tiistai 22. toukokuuta 2012

Uusia kuontaloita ja ylläripaketteja

Mä oon tässä viimeset kaksi päivää taas kärsinyt niistä ah-niin-ihanista selkä- ja vatsakivuista enkä ole kivuiltani pystynyt oikein muuhun kuin sängyllä makoiluun kuumavesipullon kanssa. Mutta nyt on jo vähän parempi olo ja aattelin vihdoin tulla päivittelemään että mites niille meidän hiuksille oikein kävi! No ei tullut vaaleanruskeita, ei, mutta mun mielestä näistä tuli ihanan ruskeat. Nää ei ole yhtään mustat vaan just semmoset ihanat ruskeet, mä haluan nää vielä vaaleammaksi mutta aion ottaa tosi rauhassa ja vaalennella vaikka sitten kesän aikana niitä vaaleanruskeampaan suuntaan. Mutta näillä mennään toistaiseksi ja väri on mun mielestä tasainen ja hyvä, vaikka kyllä niistä raidoistakin oli hyötyä koska nää ei oo semmoset liian tasaset kumminkaan. Kauhee pörrötukka mulla noissa ku noi on aamulla otettu ennen ku laitoin hiuksia, mut siis väri on tällänen:



Ja niin ne Oton hiukset, niissä se väri on varmaan hassuin mitä oon koskaan nähny! Ei siksi että ne näyttäis tyhmältä, vaan siksi että se väri näyttää joka valossa ihan täysin erilaiselta. Valosta riippuen noi on mustat, liilat, punaset tai ruskeet, aika jännä! Mut enimmäkseen semmoset tummat punaset tai liilat kyllä:


Eilen mun kipeää päivää saapui onneksi piristämään kaksi ihanaa ylläripakettia! Tai no toinen ei ollut oikeastaan yllätys vaan vau-kirjan kuukausittainen paketti mutta toinen olikin sitten paketti salaiselta blogiystävältäni! Mä siis lähdin kuukausi sitten Sinulle on postia! -projektiin mukaan ja eilen saapui postissa mun ensimmäinen pakettini! Ja ihana paketti olikin, sieltä löytyi vaikka ja mitä ja paketin sisältämä suklaa tuli kyllä niin tarpeeseen kun oli kuukausittainen suklaanhimo käsillä!

 Salaisen blogiystävän paketti sisälsi:
Ihanan muumikortin (kivalla kirjoituksella!)
Body Shopin ihanaa Satsuma-suihkugeeliä (tuoksuu superhyvälle!)
Kaksi H&M:n kasvonaamiota (oi vitsit! en malta oottaa et pääsen testaileen!)
Vaaleanpunaisen Lumene Natural Code -kynsilakan (ihan täydellinen sävy<3)
Vivani Luomu kinuski-maitosuklaata (ihan törkeen liian hyvää!)

Ihan mielettömän ihana paketti ja oli kyllä kunnon päivän piristys! Isot kiitokset paketin lähettäjälle kivasta ja hauskasta paketista, se oli vielä paljon kivempi mitä ikinä osasin odottaakaan!

Ja tässä Tirriskä ja vau-kirjan paketti joka sisälsi kaksi ihanaa uutta kirjaa neidin kirjahyllyyn ja superhauskan rantapallon!
Mä aloitin jo viikonloppuna puuhastelun mun Zaran vaaleansinisten perus farkkushortsien kanssa. Oon jo pitkään himoinnut kaupoissa revittyjä niittikoristeisia shortseja, mutta mistään en ole löytänyt hyvin istuvia/tarpeeksi kapeita/tarpeeksi kivannäköisiä. Siksi mä ratkoinkin itse täydellisista normi shortseista lahkeet ja revin ne hapsuille ja tällä hetkellä shortsejen takataskuja koristaa niiteistä tehdyt ristit. Mä en vielä oo varma oonko noihin tyytyväinen tuollaisina, mut on noi ainakin jo nyt ainakin 500 kertaa paremmat kuin yhdetkään joita perjantaina sovitin esimerkiksi Gina Tricotissa.

