torstai 25. elokuuta 2011

Vaunupostaus!

Vihdoinkin tänään mulle soitettiin postista aamulla ja kysyttiin et moneltakos meille sopis että vaunut tuodaan kotiin. Noh meillä oli tänään sitä synnytysvalmennusta Haikaranpesässä 14-17 joten sovin sitten et vaunut tuodaan 18-21 välillä. Kiiruhdettiin hirveellä kiireellä kotiin ja olin ihan kärsimätön kun ne ei tullukkaan heti kuudelta. Onneksi tossa vähän jälkeen seittemän sit soi ovikello ja pomppasin salamana sohvalta ylös ja tässä ne nyt on:






Eli ABC Designin Pramy Luxet päätettiin sit pitkän harkinnan jälkeen tilata. Ei tullut musta Emmaljungaäitiä tällä kertaa, mut eiköhän me selvitä näilläkin ihan hyvin. Mä tykkään ihan hirveesti tosta väristä ja muutenkin noista vaunuista, tosi helpot laittaa kasaan ja just heittoaisa, korkeudensäätö ja muut jutut toimi tosi hyvin. Mun tädillä ja mun pikkuserkulla on molemmilla nää vaunut (tädillä 2009 malli tosin), ja pelkkää hyvää palautetta oon kuullut näistä ja itekkin tykännyt kun oon kummipoikaa noissa työntäny.
                    Noi on  viel vähän rytyssä noi kankaat ku tietty ne oli pakattu pieneen tilaan kasaan tonne laatikkoon mut muuten ne on kyl aivan täydelliset ja just mun makuun. Ja noi käy kyllä värinsä puolesta ainakin myös pojalle jos meille joskus semmonenkin siunaantuu :D.. Mä oon ihan rakastunu noihin vaunuihin. Ainoastaan sadesuoja noista puuttuu, mut hyttysverkko oli integroituna onneksi. Noissa on myös semmonen lisäjuttu että saa vauvalle tehtyä kevyen lämpöpussin kun yhdistää vetoketjulla pari kangasosaa. Ei siis aiota noita säilyttää parvekkeella vaan ihan lämpimässä ja kuivassa sisällä, menin vaan partsille ottamaan kuvat kun oli parempi valaistus.
                      Nyt meillä alkaakin sit olla kaikki tarvittava, lukuunottamatta babysitteriä, sillä tehtiin eilen maailman paras löytö kirpparilta, nimittäin Tiny Loven leikkimatto joka oli ihan kuin uusi! Ja vaan 15 euroa! Oon huutiksessa kytänny jo monta viikkoa et tulis joku halpa ja hieno Tiny Love -matto mut ne on kaikki olleet lähtöhinnaltaan jo vähintään 25 euroa ja monissa on ollu likatahroja, nukkaa ja rikkinäisiä toimintoja. Tossa ei tarvinnu ainakaan vielä ees pattereita vaihtaa kun valot ja musiikit toimi täydellisesti ja tuli kauheesti lelujakin mukana. Meil oli myös omasta takaa jo pari Tiny Loven lelua niin ripustin nekin sitten tohon. En kyllä vielkään meinaa uskoo miten hyvä löytö toi oli, tossa ei oo yhtään tahraa tai kulumaa tai mitään pienintäkään käytön jälkee ja uutena tommonen samanlainen maksais jotain 79 euroo.


Tossa on peili ja toi paneeli mistä menee musat ja valot päälle jos lapsi osuu noihin alhaalla oleviin eläinten kuviin. Ja saa tohon semmosen jatkuvan musiikki- ja valoshownkin.
Mut mitäs ootte mieltä meidän vaunuvalinnasta? Miellyttääkö ulkonäkö vai onko ihan kamalat? Onko jollain omakohtaisia kokemuksia näistä?

17 kommenttia:

  1. Meillä on nuo aivan samat vaunut :) tosi eri väriset (ruskeet) Ja oon tykänny paljon! ensinnäkin ne on hienot ja toiseks kevyet työntää. Niin ja ennen kaikkea HALVAT :) meillä ainakaan ei pahemmin ois varaa mihkään 1000euron vaunuihin :D mutta halusin silti uudet vaikka saatiin mun äidiltäkin yhdet, mutta ne oli niin hirveen raskaat työntää.

