perjantai 9. joulukuuta 2011

Ihana perjantai

Tänään on ollu niin kiva päivä vaikkei mitään niin erityistä ookaan tullu tehtyä, on nimittäin maailman ihaninta olla sisällä maailman ihanimman vauvan, miehen ja äidin kaa ja katella ku ulkona myrskyää oikein olan takaa. Kiitos Oton mun ei tarvinnu tänään pistää nenää ovesta ulos tiskirätin kokosten räntäpisaroiden kskelle kun tuo ihana muru kävi kaupassa töistä tullessaan. Ollaan vaan oltu ja nautittu ihanista jouluvaloista, glögistä ja tuon ihanan pikkumurusen naurusta ja juttelusta. Mikään ei voita sitä ihanaa kikatusta ja kurlutusta mikä tostä tytöstä lähtee♥ Toinen ilon aihe mulle oli ku sain vihdoinkin pukea Tiaralle farkkuleggingsit, kesällä ostin noi ja oon siitä asti oottanu et saan laittaa ne sille päälle! Pienet on ilot mulla mutta eipä se varmaan haittaa jos tuun noinkin pikkusesta jutusta iloseksi! Tässä meidän iso pieni Tikru farkkuleggingssit jalassa:


"Hähää sylkäsenpäs tutin pois ku naurattaa!"

"Ei vitsi tuol on kamera, pakko vähä poseeraa"

"Mullapa onki maailman paras isi!"

"Isin selän päällä on hyvä makoilla ku voi samalla potkia isin pyllyä, hahhah!"

"Kattokaa ku mul on ison tytön housut!"

"Hmm.. Pitäisköhän tässä alkaa nukkumaan, noeii laskin leikkiä, en mä aio nukkua ollenkaan!"

Mutta unipas vei voiton ja Tiara sammu ku saunalamppu päikkäreille♥

Ihana uninen Tikru♥
On kyl ollu niin ihanaa ku äiti on taas ollu meillä, kyllä se vaan on maailman ihanin äiti ja paras mummu Tiaralle! On ihana kattoo miten iloseksi Tiara ja äiti tekee toisensa, molemmat selittää taukoamatta ja naureskelee vaan toisilleen. Mullekki isovanhemmat on aina ollu tärkeitä ja tottakai äiti myös nii mä haluan että Tiaralla on yhtä läheiset välit omaan mummuunsa kun mullakin on. Ja vaikka äiti onkin parantunu tosi hyvin kaikista sairauksistaan niin kyllä mä oon huomannu vielä huikean piristymisen äidin olemuksessa sen jälkeen kun se ekan kerran näki tuon ihanan  palleron. Se on kyllä tehny meidän kaikkien elämästä niin mielettömän paljon ihanampaa.♥



Oon myös huomannu toisenkin asian jonka haluan omasta lapsuudesta siirtää Tiaralle; kirjojen lukemisen. Äiti on aina lukenu mulle paljon ja mä oon kunnon lukutoukka ollu aina, parhaimpina lukuaikoina luin kolmesta neljään normaalimittasta romaania päivässä. Mutta tosiaan, on niin ihanaa kun toi pallero on alkanu kiinnittämään niin paljon huomiota asioihin ja tänäänkin me luettiin pitkän aikaa. Se on ihan mieletöntä miten noin pieni jaksaa keskittyä jo kirjojen katseluun niin hyvin. Kaikki katselu- ja lorukirjat tuli kahlattua läpi ennen kun  Tiaralle tuli nälkä, muuten ois varmaan luettu vieläkin pidempään. Tykkäättekö te lukea vauvoillenne/lapsillenne? Millaisia lapsuudesta opittuja tapoja teillä on joita haluaisitte siirtää lapsillenne?




