keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Year 2011♥

Kysely vuodesta 2011 
täytä tämä
liitä mukaan muutamia kuvia vuodelta -11
haasta 3 muutakin bloggaajaa tekemään tämä. :)
 
 

Kuinka paljon täytit vuonna 2011? - 20v
Tunnetko aikuistuneesi? - No kyllä mä tunnen, tää on ollu se vuosi ku oon kasvanu kaikkein eniten henkisesti kiitos Oton ja Tirriäisen♥
Oliko sellainen vuosi kuin toivoit? - Tää on ollu mun elämän paras vuosi, oon saanu kaiken mitä oon aina halunnu ja miljoona kertaa enemmän :)

OLITKO?
Sairaalassa, miksi, kuinka kauan? - Joo pariinki otteeseen, ensin päivystyksessä, sitten synnyttäneiden osastolla ja myöhemmin viel Tiaran kanssa sinivalohoidossa :)

Ambulanssissa, miksi? - En 

Laivalla - Tammikuussa kävästiin Nettulin kaa Tallinnassa

Hautajaisissa - en onneksi

Häissä - Joo mun tädin häissä :)

Mökillä - Kävästiin me juhannuksena Oton kaa piipahtamassa mun serkkujen mökillä

Ulkomailla - No Virossa! :D
 
 
 
MATKUSTITKO:
Junalla - Joo monta kertaa Oulu-Helsinki -väliä tuli veivattua, tänä vuonna varmaa ikimuistosimmat junamatkat ikinä, kerran jouduin istuun 16h junassa putkeen ku se hajos (vr♥) ja toisella kertaa sain oksennustaudin ja oksensin 7h junassa, nami!

Linja-autolla - On sillä tullu matkusteltua lähestulkoon joka päivä

Lentokoneella - En oo lennelly pariin vuoteen :(

Laivalla - No sillon tammikuussa laivailtiin

Jollain muulla, millä? - Auto, metro, spåra, taksi?
 
 
MIEHET
Olitko ihastunut - Ihan mielettömän rakastunut♥

Suutelitko - Joka päivä miljoona kertaa♥

Nukuitko jätkän kanssa, monenko? -Oton kanssa oon nukkunu maaliskuun alusta asti jokaikinen yö paitsi ne yöt jotka olin sairaalan päivystysosastolla♥

Halasitko jätkää, montaako? - No tietty halasin! Miten niin montaako, en mä muista kaikkia halauksia mut varmaa kaikkii kaveri- ja sukulaispoikii Oton lisäksi eli varmaan kymmeniä :-----D
Seurustelitko - seurustelin/olin avoliitossa/kihloissa♥

 
PETTYMYKSET
Menetitkö läheisen - En ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä

Kärsitkö sydänsuruista - En kertaakaan♥

Riitaa ystävien kanssa - No eipä mitää riitaa tuu ystävien kanssa, joidenki puolituttujen kanssa ehkä jotain turhaa draamaa joskus, ei sillä että muistaisin :D
 

PÄIHTEET
Alkoholia - No ei kyllä hirveesti oo tullu juotua tänä vuonna :D
Huumeita - ei
Tupakkaa - On sitä tullu jonkun verran tänä vuonna poltettua, onneksi lopetin heti kun plussasin :)
Nuuskaa - ei, hyi!

RANDOM
[x]olin baarissa
[x] itkin ilosta
[x] itkin surusta
[x] olin onnellinen
[ ] masentunut
[ ] laihdutin
[x] sain mitä olin kauan halunnut
[ ] tein jotain mikä kaduttaa
[ ] sekoilin
 
 
 
MILLOIN VIIMEKSI?
Ilahdutit jotakuta? Varmaan tänään ku nauratin Tiaraa pelleilemällä :D♥

Laittauduit hienosti? Jaa-a oisko ollu sillon ristiäisiin eli 1,5 viikkoo sitten :)

Käytit peruukkia? Varmaa pienenä (peppi pitkätossu -peruukki♥)

Joit mehua? No varmaan sairaalassa sillon, yleensä juon vettä tai cokista :)

Söit kakkua? Viime viikolla :)

Kuuntelit musiikkia? Eilen iltapäivällä

Nukuit? kolme tuntia sitten :)

Söit? Eilen illalla

Nauroit? Just ennen ku Tirriskä meni päikkäreille

Itkit? Oiskohan ollu pari viikkoa sitten :) Huomattavasti vähemmän itkettää nykyään ku hormonit vähä asettunu raskauden jäljiltä, sillon itketti kyl monta kertaa päivässä :DD

Hyräilit? Varmaa tänää ku aina lauleskelen tolle vauvelille

Lauloit? No tänään. :D

Hymyilit?  Varmaa täs kokoajan ollu semmonen tyhmä virne naamal ku miettiny kuin ihana tää vuosi on ollu♥

