ajateltiin olla vaan kotona ja ehkä ulkoilla jos sää sallii. Mut nyt hyvää yötä ja hauskaa viikonloppua teille kaikille ihanuuksille♥♥

27 kommenttia:

  1. Oon jo jonkun aikaa seuraillut sun blogia, nyt päätin kommentoida. Tosi ihana pieni tyttö teillä!
    Tosi kurjia kommentteja olit saanut odotusaikana, jotkut ihmiset osaa olla tosi ilkeitä, tuntuu ihan uskomattomalta. Ei vaan pidä välittää.
    Paljon tsemppiä teille pikkuisen kanssa! :)

    VastaaPoista
  2. oot palautunu nii hyvin synnytyksestä ja vaikka sillon näyttiki ettei sulla ois turvotusta kasvoissa, nii sun kasvot näyttää nyt paljon kapeemmilta :o en tullu haukkumaan! ja ihana tyttö teillä on, niin suloinen isoine silmineen!

    VastaaPoista
  3. awww pikkuneiti ei näytä enää vastasyntyneeltä pikkualienilta, siitä alkaa tulla iso tyttö!:) mamin nenu ja isin simmut, voi mahdoton mikä sydäntensärkijä ♥

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana pikkutytto! Varmasti ylpee upeesta aitistaan :)
    Hei saanko laittaa tahan yhen postausehotuksen vaikka et tassa postauksessa niita kysynykkaan ja et valttamatta edes kaipaa? No sanon kuitenkin, lupaa saamatta :) Niin etta tekisit semmosen postauksen mihin laittaisit kysymyksia susta itesta ja sitten lukijat vastais niihin silleen miten me kuvitellaan sut. Oh, hankala selittaa mutta tarkotan siis etta laitat vaikka "miten mina kayttaisin 50 euroa ylimaaraista rahaa?" ja sitten lukijat vastais mita ne arvelee susta.:)
    Tosi sekava selitys, mutta mietin etta tuo saattais olla mielenkiintosta lukee! En sitten tiia mita saa aattelet, mutta tuli vaan mieleen :

    VastaaPoista
  5. Musta on niin mahtavaa että jaksat postailla tosi tiuhaan tahtiin pikkuisen synnyttyäkin! :) Monilla kirjoitukset jää niin vähille, yllätyn aina tosi positiivisesti ku oot päivitelly tänne!

    Teidän tyttö on ihan hurjan suloinen, ootte niin kaunis perhe!

    VastaaPoista
  6. Voitko sä kertoo mulle miten ton meikkivoiteen saa nätisti ja raikkaasti? MUlla on toi sama ja se on lojunu partsin pöydällä varmaan 2 kk :--D Oon testannu käteen ja se jää mulla tosi rumasti, haluisin oppia käyttään! :--D

    VastaaPoista
  7. Ootte kyllä hirmu ihania:) Mukavaa että tosiaan postailet vaikka vauva on syntyny jo! On aina ihanaa huomata että sun blogi on päivittyny :)

    -Ansku

    VastaaPoista
  8. Mä ihailen sua,ku jaksat päivittää tätä blogia melkeen joka päivä vaikka teillä onki jo se vauva♥ (: Jatka vaan samaan malliin ;) Ja pikkusen silmät näyttää kyl aika paljon Oton silmiltä :)
    -Aino

    VastaaPoista
  9. eikääää teiän neiti on kyllä niiin maailman söpöin!! voi luoja mun sydän suli.. ♥ ja ihana look iina :3

    VastaaPoista
  10. voi ku ihanaa ku jaksat joka päivä kirjottaa mitä teille kuuluu :) <3 pikkunen on kyllä kasvanu hieman <: <3 oot niin kaunis aina <3 hyvää viikonloppua iina :)<3 - fani

    VastaaPoista
  11. Voi luoja miten kaunis tyttö teillä, noi silmät on hurmaavat! :)

    VastaaPoista
  12. Voi jestas kuinka pikkunen onki suloinen <3
    Ja tosi ihanaa et sul on nii hyvä fiilis kaikesta ja teil menee niin hyvin! :D
    Ja just ennenku tulin lukee sun blogii ja kävin fb:s ja näin neidistä ton yhen kuvan, nii sanoin Topiaksellekki et "Herrajumala eiks näytäkki iha ylipaljo Otolta, varsinki noi silmät!" :D:D Mullaki on jääny vaa joskus Otosta mielee et sil oli hervottomat silmät. XDD
    Mut ihanaa viikonloppua teille kaikille! <3

    VastaaPoista
  13. Hauskaa viikonloppua! :) meillä on onneks vapaa viikonloppu ja aijotaan varmaan vaan ulkoilla ja nauttia yhteisestä ajasta, sellasta perus settiä :)
    mä muistan jotenkin tosi selvästi kun Joona oli 3 vko, oon lisänny sillon naamakirjaan yhen kuvan mihin sillon kirjotin jtn että "3 viikkoo, iso poika jo <3" ja nyt kun aattelee niin 3 viikkonen on ollu vielä ihan pieni piipero (Joona nyt 1v7kk) siis jännä miten lapsen kasvaessa joku mikä on ennen tuntunu isolta niin tuntuukin ihan pieneltä. :D tai tottakai sillonkin sen on ymmärtäny että 3 viikkonen on vielä pieni, mutta sillon ite on ajatellu sitä isompana. Sama kun Joona täytti puoli vuotta ajattelin että voi että kun se on jo iso, nyt taas puoli vuotiaat tuntuu musta niin pieniltä vielä :D

    VastaaPoista
  14. Hah, mä niin arvasin ettet kuitenkaan laita mitään masukuvaa.