    Ainoot miinukset noissa on se että se tavarakori on pieni ja sinne on hankala saada mitään jos lapsi on makuu asennossa ja sitten en yhtään henkilökohtaisesti pidä siitä kovasta kantokopasta, sitä meillä ei oo koskaan käytettykkään :D
    Ja vähän ne natisee, pitäis vissiin vähän rasvailla niitä jousia tai jotain, mutta toi mun mies on niin saamaton ja ite en tiä mihkä sinne mitään pitäis laittaa :D ostettiin iidalle hyppykiikkukin niin se oli liian kauan kaapissa, kun ei saanu aikaseks pistettyä sitä kattoon :D Ja kun ostettiin ruoka pöytä niin tuolit oli varmaan kuukauden kasaamatta kun ei "ehtinyt" vaikka kotona päivät mun kanssa :D

    Mutta siis, hyvät on vaunut :)

    VastaaPoista
  2. Justiinsa hienot rattaat ! ite aattelin kans hankkii jotkut kivemmat ku noi mitkä ilmasiks ollaan saatu nii ei enää mielytäkkää. Jotkut tommoset mitkä hankit ois miustaki siistit ! :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat, mun mielestä vaalee väri vaunuissa on nätein, ja juurikin yhdistettynä ruskeaan. Lahjotappa mulle noi, saatte vaihdossa meidän roskikseen joutavat vaunut ;))

    VastaaPoista
  4. ihanat vaunut!! mulla herää aina niin järkyttävä vauvakuume ku luen sinun blogia! :) oot varmasti tosi hyvä äiti lapselles, ja otto tietenki samallalailla tosi hyvä isä :) onnea raskaudenloppuvaiheisiin ja toivon sydämestäni että kaikki sujuu hienosti =)!!
    -katri-

    VastaaPoista
  5. Hyvät vaunut valitsitte :) Nuista kyllä oli molemmat värit hienot nii hyvä ettei nyt iha samiksia olla :D (vaikka eipä tuokaa mua ois haitannu) Nyt vaan ootellaan että kyytiläiset tulee maailmaan! (meillä toivottavasti ihan kohta)

    VastaaPoista
  6. Pääasiahan on, että vaavilla on mukavat oltavat vaunussa ja niiden tulee olla mahdollisimman käytännölliset, ja noi vaikuttaa sellaisilta : )

    VastaaPoista
  7. Hyvännäköiset vaunut. Meillä itellä ruskeet mun kummipojan vanhat vaunut, mutta ihan ku uudet. Mustista vaunuista itelle on ainaki sanottu, että se on värinä huono ratkaisu ainakin jos meinaa lastansa kesäsinkin niissä nukuttaa kun ovat mustan värin ansiosta todella kuumat.

    VastaaPoista
  8. Ihanat on :) Mut oon miettiny että kestääkö tollaset renkaat suomen talven? Ku mulla on vielä ''pieni'' valinnanvaikeus edessä :DD

    http://labenoname.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Aivan ihanat vaunut! <3 Hohhoi, olis meilläki viel vaununostot ees enkä osaa päättää, helps! :D

    VastaaPoista
  10. Kauniin väriset vaunut on ja varmasti teidän käyttöön ihan passelit :) Mä itseasiassa kattelin aikoinaan samanlaisia hobbyhallissa turkoosiruskeina. Joku juttu noissa kuulemma oli et saattaa mennä äkkiä rikki?! en muista tarkemmin mikä ku joku kaveri sillon selitti mutta kai se osa syytä on myös käyttäjässä ollu :D ihana leikkimatto!

    VastaaPoista
  11. Meillä on samat vaunut saman värisenä, mutta värit ei mene ihan noin.. Onpas hankala selittää :D Sama merkki, malli ja väritys, mutta ei kuitenkaan ihan saman näköinen.. :) Oon tykänny tosi paljon ja meillä ei tavarakorin kanssa oo ongelmmia ollu kun laitetaan ne tavarat aina sieltä "väärältä" puolelta :D Nyt vuoden käytössä ollu ja ruvennu jonkin verran nitiseen ja natiseen.. Muuta vikaa ei oo ollu! :)

    VastaaPoista
  12. kivan näköset voi vaunut kyl ja sopii tosiaan pojallekkin jos sellanen joskus teille vielä ilmaantuu:) ja toi leikkimatto oli tosi edullinen!

