tiistai 7. kesäkuuta 2011

Masuasiaa

Herättiin tänään jo ihan hirmu aikasin ku meil alkoi perhevalmennus Vuosaaren terveysasemalla 8.15. Mulla oli vähä epävarma fiilis koko hommasta ja pelkäsin et siel on kauheen tylsää tai saadaan jotain paheksuvia katseita osaksemme mut siel oliki tosi rentoo ja kaikki muut tulevat vanhemmat oli tosi mukavia ja hauskoja. Ekaks käytiin sellanen tutustumiskierros ja kerrottiin itsestä ja sit tehtiin ryhmätyö raskauden ajan muutoksista. Katsottiin kans sellainen imetysvideo ja saatiin jopa läksyjä.
                      Toi oli ihan mielenkiintosta ja mun mielestä on tosi iso panostus et saatiin oikeen sellaset työ-/harjotuskirjat tuleville vanhemmille. En tiiä onks muis kaupungeis tollasii ku noi on Helsingin kaupungin omat mut mun mielest ainaki ihan kiva juttu. Ihan hauska kyl tutustuu muihin samassa tilanteessa oleviin ja vaihtaa kuulumisia ja vinkkejä. Mulle tuli sellanen olo et jopa osaan jotai ja olin tosi ylpee meiän pikku prinsessasta ku meidän ryhmässä oli monta äitii jotka ei ollu tuntenu potkuja viel ollenkaan vaik on samal viikolla ku mä ja meiän neiti völlää masussa ihan kunnolla jo :D.
                       Pikkuneiti on muutenki kasvanu ja must tuntuu et se on nyt kääntyny pää ylöspäin ku mun masu on ihan eri muotonen ja ylempänä. Viime viikollahan vauveli oli siis pää alaspäin ku ultrassa katottiin ja paino kivasti mun virtsarakkoa :D. Musta näytti siel perhevalmennukses ku kattelin muitten masuja et mul on jotenki tosi iso, mut toisaalt ku kattoo itte ylhäältpäin nii tottakai se näyttää isommalta... Otin uuden masukuvanki sit vihdoin tänään ja mä oon jo menossa kuudennella (!?!?!?) kuukaudella. miten tää aika menee näin nopeesti? Ei voi ymmärtää. Mut ihanaa tietää et joka päivä se vauvan tulo vaa lähenee ja lähenee, en kyl millään jaksais odottaa ♥.

Työkirja joka saatiin.

Meiän kotiläksy, "kuvitteellinen vuorokausi 1kk ikäisen vauvan kanssa", mun mielest toi on tosi hyvä tehtävä ku siin tulee mietittyy niit omii odotuksii et millasta se arki sit on vauvan kanssa ja voi miettii valmiiks millasii velvollisuuksia ja juttuja päivään vauvan kanssa kuuluu.

Älkää välittäkö mun naamasta, tää oli ainoo kuva mis maha oli fiksun näkönen mut sit naama kusee :D Nyt siis meneillään rv 21+1 ♥
Kuten tarkkanäköisimmät ehk huomaski tosta kuvasta nii värjäsin tosiaan eilen hiukset tummanruskeaksi ja nyt oon maailman tyytyväisin. Samalla Otto laitto mun valuneet teippipidennykset paremmin ja nyt voin taas pitää hiuksii muutenki ku nutturalla ja ei oo enää juurikasvua :D. Otto on mun paras kampaaja ja sen laittamana noi pysyy tosi hyvin.  Viihdyn muutenki paremmin ku on tummempi tukka, mut ihan pikimustii en kyllä enää haluu ku ne on jotenki nii kovat mun ihonsävyy vasten, varsinki talvella. Mut näihin hiuksiin oon kyllä tyytyväinen nyt.

Paras kaupan kestoväri jota oon koittanu, levittyy tosi tasasesti ja huuhtoutuu helposti pois. Sävystä tulee just sellanen ku paketin kuvassa ja maailman parhaimman tuoksuinen hoitoaine josta tulee hiuksiin ihana kiilto. Suosittelen!

Päivän asu:
Mekko ja aurinkolasit: H&M

Kengät: Dinsko, nää on jo kaks vuotta vanhat ja mun edelleen mun suurtin rakkaus kesäisin :)♥


Hiukset ei tosin oo tänään hienosti ku tuol on sen verran hikinen ilma et vaik mitä tekis nii hiukset liimautuu niskaan, mut vaik noi roikkuis paskasena pitkin päätä nii oisin noihin tyytyväisempi ku niihin mitkä mul oli viel eilen :D.
Mitäs pidätte hiustenväristä? Must on aina tosi kiva kuulla teiänki mielipiteitä :) Ja ihan mieletöntä, teitä lukijoita on jo 96! Enää muutama nii menee sadan lukijan raja rikki! En ois ikinä uskonu et näin nopeesti näin moni ihana ihminen löytää tiensä mun blogiin, mut ihan uskomattoman jees et näin on käynyt! Ajattelin toteuttaa seuraavan toivepostauksen sit ku on 100 lukijaa täynnä. Jos jollain on joku tosi siisti postausidea jotai ei viel tos sivussa olevassa "Tulevia postauksia" -kohdassa näy niin voi käydä kirjottelemassa tonne kommenttiboxiin, pitäähän sataa lukijaa juhlia kunnolla! :) Ihanaa ja helteistä iltaa kaikille ja kommentoikaa ahkerasti! ♥

19 kommenttia:

  1. Ihanaa lukee tätä sun blogias! <3 Onnee tosi paljon oikeesti, on ihanaa että jotkut on noin onnellisia niinku sinä ja Otto !
    Onnea vielä <3

    VastaaPoista
  2. Ai että oot ihana :) <3

    VastaaPoista
  3. sopii tosi hyvin toi maksimekko ja noi hiukset sulle!

