sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Mainio viikonloppu

Mun mielestä mainio on ihana sana! Mä vaan käytän sitä liian harvoin niin nyt päätin änkeä sen tohon otsikkoon. Mut aika mainio viikonloppu meillä on oikeestikin ollut kyllä. Perjantaina pyörittiin Itäkeskuksessa muutama tunti ja mä löysin kuin löysinkin ne täydelliset farkut joita menin sinne ettimään. Löysin myös täydellisen neonvihreän topin jota myöskin oon etsinyt jo pidemmän aikaa, jee! Tiarallekin löytyi aivan ihastuttava pallo, tosin pitkällisen etsinnän jälkeen vasta. En voi ymmärtää että miksei ole helpommin löydettävissä vauvoille sopivan kokoisia, pehmeitä palloja? Mun käsittääkseni kumminkin aika monet vauvat palloista tykkää niin luulis niitä olevan ihan helposti saatavilla, mut ei. Br-lelukaupasta me vihdoin sit löydettiin, mut sekin oli jossain ihan piilossa siellä, ainoa laatuaan ja siinä ei ollu ees hintalappua. Myyjä myi sen sitten viidellä eurolla meille ja oltiin enemmän kuin tyytyväisiä. 
                   Viimeisenä mentiin piipahtamaan Tigeriin ja sieltä löysin Tiaralle just semmosen naulakon jota oon etsinyt jo pidemmän aikaa, ja mihin hintaan! Naulakko maksoi vaivaiset 4 euroa, vaikka sen vastaavanlaisesta (tosin ei mun mielestä yhtä hienosta) design-kaverista saa pulittaa  reilut 200 euroa. Mutta nyt voisinkin laittaa muutaman kuvan perjantailta ja esitellä vähän meidän ostoksia:




Tiarakin  sai eka kertaa kevätkengät jalkaan kun mä yhtäkkii muistin että hei meillähän on tämmösetki! Kuinka söpö ja ilonen voi toinen olla<3 Itsekin siirryin käyttämään nahkatakkia ja laitoin jo shortsit jalkaan kun oli niin ihanan keväinen auringonpaiste.



Muutama kassillinen lähti tavaraa mukaan. Tigeristä löytyi naulakon lisäksi mm. tiskiharja ja kaikkea muuta sälää. Loistava kauppa, suosittelen!



Toi on niin ihana! Ja toi on tommonen oveen kiinnitettävä malli, tai siinä on semmoset koukut että ei ei tartte ees mitään nauloja tai ruuveja. Haluaisin kyllä kans semmosen seinään kiinnitettävän, mut en tänne kämppään kun en tiiä kuinka kauan me täällä vielä asustellaan (kauhee kämppäkuume!).


Tässä siis Tirriskän uusi ihana muumipallo, ja näyttää kelpaavan neidille oikein hyvin. Tiara tykkää myös kun äiti heittelee palloa ilmaan ja ottaa kiinni, se kirvoittaa hyvät naurut. 


"Toisella kädellä mä pidän kiinni pallosta ja toisella varpaista, et ne ei karkaa!"




Toppi - Gina Tricot
Farkut - Zara

Oon niin onnellinen tosta topista! Mä kattelin noita kun niitä roikku siellä Ginassa vaatetangolla ja kirosin Saralle kun siinä oli vaan M, L ja XL -kokoja jäljellä. Mut sitten menin sovittamaan jotain farkkuja ja löysin rutusta sovituskopin lattialta ton ja se oli kokoa S! On sekin vähän iso mut ei se onneksi tossa mallissa haittaa kun saa kiristettyä ja mä halusin tota niin kovasti. Otto valitsi noi farkut mulle. Kierrettiin varmaan valehtelematta kymmenen kauppaa ja kymmeniä farkkuja läpi ja mitkään ei istunu täydellisesti kun ne oli aina joko liian lyhyitä tai liian isoja pyllystä.
              Mut sitten Otto löysi noi ja kuulemma ne oli kaikista parhaat. Johtuiskohan siitä että noi on joku Push Up -malli eli niissä pyllyn pitäis näyttää hyvältä?  En tiiä näyttääkö, Otto sano että näyttää mut mä oon itte viel nii hukassa kun ennen raskautta mä en omistanu ollenkaan pyllyä vaan pelkät jalat ja selän :D.... Laitoin nyt kuvan sitten erisuunnastakin kun joku mulle kerran sanoi et ois kiva jos esittelisin vaatteita muutenkin kuin edestäpäin kuvattuna. Mitäs tykkäätte?

