torstai 10. toukokuuta 2012

Toivepostaus: Mun kengät ja asusteet

Tänään olis vuorossa tällanen! Mä haluan tehdä myös vaatekaappipostauksen, mutta tänään omia kenkiä ja laukkuja kuvaillessani tajusin kuinka järjettömän iso homma siinä tulee olemaan! Alunperin tarkoituksena oli siis että kengät ja vaatteet yms. tulee samaan postaukseen, mut tästä olis tullut varmaan kilometrin mittainen sillä mentaliteetillä. Mulla nimittäin todella riittää noita rytkyjä tuolla kaapissa esiteltäväksi, mutta teen sen vaatepuolen esittelyn mahd. pian! Tai voisinpa oikeastaan antaa teidän valita huomisen postauksen, Unelma-postaus vs. Vaatekaappipostaus? Eniten ääniä saanut voittaa, tää on tämmönen pikaäänestys! Mä vaan siksi olin ajatellut tuota Unelma-postausta koska en tällä viikolla kauheesti oo rustannut mitään syväluotaavia ajatuksia vaan lähinnä sitä huttu-osastoa. Mutta toisaalta on ollut aivan ihana olla pelkästään pinnallinen koko viikon ja ihan luvan kanssa! Nyt siis sanokaa pikaisesti mielipiteenne mikäli vain jaksatte ja toki on vielä kolmas vaihtoehto, jos jokin muu postausehdotus tulee tarpeeksi monta kertaa toivottua niin se voi mennä noista kahdesta ohi! Mutta nyt asiaan:

Mulla on nykyään paljon vähemmän kenkiä kuin ennen koska oon osan vienyt meidän varastoon, osan äidin varastoon ja osan antanut vain pois, mutta tähän postaukseen kasasin kaikki mitkä tähän hätään löysin. Näin äkkiseltään tulee mieleen että kotona olevista kengistä unohtui ainakin parit ballerinat ja sandaalit, mutta tuskinpa se on niin nöpönuukaa, eiköhän tässäkin riitä katseltavaa! Enkä myöskään kuvannut mitään perus varvastossuja tai jotain mun juoksukenkiä. Kuvasin kenkien lisäksi myös mun laukkuja sekä koruja koska ajattelin että ne sopii kenkien kanssa samaan postaukseen oikein mainiosti. Mutta ensin vuorossa siis niitä kenkiä!

KENGÄT

Kumisaappaat - Nokian HAIT Korkkarit - Vintage Ballerinat - H&M
Siinäpä olikin sitten kaikki mun kengät ja nyt niitä laukkuja!










No eii, huijasin! Tohon kuvaan laitoin vaan kolmet vikat kengät joita en osannu mitenkään järkevästi  asetella muiden yksilöiden kanssa. Nyt siis vuorossa:

SAAPPAAT JA NILKKURIT

 Punaruskeat saappaat - BIANCO Tummanruskeat - Vintage Mustat (ja kuluneet<3) - ZARA Solkisaappaat - Bronx
Bikerbootsit - Bronx Maiharit - H&M Mustat mokkanilkkurit - H&M Harmaat platform-nilkkurit - Dinsko Ruskeat kiilakorkonilkkurit - Dinsko

LENKKARIT yms. (käyttääkö kukaan enää edes sanaa lenkkarit?)

 Batman-Converset Lontoosta Pitsi-Converset - Spirit Store Normi-Converset One Way
 Valkokultaiset - Reebok Printtikuvioiset - Reebok Pinkit tennarit? - OFFICE (Lontoo) Mustat - Puma
Mustat herrainkengät - Skopunkten Pinkit tossut - Spirit Store Niittiballerinat - Dinsko Glitterballerinat - Dinsko

BALLERINAT JA SANDAALIT

 Oranssit peeptoe-ballerinat - H&M Raita peeptoet - Vagabond valkoiset kiilakorkoballerinat - Dinsko Valkoiset nilkkaremmiballerinat - BullBoxer
Mustat gladiaattorisandaalit - Andiamo Niittisandaalit - TOPSHOP

