torstai 15. joulukuuta 2011

Kuulumisia keskeltä viikkoa

Meillä on ollu ihan mielettömän hyvät kaks viime yötä; Tiara nukkui kumpanakin yönä klo 23-08.00 eli yhdeksän tuntia! Eilen olin kyl nii hämmentyny ku heräsin, luulin et kello on jotain kolme yöllä vaik oli jo aamu. Oli kyl nii ihana ylläri ku tajusin et kello oliki kaheksan, ja sama juttu tänä aamuna, Toivottavasti tää jatkuis tämmösenä, ois aika mukavaa. Ihan hyvin ollaan edistytty alun 3h pätkistä! Hyvistä yöunista johtuen ollaan oltu neidin kanssa molemmat ihanan pirteitä nyt pari päivää ja Tiara on nukkunu nyt jo pitkään 3-4h päikkärit parvekkeella aina siinä aamulla 11 jälkeen.
                      Sillon mulla on aikaa siivoilla ja datailla, tai paketoida joululahjoja niinku tänään tein. Kyllä oli äiti oikeessa kun sano et ulkona vauvaa nukuttaa paljon paremmin, toi ulkoilma on tehny ihmeitä neitokaisen päiville, nykyään on paljon selkeempi päivärytmi ja jaksetaan Tiaran kanssa molemmat ihan loistavasti, vaikka ei siinä ennenkään mitään ongelmaa oo ollut, mut tottakai hyvin nukkuneena on vähän jaksavaisempi ja se astianpesukonekin tulee tyhjennettyä vähän useemmin ;D Tässä ois vähän kuvia meidän ilopilleristä:

"Joulukuusi on niin kiva, voisin tuijottaa sitä vaik loppuelämän!"

"Nyt kyllä naurattaa ku äiti kokoajan höpöttää jotain!"

"Ja vielä vaan naurattaa, onneksi äiti osaa huijata mua kattomaan itteensä ku toi iso musta kamera on vähän pelottava niin en mä sille viittis nauraa!"

"Nyt näytän teille peukkuu alaspäin vaik oikeesti mulla oliki hauskaa!"
 Välissä piti käydä vaihtamassa vaatteet koska meidän yleensä niin siisti Tirriäinen kakkasi tänään elämänsä ekaa kertaa itsensä nilkoista niskaan täyteen kakkaa. Ja ei en aio kertoo enempää kakkajuttuja mun blogissa, oli vaan pakko mainita ku oli sen verran mielenkiintonen kokemus :D

"Mulla ois ihan hirveesti asiaa teille!"

"Ölääää, Huuuuuuu, Ögäöööö!" "En mä kauheesti viel muuta osaa sanoo mut kyl äiti ja isi ymmärtää mua"

"MOI!"

"Kattokaa nyt kuin hienosti mä jaksan kannatella jo päätä! Onneksi äiti aina laittaa mut masulleen vaikken siitä aina tykkääkkään! Nyt se oli ihan kivaa ja sain kuolattua hienot läiskät lakanaan!"
 Tänään ei olla kauheesti liikuttu minnekään, käytiin vaan hakemassa uudet avaimet kun meidän talossa vaihdetaan kaikki lukot parin viikon päästä. Ihan hyvä et ne vaihdetaan, tossa meidän vanhassa lukossa on semmosia ihmeellisiä raapimisjälkiä, ihan ku joku ois koittanu joskus päästä sisään ilman avaimia. Tulee vähän turvallisempi olo ku saa uuden lukon, vaikka eipä ainakaan meidän asuinaikana täällä mitään häiriötä ole ollutkaan onneksi.
                          Mä olin tänään myös toisesta asiasta maailman onnellisin, sovitin mun xxs-kokoista entistä lempihametta ja se meni ihan helposti päälle! Päättelin tästä et nyt mä vihdoin mahdun kaikkiin mun vanhoihin vaatteisiin koska toi on ollu aina aika tiukka, siis ennen raskauttaki. Vanhat farkut on mahtunu jo muutaman viikon kaikki ja paidoissa ym nyt ei oo ollukkaa mitään ongelmaa. Kai se sit vaan on niin et lantiol kestää se pari kuukautta ennen ku palautuu synnytyksen jälkeen.
                          Mä aloin vaan miettimään tätä vaateasiaa enemmänkin ku pyörin tuolla vaatehuoneessa ja tulin ajatelleeksi et oisko täällä ketään halukkaita ostamaan mun vanhoja vaatteita jos tekisin saman kun niin monet muut bloggarit ja perustaisin blogikirppiksen. Mulla ois ainakin pari täysin käyttämätöntä mamaliciouksen äitiysvaatetta ja sit myös muitakin vaatteita joita ei vaan tuu enää pidettyä. Sit mietin kans noita Tiaran vaatteita, kun meillä on jo pari kassillista liian pieneksi käyneitä, et vienkö ne kirppikselle vai myynkö nekin sit vaikka blogikirppiksellä. Miten on, oisko tääl ketään kiinnostuneita ostajaehdokkaita?