Ja tässä meidän ihana iloinen pallero ja rönttönen mami! Älkää välittäkö noista mun vilkkuvista rintsikoista, ei sentään näy mitään oikeesti epäolennaista :-------D Tää oli vaan niin ihana kuva Tiarasta et halusin laittaa<3
Eilen käytiin vähän ulkoilemassa, toisinsanoen käveltiin kauppaan kun tossa ilmassa ei hirveesti ollu kehumista niin ei jaksettu hirveesti käveleskellä. Illalla mä pyörähdin vielä solkussa kun mulle tuli tunne että toi uus neonvärinen toppi ei ollenkaan näytä hyvältä mun superkalpean ihon kanssa. Päätin että nyt alkaa oikeen kunnon solkku-kuuri ja meen tänäänkin solkkuun ja vielä pari kertaa ens viikon aikana. Tää aamu alkoi ihanalla höyryävän kuumalla kahvikupillisella (kuinkas muutenkaan!) ja Tiaran luksusyöunilla jotka kestivät 21.30-09.15! Okei ehkä toi kellojen siirtäminen vaikutti siihen että neiti nukkui muka yhdeksään mut kyllä se ysi näytti silti siinä kellossa kivemmalta kun normaali 7 tai 8. Pian meillä olis tarkoitus lähteä kiertämään mun ja Saran vakkarireitti Oton ja Tiaran kanssa ja siitä sitten pistäydyn pikaisesti Solariumin ihanassa lämmössä. Tässä vielä vähän kuvia eiliseltä:




Lol, näitä Converse -kuvia oli aina kaikilla kun mä olin teini :D Mut oli pakko laittaa, noi on nimittäin edelleen samat Converset jotka ostin 6-luokalla, mun ensimmäiset! On mulla monta muutakin paria Converseja mut jotenkin aina noi vanhat on mun kaikista lemppareimmat, eikä niissä ole edes yhtään reikää vaikka ne on useina vuosina olleet jatkuvassa käytössä. Ikää noilla taitaa olla siis mun laskujen mukaan joku 9 vuotta? Siihen nähden ihan huikean hyvässä kunnossa!
Mun ihana<3




Tiara ei oikeen ollu yhteistyöhalunen ku halusin kuvata sitä, kun se alko vaan syömään tota kameran hihnaa. Ihanat kuolatkin valutti siihen, naminami!



Mörkö -muki on mun ehdoton lemppari, vaikka myös pikkumyy ja haisulikin on ihan kivoja!
Mä alan nyt päristelemään Tiaran masua kun se tuolta jo päristelee mulle isin sylistä että ala äiti tulla! Pitäis käydä vielä pikasuihkussa ennen ulkoilua ja solariumia ja sit niiden jälkeen loppuilta kuluukin varmaan ihan vaan öllötellessä. Mahtavaa viikonalkua teille ja ootte ihania kun jaksatte aina kommentoida ja piristää päivää<3

PS: Osa teistä on varmasti huomannutkin mutta käykääpäs kaikki vastailemassa noihin pariin kyselyyn jotka laitoin tuonne reunaan, mua kiinnostaa hirmuisesti tietää noihin kysymyksiin vastauksia. Nyt moikkamoii!

55 kommenttia:

  1. Ihania tuo Tiaran hihnan-kuolaamis kuvat, söpöläinen!

    Ja kamalaa, mun ikähaarukka tuossa kyselyssä oli jo 22-25... Tunsin itteni niin vanhaksi ku suurin osa lukijoista oli nuorempia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahh se on kyllä, ihana neiti ku se yritti syödä kameran :D<3

      Hahah, mäki meen ens vuonna jo samaan ikähaarukkaan :D Alkaa tulla nii vanha olo itelleniki :D

      Poista
  2. ihanan keväinen fiilis tuli tästä postauksesta :)
    toi sun toppi on kiva! kattelin ite kanssa noita, harmittaa ku mulle ei sovi toi neonvihree/keltainen väri yhtään ku se olis niin raikas :(

    en haluu nipottaa mut älä vaan mee peräkkäisinä päivinä solkkuun! :D aina pitäis olla vähintään yks päivä välissä ettei käy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitos<3 Ja miksei muka sopis, mun mielestä sulle just sopis tosi hyvin noi värit ja ne on tosi raikkaita!