KORKKARIT

 Nuden väriset niittikorkkarit - H&M Mustat nilkkaremmikorkkarit - Dinsko Mustat peruskorkkarit - D'anna Turkoosit narusandaalit - Dinsko
 Mustat kiiltonahkakorkkarit ja mustat peeptoet - H&M Mustat rusettikorkkarit - HUMANIC Mustat kiilakorkomokkakorkkarit - Dinsko
 Mustat remmiplatformit - Bianco Mustat vetskariplatformit - Spirit Store Mustat niittikorkkarit - Dinsko Siniset kiiltonahkakorkkarit - H&M
Lilat peeptoet - Dorothy Perkins (Lontoo) Pinkit leopardipeeptoet - Iron Fist Pinkit kiiltonahkakorkkarit - ZARA Pinkit mokkapeeptoet - H&M

Kengistä mun omia lemppareita on ruskeat Dinskon kiilakorkoplatformnilkkurit (ihana sanahirviö!), batmanconverset, Topshopin niittisandaalit ja Iron Fistin pinkit leopardikorkkarit! Mistä te tykkäsitte vai tykkäsittekö mistään :D? Nyt vuorossa laukkuja!

LAUKUT

 Musta kiiltonahka-rusettilaukku - H&M Armykuvioinen sydänlaukku - Gina Tricot Valkoinen isompi laukku, punainen rusettilaukku ja valkoinen rusettilaukku - Primark (Lontoo)
 Musta pääkallolaukku - Spirit Store Raidallinen laukku - Longchamp Harmaa kirjekuorilaukku - Vintage ruskea pussukkalaukku - One Way
 Ruskea nahkalaukku - Ellos Leopardikuvioinen laukku - Guess
 Feikki Louis Vuitton - Turkista :D Tikattu ruskea laukku - Mango
 Nyt tulee pitkä sanahirviökuvaus: Vaalea, käärmekuosinen, kiiltonahkainen jättilaukku - Wallis (Lontoosta)
 Norsukassi - Itse tein rippikoulussa, tää on paras! Ketjukassi - IVANAHelsinki
Käärmekuosinen kirjekuorilaukku - Gina Tricot Musta kiiltonahkalaukku - Guess

Laukuista mun lempparit on Ginan armykuosinen laukku, se on niin paras ja sinne mahtuu just lompakko! Ja sitten Wallisin vaalea jättilaukku ja toi Guessin leopardikassi on kestosuosikkeja.

KORUT

Koruista sen verran, että mulla ei osasta noista ole minkään näköistä muistikuvaa mistä ne on ostettu tai saatu, mutta laitan tähän vaikka kauppoja joista yleensä ostan koruja: H&M, Glitter, Gina Tricot, Lindex ja muut tommoset ketjukaupat. Tuolla on mukana myös Snö of Swedenin käsikoru ja Nora Norwayn kaulakoru jotka on ihan oikeita koruja. Kaikki oikeet kulta- ja hopeakorut mä jätin kuvaamatta koska ne nyt on lähinnä sellasia lahjaksi saatuja eikä semmosia mitä oikeesti uskaltaisin paljoa käyttää + ne rasiat on pirun vaikaa avata! En myöskään jaksanut kuvata mun kaikkia korvakoruja koska niitä on ihan tuhottomasti joten tossa on vaan mun joitakin lemppareita!







Että sellasta tänään! Muistakaa äänestää jos yhtään vain on kiinnostusta, että kumman postauksen haluatte huomiseksi vai tuleeko vielä jokin muu idea joka nousee ylitse muiden. Sen verran vielä sanon että videota ei kannata toivoa huomiseksi koska se on tulossa, mutta vasta sunnuntaina koska se on toivepostausviikon loppuhuipennus eniten toivottuna postauksena! Mä alan nyt raivaamaan kenkiä ja laukkuja takasin paikalleen kun meidän kämppä (lähinnä keittiö) lainehtii niistä, mutta huomenna palailen taas toivepostauksen merkeissä! Olette ihan parhaita ja mahtavaa huomista perjantaipäivää kaikille!