Tiaran päivänasu:
Pipo, nallehuppari, hapsusaappaat - H&M
Body & leggingsit - Lindex
Nallelapaset - Anttila




Mun päivänasu:
Takki, t-paita, sukkikset - H&M
Hame - JC
Neuletakki, nahkasaappaat - Zara

Sellasta tänään! Viikonloppuu oottelen jo kovasti ku Otto lupas perjantaina tehdä mulle jotain herkkuruokaa ja saan valita ihan minkä tahansa leffan vaikka Halinallet ja Otto suostuu kattoon sen ja sit saan kuulemma viel hieronnan! En malttais yhtää odottaa enää, tiiän et toi muru on ihan loistava kokki ku se vaan jaksaa kokkailla ja on se kyl hyvä hieromaanki ja mul on niska nykyään aina niin jumissa! Nyt sanon teille hyvät yöt ja hipsuttelen peiton alle nukkuilemaan, öitä ihanat!♥

32 kommenttia:

  1. Moi muru ! Aivan ihania kuvia Tiarasta, ja sinusta myös. Mahtavaa, et Tiara nukkuu nyt ulkona niin hyvin, se on niin suuri apu omaan päivään, kun lapsi on päikkäreillä, niin saa aikaa omiin hommiin, tai ihan vaan laiskotteluun. Mäki odotan lauantaita, silloin on sun Anne- kummitätisi 50 v. synttärit... Haleja teille kaikille ! <3

    VastaaPoista
  2. aww ihana tuo Moi! kuva<3 ja muutenkin ihania hymykuvia hihi :)

    VastaaPoista
  3. Mielelläni ostaisin Tiaran vaatteita edulliseen hintaan! Ei muuta kuin blogikirppis pystyyn. :-)

    VastaaPoista
  4. voiku Tiaralla on söpöt vaatteet :)<3

    http://thelittlenotebook2.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Tiara on niin sievä tyttö :) Onpa kiva kuulla et teillä nukutaan jo nuin hyvin yöt :)
    Meilläkin poika veteli sillon vuosi sitte ulkona aina 3-4h päikkäreitä, oli aika luksusta :)
    Nykyään se on niin isoa poikaa et nukkuu enää yhet n. tunnin päikkärit..
    Onneksi kuitenki menee illalla jo kaheksan aikaan yöunille niin ehtii sitte tehä kotihommia :)

    VastaaPoista
  6. Mä sanon, että perusta blogikirppis/huuto.net, josta informoit täällä, jos vaan jaksat kuvailla :) Mulla on vähemmän lukijoita, kuin sulla ja olen aina saanut kaikki menemään sen kautta ja vaikka tavoitteena ei olekkaan ollut kääriä mitään hirmuisia rahoja, niin silti olen niistä aika hyvin aina rahaa saanut :)

    VastaaPoista
  7. voi ei :) ihana tiara,se on aina vaan niin suloinen, ja sinä kanssa, kuanokainen! Ja voi ei:) onpa otto ihana :D

