maanantai 22. elokuuta 2011

Kenkiä, kenkiä, kenkiä

Koska diamonds shoes are a girls best friend, mä oon viettäny tän päivän etsimällä niitä täydellisiä syys-/talvikenkiä tälle vuodelle. Löysinkin monia kivoja vaihtoehtoja mut en viel tilannu koska nyt kävi silleen et kivoja löytyy liikaa ja aattelin että saatte auttaa mua valitsemaan! Korkeakorkosiahan en voi käyttää ennen kuin vasta synnytyksen jälkeen mut eipä siihenkään enää kauaa ole joten korkeita korkojakin voin vihdoin alkaa taas tosissaan harkitsemaan pitkän tauon jälkeen! Ajattelin ensin esitellä teille mun jo olemassa olevat talvikengät niin saatte vähän käsitystä et millasia mulla jo on.

Mustat matalat saappaat Zarasta ja ruskeat saappaat vintagea

Konjakin väriset saappaat Bianco, Mustat solkisaappaat Bronx

Harmaat platform-nilkkurit DinSko, mustat mokka/kiiltonahkanilkkurit H&M

Mustat biker-bootsit Bronx, ruskeat maiharit H&M
Elikkäs tommosia multa jo löytyy valmiiksi ja kaikki on kyl mun mielestä ihan käyttökelposia ja hyviä vielä. Noiden lisäksi on sit parit perus Uggit  ja sit äidin luona taitaa viel olla parit saappaat Oulussa. Mut sen pidemmittä puheitta, tässä ois sit kollaasia niistä ihanuuksista joita löysin:


Ohoh tohon eksykin sitten vaan yhdet matalat kengät, taitaa olla meikäläisen korkkarikuume aika kova tällä hetkellä :D... Mutta semmosia, mitäs piditte? Kommentoikaa ihmeessä mitkä on noista kivoimmat, vai onko kaikki ihan kauheita? :D Noiden lisäksi löysin vielä yhdet ihanuudet, korkeakorkoiset nekin ja maailman turhin ostos näin talvea ajatellen mut kattokaa nyt noita!!!

HALUAN!!!!!
Siis ristiäisethän on jo ihan kohta ja tarviin sinne korkkarit, eiks ni ;) Sanokaa pliis et joo nii Otto ei kato mua pahasti jos tilaan, eiku :D. Ku eihän kenkiä koskaan voi olla liikaa? Ja esikoisen ristiäiset on vaan kerran elämässä niin sillon pitää kyl olla hienot kengät! Ja ei niihin ristiäisiin oo enää ku semmoset vähän alle neljä kuukautta... Oliks mulla tarpeeks hyviä tekosyitä perusteluja noiden tilaamiseen et sain teidät vakuuttuneeksi?


Tossa ois vielä kuvaa tän päivän naamasta, kokeilin pitkästä aikaa punasta huulipunaa ja tuli vähän tommonen lumikkiefekti kun rusketukset on ihan totaalisen lähteny ja hiusten väri ihan tumma. Kyl se meikkaaminen kummasti piristää vaikkei kotoa mihinkään liikkuiskaan, heti tuli parempi fiilis kun sai naaman laitettua. 
Sitten ihan täysin asiasta kukkaruukkuun, mua pelottaa että toi meidän neiti on alkanut kääntämään itseään toisinpäin masussa, siis silleen et pylly oiskin alhaalla ja pää ylhäällä koska nykyään mun maha menee niin kummallisen muotoseksi aina ja se velloo ihan hulluna. Potkutkin tuntuu eri kohdassa kuin ennen ja jotenki mulla on semmonen fiilis et toi nyt loppumetreillä päättääkin kääntyä väärinpäin. Toivottavasti ei, mut onneksi on neuvola perjantaina niin jos sit vaikka selviäis et onko se edelleen pää alaspäin vai mitä... En kyllä usko et enää on ku sen verran kummallisia muljahduksia on masussa ollu viimeaikoina.