      Ja joo mä tiiän ettei sais, mut oon nii malttamaton :D Mut nyt pidän kyl taukoo nyt ku kävin kahesti peräkkäin ja meen vasta keskiviikkona seuraavan kerran, sit käyn viel perjantaina ja sit sen jälkeen alan vaa ylläpitään tätä sillee et käyn 1-2 kertaa kuussa :D

      Poista
  3. Sulla on niin ihana blogi ja ootan aina innolla millon postailet! (: Ootte söpö perhe♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos paljon<3 Musta on ihana postailla ku on noi kivoja lukijoita!

      Poista
  4. jee toi toppi on tommone hyvä! oot varmaan suunnilleen samankokoinen kun minä nii hyvä nähdä se jonkun päällä :D itse jouduin netistä tilaamaan kun meidän ginasta loppuu aina kaikki s-koot ja suositut vaatteet HETI

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahh se on just hyvä joo, mä ainakin tykkään! Ja kyl täälläki tuntuu loppuvan aika nopsaa kaikista ginoista ne hienoimmat ja suosituimmat vaatteet just xs- ja s-koossa :(

      Poista
  5. ennen raskautta mä en omistanu ollenkaan pyllyä vaan pelkät jalat ja selän :D <-- hahah repesin tolle aika pahasti :DDD ja saat kyl olla onnellinen tosta sun kropasta!! ihana !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no ku noin se oli :DD Ei mulla ollu pyllyy :DD Nyt on! Ja voi kiitoksia, kyl mä oonkin mut kyl tässä riittää vielä töitä ennen kesää :D

      Poista
  6. vähä siistit rintsikat :D oikeesti

    VastaaPoista
  7. Tosi kiva teksti oli ja hyviä kuvia! Ja ihania löytöjä kyllä teit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!<3 Ja niin kyllä teinkin, kerrankin :D

      Poista
  8. superpush rintsikat h&m:ltä ;)

    VastaaPoista
  9. Ihanan cool Tiara noissa ekoissa kuvissa ;D Tosi kiva toi toppi ja noi farkut sopii sulle tosi hyvin. Oot muuten kauheen hyvässä kunnossa :o Mä en varmaa ikinä uskois et oot synnyttäny, jos en tietäis, vautsi vau! Ja minä täällä converse-friikkinä voin sanoo, että tosiaa noi kengät kestää! Mullaki on monta paria ja eilen just ostin uudet oranssit :D Ja ihana kuolaava Tiara ja toi muumipallo kans (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah eiks ookki, meidän cool neiti ;D Kiitos ihan hirveesti, tulipa hyvä mieli mulle :) Kyl mulla vielä riittää töitä tässä kropassa, mut näin mitään tekemättömänä oon ihan tyytyväinen toistaseksi :D Ja voi ihanaa oranssit converset ois kyl nii makeet! Tiara on meidän sulosin neiti<3 Kiitoksia ihanasta kommentista ja hauskaa kevättä!

      Poista
  10. Tätä sun blogia on niin ihana lukea, koska sun postaukset piristää mun päivää! Vähän aikaa sitten olin ihan masentunu koska viikonloppu on kohta ohi, mutta tää postaus piristi ihan hirveesti!(-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi, kiitos ihan hirmusesti<3 Kyl muakin vähän masentaa et viikonloppu on ohi mut sit pitää vaa aatella et mitä kaikkee kivaa voi tehdä viikollaki :)

      Poista
  11. on vaa nii ihana tuo tirriskä :) yksi kauneimpia vauvoja mitä ikinä nähny, niin suloinen = ) varmasti kasvaa erittäin kaunis tyttö teille : > !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä ihana hurmurineiti, saa isi olla hätistelemässä poikia ovelta isompana ;DD <3