Aamulla Tiara nukkui pitkään ja mulla oli tylsää niin väkersin itelleni kiharat päähän. Onneksi en lähteny ulos ku ne ois menny pilalle sillä sekunnilla ku oisin astunu ovesta ulos :D Mut nyt meni hyvät kiharat hukkaan ku hengasin vaan kotona mutta ei se oo niin vakavaa :D



Sellanen perjantai meillä, mites teillä? Ihanaa viikonloppua kaikille teille♥

48 kommenttia:

  1. ooi, tiaralla on ehkä maailman sulosin hymy (: <3

    VastaaPoista
  2. Heips! Lukemiseen mäkin oon saanu innostuksen omilta vanhemmiltani ja aion ehdottomasti siirtää sen mahdollisille jälkeläisilleni. Hienoa, että te luette Tiaralle jo tässä vaiheessa. Ei oo varmasti yhtään haitaksi myöskään sen suhteen, jos ja kun aiotte alkaa puhua hänelle ruotsia. Tai no jos Otto alkaa. ;-)

    Itse aion siirtää lapsilleni innostuksen musiikkiin, jos vain mahdollista. Ite laulan ja soitan pianoa, ni olis tosi ihanaa, jos lapsetkin niistä innostuisi. :-) Mutta aika näyttää! Eka pitäis kai hankkia edes se ensimmäinen lapsi... ;-)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kulta ! Olipa kauniisti sanottu. Tiedät kyllä että sinä, Tiara ja Otto ootte mulle rakkaimmat maailmassa, ja mulla on hyvä olla teidän kanssa. Ja olet aivan oikeassa siinä, että Tiaran syntymän jälkeen mä olen ollut pirteämpi, ja myös onnellisempi. Kiitos sulle ja Otolle siitä, että saan aina käydä teillä viipymässä vähän pitempäänkin. Ootte kaikki rakkaita ! <3

    VastaaPoista
  4. Ootte kyllä maailman suloisin ja ihanin pikku perhe! ♥ Ajattelin ensin, etten jaksa kommentoida tälläistä, minkä olet varmaan monesti jo kuullut / tiedät, mutta sitten aattelin, että ehkä se on silti aina kiva kuulla. :) Hyvää joulua ja muutenkin kaikkea hyvää elämäänne!

    VastaaPoista
  5. Toi on oikeesti tosi hyvä juttu et lapsille luetaan kirjoja jo pienestä asti! Itsellenikin aina luettiin kun olin lapsi, ja sitten myöhemmin olin just sellanen himolukija et meni monta kirjaa viikkoon. Hieman harmittaa kun nykyään tulee luettua ehkä pari kirjaa vuoteen, jos sitäkään...

    Huomasin muuten että sussa ja äidissäs on jotai samaa näköä. :D Joten samanlaine ilme sun äidillä noissa kuvissa ku sullaki jossain missä naurat!! :DD

    VastaaPoista
  6. voi jumpe kun Tiara on sulonen ja sinä kaunis! :)

    Mä oon lukenu Iidalle kirjoja ihan pienestä asti, se tykkää kamalasti nykyäänkin katella kuvia ja jaksaa keskittyä helposti koko kirjan ajan jos luen :) Eilenkin lukastiin ekan kerran yks nallepuh kirja missä piti aina tietyissä kohtaa painella ääntäpitäviä nappeja niin se oli kyllä kiva!
    Ja usein Iida ihan ittekseen istuu lattialla ja selailee kirjoja.
    Äskenkin annoin sille kaks kirjaa ja se jäi istumaan huoneensa lattialle siks aikaa että pissatin koiran :D Ja siinä se luki kirjoja edelleen kun tulin takasin sisälle.

    VastaaPoista
  7. Kyllä tykkään! :) Luen pojalleni aina hänen mennessä yö - tai päiväunille. :)

    VastaaPoista
  8. Oi! Ihania ja hauskoja kuvia Tiarasta! On se kyllä söpö!♥
    Ja joo,mäkin aion lapsuudestani siirtää ainakin lukemisen lapsilleni(jos nyt niitä joskus tulee:D) ja joitain muita perinteitä,esim. tässä perheessä oli sillain,että esikoinen vietiin vauva-vesijumppiin ja johonkin muuhun jota nyt en muista :D Ja mut,eli kuopus sit vietii vauvatanssiin josta mul on varmaa tullu tää mun tanssinhimo :D mut jotain mä sit oman/-ien laps(i)en kanssa haluisin harrastaa ettei koko ajan kotona homehduta :D Ääh,mulle tuli taas hirvee vauvakuume ku aattelen tämmöstä! Mut toivottavasti se kuume sitte laskeutuu vähäsen kun on 22. päivä ;)