Mut juu, huomenna joko kuvahaasteen saldoa tai vaunupostaus riippuen siitä et onko ne vaunut tulleet vai ei, mulle luvattiin et ne tulee tiistaina tai keskiviikkona joten jompana kumpana päivänä sit luvassa vaunuja! Tää viikko onkin tämmönen tosi ohjelmarikas kun on noita valmennuksia kaksin kappalein ja neuvola ja sunnuntaina sit vihdoinkin se Baby Shower et nyt pitäis ainakin tulla paljon kirjotus- ja kuvamateriaalia tänne blogiinkin! Kommentoikaa paljon jos jaksatte ja hyvää viikon alkua kaikille ihanille!!♥

26 kommenttia:

  1. millon teit raskaustestin?heti kun kuukautiset oli jääny pois vai?oliko iha selkee viiva vai haalee (niin ja millä testillä teit?) mul on menkat yli 2viikkoo myöhäs, tein pariviikkoo sit testin ja toisen viimeviikol, molemmat nega.Mun mahas tuntuu inhottavii vihlasui välil, väsyttää iha sikana, naama kukkii (vaikka normisti posket on ku vauvanpylly!) tuntuu et on sellai turvonnu olo kokoaja. nii ja pahin et tuntuu et mieli heittelee iha kärrynpyörää, yks päiväki tuli vaa sellane olo et nyt on pakko itkee..:D mikähä hitto mul on? onkohan mahollist et oisin raskaana..:S mä en yhtää tiiä et miten se on et mil viikol se näkyis testissä:S kai se voi vaihdella, mut outoo et on iha just noi oireet ja silti testiki negaa näyttää. voi tietty johtuu stressistki, ei voi tietää:S omituist.

    VastaaPoista
  2. Koska vastaat form springiin ? (:

    VastaaPoista
  3. Anonyymi 21.13: Mä tein sen siinä vaiheessa kun kuukautiset oli viikon myöhässä, mulla näkyi ihan tosi selkee punanen viiva joka tuli siihen samantien kun olin sen tikun pissaan kastanut ja merkki oli se normaali apteekin raskaustesti, sellanen paketti missä on vaaleensinistä ja lukee vaan et raskaustesti. Monesti tulee raskausoireita ja saattaa menkatkin jäädä pois jos pelkää kauheesti et on raskaana ja kyllä sen pitäis luotettavasti testissä näkyä jo tossa vaiheessa jos raskaana oisit. Mut käy vaik lääkärissä viel testaamassa niin saat mielenrauhan :)

    Anonyymi 21.34: Vastasin jo äsken :)

    VastaaPoista
  4. Ihanan raikas toi viimenen kuva :)

    VastaaPoista
  5. ai oikeee vintagee? :D:D:D:D eli tarkotaks mummon ullakolt löydettyy

    VastaaPoista
  6. Ihanat noi ylärivin vasenreuna toiset korkkarit :) ah <3
    Pitäis itekkin päästä osteleen kenkiä, en omista kun yhdet korkkarit ;o :DDDDDD Vaikka eipä niillä hirveesti käyttöö oiskaan, niin harvoin tulee käytyä missään missä niitä voi käyttää mutta sillon harvoin kun johkin pääsee niin ois kiva panostaa ;)
    Niin ja kaunis kuva :)

    VastaaPoista
  7. noista sun omista kengistä voisin tulla varastaan noi bronxin solkisaappaat ja harmaat nilkkurit on iiiiihanat! :D noista kollaasin kengistä tykkään eniten asoksen ruskeista mokkapintasista saappaista :)
    miksei mulle sovi punanen huulipunan noin hyvin ku sulle? EPÄREILUA :D

    VastaaPoista
  8. Nimenomaan, shoes are a girls best frends! Ihanat noi pinkit kengät, ehdottomasti ostat :) <3

    VastaaPoista
  9. Nuo ylärivin oikealla, ihanat! <3 Mä oon hirmu huono pitämään korkkareita, mutta jos jotkut tommoset korolliset saappaat löytäisin, jotka ois oikeesti hyvät jalassa, niin avot! Tasan ostaisin! :)

    Ootpa taas kaunis! Pakko ihailla, ku joku jaksaa laittaa ittensä kotonakin ihan kunnolla. :) Vaikka joo, kyllä mäkin raskausaikana meikkailin ihan huvikseenki, mutta nykyään meikkaan vain sillon, ku on tarvis johonki lähteä. Ja silloinkin vain toisinaan. Hyi mua :D

    VastaaPoista
  10. oikeestaan noi kaikki kengät on kivoja :) ja ihanan tyttömäiset nuo vaaleanpunaiset korkkarit,nam =)Nätti olet!