      Poista
  12. tiara on niinku joku vaippamainoksen ihana pallero! ♥ mäki haluan tommosen pikku papanan!!! ite suosittelesin itse ruskettavia ku solkkuu, mutta itehän sä sen päätät! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah nii on, se on kyl maailman sulosin pallero<3 Ja joo kyllä mäki yleensä käytän ir:ää mut en jaksa säätää nyt ja solkusta tulee niin paljon luonnollisempi rusketus ja siel ei tarvii hinkata itteensä tahmasel voiteella ja kuivatella yms vaan siel saa rentoutuu ja maata lämpimässä ja kuunnella musiikkii :D Hauskaa kevättä!

      Poista
  13. Ai että tuo toppi on makeee ja sopii nii hyvin kyl noitten farkkujen kanssa. Mä oon ite kans miettiny pitkää et haluisin käyvä solariumissa mut en uskalla :D se sininen valo on jotenki pelottava ja mietin aina et varmaa palan sinne enkä pääse pois :D osaatko sanoo paljon keskimäärin maksaa tuo solarium ja onko siinä joku raja et kuinka monta kertaa suositellaa käymään siellä ilman et tulee mitää iho-ongelmia? :)
    Ihania nuo tiaran kuvat! :)

    -Nina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos <3 Mäki tykkään kyl tosta topista!

      Tää http://www.sunlight.fi/index.php on mun vakkarisolkku mis käyn, noilla on toimipisteitä ympäri Helsinkiä ja noi Luxura -solkut on kaikista parhaita :) Ja siis solkkuhan ei mitenkään lukitu kiinni et sä pääset koska tahansa pois sieltä ku nostat sen vaan auki, siis jos alkaa ahdistamaan :) Sinistä valoa sä et kerkee ees näkemään jos laitat silmäsuojat niinku kuuluukin ja se valohan tietysti sammuu heti ku oot ollu haluamasi ajan siellä ja tuut sieltä pois :) Tossa solkussa missä mä käyn nii maksaa 3 minuuttii yhen euron ja mä oon yleensä 15min kerrallaan mikä on suositusaika, joskus saatan olla pidempäänkin . Sillon kun menee ekan kerran nii ihotyypistä riippuen sen suositusaika on 6-12min. Ja mun mielestä se säteilyturvakeskuksen suositus on että max 15 kertaa vuodessa, mut ei se niin tarkkaa oo :) Ja oikeesti pitäis kyllä pitää aina vähintään 1 päivä välissä solkkukäynneissä, mä yleensä teen niin että jos mulla ei oo ollenkaan pohjarusketusta nii käyn viikon semmosen kuurin et meen sunnillee joka toinen päivä solkkuun ja pidennän sitä aikaa kokoajan ja sen jälkeen alan sit ylläpitämään sitä silleen et käyn 1-2 kertaa kuukaudessa :) Toivottavasti tästä oli jotain apua! Hauskaa alkavaa viikkoa sulle :)

      Poista
    2. onko siellä sun solkussa sellaset keltaset valot ja sit tuulee jotenki kauheesti? :D tai ku mun solkussa on ehkä minuutin verran siniset valot, ja lopun aikaa keltaset ja kauhee tuuli käy, hyväku ne silmäsuojat pysyy ees naamalla. :D?

      Poista
    3. Mä en tiiä niistä valoista ku oon ihan superhysteerinen ja pistän silmät kiinni ja ne silmäsuojat aina viimestää minuuttii ennen ku solkku menee päälle ja otan ne vast asit pois ku solkku on sammunu kokonaa :D Se tuuli on kyl ihan hullu, mut sitähän saa säädettyy pienemmälle jos haluaa, en vaa koskaan jaksa :D

      Poista
  14. laitahan toi naru edestä kiinni :) ja heh samanlaiset rintsikat löytyy..

    VastaaPoista
  15. Oletko sä häiventänyt sun "jenkkakahvoja" ? näyttäis vähän että tossa yhdessä kuvassa lantion kohdalla on sumempaa mitä muissa kohdissa kuvaa..