Tossa oikealla puolella näkyy siis lähtötilanne ja vasemmalla puolella näkyy miltä toi lahje näytti sen jälkeen kun olin repinyt sen sopivan mittaiseksi mutten vielä leikannut hapsuja.
Tältä näyttää edestä; voisin ehkä repiä vielä edestä noita lisää kun ne näyttää liian ehjiltä :D
Ja tältä takaa; tosin kuva on otettu ennen kun sain idean niittikoristeista
Ja tässä niitit! Mitäs tykkäätte? Oonko ihan surkea poropeukalo ja pitäis pysyä vaan kauppojen valikoimissa vai kehtaanko ehkä laittaa noi kesällä rannalle?
Tässä vielä eilistä päivänasua kun onneksi kivuista huolimatta lähdin edes hetkeksi ulos nauttimaan mielettömän upeasta kesäilmasta!


Päivän asu:
Toppi - Gina Tricot
Hame - JC
Leggingsit - H&M
Kengät - ZARA
Plehat - Glitter

Mulla on Tiaraan liittyvä postaus vielä kesken, mä teen sen niin nopsaan kuin vaan pystyn ja samoin vastailen teidän ihanuuksien kommentteihin! Mutta nyt mä luulen että mä hautaudun vaan peiton alle luomusuklaalevyn jämien ja kuumavesipullon kanssa ja annan euroviisujen piristää mua! Mahtavaa alkanutta viikkoa kaikille ja kiitos että olette niin ihania lukijoita! <3 Onkos täällä muita euroviisufaneja? Mistä maasta löytyy lemppariesiintyjänne tänä vuonna? Mä en voi sille mitään et oon rakastunut Ruotsin Loreeniin ja Euphoriaan, harmi kun Ruotsi ei esiinny tänään!

47 kommenttia:

  1. Hienoa, että paketti tuli perille ja oli sisällöltään mieluisa.. Olen täällä kyttäillytkin koko ajan että koska paketti on perillä asti :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonnii! Vitsit kun tietäis viel kuka sä oot ;D Mut kiitos siis ihan mielettömän paljon, oli todellakin mieluinen sisältö!!<3

      Poista
  2. Hiukset näyttää kivalta (no koko nainen) ja shortsit kans! Et sä nyt ihan täysin poropeukalo oo ;) <3

    VastaaPoista
  3. Ihanat nuo farkkushortsit ja ehottomasti kehtaa käyttää kesällä :) Mä oon kans niii rakastunu tohon Euphoriaan et sais ruotsi nyt kyllä voittaa..nii upee biisi!

    -Nina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Nina!! Ja Jes tänään euroviisut ja Euphoria!!! Mä niin toivon kans et Ruotsi voittaa :)

      Poista
  4. Vooi että sä oot nätti! :) Ja todellaki kehtaat noita farkkushortseja pitää! Noihan on tosi upeet!! :) Ja toi sun tukka on tosi kivan näkönen kans! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmusti<3 Jotenki aina epävarma olo tommosista itse muokatuista jutuista et onko ne nyt hyviä vai ei :DD

      Poista
  5. Itse repiminen on kyllä tylsien farkkushortsien pelastus! Ihanaa että voi ite tuunata just mieleiseksi eikä tarvii jättää kaapinpohjalle :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nimenomaan, onneksi farkkuja on niin helppo tuunata :) Vielä ku oppisin ompelemaan ja saisin ompelukoneen hommattua nii sit vasta asiat oiski helppoja :D!

      Poista
  6. Mulla iha sama ongelma noitten ginan shortsien kans... paljon ihana, mut kaikki aivan liian isoja :/// Ja kyllä nuilla sun ite duunaamilla kehtaa lähtee liikenteeseen : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis ne ei istu ollenkaan ja ne on ihan liian isoja! Tai no se varmaan on niiden ideakin et ne ei istu, mut ku ne näyttää silti tyhmältä XD Ja kiitoksia vain, ehkä uskaltaudun niillä ovesta ulos! :))

      Poista
  7. pakko kysyä, voittiks joku ne kengät jo?! :o

    VastaaPoista
  8. Ainakin noi sun shortsit on kivemman malliset kuin ne mistä oon nähny kuvia, nehän näyttää lähinnä semmosilta mummokalsereilta monet... D: Kyllä kehtaat käyttää noita! :)

    Ja kivan väriset noi hiukset!! :D

    Tiedätkö muuten, onko Jarno poistanut bloginsa...? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no kiitoksia, hyvä jos nää mun ei näytä mummokalsareilta :DD!<3 Ja Jarno on joo piilottanut bloginsa :((