88 kommenttia:

  1. Mä käsittäisin noi kaikki "lenkkarit" tennareiksi ja lenkkarit oikeesti juoksukengiksi mut ei kai sillä oo niin väliä miten niitä kenkiä nimittää =D Mielummin haluisin nähä sen vaatekaappipostauksen =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah nonii, tennarit kuulostaa siistimmältä! Ja toivottavasti vaatekaappipostaus miellytti! :)

      Poista
  2. Kiva postaus:) ja toivoisin vaatekaappipostausta :)

    VastaaPoista
  3. my daytä huomenna, vähän vaihteua kun nyt on ollu vaan pelkästään vaate/hiusmeikki mitä lie postauksia ? :-)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. joo video olis vaihteeks kiva. ku nyt ollu vaan esittelypostauksia.

      Poista
    2. Iinahan sanoi tossa, ettei kannata pyytää videopostausta huomiseksi koska se on tulossa sunnuntaina ;)

      Poista
    3. Kiitos kolmas anonyymi, ihanaa et joku lukee mun tekstejä :D!

      Poista
  5. kiva postaus :) en osaa millää päättää kumman haluisin noista postauksista.. ehkä unelmapostaus mut toivottavasti tekisit molemmat !! :) haluun niin nähä sun vaatteetki ! ja jes kiva kuulla että videopostausta on tulossa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!<3 Ja mä teen ne molemmat mut nyt ekaksi tuli toi vaatekaappi!

      Poista
  6. vaatekaappi postaus olis kiva (:

    VastaaPoista
  7. Vaatekaappipostaus ! <3 Voithan nää aina tehä myöhemminkin toisen postauksen ;)

    VastaaPoista
  8. vaatepostaus olis hyvä näin korujen ja laukkujen jälkeen! :)

    VastaaPoista
  9. mua häiritsee hirveästi toi, että kaikki kirppiskamat on merkattu "vintageksi" koska ne ei varmaan kuitenkaan oo oikeesti vintagea? :) mä en nyt haluu sanoo tätä pahalla, koska mä rakastan sun blogia! tää on oikeesti niin hurjan piristävää luettavaa ettei mittää järkee :D toi vaan pisti silmään jotenki :)

    jatka samaan malliin<3

    moreinme-petra.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Vintage-vaatteet ovat yleensä 1920–1960-luvulla valmistettuja vaatekappaleita ja pukineita.[2] Nykyisin termin merkitys on hieman muuttunut, ja vintagella saatetaan tarkoittaa vanhanoloisiksi kulutettuja uusia vaatteita tai second hand -liikkeistä haalittuja tavaroita. Maailmalla ehkäpä tunnetuin vintage-vaatteita myyvä second hand -liike on New Yorkissa sijaitseva What goes around comes around." lähde: wikipedia

      No noi saappaat on mun mummon vanhat ja ne on 60-luvulta ja ne on Suomalaista designiä, joten kyllä mä kutsuisin niitä vintageksi. Samoin kuin tuo harmaa pikkulaukku, joka myös on mun mummon vanha, se on tosin uudempi, 70-luvulta joten se on enemmän ns. uus vintagea tai sitten ihan vaan retroa, mut mä en jotenkin ollenkaan tykkää sanasta retro, vintage on paljon tyylikkäämpi ja nykyään ehkä yleisesti käytetympikin termi :)Mut kukin tavallaan eiks vaan!

      Ihana kuulla että tykkäät mun blogista ja käyn kurkkimassa sunkin blogiasi, mukavaa kevättä!

