perjantai 3. kesäkuuta 2011

Vaaleanpunaista

Mun ihana äiti tuli meille eilen junalla Oulusta mörkön kaa ja oon ikionnellinen, oli kauhee ikävä äitii vaik oonki koht 20 :D. Eilen vaa chillattii äitin kaa meil ku Otto oli sen broidin 18v-synttäreillä ja tänää mentii sit tunnin aamulenkin jälkeen Itäkeskuksee shoppaileen. Nyt on kyl jalat vähä kipeenä, viis tuntii tosiaan viihdyttiin shoppailemassa :D:D.  Löysin kaikkee kivaa ja jaksoin jopa ottaa kuvatki jo kaikista mun ostoksista. Ekaks täs ois kuvaa äidin tuomista tuliaisista meiän pikkuneidille:

Tämmönen ihana paketti, josta paljastui..

..Suloinen käsinpainettu vauvan tyynyliina ♥

Ja sit äiti toi kans mun vanhan vauvapeiton joka on must ihana :)Sit päästäänkin tän päivän ostoksiin:
 
Nuden värinen paituli: Kappahl

Naamasensuuri :D pinkki-punaraidallinen mekko: H&M

Pinkki toppi ja mustat ÄITIYSshortsit: H&M, oon maailman ikionnellisin ku löysn mustat semilyhyet perusshortsit ja noi ei ees maksanu paljoo ja nyt on masulle tilaa vaikka kuin paljon shortseissa :)

Neonpinkit alusvaatteet: H&M

Pikkuprinsessalle pinkit lökärit ja rusettipanta: H&M

Uuh Otto röökillä :D Mun söpö muru ♥

Mörkö mun rakas kulta ihanin ♥♥

Aloin tilaamaan Vauva-lehtee ja tänään tuli sit toi eka numero :)
Mun on pakko kirjottaa kyl tost Vauva-lehdestä, tai no oikeastaan kauheista vihantunteista joita mul heräs ku luin sitä. Siis mä en kestä täl hetkel tai en oo koko raskauden aikana kestäny mitään mikä viittaa keskenmenoon tai mihinkään pahaan mitä vauvalle vois sattuu ja nyt tossa lehdessä joku kirjotti kohtukuolemasta. Siis mä vaan sekoon joka kerta ihan totaalisesti ku luen jotain tollasta, mulla on maailman suurin menettämisen pelko ja en kestä lukee mitään negatiivista vauvoihin liittyvää, tai oikeastaan niiden menettämiseen liittyvää. Tottakai mä ymmärrän et ihmisillä jotka on saanu keskenmenon tai jotain muuta vastaavaa on tosi paha olla ja kauhee suru ja tiiän et heillä on täysi oikeus purkaa tunteitaan julkisesti ja pitääki tehdä juuri niinkuin itsestä tuntuu hyvältä mut silti raivostun joka kerta ku luen jotain sellasta ja musta tuntuu et ne ihmiset jotka lehdessä kirjottaa haluu pelotella just mua. Tiedän ettei se ole niin mut pelkään vaan niin paljon et jotain menee vikaan ku tää on kumminki mulle maailman tärkein asia ikinä. Kai mun pitää vaan lopettaa noiden lukeminen kokonaan synnytykseen asti :D Tai sit aina annan noi Otolle tarkistusluettavaks ennen ku ite kosken niihin ollenkaan. Otto voi repii kaikki "pahat" sivut pois XD. No en tiiä, oon varmaan tulossa hulluks mut ihan sama kyl se varmaan ajan mittaan helpottaa. Pitää vaan ajatella positiivisesti ja kylhän se kätilöki sanoi ultrassa et meiän vauva on kasvanu tosi hienosti ja oli jopa kehittyny enemmän ku täl viikolla viel pitäis, eli kaikki on tosi hyvin. Oon vaan hysteerinen. Onko kellään muulla ollu odotusaikana samanlaisii kokemuksia? Ois ihanaa ja helpottavaa tietää et en oo ihan täys  kaheli :D.

