keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Business woman

Mul oli tänää asioit hoidettavana ja päätin pukeutuu kunnon business lookiin :D. Heräsin aamul aikasin ja meinasin myöhästyy mun tapaamisesta ku unohduin dataan ja syömään paahtoleipää, mut kerkesin sit kumminki onneks. Tapaamisen jälkeen menin Forumiin pyörimään ja tuli ihan sellanen olo et nyt haluun kyl muitaki vaatteit ku pelkkiä toppeja ja leggingsei. Kotiin päästyäni menin heti asoksen sivuille ja löysin sieltä yllättävän tyylikkäitä äitiysvaatteita. Mul on näin yleisesti ollu äitiysvaatteist sellanen kuva et ne on joko sellasii telttamaisii rumii säkkei tai sit jotai tosi sporttisii jotka ei sovi ollenkaan mun tyyliin. Olin tosi positiivisesti yllättyny ku löysinki ihan tavallisii vaatteita joissa on vaa enemmän tilaa masulle :D. Tämmösii mä bongailin sielt:
Paperbag-malliset housut ♥

Leopardikuvioinen maximekko

Satiininen juhlamekko

Kuviollinen juhlamekko

Nudenvärinen tunika ♥♥♥♥

Paperbag-malliset shortsit

Vaaleat farkkushortsit, kaikki kuvat siis ASOS.COM
Noi farkkushortsit kelasin tilaa heti ekana koska en osaa olla vaa kesäl ilman shortsei, ne on maailman helpoimmat ja kivoimmat jalassa. Sit tarviin kans ainaki yhen hienon mekon koska kesäl mul on ainaki yhdet tosi isot juhlat tulossa.

Iltapäivällä mun kaveri Nona tuli meille kattoo meiän uutta kotia ja otettii sit vähä kuvii. Otin kans Otosta kuvan ku se datas eikä se huomannu mitää :D:D.

Päivän asu: Bleiseri, toppi, legginsit: h&m, Aurinkolasit: Bershka, Kaulakoru: Lindex, Kengät: Bianco, Laukku: GT






Nyt meen kyllä nukkumaan ku tuli kauhee väsy ku käytiin Oton kaa iltakävelyl hakeen Mäkist mulle kaakaoo. Hyvää yötä ♥

4 kommenttia:

  1. Nätteinä niinku aina! <3

    VastaaPoista
  2. murmeli oot niin kaunis >:(( <3 ja noi vaatteet on ihanii *_* varsinki just toi tunika *_*

    VastaaPoista
  3. Jarno: Kulti oot ite maailman nätein poika ♥

    RouvaM: Moi! Kiva et oot löytäny mun blogin :) toivottavasti tykkäilet ja mulle saa kommentoida ja ehdottaa kaikkii postausideoit ja antaa palautetta :)

    Derya: Hei hiljaa muru oot ite kaunein ♥ kiva ku tykkäät ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