    VastaaPoista
  15. Eiks masu ollukkaan palautunu? ;)

    VastaaPoista
  16. Upeat isot silmät on pikkuisella :)

    VastaaPoista
  17. Tiiamaria: Voi kiitos paljon :) Kiva et tulit kommentoimaan! Ja enpä mä noista anonyymeistä niin välitä, ne on vaan katkeria ja omaan elämäänsä kyllästyneitä idiootteja :D

    Anonyymi 0.00: Hihi uskon ettet tullu haukkumaan, en mä tota haukkuna ois ottanu muutenkaan! Olin mä turvonnu kyl raskausaikana, nyt ku kattelen niit kuvii nii kauhistuttaa miten pullataikinanaamaki mul oli :D Mut onneksi on lähteny nyt jos pois :) Ja kiitos paljon♥♥

    Anonyymi 0.04: Eiks alakki, neiti on kasvanu hurjasti jo :)♥

    Pihla: Onhan se, meiän pikku tuhisija♥

    Kape: Aww kiitos :) Ja hei toi on huippuhyvä idea, voisin yhdistää ton sit ku teen sen arvonnan nii silleen et se oiski kilpailu et kukaa arvaa lähimmäks oikeet vastaukset nii voittaa :D Tai jotain? :D:D

    Karkki: Kiva et tykkäät :) Mä oon nyt paljon energisempi ku raskausaikana ja muutenki oon saanu uutta puhtia koko bloggaukseen, sillon loppuraskaudessqa oli nii huono olo ja väsymys ja ei tapahtunu mitään nii en jaksanu postaillakkaan nii usein :( Mut onneksi nyt on hyvä olo :) Ja kiitos hirmupaljon♥

    BUUHANNA: Hahah :D No siis en mä tiiä mä vaa aina otan siihen sutiin vaan vähän kerrallaan ja puhallan ylimääräset pois ja sit laitan pyöreillä liikkeillä sitä nassuun ja laitan vaan niihin kohtiin missä on jotai peitettävää, lähinnä just t-alueelle ja nenän pieliin ja sit silmänympärykset :D

    Ansku: Aww voi kiitos paljon :)♥ Musta on kiva postailla!

    Aino: Kiitos hirmuisesti Aino :)♥ Ja eiks näytäkki, must on nii kiva et neiti sai Oton isot simmut♥

    Julja: Kiitos Julja oot itte ihana♥ :)

    Fani: Kiitod paljon ja hyvää viikonloppua sullekin! :))

    Karo: Aww no Otolla on kyl super isot silmät :D Ihanaa et pikkunenki sai ne♥ Hauska nähä sit et näyttääks teiän neiti enemmän sulta vai Topiakselta! :) ja ihanaa viikonloppua teillekin♥

    Anna: Kiitos samoin! Ja perus setti onki parasta, ihana vaan olla perheen kanssa ja nauttia just yhteisestä ajasta :) Me ei päästy tänää ulkoileen ku oli nii kauhee ilma, toivottavasti huomenna pääsis vaunuilemaan! :) Ja joo mä oon ihan varma et mulleki käy just tolleen, nyt kelaan et pikkunen on jo nii iso tyttö ja kuukauden/puolen vuoden/viiden vuoden päästä nauran et hitsi mikä pikku rääpäle se oliki ;D

    Salla: Eiks oookki :D♥

    Anonyymi 16.30/16.31: Voi kun söpöä kun pikku anonyymi siellä koittaa olla niin kovin nokkelana, käyppäs kuule kurkkaamassa vaikka toi edellinen postaus ennen ku tuut tänne inisemään :) Kauheaa pilata sun vahingonilo :( Kiitos kysymästä masu on palautunu oikein hyvin kuten varmaan kuvista huomaat :) Ihanaa viikonloppua, toivottavasti toivut pettymyksestä nii ei mee koko viikonloppu pilalle, kyl se siitä!

    VastaaPoista
  18. Seagull: Se on isiinsä tullu ;D♥

    VastaaPoista
  19. WAU tota sun tukkaa! Mä oon sitä mieltä, että tosi harvalle sopii noin pitkät pidennykset, kun ne ei saa niistä luonollisen näköisiä, mutta noihan on ihanat! :---)

    Ja aina vaan hurmaavampi hän, pikku vauva nappisilmä. :3

    VastaaPoista
  20. Strabucksin latte on hyvaa! Ite oon nyt viimesia paivia kreetalla kun postauksessa kyselit :p

    VastaaPoista
  21. Essi: Voi kiitti Essi :)) Joo on noista kyl vaikee saada luonnolliset sillon ku ne on suorana ja muutenki paljo hankalempaa ku lyhyemmistä, mut noista saa ihanan pitkät kiharat jos jaksaa kihartaa :D Ja nappisilmä se kyllä on, isiinsä tullu! :D

    Sini: Niin onkin! Ja oih oon kade sulle, mäki haluisin jonnekin lämpimääm! Nauti Kreetasta, Kreikka on ihana paikka! :)

    VastaaPoista
  22. hei pakko kysyä että mistä ootte hankkinu noi ensimmäisen kuvan verhot :D oon ite himoinnu samanlaisia jo jonkin aikaa mutten löydä niitä mistään "/

    VastaaPoista
  23. kui pitkät noi sun pidennykset on? :) ja ihana pikkuneiti ja sinä <3

    VastaaPoista
  24. Maru: Toi on Vallilan verho, kodin ykkösestä sai ainakin joskus pari vuot sitte :))

    Maryanneh: 60cm, tätä edellinen postaus on näistä pidennyksistä jos kiinnostaa :)) Ja kiitos paljon♥

    VastaaPoista
  25. eeeii vitsi toi pikkunen on kyllä niin sulonen<3 aivan ihana.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