      Poista
    2. kiitos! samoin teille :) paitsi kesähän se jo nyt on! ja tosiaan se taitaa olla ton sanan käyttö itessään yleistynyt niin hirveesti ettei se oo enää sitä mitä se oli ennen.. mutta kukin tavallaan todellakin :)

      Poista
  10. Voi vitsi miten paljon sulla on kenkiä ja laukkuja :D tässähän tulee ihan kateelliseks :D Niin ihania! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli ennen paljon enemmän! Oon kateellinen mun vanhalle kenkäkokoelmalle :(( :D Kiitos ihana<3

      Poista
  11. Vaatekaappipostaus olis kiva, koska voin vaan kuvitella miten ihania vaatteita sulla on vaatekaapissa noitten upeitten kenkien jälkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitoksia<3 Toivottavasti vaatekaappikin miellytti!

      Poista
  12. Noi herrainkengät....KUOLA♥ aivan ihanat.
    Jaaajajaja, unelmapostaus! <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyl, mä en vaan jotenkin osaa yhdistellä niitä minkään kanssa nii en oo pitäny ku muutaman kerran, haluaisin hirveesti pitää niitä enemmän! :)

      Poista
  13. Converset ei oo lenkkarit vaan tennarit!! Niih! Hahaha tää on varmasti maailman tärkein asia ;D

    Ihanaa kevättä/kesää teidän poppoolle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa no ku mä sanon conversei aina vaan converseiks nii siks en tiiä mikä niiden tollanen termi vois olla :D Mä oon hyvin tarkka siitä et converset on converset eikä esim conssit niinku jotku nykyään sanoo :DD Sitä samaa sulle ja kiitoksia kovin<3

      Poista
  14. Ihania kenkiä sulla <3 Ja vaatekaappipostaus, oon oottanut sitä niiiin kauan! :D

    VastaaPoista
  15. vaatekaappi postaus ois kiva huomenna =)

    VastaaPoista
  16. olipas ihania ja paljon! tuli vaan mieleen et ootko koittanu kynsilakan poistoainetta noihin converseitten kärkiin tai noihin? meinaan sillä saa niistä melkein ku uudennäköiset :D

    video ois kiva tai unelmapostaus! okei ois vaatekaappipostauskin kiva... :) ihan sama, kaikki sun postaukset on niin kivoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne mun "valkoset" converset on mulla ollu seiskaluokasta asti nii ne saa näyttää just niin kakkasilta ku ne on :D! Mut kiitos loistovinkistä, voisin koittaa noihin pitsikuvioisiin koska niiden kakkatahroilla ei ole minkäännäköstä tunnearvoa :DD! Ja kiitos muutenkin paljon ihana<3

      Poista
  17. Unelmapostausta kiitos! :)

    VastaaPoista
  18. unelmapostaus <3 ja muutenki heippa Iina hengissä täällä ollaan :D vaikka hiljaiseloa oon viettäny :/ tosiaan tuli vielä paljon komplikaatioita sen km:n jälkeen ja jatkuvasti lääkärissä ravattu ym mutta nyt kaikki kunnossa ja eteenpäin elämässä :) jokaisen postauksen olen lukenut innolla ja aina uusin on päivän kohokohta <3 Tiarasta on tullut niin iso tyttö jo, aika kuluu aivan älyttömän nopeaa!! Tytöstä on tullut jo niin taitava likka ja et huomaakkaan kun kohta kävelee ja kiipeää mihkä kerkeää (kuten meillä :D) Aivan ihanaa alkukesää teidän perheelle ja täällä edelleen on sun yks ykköslukija!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heiii<3 Ja voi ei, onpa tosi ikävää kyllä, onneksi kaikki on nyt kunnossa :) Voimia! Ja on se neiti kyllä kasvanut ihan hurjasti, pelottaa oikeen et koska se lähtee jo käveleen :D!! Teidän pikkuherrakin on varmaan jo ihan iso poika! Ihanaa alkukesää koko teidänkin perheelle ja ihana oli kun kerkesit kommentoimaan pitkästä aikaa<3 :)