    VastaaPoista
  16. No en kyllä oo :D Jos osaisin semmosia tehdä niin varmaan tekisin koska mun jenkkakahvat näkyy ihan selvästi noissa kuvissa :DD

    VastaaPoista
  17. Säteilyturvakeskus kyllä suosittelee enintään 10 käyntiä vuodessa; mieluiten ei tietenkään lainkaan. Itse en kävisi lainkaan, mutta kukin tyylillään.
    http://www.stuk.fi/sateilytietoa/sateilevat_laitteet/fi_FI/solarium/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Sillon ku mä oon viimeksi lukenu nii oli 15 :D Mut siitä tosin on jo muutama vuosi, mitäs niitä turhia enää lueskelemaan :D

      Poista
  18. Voiku ootte niin ihania ja niiii ihania vaatteita oot löytänyt taas! <3
    Ja tosta ginan paidasta, eiks ne oo tarkotettu vähä semmosiks löllömmiks? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia Karo <3 Ja nii no voi kai sitä pitää löllönä tai epälöllönä :D Mulle on ihan sama miten ne on tarkotettu, pidän niit kumminkin niinku haluun :DD

      Poista
  19. Ei millään pahalla, mut mun mielestä sun pukeutumistyyli on välillä tosi törkeä äidiksi. Sun pitää myös ajatella, mitä mieltä Tiera on sit isompana jos pukeudut tuollein paljastavasti(napapaidat).
    Tiera saattaa vanhempana hävetä. Ja ei siis tosiaankaan millään pahalla, vaan sanoin että ootko ajatellut sitä ?
    Kun on äiti, pitäis asettaa lapsen etu ensimmäiseksi.
    Ja joillekin voi tulla mieleen että oot jotenkin halpa ja huono äiti, tosta sun napapaitatyylistäs johtuen. Et siis ole mun mielestä mitenkään halpa tai huono, vaan varmasti ihan unelma äiti Tieralle. Mutta ajattelin vain kertoa. Ja täähän oli vain mun mielipide.

    VastaaPoista
  20. Mukava postaus taasen! :) Ja voi ei, määki haluan push up farkut! :D en sen takia, ettei ois pyllyä (mulla on ihan H I L L I T Ö N äässi!) mutku haluan VIELÄ isomman :'D mutta en sentää ois valmis mihinkää leikkauksiin. aivan ihana tuo muumipallo, ja muumimuki :)
    meillä on ollu äiti&poikaset vkonloppu, kaitsu lähti trikkaustapahtumaan tampereelle ja tulee tänään illalla, voi ku on ihana saaha se takasin<3 vaikka kivaa ollu lastenki kanssa, huoh.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Neea :D<3 Ja mä oon sulle kateellinen, mäki haluun hillittömän pyllyn :DDD! Ja muumit on ihania<3 Varmasti ihana kyllä saada Kaitsu takas, Ottoki on töissä nyt koko viikonlopun ja ahdistaa jo valmiiksi, vaikka Tiaran kanssa viihdynkin :D Ja sit lähen heti Ouluun viel sunnuntaina, mut hei lisääppä mut vaikka FB:ssä jos jaksat nii voidaa sopii jos nähtäis, me ollaan Su-Ke Oulussa!

      Poista
  21. Hei Iina!

    Tää sun blogis on aivan mahtava ja tätä on kerta toisensa jälkeen aina mukava tulla lukemaan, kirjoititpa sitten mistä tahansa. Olet ulkonäöllisesti/tyyliltä aivan toinen ääripää kuin minä mutta on tullut huomattua että et ole sellainen "tyypillinen pissis" (ei sillä että olisit pissis :D) mitä nyt jotkut saattaa susta ajatella vaan olet muodikas nuori nainen joka ajattelee OMILLA aivoillansa. Sinulla on ihana tyttö ja olet varmasti hyvä äiti iloinesi ja suruinesi. Pidä pää pystyssä äläkä välitä typeristä ja kateellisista ihmisistä jotka yrittää sun mieltä pahoittaa. :)Mukavaa kevättä sulle ja perheellesi! <3