 
Otit valokuvan itsestäsi? toissapäivänä

Sanoit omasta mielestäsi oudon sanan? jaa-a ei kyllä mitää hajuu! Varmaa aina jos vahingos sanon väärin, sanoin eilen jotai tosi ihmeellist mut en muista enää :(

Sanoit moi? Tänään ku muru lähti duuniin♥

Puhuit jotain muuta kieltä, kuin suomea? Hmm tää oli paha! Varmaa pari viiikkoo sit :)

Näit unta? toissayönä

Oliko uni hyvä vai paha? Kummallinen ennen kaikkea :D
 

Olit onnellinen? Koko tän vuoden oon ollu aivan pilvilinnoissa, en ees tienny et näin onnellinen voi olla♥

Mitä haluat joululahjaksi? Rakkautta, suklaata, lahjakortteja, kihartimen, lukemista, pyjamahousut! Kaikkee :D

Missä ja miten vietät joulun? Oulussa mun tädillä ollaan ja sinne tulee joulupukki, vitsi mua jännittäää! :D

Mitä aiot tehdä uutena vuotena? Luultavasti ollaan kotona Oton ja Tirriäisen kanssa ja illalla ammutaan pari pikkurakettia, sit ku Tiara nukkuu kahelttoista nii kilistetään yhdet lasilliset shamppanjaa uuden vuoden kunniaiksi! :) Aateltiin kerranki panostaa ja ostaa oikeeta Shamppanjaa skumpan sijaan :)


Sain tän haasteen tästä blogista, kiitos haasteesta! Oli ihana miettiä tätä vuotta♥ Mä en nyt haasta ketään ku oon tän aika monilla jo nähnyt mut kaikki voi tehdä ketkä haluaa! Illalla väsäilen normipostausta, moikkamoi♥

12 kommenttia:

  1. Tulee ihan itekkin iloiseksi kun kuulostat niin onnelliselta :)

    VastaaPoista
  2. Oi,vähä kiva haaste!♥
    Niinku tossa yhes kommentis sanottii,nous hymy huulille ku luin tän koska sust oikee huokuu semmost ihanaa positiivisuutta! Jatka samaan malliin Iina! ;)

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva haaste! Nyt mua alko kyllä kiinnostaa, et mitä unta näit?:)

    VastaaPoista
  4. Hei!
    Millon Tiaralle on kasvanu tommonen pellavatukka ;) Ei vaan, onko joku kaverilapsi jota Otto pesee tossa yhes kuvassa? :)

    VastaaPoista
  5. "isot jalanpäät ja pienet jalanpäät. Hauska kuva kyllä!" "loulupukki te on" kuulu ku mun siskonpojat näki tuon villasukkakuvan:) ihana postaus taas kerran! Mukavaa joulunodotusta ja loppuvuotta:)

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus :) ja paljon tosi kivoja kuvia :)

    http://thelittlenotebook2.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Voi apua mikä ihana postaus! Niin liikuttavaa lukea kun toinen on noin onnellinen äidillinen ja rakastunutkin vielä kaupan päälle! Sait (taas kerran) hymyn huulille ja melkein tipan linssiin :D <3

    VastaaPoista
  8. Miltä äidinrakkaus tuntuu? :D ja siis, millasta on olla äiti?

    VastaaPoista
  9. Tuo ekan kuvan asu, tykkään!:)

    VastaaPoista
  10. Noora: Vooi♥ No onnellinen mä oonki, ihanaa jos tää ilahdutti sua :)♥ Ihanaa joulunodotusta!

    Aino: Niin mustaki! Oli nii kiva miettii kulunutta vuotta :) Kiitos paljon ja ihanaa jos mun hyvä fiilis välittyy bloginki kautta! :)♥

    sanskud44: Mäki tykkäsin tästä haasteesta! :) Ja voin kertoo et se uni oli nii outo et en ees osaa selittää sitä :DD Siinä oli mm. teekuppeja?? Mistä nää unet oikeen tulee :DD

    Anonyymi 17.10: Kuvassa on mun ihana kummipoika Miki :D mun täti pisti Oton harjottelee kesäl Tiaraa varten ;DD

    Kape: Hahahh mistä ne joulupukin löysi tohon kuvaan! :DD Kiitos paljon ja sitä samaa sinnekin päin♥ :)) Ihana kun kommentoit pitkästä aikaa!

    Laura: Kiitos paljon :)♥

    Anonyymi 23.09: Aww voi kiitos paljon ihana♥ :) Ihanaa jos sain hymyn huulille ja tosi mukavaa joulunodotusta! :)♥

    Anonyymi 23.13: Siinäpä vasta loistava postauksen aihe! Tästä saat lukea pian kattavan tekstin jos kiinnostaa :)! Kiitos hyvästä kysymyksestä!♥

    Mm: Kiitti! :) Toi tais olla viimenen kerta ku toi toppi mahtu päälle raskausaikana :D

    Fani: Kiitos paljon! :)♥

    VastaaPoista
  11. voitko tehdä videopostauksen kun kiharrat hiuksia?:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