    VastaaPoista
  11. Iiihanat noi pinkit korkkarit!♥ Ristiäiset on erittäin hyvä syy ostaa noi, anna palaa vaan! Äläkä kuuntele miestäs, mäkään en koskaan kuuntele jos löydän jotain, joka on pakko saada :D

    Anniina

    VastaaPoista
  12. Vinkki: Suosittelen laittaa nuihin sun vanhoihin kenkiin uuden pinnan. Niistä tulee kuin uudet!! (Esim. 1 kuvan saappaista saattaisi tulla todella kauniit) Itse laitan ainakin kerran vuodessa ja kengät pysyy todella hyvän näköisenä :) Tätä sun blogia on todella kiva lukea ja innolla täällä jo odotellaan teidän tytön syntymää :)

    VastaaPoista
  13. ihanat meikit :) oot ku joku vanhan ajan hollywood-stara! klassisen kaunis<3

    VastaaPoista
  14. Uusi lukija täällä hei! :)
    Oon jo jonku aikaa lukenu sun blogia, mutta nyt vasta merkkiä jätän :)

    Oot kyllä tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  15. Kenkiä ei oo koskaan liikaa! :D mulla varmaan ainakin 30 parit :P Noi mustat alarivissä on ihanat!

    VastaaPoista
  16. Jos mina oisin sina, nuo ylarivin oikeanpuolimmaiset ois kohta mun! Mutta ku en oo ni joudut paattaa ite, haha:)
    Ps. Olit mun unessa yks yo!:D

    VastaaPoista
  17. noi ekat on ihanat ja syksyiset! kiilakorot on ihania :) ehottomasti nuo ;)

    VastaaPoista
  18. Luin hajamielisesti tuon alun ja kun näin kuvat, ajattelin että vauu, oot ostanu 8 uudet talvikengät :D Kaunis olet!

    VastaaPoista
  19. Eks talvella ole aika hankala tollasilla korollisilla kengillä tuolla hangessa ja jäällä kävellä? Tiet usein ihan jäässä ja meinaa kaatua joka askeleella ihan normi kengilläkin. Miten onnistuu tuollaisilla kävely??? Ihan kiinnostava olis tietää... Sillä haluisin itsekki korollisia kenkiä talveks mut en oo uskaltanu kun pelkään just et liian liukast yms.

    VastaaPoista
  20. Anonyymi 22.31: Voi kiitos :)

    Anonyymi 22.37: Itseasias ei oo, oliski :( Mua on aina harmittanu ku mun mummo on myyny kaikki sen vaatteet ym mitä se ei käytä ja ei oo ikin ollu semmost mummon vinttii mist penkoo kaikkia aarteita :( Ihan on vintageliikkeestä ostettu noi :)

    Ansku: Ne on kyl kivat! :) Mulla on korkkareita ihan hullut kasat, tääl oon joskus kertonukki siitä mun tyhmästä tavotteesta et halusin omistaa 100 parii kenkii ennen ku täytin 18 :D Mut eipä niille niin hirveesti oo käyttöä, ainakaan nyt raskausaikana. Sillon kun olin viel koulussa nii kyllä mä niillä usein olin koulussakin ja tietty baareissa ym mut nyt kyl jää varmaan pysyvästi niiden käyttö vähemmälle :D Mut on niitä kiva kattella tuol vaatehuoneessa vielkin :D Ja kiitos nättimys♥

    Charlotte: Meillä on kuules tismalleen samat suosikit :D Ne bronxin saappaat on ihan puhki kulunu koroista ku oon käyttäny niin paljon, samoten kun ne harmaat nilkkuritkin, pitäis käyttää suutarilla :) ja varmasti sopii sullekki punanen huulipuna! Tummahiuksisille sopii :)