      Poista
  9. Ehottomasti voit pitää noita sortseja :) Tosi hienot :)
    En ehtiny kommentoida tuohon edelliseen postaukseen, mut tosi kiva et Tirriskälle tulee "huomaamatta" hampaat :) Meijän poitsulle tuli kans ihan rytinällä eikä kyllä huomannu tai ei siis oireillu mitenkää :) Nyt vaan ku tekee nuita viimesiä isoja hampaita niin ilmeisesti on niihin liittyny ku oli talvella kaks korvatulehdusta :/
    Ihanan väriset nuo sun hiukset! :) Mullaki tukka vaaleammaksi projekti käynnissä :D Kahesti oon tehny vaaleita raitoja (toiset parturissa, toiset ite) Nyt vähä annan tämän rauhottua ja mietin et laitanko seuraavaksi tähän ruskean vai vielä yhet raidat ennen ruskeaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitoksia!<3 Ja se on ihanaa jos hampaiden tulo on helppoa, toivottavasti meille ei tulis korvatulehduksiakaan, itselläni oli vauvana kunnon korvatulehduskierre monta vuotta ennen kun sain sit putket korviin ja kitarisat leikattiin, en ikinä haluais et Tiara joutuu kokemaan saman :(( Ja meillä on siis sama tukkaprojekti, en mäkään tähän tummuusasteeseen aio kyllä tyytyä ku haluun kans vähän vaaleemmat :D!

      Poista
  10. Heii millä noi niitit kiinnitetää ? Oon ite kans meinannu jotai tollasta.
    Tosi hienot noi sun omat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Mä siis irrottelin noi vaan Oton niittivyöstä ja noi on semmosii haaraniittejä et siis painetaan vaa kankaast läpi ja taitetaan ne semmoset lerpakkeet :D Et ei tarvi mitää työkaluja siihen!

      Poista
  11. Voi ei miten kauniina taas oot! :) ps. noi shortsit on ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitoksia<3 Ja mäki tykkään kyl et noist shortseist tuli ihan jees, paremmat kun kelasin :D

      Poista
  12. hei vähänkö on hyvä sävy noissa sun hiuksissa! Aika nappi mun mielestä. Ja muutenkin oot jo ihanan päivettyneen näköinen. :) Tosi kivat noi shortsit ja pukee toi malli hyvin sua! Aika näppärä olet kyllä käsistäs, ei multa tollaset onnistuis. :D

    Ja Loreen Ruotsista on myös mun suosikki näissä viisuissa. Parasta siinä on se, että mä vasta tyyliin viikko sitten kuulin ko. kappaleen olevan viisuissa! Ei yhtään kyllä kuulosta siltä! Eli tosi hyvä ja just mun makuun, kun ko. neitoa voi kuunnella muutenkin. :)

    Emma Ja poikavauva 11kk
    kukasanootahdon.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia<3 Ja no en mä nyt tiiä oonko niin näppärä, toi oli aika helppoa! Mut ehkä harjotus tekee mestarin ja kohta voin tehdä jotkut vielä hienommat shortsit :D! Ja siis mä oon kuunnellu Spotifysta aina sitä Euphoriaa ja en ees ikin oo tyyliin ajatellu sitä et se on euroviisu, ihan loistavaa et euroviisuis on kerrankin joku oikee hyvä biisi :DDD Terkkuja teidän pikkumiehellekin ja mukavaa loppuviikkoa!

      Poista
  13. Nuo sun hiukset on niin ihanan väriset! haluaisin itekki kokeilla jotain uutta väriä mutta en uskalla alkaa värjään koska toisaalta haluan pitää tän oman värin :( haha ostin itekkin joskus h&m:ltä tuollasen vadelma kasvohoitosysteemin ja mulla jäi pariksi päiväksi siitä ihan pinkki naama! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitoksia! Ja mä oon kans tosi arka aina muuttamaan tukanväriä ku aina kiinnyn johonki tiettyyb väriin :D Ja apua, uskallankohan mä sit koittaa sitä XD

      Poista
  14. Nyt on kivasti vivahteita noissa hiuksissa! Vaaleammatki varmasti sopis mutta ymmärrän todellakin jos vaalennat rauhassa ettei hiukset ihan kamalasti kärsi :)

    Ja WAU noi shortsit! Tosi hyvin osasit ite tehä :O Taitava olet!