    VastaaPoista
  9. Meilläkin luetaan paaaljon satuja yhdessä. Minäkin sain pienenä tyttönä nauttia monista satuhetkistä, äitini on maailman paras satujen lukia. Hän osaa muuttaa ääntään ja lukea tarvittavalla tempolla. Itsekin yritän tehdä saduista mahdollisimman mielenkiintoisia :D Iltasatu on tytöstä ja minusta todella mukava yhteinen hetki ennen nukkumaanmenoa :)

    Myös musiikki kuuluu meidän elämään muskarin ja kotona soivan musiikin muodossa. On ihanaa katsella kun tyttö tanssii ja (yrittää) laulaa kovasti tuttujen laulujen mukana.

    VastaaPoista
  10. Mun äiti on aina sanonu että toi et viettää lapsen kanssa paljon aikaa ja just lukee ja höpöttää paljon nii edistää puhekyvyn oppimista ja myöhemminkin verbaalista lahjakkuutta ja kyllähän sen heti huomaa jo vauvasta jos sen kanssa on paljon hengailtu. Oot kyllä niin ihana ja rakastava äiti ja teillä on niin suloinen pikku perhe että! Kaikkea hyvää ja upeaa neidin ensimmäisen joulun odotusta ;)

    VastaaPoista
  11. Puhuuko nyt Otto Tiaralle ruotsia vai suomea? Kun muistaakseni joskus sanoit että Otto puhuisi Tiaralle vain ruotsia? =)

    VastaaPoista
  12. oi miten ihana tiara! :) se on vaan niin hekellyttävä! Ja sinäkin ihanat kiharat ja kaunis iina <3

    VastaaPoista
  13. Meillä kanssa jo lueskellaan ja katsellaan kirjoja :) toi Vaukirja on kyl kätevä kun niitä kirjoja tulee kotiovelle saakka niin ei ole ainakaan siitä kiinni ettei olisi aikaa käydä lainaamassa tai ostamassa niitä :)

    VastaaPoista
  14. Ihanasti Tiaralla pyöristyny posket. :) <3 Mä luen Elielille tosi paljon. Ja Eliel lukee itsekin, kaikista mieluiten mainoksia. ;)

    VastaaPoista
  15. lukeminen on kyllä tosi tärkeetä lapsen kiellellisen kehityksen ja abstraktin ajattelun kannalta joten hienoa että jaksat jo nyt lukea tiaralle :)

    VastaaPoista
  16. Itsekin olen ollut kauhea lukutoukka pienenä ja saman verran suunnilleen menny kirjoja ja kaikki sarjat Babysitter's Clubista Neiti Etsiviin menny läpi :) Opin aikaisin lukemaan ja mielestäni suurin vaikutus siihen oli se, että äiti luki minulle ääneen paljon. Muistan, että monesti syöntihetketkin menivät kummallekin osapuolelle mukavammin kun äiti luki ääneen jotain tosi kivaa kirjaa. Kannattaa hankkia semmoisia ihania klassikkokirjoja, joita löytyy erilaisilla kansilla, myös sellaisilla, mitä tuommoinen pikkunapero voi käsitellä ;) Tiaralla näkyikin olevan tosi paljon ihania katselukirjoja! Tiara-nimikin kuulostaa semmoiselta ihanalta satuiselta nimeltä ;) Linnanneito!
    Miten laitoit noi hiukset tosta otsalta? Jaksatko selittää vähän :D
    Kiitos sulle näistä postauksista, tosi mukavaa luettavaa <3

    VastaaPoista
  17. Ihana postaus ja kivoja kuvia! :)

    Mä en oo ite ollut ikinä lukutoukka, vaikka mulle pienenä kirjoja luettiinkin. Kun opin ite lukemaan, nii oon kokenu kirjojen lukemisen tylsäks ja ala-asteella mielummin vietinki aikani habbossa kuin kirjoja lukemassa... Tosin kehittyhän se lukutaito siinäkin :D

    VastaaPoista
  18. parasta kun mummu huolehtii lapsenlapsesta, sulla on ihana äiti! kaikilla ei oo sama tilanne :(

    VastaaPoista
  19. millä teet noin ihanat kiharat?