    - K

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Hahaa ja kyllä mä ainakin oon ollut pissis, pahemman luokan pissis vieläpä ja oon varmaan vieläkin vähän :DD Ja mä kyllä aina oon käyttäny aivoja ulkonäöstä huolimatta, tosin nykyään ehkä vähän menestyksekkäämmin kun teini-iässä, jolloin ajattelin ehkä vähän muunlaisia asioita mun aivoilla :D Tiara on kyllä maailman ihanin tyttö ja se on kasvattanu mua niin paljon vaikka mä oonkin se äiti. Koitan olla välittämättä ilkeistä anonyymeistä, kiitos tsempistä! Mahtavaa kevättä myöskin sinulle K :))

      Poista
  22. Arvasin heti tosta tekstistä millainen naulakko kyseessä, mun siskolla kun on niiden lastenhuoneessa se hemmetin kallis design-härpäke... Kun kuulin paljon se oli maksanut niin en ollut kyllä ensin edes uskoa!! Mutta tää mun sisko nyt on muutenkin vähän outo, heheh. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :DD Joo mä aina ennen halusin sen mut mä tykkään kyllä tosta melkeenpä enemmän vaikka halpis onki :D

      Poista
  23. Oi tosi kiva toppi! (: Ja oot älyttömän kaunis!! =)

    VastaaPoista
  24. Ihana meikki sulla!:> ja tosi hyvän muotoset kulmakarvat! Mulla on itellä aina ongelma niitten kanssa :DDd Hei mutta miten olikko jossain vaiheessa laittamassa sitä viedopostausta tukan kihartamisesta vai menikö se johonki ö-mappiin? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :)<3 Ja usko mua, niin mullaki on kauheita karvaongelmia XDD Mutta siis no mulla on vähän tää kuontalo lyhentynyt, mutta jos löydän jostain sen vanhan videon ja saan sen vielä toimimaan nii voin kyllä laittaa tänne!

      Poista
  25. En tiedä, että mihinkä postaukseen mun pitäis tää kommentti laittaa joten laitan nyt tänne ja toivon, että huomaat :) Elikkäs ootko aatellu hankkia tiaralle semmoista vauvojen "rollaattoria" http://www.lastentarvikeliike.com/wp-content/uploads/2011/07/K%C3%A4velytuoli-Chicco-Dj.jpg eli jotain tälläistä. Puolivuotias kummipoikani rollailee sellasella ympäri kotia :D Uskoisin tämän olevan oikein hyödyllinen ja kätevä lelu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa siis kävelytuolia :D No ollaan me mietitty, se ois aika hauska kyllä joo ja hyödyllinenkin, se vaan veis ihan hirveesti tilaa meidän kämpästä joka on jo nyt täynnä leluja ja vaunuja ja ties mitä kaikkea sälää :D Mut kiitos vinkistä, kyl mä oon miettiny tollasta!

      Poista
  26. Pakko kommentoida kerranki, vaikka oon jo lukenu sun blogii suunnilleen siitä asti kun aloit kirjoittaan tätä :D eli aika kauan, mutta niiiin. aattelin, että susta varmaan ehkä tulee ihan kelpo äiti, en tunne sua mut mul oli jonkinnäkönen mielukuva tullu susta :D oot tosi kaunis ja oikeesti vaikutat niiin järkevältä ja kaikenlisäks aivan huippuäidiltä! Toivon vilpittömästi kaikkea hyvää sulle ja sun perheelle ja teillä on kyllä maailman suloisin vauva! :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa no kiva että oot pysynyt noin kauan jo meitä seurailemassa! Kiitoksia ihan hirmuisesti ja kaikkea hyvää myös sulle :)<3 Ja oikeassa oot, Tiara on maailman sulosin<3

      Poista
  27. Noi punaset farkkuleggarit on niiiiin ihanat! Mä ostin joskus meidän Avalle ne 56 koossa, sitten oli pakko metsästää netistä 74 käytetyt ja nyt kun ne tuli taas myyntiin niin hamstrasin heti kasikymppiset odottamaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä niiiin kivat! Meillä on vaan noi 68-kokoset, pitäs varmaan ostaa kyl isommatki ku noi vetelee jo viimesiä viikkoja päällä ku alkaa olla sen verran kinttanat tosta masun kohdalta :D

      Poista
  28. Jee, löysitte sen pallon! Samanlainen mitä meillä :)

    Johanna

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