    Iteki rakastan Euphoriaa <3 Tässä on tällanen kaunis cover johon oon aivan rakastunut! (Jossa on tosin myös Amazing -kappaletta mukana) http://www.youtube.com/watch?v=mMAIGVOkZeY

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia<3 Ja siis joo no mulla on kamalia kokemuksia blondauksesta nii otan nyt tosi rauhassa :DD Ja kiitos hei tost coverist, oli aivan ihananana :)))<3

      Poista
  15. kivat hiukset ! ja toi sun eilisen päivän asu on kyllä upee <3 just mun makuun :) mäki oon ihan hirveen kova euroviisufani ;) musta ne venäjän mummot on ihan parhaita<3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos<3 Mä oon rakastunu tohon leoparditoppiin! Ja ne mummot on kyllä aika sulosia kans :D

      Poista
  16. Vähän kivat hiukset, just sun näköset! :) Ja shortisit on myös kivat, tahon samanlaiset! :D ja ite en sillain nuista euroviisuista välitä, mutta kyllä munki ehdoton suosikki on ruotsi! RUOTSI VOITTOON! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiiitos<3 Ja hei noi shortsit on tosi helppo tehdä, suosittelen muokkaamaan itte kyl jos ei kaupoista löydy mieleisiä! Ja Ruotsi voittoon tosiaanki :D!

      Poista
  17. Kivan väriset hiukset, ja noista shortseista tuli kyl tosi upeet, et kyl kehtaa laittaa päälle ;D !
    Mä taidan olla aikalailla eurovisufani xD Mun yks vuoden kohokohdista, ja ehdoton suosikki on Ruotsin Loreen Euphoria biisillään : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos murunen<3 Meil on sua kauhee ikävä! Ja pidetää peukut pystys et Loreen voittaa :D!

      Poista
  18. Kivat hiukset :) vau noita housuja! mäki haluan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia :)) Ja tommoset on tosi helppo tehdä itse!

      Poista
  19. Mitäs tykkäilit Suomen viisubiisistä? Mun mielestä vähän pliisu, oli se aika ennalta-arvattavaa et jatkoon ei menty... :D

    Kyllä kehtaat kulkea noissa housuissa, noi on just kivat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis biisinä ihan ok varmaan, mut ei euroviisuihin ja oli täysin ennalta arvattavissa että ei sillä finaaliin mennä :D Kiitoksia paljon<3

      Poista
  20. Voi että ihanat shortsit!!!! <3 Ehottomasti sun TÄYTYY pitää noita!!! :) just ite tuunatut on parhaimpia ku tulee uniikimpia. Ja sun tukka, ku tuut ouluun niin tuunaillaan sitäki vähä jos haluat :D tehää sulle vaikka ruskea pohoja marmoriraidoilla tai jotain! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanuus<3 JA JOOOOO!! En malta oottaa et mä pääsen Ouluun ja sun käsittelyyn, ei vitsit! Me tullaan niinku varmaa 3 viikon päästä sinne, et ei oo enää kauaa :D! oot paras!

      Poista
    2. Jeeee kiva!!! :D Huippua nähä sitte<3

      Poista
  21. En tiärä onko kukaan täälä kysyny, mut kuinka noi siis revitään noi housut? :)

    VastaaPoista
  22. Määki tykkään Loreenista mutta musta Islanti on iha vähä parempi :)) ja ne mummut on kans iha hyviä :D

    VastaaPoista
  23. hiukset näyttää hyvälle! oon samaa mieltä et pikkasen vaaleempi sais olla, mut maltti on valttia ;)
    hyvin onnistu tuo farkkushortsi tuunaus, sattuuks nuo niitit istuessa? tai tuntuuko ikävälle? todellakin kehtaa käyttää noita, mä ainaki käyttäisin:)
    oot ihan sairaan hyvännäkönen noissa asukuvissa, vauu mikä mamma! ootko muute harkinnu nyt kesällä ottavas asukuvii ulkona? Hyvää kesää teidän perheelle!

    VastaaPoista
  24. Ihanat noi sortsit! ja hiukset kans ihanat :) jeejee ruotsi voitti!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