    VastaaPoista
  20. Unohdit päivän asun! Se on tärkee:)
    Millä teet noi kiharat? Tosi hienot:)

    VastaaPoista
  21. ihana postaus<3 ja mistä toi peitto minkä päällä tiara makaa olikaan ja paljon makso, pakko saada samanlainen!:D

    VastaaPoista
  22. Sitten kun tiara kasvaa pikkusen nii ei kannata näyttää niitä kirjan kuvii ku sillon kehittyy parempi mielikuvitus ku joutuu miettiin kaikki hahmot ja kuvat!

    VastaaPoista
  23. Teidän päivät kuulostaa kyllä aina niin kivoilta :) Vaikka onki vaan ihan perus arkea, niin se kait siitä tekeekin just ihanan :) Itelläni ei vielä ole lapsia, mutta sitten ku on, niin haluaisin siirtää semmosen perinteen mikä mulla oli isän kanssa. Ja oli äitikin joskus mukana, mut joka talvi puettiin kunnolla kampetta päälle ja lähettiin ihan vaan tohon läheisen mehtään, otettiin polttopuita mukaan, sytytettiin nuotio ja paistettiin makkaraa :) Meidän koira oli myös aina mukana, ja tuo on niin kiva muisto mulle että haluan ehdottomasti että mun lapsiki tulee kokemaan sen, vaikkei se välttämättä monen mielestä mitenkään iso juttu ole :)

    VastaaPoista
  24. Muutun kateudesta vihreäksi! Vaikuttaa että teillä menee todella hyvin! Onnea <3
    -Laura

    VastaaPoista
  25. Oi vautsi mitkä kiharat, miten teit noi? :) Ja tosta lukemisesta, mulle on luettu aina pienenä kaikenlaisia satuja PALJON ja tykkäsin tosi paljo!! Ja ite aion kyllä kans lukea Henrille sitten isompanakin ku tajuaa niin iltasatuja :) Ja oon nytki lorutellu ja lueskellu kaikenlaisia satuja aina päivällä, vaikkei Henri vielä oikeen ymmärräkkään kunnolla mut onhan se mukava katella värikkäitä kuvia jne :) Musta kaikki lastenkirjat on niiiin ihania,että niitä vois vaan hamstrata ja hamstrata ihan hirveesti itelle!!

    VastaaPoista
  26. en tajuu miks laittaudut iha kunnolla jos ootte vaan kotona :o oikee joku hame päällä ja meikit ja kaikki .. wtf? :D

    VastaaPoista
  27. Unohin tohon edelliseen tekstiin tän: Ja muistan sen myös lapsuudestani,et äiti ja isä laulo mulle joka ilta 'tuutu'-laulun johonki kouluikään tai alle,saakka, ja sit aina nukahin sen jälkee :D Pienempänä ne luki mulle kans ja äiti lauleskeli mulle päivisin jos se oli pois töistä. Se oli kyl kuulemma äitille kivaa,ku hymyilin ja kikattelin sen sylissä vaa ku se lauleskeli! :D ♥
    Ja herranjumala,kerro,kuinka sä saat noin ihania kiharia?! Mä oon yrittäny miljoonakaks kertaa eikä oo onnnistunu! Mul on luikkaat ja kiiltävät hiukset,toivottavasti ei johu siitä :/ aina joutuu laittaa ihan kivan määrän lakkaa et pysyis joku hius kurissa :D:D
    Mä muuten niiiiin rakastan noita kuvatekstejä! :D Tulee aina niin hyvälle tuulelle niistä(ja tietty sun blogista muutenki!) :))

    VastaaPoista
  28. Voi että miten ihana ja pikkune vauveli ♥ :) Onko hän minkä ikänen? Ootan niin sitä päivää että saan itelleniki lapsen! :D Vaikke siihen nyt menee vielä monta monituista vuotta...

    + sait uuden lukian!