    VastaaPoista
  8. huomenia! Nico on nukkunu alusta asti aina päiväunet ulkona, ja joka kerta nukkui aina 3-4 h ulkona :) ja vielä näin 10 kk ikäsenäki jätkä vetää ulkona kahesti päivässä 2 h unta :) että kyllä siinä ulkoilmassa on jotai :) Nico ei suostu edes käymää sisälle nukkumaan, paitsi tottakai yöunille sitten :) Tiara on kasvanut niin isoksi tytöksi jo <3 ja kaunis kuin mikä :) eikö ookkin ihana tunne kun alkaa omat vaatteet menemään taas päälle? itekki kun taas laittelen xs paitoja päälle ni olo on kyllä hyvä ;) ja samoin housuissa kun pystyy laittamaan farkut jalkaan mitä käytti ennen raskautta! ihanaa torstaita teille sinne! ja kannattaahan sitä kirppistä kokeilla näin bloginkin kautta! heips <3

    VastaaPoista
  9. Kuulostaapa ihanalta nuo Oton lupaamat hemmottelut! :) Ja voi elämä tuota tyttöä! Miten voi olla noin ilonen ja söpö toinen? Mä alan haaveilemasta tuon pikkupojankoltiaisen kaveriksi rinsessaa ;D
    JA vitsit Tiara näyttää isolta tossa kun se on sun sylissä! Hirmusti kasvanut neiti!

    Ps. Sun blogi on kyllä aivan ihana! Näistä postauksista tulee aina tosi hyvä mieli!

    VastaaPoista
  10. Ihania kuvia ja ihana pikku-Tiara :) Ihan kun meidän poika, edestä päin näyttää melkein kaljulta, mutta takana on kunnon takapiiska! :D

    VastaaPoista
  11. Ja ei muuten ole tullut päivitystä tonne pikkuneiti-osioon Tiaran kasvusta :)

    VastaaPoista
  12. Oon sanonu tän varmaa yheksänmiljoonaakakstuhattaviis kertaa.Anteeks siitä, mut mul tulee niin hyvä mieli noista Tiaran kuvista JA NOISTA KUVATEKSTEISTÄ! Niin hyviä! :D
    Ja nätti hame!♥
    Oi että oon kade! Mäki haluisin hieronnan!! :D Kuulostaa ihanalta viikonlopun alulta!♥

    VastaaPoista
  13. Ihana toi Moi kuva! Oliks ne tiaran kummit muuten teijän kavereita, sukulaisia vai molempia?

    VastaaPoista
  14. Millon se "Oton oma postaus" tulee? En malta odottaa! <3

    oOo

    VastaaPoista
  15. Sähän voisit säästää ne Tiaran pienet vaatteet tai ainaki osan Tiaran tuleville nukeille? :D Ne kävis varmaan kivasti nukkeleikkeihin tai sitten säästät niitä tulevaisuutta ajatellen, jos joskus Tiara saa siskon tai veljen.

    VastaaPoista
  16. Voi että on söpö tyttö! :) Ihanat nuo punaiset housut jossa on röyhelöä!

    VastaaPoista
  17. "Kattokaa nyt kuin hienosti mä jaksan kannatella jo päätä! Onneksi äiti aina laittaa mut masulleen vaikken siitä aina tykkääkkään! Nyt se oli ihan kivaa ja sain kuolattua hienot läiskät lakanaan!"

    ^en kestä:D:D:DD ja minä ostaisin sinulta ainakin mitä vaan! varsinki jos löytyy mitään mun kokosia kun normaalisti käytän M:ää :((

    VastaaPoista
  18. ois tosi kiva kyl se blogikirppis :) mut etkö aijo säästää tiaran vaatteita mahdollisille tuleville lapsille ? :o

    VastaaPoista
  19. Moni lukija varmaan olis innoissaan jos laittaisit tänne myytiin vaatteita, mutta se on sulle itsellesi haastavampaa kuin viedä ne vaan kirppikselle.. Maksut pitäis sopia, sitten vahata niitä milloin joku maksaa ja siinäkin on riskinsä, sitten jos joku ostaa vain yhden tai kaks juttua niin paketoida niitä ja kiikuttaa postiin.. mutta sellainen vois olla että tekisit tiaran vaatteista vaikka muutaman kokoelman ja myisit isompana pakettina :) oon monesti nähny lasten vaatteita niin..