    Maryanneh: Ihanaa, mä mielelläni tottelen sun käskyä ;) :D

    Sirkku: Noi kyllä näyttää ihan siltä et ois hyvät jalassakin, jotenki semmoset tukevan oloset :) Ja tosiaan, toi on oikeesti vaan piristävää tekemistä kun meikkailee raskausaikana, tuskimpa mäkään niin usein jaksan sit naamaa laittaa kun vauva on syntyny ja ei siinä mitään vikaa ole :) Luonnollisuuskin on kaunista ja vaikkei oiskaan niin voin uskotella itelleni nin jos en jaska meikata :D!

    Melinda: Mäki tykkäsin kyl noista kaikista :) Ja kiitos paljon ♥

    Anna ja Anniina: No joo toi on kyllä totta, ihan hyvin voisin tilata noi! :D Ristiäiset on kyllä hyvä syy ;)

    Anonyymi 22.54: Joo pitäs laittaa lankkia noihin, ei oo tullu vielä huollettua noista mitään tän talven varalle kun pitäs useimmat käyttää suutarillakin ym :) Mut kiitti vinkistä! Ja kiva että tykkäilet blogista ja innolla odottelet, tulehan useamminkin juttelemaan! :)

    Anonyymi 23.21: Aww mitenniii, itse olet kun tulit sanomaan noin :)♥

    Anonyymi 23.58: Voi kiittii :) Ihanasti sanottu!♥

    Piipero: Kiva kun tulit ilmottamaan olemassaolostasi! Aina mukava saada kommenttia uusilta lukijoilta :) Ja kiitos paljon! Tuuhan useamminkin kommentoimaan!

    Anonyymi 9.22: No ei tosiaan oo :D Mulla on semmoset 100 paria ja silti ei oo liikaa! ;D

    Kape: No ne on kyllä ihanat, hyvä valinta! :DD Millasta unta näit kerrohetikaikkimulle!!! :D

    Anonyymi 11.37: Kiilakorot on kyllä jees, niil on niin helppo kävelläkkin kun ei jalat väsy yhtään :)

    Janika: Hahah oisinki ostanu kaheksat uudet kendgät, ois niin ihana kun ois paljon uusia kenkiä! :D:D Mut kiitti :))

    Anonyymi 20.02: Ei mun mielestä ole, pitää vaan valita semmoset korkkarit missä on kuvioitu pohja niin ne pitää hyvin jäälläkin ja usein sit kans mitä korkeempi ja ohuempi korko sitä paremmin se pureutuu jäähän eli ei liukastele :) Mulla onnistuu korkkareilla usein talvella paremmin ulkona liikkuminen kun sillon on vaistomaisesti muutenki varovaisempi nii ei tuu könyttyä niin paljoa kun matalilla tasapohjasilla talvikengillä :D

    VastaaPoista
  21. En maa enaa muista kunnolla, mutta sulla oli siina joku ongelma ja kysyit apua multa :)Sulla oli sulonen pikkuvauva siina myos! Huvitti aamulla ku mietin, etta milta tuntuis jos joku tuntematon ihminen sanois etta olit mun unessa viime yona :)(en voi kirjottaa sita talla koneella silleen jarkevasti, mietippa mita tulee ku aan paalla ei oo pisteita :D:D)

    VastaaPoista
  22. Nooa rupes hymyilee ja nauraa ku katto tota sun kuvaa :D haha, hauska pentu!

    VastaaPoista
  23. Kape: Hahah aijaa hassua :D Ja toi on kyl aina mielenkiintosta kun äät ja ööt ei toimi :D

    BUUHANNA: Ihana Nooa :D Paitsi se vaan nauraa mulle, kai sit näytän sen mielest nii tyhmält :D::DDD

    VastaaPoista
  24. Oot niihiin kaunis! Ja ihana blogi :)

    ^^,

    VastaaPoista
  25. oi, että sulle sopii hyvin toi huulipuna ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