    VastaaPoista
  29. Löysin ihan sattumalta tähän blogiin ja sait musta kyllä heti vakilukijan! Ootte tosi kauniin oloinen perhe kaikin puolin ja tyttönne on ihan uskomattoman hurmaava! ♥ Kaikkea hyvää teille :)

    Oot varmaan vastannu tähän ennenkin jossain, mutta mistä tän blogin nimi tulee? :D

    VastaaPoista
  30. Blogin nimi tulee LMFAOn biisistä, mut sitä biisin nimeä en kyllä muista? :D

    VastaaPoista
  31. http://www.youtube.com/watch?v=goq740lF1vg

    kun katoin tätä, tuli heti mieleen et sä vosit tykätä tästä:) ja jos et jaksa kattoo kokonaa,nii kato ainakin 1.53 eteenpäin:) ihana!

    VastaaPoista
  32. Oon kai taas yliherkkä mut kävin melkeen itkemään kun luin tota sun äitin kommenttia tähän :') Ihania kuvia mummusta ja vauvasta, sä oot kans todella nätti ♥ Jälleen kerran toivotan kaikkee hyvää teijän pienelle perheelle!

    -emppu

    VastaaPoista
  33. OONAA: Se on meidän hymytytsy♥

    Anonyymi 1.14: Lukeminen on kyllä ihanaa :) Ja niinpä, se on varmasti hyvä jos on kummallakin kielellä kirjoja :) Voi mäki haluaisin osata soittaa ja laulaa jotain mut mä en oo ollenkaan musikaalisesti lahjakas, sen sijaan mä rakastan piirtää ja maalata ja odottelenki innolla et pääsen askartelemaan ja väritteleen värityskirjoja tuon ihanan ipanan kanssa♥ :)

    Anne: Voi ihana äiti♥ Oli niin ihanaa kun olit meillä ja onneksi tullaan pian Ouluun :) Ihanaa että oot piristyny ja tullu onnellisemmaksi, oot maailman paras mummuliini♥ JA ÄITI!

    Anonyymi 1.16: Aww ootpa ihana kun jaksoit kommentoida♥ :) On kyllä maailman kivointa kuulla jotain noin kaunista, kiitos hirmuisesti ja hyvää joulunodotusta sinnekin päin♥♥ :)

    Anonyymi 5.32: Mullaki on vähentyny tälleen vanhempana lukeminen ja se harmittaa kyllä, mut nyt aattelin et jos saan joululahjaksi kirjan nii käperryn kyl viltin alle lueskelemaan! :D Ja kaikki aina sanoo et näytän iha mun äidiltä :DD

    Ansku: Voi kiitos Anskunättimys♥ :) Ja lapsille on kyl ihana lukea, niin odottelen jo sitä et tosta meidän söpöliinistä kasvaa yhtä iso söpöliini ku Iidasta nii saa viel enemmä leikkiä ja lueskella! Ja ihana että Iida jaksaa jo ittekseenki keskittyä noin hyvin :)

    Viivi: Lukeminen on kyl ihanaa ja iltasatujen lukeminen on kiva tapa :)

    Aino: On se kyllä meidän hassu vauva :D♥ Mäki haluun vauvauintiin ja vauvatanssiin, muskariin mennään kans joulun jälkeen! :) Ja mäki rakastan tanssimista ja harrastin tanssia melkeen kymmenen vuotta ennen ku tyhmänä ja laiskana menin lopettaan :( Ja toivottavasti kuume laskee jos niin haluut kerran ;D Vaikka vauvakuumeilu on kyl ihanaa, itelki alkaa pikkuhiljaa tulla se vauvakuumeilu takas ;D

    Jonna: Munki äiti luki just tolleen et muutteli ääntään hahmojen ja tilanteiden mukaan ja mäki oon aina tehny silleen ku oon pienemmille serkuille ja kummipojalle lukenu :) Iltasatu on kyllä ihana tapa ja odottelen innolla et meki päästään iltasin lueskelemaan :) Ja meki ollaan menossa joulun jälkeen muskariin! Vaikka en oo itte yhtää musikaalinen (en osaa soittaa/ laulaa) nii rakastan musiikkia silti ja meilki soi usein musiikki :) Tanssista oon aina tykänny ja se on ollu mulle rakas harrastus, toivottavasti toi meidän Tirriskäki innostuis isompana tanssista :)!