    VastaaPoista
  20. kuunteletko KISSii vai onks toi ihan vaan sen takii ku se on hieno? =)

    ja mua kyl kiinnostais blogikirppis !! ihan mahtavaa ois :)

    VastaaPoista
  21. Voi että kun Tiara on jo iso tyttö! :) Tuo tytön pipo noissa viimisissä kuvissa on aivan IHANA! Ja oot Iina ihan hirveen nätti ja näytät kyllä niin onnelliselta, samoin pikku-Tiara :)

    Hyvää joulun odotusta koko perheelle!

    VastaaPoista
  22. Apua Iina tää sun blogis on ihan liian ihana !! (= ♥ Rakastan. Toi sun KISS paita on muuten aivan ihana ! Mäki haluun. ;D Ja muuten varmasti ostaisin sulta blogikirppikseltä vauvanvaatteita, mutku vauva vaan puuttuu. XD Aijoo, ois semmonen postausehdotus, et ois joskus kiva saada semmonen ihan pelkkä kuvapostaus, mis ei ois tekstii, vaan kuvilla kertoisit sun päivästi. :) Jos joskus oot vailla ideaa, niin tommonen ois kiva saada. <:

    VastaaPoista
  23. Voi ei kun Tiara on niin söpö!

    VastaaPoista
  24. mua kiinnostas ainaki blogikirppis :)

    VastaaPoista
  25. Blogikirppikset on aina kivoja, mutta sun vaatteet ei taida mulle mahtua :D Ihana Tiara taasen, on niin hymyileväinen tyttö että ihan itsekin piristyy!

    VastaaPoista
  26. kiinnostusta täälläkin! kirppis pystyyn vaan! :)
    -Laura

    VastaaPoista
  27. tiaran vaatteiden osalta kiinnostusta täällä! Raha tilanne ei ole loistelias niin koitan pikkuhiljaa haalia vaatteita mitkä hyvä kuntoisia vaikkakin käytettyjä :)

    VastaaPoista
  28. Oot tosi nätti! Ostaisin sun vaatteita, mut en mahdu niihin :D

    VastaaPoista
  29. Anne: Tiara on meidän linssilude♥ Ja ihan totta, on se kyl mukava kun Tiara nukkuu niin hyvin ni sit jaksaa itekki ihan uudella innolla leikkiä sen kanssa :) Haleja sinne♥♥

    Minka: Mustaki se oli nii söpö! :D Mä kyl rakastan ton neitokaisen hymyä :)♥

    Elina: Voisipa sitä harkitakin, pitäis vaan tehdä jotain vaatepakettei, itte en lähtis siihen et myyn yhen bodyn kerrallaan niinku jotku tekee! :D

    Laura: Vauvoille tehdään kyllä niin ihania vaatteita :))

    Jensku: On se kyl, jotenki ekstrasöpö kuva tosta höppänästä :DD

    Piipero: On kyllä ollu nii ihanaa ku tää nukkumisasia on alkanu sujumaan niin hyvin, helpottaa arkea huomattavasti :) Ja nii isona ei kyl varmana nukuta enää meilkää tommosia luksuspäikkäreitä! :D Sit varmaa pitää alkaa laittaan toi neiti kans illalla vähän aiemmin nukkumaan :)

    Aniina: No kyllä mä jaksan! Ja onpa hyvä kuulla et on menny kaupaksi! Kai mä sit pistän sen pystyyn, huuto.nettii en osaa käyttää mut jos teen iha yksinkertasen kirppisblogin vaa :)

    Fani: Kiitos♥ itse oot kaunokainen! Ja Otto on kyl maailman ihanin muru♥

    Minna: NO hyvä kuulla et jotku vauvat vetelee kunnon päikkäreitä viel vähä vanhempanaki :) Kai tossa ulkoilmassa tosiaan on sit jtn! Ja joo noi vauvat kyl kasvaa niin silmissä!!<3 On kyl niin ihana tunne tosiaan ku saa omat vaatteet päälle ja voi ostaa uusiakin jotka on sitä omaa normaalikokoa :) Voisin kyllä pistää kirppiksen pystyyn! Moikkamoi ja ihanaa sunnuntaipäivää kun taas näin myöhään vastailen kommentteihin!