      Poista
  19. Vastaukset
    1. Hahahaa :DD! No nyt sait kyyläyksen aihetta :D!! Oon kyl itekki vähän samanlainen ;D

      Poista
  20. Vaatekaappi todellakin!! Sulla on niin ihania vaatteita aina päällä niin vaatepostaus ois tositosi kiva :--)

    VastaaPoista
  21. anteeksi kun laitan tän tämän postauksen yhteyteen mutta musta ois kiva kuulla mitä mieltä oot tästä: http://vivas.fi/jarkyttava-video-aidista/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tost ei ainakaan mun mielestä voi kauheen montaa mieltä olla! ihan järkyttävää:((

      Poista
    2. Katoin ton eilen ja rupes ihan itkettää tuota kattoessa. :(( Järkyttävää...

      Poista
    3. Mä olen lukenut mitä tossa tapahtuu enkä aio sitä katsoa koska mä luultavasti itkisin sitä seuraavat kaks viikkoa koska se on niin hirveää :(

      Poista
  22. Apua ihanat noi remmi- ja vetskariplatformit <3____<3

    VastaaPoista
  23. Ooo ootsääki ollu Lontoossa! Maailman ihanin paikka, ja varsinkin PRIMARK SIELLÄ! Ah. Oli niiiin älyttömän halpaa et ku oltii poikaystävän kaa siellä nii nappasin sille vaa joka vaatteen mukaa mikä vastaa tuli ja kengätki saatii sille sieltä parilla eurolla :D Eiks ookki ihana kauppa?

    Ja noista kuvista sen verran et vikan kenkäkuvan kengistä ainaki tykkään yleisesti eniten! Oi <3

    Ja mä sanoisin että UNELMAPOSTAUS! Ois ihanaa lukea semmoinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oon! Ja Primark on kyl ihana, se on ihan sika halpa miksei Suomessa voi olla sitä :D!! Mäki ostin sieltä ihan sikana kenkii ja vaatteita sillon ku kävin, mut osa niist kengist meni kyl aika nopsaa rikki :D Mut ei se mitää koska ne oli nii halpoja! Kiitoksia hirmuisesti ja mä teen vielä sen unelmapostauksen!

      Poista
  24. Vaatekkaappi, utelias kun olen!!!! Ja Hyi ei kannata kattoa tuota vauvan hakkaus videota, se on aivan HIRVEÄ! Erehdyin sen katsomaan ja hyi kun ahdistaa kun ei voinut raukkaa auttaa ;'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa no mä tein semmosen! Ja joo mä en aio katsoa sitä videota koska en mitenkään kykenis lopettamaan itkua ja ahdistumista sen jälkeen :// ihan kamalaa!

      Poista
  25. Voi ei saanko mää varastaa kaikki noi sun kenkäs? :D Liian ihania ja mä tämmösenä kenkähulluna täällä kuolaan leuka lattiassa noita :< Ja noi korutkin ja ää kaikki! Ja hei, ootte vaan niin ihania, oon ihan vitsin kade! Oikeesti.
    Vaatekaappipostausta mielellään :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww :D<3 Kiitoksia ihanuus!<3 Mäki oon kyllä ihan kenkähullu, ois ihana päästä shoppaileen ja ostaa vaikka kymmenet kengät kerralla! :D

      Poista
  26. Toivoisin huomiseks unelma postausta :) ja tykkäsin kauheesti sun batman converseista ja siitä leobardi laukusta :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se tulee vielä myöhemmin! Ja ne on kyllä kivoja molemmat!