    Anonyymi 10.07: Mä oon kyllä semmonen papupata että eiköhän tosta neidistäkin tuu aika puhelias lapsi jos se mun kaa paljon hengailee :DD itekki opin ekat sanat jo 8kk vanhana :DD Kiitos ihan hirveen paljon ja sun äiti on kyllä fiksu nainen! :) Mukavaa joulunodotusta sinnekin! :)♥

    Anonyymi 10.08: Joo mä sanoin sillon että me haluttais että Tiarasta tulee kaksikielinen niinkuin Ottoki on :) Otto puhuu vielä toistaseksi ainakin Suomea ja Ruotsia molempia neidille, mutta yritetään kyllä siirtyä pikkuhiljaa siihen et mä puhun pelkkää suomee ja Otto pelkkää ruotsii :)

    Fani: Voi kiitos paljon♥ On se kyllä yksi pieni suloisuus♥ :)

    Tanja: No niin onki! Vaukirja on kyl tosiaan hyvä keksintö ja ei oo edes kalliskaan :) Mukavaa kans ku sieltä tulee aina vanhemmillekin joku kirja ja sit joku pieni lelu :)

    VastaaPoista
  34. Sirkku: Se on meidän pallopää :DD♥ Mainokset on kyl varmaan jees tossa iässä ku niitä saa huoletta repiä ym :DDD

    Anonyymi 11.16: Niinhän se on, varmana tulee neidistä samanlainen papupata ku äitinsä ja isinsäkin on :D

    Anonyymi 11.28: OII babysitter's clubit on ihan parhaita! :D Itekki lukenu ne kaikki :D Ja mustaki kyl tuntuu et se et opin kans reilusti ennen kouluikää lukemaa on sen ansiosta et äiti aina jakso kannustaa lukemaan ja luki mulle itekki paljon :) Mulla on onneksi kaikki omat lastenkirjat tallella niin sit ku noi katselukirjat alkaa oleen liian tylsiä neidin mielestä nii löytyy paljon satuja lisää :) Tiara on meidän linnanneito♥ Arvokas ja kaunis pikkunen muru♥ Ja mä tupeerasin ensin noi päällihiukset silleen osioittain ja sen jälkeen suoristusraudalla käänsin silleen viistosti ne ylöspäin :D vaikee vaan selittää, pitäis kuvaa joku tuto-video :D toivottavasti selitys auttoi ees vähän! Ja ihana että tykkäät, mukava kirjoittaa noin kivoille lukijoille :)♥ Ihanaa joulunodotusta sinnepäin! :)

    Anonyymi 11.34: Voi kiitos♥ Mäki olin ala-asteella habbossa :DD Ja mulla tuli sellanen lukuinnon hiipuminen kans siinä lukion ekalla mut oon alkanu pikkuhiljaa saada sitä takas, se on vaan niin ihanaa ku saa keskittyä rauhassa hyvään tarinaan ja syödä vaik suklaata siin samalla ja olla peiton alla! :D Suosittelen kokeileen, mut ei kaikki tykkää ja seki on iha ok :D

    Anonyymi 11.49 Äiti on kyllä ihanin äiti mitä voi olla ja niin ihana mummu :)♥ Ja tiiän kyl ettei kaikilla oo sama tilanne, ei Tiarallakaan valitettavasti oo ku yksi mummu ja yksi isoisä :(

    Anonyymi 13.32: Suoristusraudalla värkkäilen :) Ja kiitos ku sanoit että ihanat! :DD♥

    sanskud44: Haha en mä unohtanu, en vaan jaksanu laittaa ku olin just esitelly ton hameen ku se on nii uus ja sit toi paita taas on joku ikivanha gina-ostos :D Mut pitää vissii olla tarkkana ja laittaa aina asutiedot! :D Ja suoristusraudalla värkkäilen ja poltan samalla sormet ihanasti :( :DDD kiitos♥

    Anonyymi 15.02: Ai se karvapeitto? Se on Itiksestä mut en yhtään muista mistä kaupasta ostettiin, oiskohan ollu Hemtex tai joku sellanen :) Muutaman kympin maksoi :) Tiara rakastaa tota peittoo yli kaiken ku seon nii pehmee! :D (ja kuolanen nykyää :DD)