Mut joo voisin mennä tästä murun kanssa katsomaan leffaa ku äiti tuol vaa lukee lehtee. Hauskaa perjantai-iltaa kaikille ♥

10 kommenttia:

  1. et ole yhtään kaheli :) usein kun odottaa esikoistaan niin on kaikenlaisia pelkoja..ne vaan kuuluu siihen äidiksi kasvamiseen. Mä olin ehkä liianki rento oliveria odottaessa, en osannu vaan ajatella mitään kamaluuksia mitä olis saattanut tapahtua :D mut joka kerta ku vauva lehdessä tai muissa on niitä surullisia tarinoita ni ei voi kyllä kyyneltulvalta välttyä :( hauska ku ennen joku cosmopolitan oli ylitärkee ja nyt toi vauva lehti on mulle ku raamattu :D äiti rupes mulle sitä sillon tilaamaan ku tulin raskaaks eli melkein kaks vuotta on jo tullut ja kaikki huolella säilyttäny :D

    VastaaPoista
  2. No ihana kuulla et en oo iha hullu :D Se on hyvä että osasit olla rento, voi ku itekki osaisin nii ois nii paljo helpompaa :D. Mulla kyl tulee se cosmoki ostettuu joka kuukausi mut on toiki kyl tosi mielenkiintonen toi vauva-lehti ja mä oon kauhee lehtihamsteri et enköhän säilytä noikin kaikki :D.

    VastaaPoista
  3. joo kyllä mullekin cosmo vielä tulee ja sit vielä fit lehti :DD + kaikki mitä kaupasta vielä ostaa irtonumeroina..kesällä tulee ostettua varmaan kaikki lehdet et on sit luettavaa ku ottaa arskaa :D unohtu ihan sanoa että ihania noi kaikki ostokset ym. Toi maximekko sopii ihan älyhyvin sulle! mua niin harmittaa ku oon niin pätkä ni mulla laahaa kaikki maxit maata xD

    VastaaPoista
  4. söpöjä vauvva juttuja:) toivottavasti teillä menee sitten vauvvan synnyttyä hyvin, vaikka olette molemmat suht. nuoria. uskon kyllä niin!:) onneksi äitisikin näyttää olevan tukena.

    VastaaPoista
  5. sulla on tosi onnistunu blogi ja jaksanu lukee joka jutun, ja noit piristävii kesäsii kuviiki ja kaikkee.

    onnee tulevan pikku prinsessan johdosta.
    jatkan lukemista edelleen.

    t. ala-asteen ihana luokkakaverisi jenni.

    VastaaPoista
  6. ihana toi maksimekko! sopii sulle tosi hyvin =)

    VastaaPoista
  7. mäki ku ootin esikoista olin ihan paniikissa koko ajan et onks sillä kaikki hyvin. Jossei se iltasin liikkunu tökin sen hereille että alkoi liikkumaan. :-D Ja just kohtukuolemaa pelkäsin ihan loppuu asti. Nyt neiti on jo 11,5kk vanha ja todellaki toivois et se ois välillä paikallaa.. :-D

    t. 15v. äiti

    VastaaPoista
  8. Charlotte: Joo mä luen kans iha sikan lehtii, varsinki kesällä tulee ostettuu varmaa kymmenen lehtee kuukaudes :D Ja hei et sä nyt mua niin paljoo oo lyhyempi, toi mekko ei oo ihan maxi et se on just tollai vähä nilkkojen yläpuolelle loppuva, kyl mullaki normaalit maxit on ihan lattiaan asti :D Ja kiitti ♥

    Essi: Kiitti :) ♥ Kyl must tuntuu et meil menee tosi hyvin ja äiti on ihana tuki meille :)

    Jenni: Kiitos onnitteluista ja kiva ku luet mun blogii ja tykkäät täst :D meiän pitäis nähä joku kerta tai ainaki jutella vaik facebookis pitkäst aikaa :D!

    Essi: Kiitos ♥ :)

    Anonyymi 14.44: Joo mäki harrastan tota tökkimistä nii se ain heräilee et tietää et kaikki on hyvin :D, pitäis vaan osata rentoutuu ja nauttii täst ajast eikä kokoajan panikoida, mut kaikkee hyvää sulle ja pikkuneidille :)

    VastaaPoista
  9. hahaha alko jotenki naurattaan ku luin näitä sun vanhempia postauksia :D oot vaan muuttunu nii paljon näistä + sun kirjottamis tyyli on nykyään paljon asiallisempi :)) hehehehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasin saman asian kun lueskelin näitä itse yks päivä :D Hieman tosiaan naurattaa kun lukee noita :D

      Poista

Kiitos kommentistasi♥