    VastaaPoista
  30. Laukku: No ihania ne oliki, ai että! :) Tiara on kyllä nii ilonen, se ei kyllä itke ikinä ellei oo oikeesti joku hätänä :D ja mä haaveilen tässä pojankoltiaisesta rinsessan kaveriksi ;D Tiara on kyl kasvanu nii hirmuna, kauhulla odottelen 1,5 vkon päästä olevaa neuvolaa! :D Ja ihana kuulla että mun postaukset tuottaa hyvää mieltä, se on parasta palautetta mitä voi saada! Ihanaa alkavaa jouluviikkoa sinne!♥

    Anonyymi 12.08: Hahah se on nii hassua ku vauvoilla kasvaa hiukset tolleen! :D

    Anonyymi 12.27: Eipä ookaan ku mun pitää uudistaa ne sivut kokonaan kun se yks ei toimi kunnolla :S

    Aino: Ei sun tartte mitää pyytää anteeksi! :D Aina se on yhtä mukava kuulla että tykkäät! :) Kiitospaljon ja ihanaa alkavaa jouluviikkoa!♥

    Anonyymi 14.54: Tiaran kummit on sekä kavereita että sukulaisia :)

    oOo: Sitä pitää kysyä tolta Otolta! En mäkää malttais odottaa! :DD

    Anonyymi 16.30: Kyllä mä osan säästänkin tuleville mut en kaikkia, tärkeimmät vaan :) Koska mä haluun uusia vaatteita sitten muillekin lapsille kun vaan Tiaralle, vauvanvaatteiden ostaminen on nimittäin iso osa raskauden ihanuudesta ainakin mulle! :D

    Anonyymi 16.42: Mäki tykkään noista röyhelöhousuista, ne on nii söpöt♥ :)

    Anonyymi 17.05: Hahahh :DDD Ja kyllä mulla on joitain semmosia vähän isompiakin vaatteita tai sellasia jotka menee kaikenkokosille :)

    Anonyymi 17.22: No hyvä jos idea miellyttää! Ja aion mä osan mut en tosiaankaa kaikkii ku haluun kyl tulevillekin lapsille ostaa uusia ihania vaatteita :)

    Anonyymi 17.27: Toi oli hyvä idea et semmosii pakettei mis on useempi vaate! Oon itekki nähny sellasii :) Kiitti vinkistä!

    Night at Vogue: No on kyllä, niin luksusta! :)

    Anonyymi 19.20: Sen takii van et se on hieno, H&M poikien lastenosastolt löysin ton ;D Ja pitääpä laittaa sellanen pystyyn sit! :)

    Anonyymi 20.42: On se kyllä kasvanu niin paljon! Me luultiin et oltiin hukattu toi pipo mut sit se onneksi löytyki! :) Ja onnellisia me kyllä ollaankin! Ihanaa alkavaa jouluviikkoa sinnekin päin! :)♥

    Katri-: Vooii, ihana et tykkäät♥ :) Kiitos♥ No tulee sinne kirppikselle muutakin ku vauvanvaatteita! :) Ja ihan mukava postausidea! Kiitos vinkistä!

    Tinpe: Onhan se, meidän pikku pulla♥

    Minna: No pitää laittaa semmonen pystyyn!

    Amf8: No höpönhöpön varmana mahtuu! Ja Tiara on kyl semmonen päivänpaiste, aina piristää♥♥

    Laura: Pitää laittaa pystyyn, mukava kuulla että kiinnostusta löytyy! :)

    Lautsi: Joo no ompas kiva että täältäki löytyy kiinnostusta, aattelin tehdä semmosia vaatepaketteja et on aina muutama vaate yhdessä! :)

    Anonyymi 13.52: Voi kiitos♥ Ja varmana mahdut, mulla on paljon semmosia vaatteita mitkä menee ihan kaikille :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