    VastaaPoista
  35. Anonyymi 17.02: Joo mulla on tuolla hyllyssä omat vanhat satukirjat odottamassa, on kuvallisia ja kuvattomia nii sieltä sitten lukemaan vaan :D Se on varmasti ihan totta et tulee parempi mielikuvitus ku itte kuvittelee kaiken :)

    Anonyymi 17.05: Perus arki on kyllä se mistä nykyään nautin eniten, ei oo mitään parempaa ku ton palleron löpinät ja märät kuolapusut :D♥ Ja aivan ihana perinne! Mäki haluun! Ja kyllä toi ainaki lapselle on iso juttu, ihanan tunnelmallista varmasti :) Kiitos vinkistä! :D Ja hyvää joulunodotusta♥ :)

    Anonyymi 18.47: No ei kantsi olla kateellinen, varmasti sullakin on asiat hyvin :) Tiara ja Otto on kyllä parhaat asiat tässä maailmassa ja äiti kans, ollaan me onnellisia♥ :) Kiitos paljon onnitteluista ja hyvät joulun odotukset! :)

    Laura: Kiitos Laura!♥ Suoristusraudalla väkertelin :) Ja nii eipä Tiarakaa viel ymmärrä mut varmasti lorut kuulostaa korvaan kivalta ku ne on rytmikkäitä ja ilosia ja sit tietty kuvia on mukava kattella :) ja iltasatuja meki lueskellaan varmasti sitten kun on neiti vähän isompi :)

    Anonyymi 21.36: Koska musta on kiva laittautua ja näyttää nätiltä, olin mä himassa, kaupassa tai paskalla :D Ikävää jos sua häiritsee, mä en vaa haluu olla mikää ruma verkkaripelle :---D

    Aino: Voi ihanalta kuulostaa! Munki äiti laulo mulle aina kunnes menin tarhaan missä opin miten kaikki laulut menee nuotilleen ja sit aloin sanoo aina äitille et "äiti sä laulat väärin" :DD Olin kauhee ipana, noeii :DD Ja noi kiharat on tehty ihan sil mun uudella suoristusraudalla :D Poltin kyl kivasti mun sormen siin samalla :---D Ja ei kyl johdu siitä et on liukkaat ja kiiltävät hiukset, nii mullaki on omat :D kantsii käyttää lämpösuojaa+suht alhaista lämpötilaa suoristusraudassa ja sit vaa kiharrella :) Kiitos hirveesti taas kerran niin ihanasta kommentista♥

    Noora: Voi kiitos :) Tiara on nyt viikkoa vaille 3kk :) Ja voii mullaki oli vauvakuume kauan ennen Tirriäistä♥ kyllä se odotus palkitaan :) Ja mukavaa et sain uuden lukijan, tervetuloa mukaan! :)

    Anonyymi 12.35: Voi ku ihanaa et sain uuden lukijan :) Kiitos hirmusest ihanasta kommentista ja kaikkea hyvää sullekin♥ :) Blogin nimi tulee LMFAON I am not awhore -biisin sanoista :) Se on vaan hauska kohta ja päätin jo kauan sitten et jos joskus teen blogin nii siitä tulee sen nimi! :D

    Anonyymi 14.42: Juurikin niin! :D Ylemmästä kommentista voit bongata viel biisin nimenkin :D!

    Anonyymi 16.50: Miten mun lukijat voiki tuntea mut noin hyvin! Ehkä sulosin video ikinä, ihanaa, kiitos et linkitit ton! Mul tuli nii hyvä mieli, aivan törkeen söpöjä selityksiä♥ :DDD Ihanaa joulunodotusta sulle!