    VastaaPoista
  4. Lukijoita on varmasti useita satoja, harva vaan minkään tilin kautta "tunnistautuu" lukijaksi :) terveisin yksi harva.

    VastaaPoista
  5. herranjumala kulta oot kaunis =( ja ihana mekko<3 !! ps noi aurinkolasit ;)))) en kestä XDDD<33

    VastaaPoista
  6. Voi apuaa kuinka olit söpö noilla laseilla ja maksimekolla !!!! :)

    VastaaPoista
  7. videoit ois kiva nähä <3

    VastaaPoista
  8. kerrassaan ihana löytö tää sun blogi! luin vaikka kuinka monta sivua, ja vaikutatte niin valmiilta vanhemmiksi kun vaan ihmiset voi :) toivottavasti kaikki menee hyvin ja tulee terve tyttönen!

    ps. toi maksimekko näyttää niin äärettömän upeelta ruskettuneella iholla ja vauvamasulla! on muutenkin hauskaa, että jaksat panostaa pukeutumiseesi etkä vaan kulje yliisoissa miestenpaidoissa.

    VastaaPoista
  9. ihana postaus! ja toi hiusväri on mun ehdoton uus suosikki! laitoin kuukausi sitten jonku suklaan sävysen ja rakastuin heti siihen koostumukseen ja kaikkeen!

    VastaaPoista
  10. värjäsitkö tolla niinku mustien hiuksien päälle? =) hyvältä näyttää tuo uus väri!

    VastaaPoista
  11. siis sä oot jotenki vaan niin ihana =DD aina ku luen sun uusia postauksia, ni mulla tulee hirvee raskaushimo:> ja vauvakuume! ois se ihana ku ois jotaki mitä odottaa... (: niin ja sulla on tosi monipuolisia postauksia ja aivan ihana tyyli! ihanaa et jaksat panostaa ittees raskauden aikanakin!:)) ja vaikutat tosi positiiviseltä ihmiseltä! jatka samaan malliin^^

    t. 21v vauvakuumeen kourissa XD

    VastaaPoista
  12. aww ihanasti masu on kasvanu :))) oot viel tosi nättiki ! ♥

    VastaaPoista
  13. Anonyymi 19.16: Aww olet ihana ♥ Kiitos paljon ja ihana ku tulit kommentoimaan :)♥

    Anonyymi 19.20: Hhii kiitti, itte oot ♥

    Anonyymi: 19.24: Kiitos ja kiva et tykkäät :)♥

    Ansku: Aijjaa :O oiskohan niitä niin paljon :D Mut ihanaa et sä oot ainaki mun lukija :)♥+

    Derya: Kulta oot itte kaunein ♥ Ja hehheh noi aurinkolasit ;););)

    Anonyymi 21.29: Hihii kiitos paljon ♥♥

    Anonyymi 22.46: Videoit tulee heti ku kameratilanne on kunnossa :)♥

    Anonyymi: 22.55: Aivan ihana kommentti, kiitos paljon ja kiva että tykkäät ♥ Kaikkee hyvää sulle ja toivottavasti jaksat lukee mun blogii jatkossaki ♥

    Charlotte: Kiitos ihana♥ Joo toi on ihan paras väri, en enää ikin värjää millään muulla :D

    Anonyymi 0.32: En ku värjäsin haalistuneen keskiruskeiden päälle eli tummemmaksi vedin, mustat mulla on viimeksi ollut vuosi sitten:) Kiittii ♥♥

    Anonyymi 6.22: Ihan super ihana kommentti, kiitos ♥ Mä koitan jatkaa samaan malliin ja toivottavasti sä jatkat mun lukijana kans ;D Kaikkee hyvää sulle ja onnee vauvakuumeen kanssa ;)♥ :D

    bringmethefood: Aww kiitos paljon hihi♥♥

    VastaaPoista
  14. aiva ihanaa siis oikeesti iina! <3

    VastaaPoista
  15. voi hellanlettas tota vatsaa ♥ näytät superkivalta tos mekos!

    VastaaPoista
  16. toivottavasti en kuulosta saarnaavalta tai mitään, mut hiusväripakkauksissa lukee aina et ei saa käyttää raskauden aikana koska niitä aineita kumminki imeytyy kehoon! kannattaa varoa


    ja aww onnea! :)

    VastaaPoista
  17. Anonyymi 0.08: Aww hihi <33

    Andree: Onhan se vähä kasvanu :D Kiitos paljon nättimys ♥

    Anonyymi 15.58: Olen tarkistanut HUS:in (Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri) nettisivuilta sekä neuvolasta että hiusten värjääminen on täysin turvallista raskauden aikana. En tekisi mitään mikä voi vahingoittaa vauvaa :) Kiitos onnitteluista :)

    VastaaPoista
  18. toi maksimekko sopii tosi hyvin sulle !
    harvalla se oikeesti näyttää hyvältä päällä :DD
    ja muutenkin tosi kiva blogi, voimia vauvan odotteluun :) http://roosaosblog.blogspot.com/

    VastaaPoista
  19. Aww kiitos kovasti!♥ Pitääpä käydä vilkasemassa sunkin blogia :))

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