    VastaaPoista
  13. Niin ja juu tosiaan noi menee tosi pieneen tilaan varsinkin kun renkaat irrottaa :) Jopa mahtuu meilläkin autoon vaikka meil on urheiluauto :D sanoinkin miehelle että sillä eholla voi ostaa jos saa vaunut mahtuu sinne niin sano että ostetaan semmoset vaunut että ne mahtuu sinne. :D

    VastaaPoista
  14. Ihanan väriset noi vaunut ja ihan plussaa toi heittoaisa! Meidänkin piti ensin hankkia heittoaisalliset, mutta Emmaljungin se joku Sport-malli oli niin kankea jotenkin eikä tuntunut hyvältä niin päädyttiin sitten siihen perus. Katoin eka et noiden vaunujen sisältä olis ollu leobardi kuvioo :D Olisko ollu hei vähä makee :D

    VastaaPoista
  15. Kivan näköiset vaunut! Mää oon jostain kumman syystä viime aikoina hulluna katellu yhdistelmävaunuja, vaikka pitäis pikemminkin kuomu- tai matkarattaat ostaa seuraavaksi. :D Ja joo, myönnän kattelevani myös kaksostenrattaita melko ahkeraan... ;)

    VastaaPoista
  16. Ansku: Joo mä kattelin niitä ruskeita ensin mut jotenki tykästyin noihin vaaleisiin sitten :) On ne ruskeetkin kyllä ihanat! Mun mielestä toi kova koppa on kans ihan hyvä, mut katotaan sit mitä oon mieltä kun vaunut saa pikkuneidin kyytiin :D. Toi tavarakori on tosiaan ehk vähän hankala mut kai se pienellä äherryksellä menee :D Tuttu tunne tuo saamattomuus, meilläkin on ollu pinnasängyn ostosta asti neidille yölamppu ja se on edelleenki ikean paketissa eikä seinällä ja on kans ollu monet taulut ripustamatta jo kuukausien ajan :D

    Jjonaa: Noi on kyllä kivat munkin mielestä, suosittelen! Vaikka en ookkaan noita testannu tositoimissa vielä mut ainakin mun tädin pramy luxet on ollu hyvät :)

    Mm: Vaaleet on mustakin kivoimmat :D Ja en kyllä luovu noista ku niin kauan odoti :D:D, mut tilatkaa hobby hallista, ei oo onneksi ees pahan hintaset ;D

    Anonyymi: Voi kiitos Katri :) Ihana kommentti ja kaikkea hyvää sulle :)♥

    Mona: Kiitos :)

    Sanna: Hahah hauskaa kun meillä on samanlaiset, voidaan sit jouluna kun tullaan Ouluun nii mennä yhessä vaikka vaunulenkille ;D Ja tulispa teillä kohta ja meilläki sais tulla jo muutaman viikon päästä! :D

    Jarno: No nimenomaan :) Oot ihana, ikävä :(♥

    Tärpätti: Kiitti :) Joo musta on kyl semmonen väri et kerää kauheena sitä lämpöö, voisin kuvitella et noi vaaleet on ainakin vähän viileemmät sit kesähelteillä :) Ja noissa on semmonen tuuletusaukko jos nostaa tosta kuomusta tuolt takaa semmosen kangasläpän :)

    Laura: Kiitos :) Ja kyllä ainakin mun tädillä joka asuu Oulussa on kestäny ihan hyvin ne ja Oulussa on ainakin kunnon talvipakkaset ja lumet :)

    Karo: Hihii mäkin tykkään! Ostakaa tämmöset, mä ainaki tykkään ja ei ollu kalliitkaan :)) Oli kyl vaikee valita kun tarjontaa on nii hullun paljon mut mä oon kyl ihan rakastunu noihin ku ne tossa seisoo ja odottelee vaan masuasukkia kyytiin <3

    Charlotte: Kiitos :) Ja toivottavasti ei menis rikki, pitää kohdella varovasti noita :D Ja mä oon nii tyytyväinen kyl tohon leikkimattoon! :D

    Welmu: Nii teil on varmaa 2010 malli kun meillä taas on sit tää 2011 sitten kun niissähän on sama väri mut tietenki menee kuviot vähän eri tavalla :) Ja mäki huomasin et on enemmän tilaa laittaa tavarat jos laittaa tolta toiselta puolelta :) Ja pienet nitinät ja natinat ei haittaa ainakaan meitä :)

    Essi: Kiitoskiitos :) Ja oli se kyl ihanan halpa :)

    Ansku: Joo se on kyl tosi hyvä, meki huomattiin kun noi oli ihan osissa just ennen ku ite kasattiin ne nii tosi helposti sai kyllä pieneen tilaan ne :)

    Henna: Kiitos :) Ja ai että ois ollu kyl ihana jos ois ollu leopardikuvioo :D:D Harmi ku ei oo :( Ja Emmaljungat on kyllä varmasti hyvät ilman heittoaisaakin :)

    Sirkku: Hahah oiskohan sulla vauvakuume vai veikkaanko ihan väärin ;DD

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