    VastaaPoista
  36. Emootsi: Voi sua ihanuus♥ Kitos ihan hirmu paljon :) Kaikkea hyvää sullekin ja super ihanaa joulunodotusta♥ :)

    VastaaPoista
  37. Kiitti siitä tsempistä, jota mun tilitys sai. Meni hetki, ennen kuin kehtasin tulla tätä blogia lukemaan ylipäänsä mutta nyt oon päässyt yli mun häpeästä ja tsekkasin sun vastauksen siihen. :D En vaan millään malttais odottaa kevättä ja sitä, että jätetään ehkäisy pois ja toivottavast tärppäis sitten kanssa pian. Arvaa vaan, oonko jo miettiny tarkalleen millaset vaunut meille tulee ja kaikkea, huooh. Onneks toi mies ottaa tän vähän tsillimmin ja rauhottelee mua, oon vaan niin superkärsimätön! Kyllä mua edelleen pelottaa ajatus lapsesta, mutta se äidiksi tulemisen halu on kuitenkin 3256654 kertaa kovempi ku se pelko. :) Eiköhän se ole ihan normaalia, että jännittää. Työ- ja opiskelukuvioiden takia ollaan päätetty nyt että keväällä vauva saa tulla jos on tullakseen. Arvaa vaan tahtoisinko, että se olis jo tässä sylissä. :D

    Mutta joo, kiitti ettet reagoinu huonosti mun avautumiseen. Varsinkaan kun en ihan tarkalleen muista mitä kirjoitin. :D

    VastaaPoista
  38. Iina: Koska musta on kiva laittautua ja näyttää nätiltä, olin mä himassa, kaupassa tai paskalla :D Ikävää jos sua häiritsee, mä en vaa haluu olla mikää ruma verkkaripelle :---D
    <---- Ei vitsi toi oli hyvä :D nauroin. On kyl kumma jos jotain haittaa että sul on hame kotona? jännää. :P

    VastaaPoista
  39. toi alin kuva tiarasta on niin ihana, todella, todella suloinen lapsi <3

    VastaaPoista
  40. Noi kuvatekstit on aina niin hassuja :-----D

    VastaaPoista
  41. Tiara on söpö ja noi sun kiharat ihanat! :)

    http://thelittlenotebook2.blogspot.com/

    VastaaPoista
  42. En oo toi joka kysy tota et miks panostaa ulkonäköönsä kotonaki, mut eihän se missään välissä väittäny että sitä HAITTAA että iina näyttää hyvältä kotona, se vaa laitto että ei tajua miks ;D

    VastaaPoista
  43. luetko kaikki kommentit?

    VastaaPoista
  44. Joo oon stalkkeri, tiedän, mut etin sut facesta:D ja sanonpahan vaan et se "yritys" Tiara Teija Alessia H******* on maailman sulosin! :)
    Ja sit viel vähän negatiivistakin.. Sul oli siel sellatteisii teiniheruihQpissis kuvii.. katoin niitä eka sillee O________O mut sit katoin ONNEKS päivämäärää ja ne oli jtn. kolme vuotta vanhoi:) Eli oot silti mun mielestä maailman ihanin ja paras äiti pikku-Tiaralle, ja tosi mukavan ja ilosen tuntunen! ♥ ne kuvat vaan eka 'hämäs':)
    Tsemppii teillee!
    ps. Tiaran sukunimi sopii nimeen tosi hyvin! Kun nimittäin ekaa kertaa kuulin ton nimen ajattelin et toivottavasti Oton sukunimi sopii siihen, ja hyvin sopi! Ja en laittanu sitä tänne, ku ajattelin jos et oo vaik ajatellu tota face juttuu, ja haluut viel käydä sulkemas sen ennen kun kaikki ryntää sinne:) Sehän oli nyt siis täysin _avoin_:)

    VastaaPoista
  45. voi tuota teidän tyttöä <3 kerrassaan niin ihana pirpana! :) ja wau tota sun tukkaa nois kuvissa! ihan mahtava !!

    VastaaPoista
  46. MÄ VIHDOIN KEKSIN KELTÄ SÄ VÄHÄ NÄYTÄT!
    Viivi Pumpanen!

    VastaaPoista
  47. Mulla olis toiveena semmoinen postaus, missä on sun haaveita teidän tulevista häistä! Minkälaisen puvun haluaisit, juhlapaikan koristelut, kesä vaiko talvihäät :)) olen siis ymmärtänyt että aikomuksenne on astella alttarille, korjaa jos olenkin väärässä!

    VastaaPoista
  48. Millä lämpöasteella sulla on suoristusrauta kun teet noi kiharat? =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