      Poista
  27. Huh, ja minä kun luulin omistavani paljon kenkiä! Voisinpa muuten näyttää tän sun postauksen mun miehelle ja sanoa, että "kato kun naiseuteen nyt vain kuuluu vaatteet ja asusteet!". Loppuisi ehkä se iänikuinen napina mun kengistä (joita kuulemma olisi pitänyt kärrätä enemmän kirppikselle)... :D Ei mut aivan ihania kenkiä sulla. Oon kade. Onko sulla muuten yleisesti ottaen mitään erityistä merkkiä/liikettä josta löytäisit erityisen helposti vaatteita, kenkiä, laukkuja yms...? Itse nimittäin olen huomannut, että usein tulee Biancosta napattua pari kenkiä mukaan, siis on aivan mun lempiliike! Vaatteissa nykyisin kuolaan Your Facea, vaan hinnat on sellaiset, että olen nyt sit tyytynyt Vilaan (joka sekin on kyllä ihana). Voit varmaan arvata, että mun ääni menee vaatekaappi-postaukselle. :D

    Terkuin
    Emma ja poikavauva 10,5kk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaa no näytäppä ihmeessä, jos se vaikka auttais :D! Kiitoksia paljon<3 Ja siis mulla vaihtelee ihan hirveästi että mistä mä kenkiä ostelen mut ehkä Bianco, ZARA ja Dinsko on ne yleisimmät varmaan :D Ja sit tykkään hirveesti kans ostaa ZARAsta laukkuja ja Mangosta, Guess on myös kiva :D Ja vaatteissa perus H&M on ihan favourite ja sit ZARA :D ZARA on ylivoimanen ykkössuosikki kaikessa :D! Terkkuja sinnekin!

      Poista
  28. Se unelmapostaus huomenna! :) Harmi vaan kun suurin osa näyttää toivovan vaatekaappipostausta... Ois kivaa vaihteluu semmonen unelmapostaus nimittäin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unelmapostauskin on tulossa, mutta nyt tuli ensin vaatekaappipostaus! Ja usko pois odotan itsekin unelmapostauksen TEKEMISTÄ paljon enemmän kuin tota vaatekaappipostausta koska siinä oli niin kova homma :DD!

      Poista
  29. tee iina se unelmapostaus :) aatteleppa ku tekisit joskus arkisten postausten välissä sen vaatekaappipostauksen ni ei nyt tarvis vaivautua esimerkiksi pesemään vaatteita ;) unelmapostaus ois niiiin kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no tossa oli kyllä kova homma tossa vaatekaapissa, mut unelmapostaus on myöskin tulossa! :)

      Poista
  30. U-N-E-L-M-A-P-O-S-T-A-U-S ! <3

    VastaaPoista
  31. Unelmapostaus! (: Voi että sulla on kaikkee kivaa,tykkään! :)

    -eveliina-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitoksia :))<3 ja unelmapostaus on tulossa vielä!

      Poista
  32. Sulle on awardia! :) http://emilia-itsallaboutava.blogspot.com/2012/05/versatile-blogger-award.html

    VastaaPoista
  33. vaatekaappipostaus !! :)

    VastaaPoista
  34. Mulla on sellanen idea, että jos alkaa tulla pula postauksista niin aina voi tehdä top5 postauksia :) vaikka top 5 leffat, tv-sarjat, hetket elämässä, ruoka reseptit, matkakohteet joissa haluaisit käydä, paikat joissa oot jo käynyt jne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihan totta! Nyt tosin tuntuu että on postaustoiveita ihan hirmusen monta ja en tiiä miten kerkeen toteuttaa ne!

      Poista
  35. Tee se unelmapostaus:) Ja ihana muuten toi Guessin laukku<3

    VastaaPoista
  36. Oi ihanaa, olipa helpottavaa lukea tää ! En oo ainut jolla on noin paljon kenkiä ja laukkuja ! HUH ! :D

    VastaaPoista
  37. Joko möisit,tai vaihtaisit hai-saappaasi melkein uusiin TRETORNIN VALKEISIIN SAAPPAISIIN ? tRETORNISSA VAALEANPUNAISET SOMISTENAUHAT JA VAALEANPUNAINEN VUORI.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