maanantai 9. toukokuuta 2011

Ihana kesäpäivä

Mun aamu alko kauheella vaatekriisillä, seisoin varmaan puol tuntia vaatehuoneessa miettimässä mitä pukisin päälle ku pilasin pari päivää sit mun ainoot edes etäisesti housuja muistuttavat leggingsit jotka mahtui päälle. Mut keksin sit et mun uus paita jonka äiti osti on niin pitkä et voin laittaa sen normaalien legginsien kans :D. Päätettiin lähtee Oton ja Netan kans ulos ku oli niin kaunis ilma ja päädyttiinki sit pikkuparlamentille istuskelemaan with Derya, Ringo & Nelly. Käytiin kans Hakaniemessä ostamassa Netalle uudet pidennykset ja sit tultii kaupan kautta pari tuntii sit kotiin tekeen Halloumi-kanasalaattia. Oon ihan poikki, mua heikotti kaupassaki ihan kauheesti ku oli niin nälkä ja väsy. Nyt aattelin käpertyy peiton alle lukeen Cosmoo ku Otto osti mulle ♥ Hyvää yötä :)

                                                        Päivän asu:


                                                        Paita: Lindex
                                                        Vyö, Leggingsit: h&m
                                                        Farkkutakki: Gina
                                                        Kengät: Zara
                                                        Laukku: Primark, Lontoo










3 kommenttia:

  1. Cool. Siis Ringo ja Nelly mielipuuhassa xD drinkkii ottamassa. Kiva toi sun paita

    VastaaPoista
  2. Haha jeps :D:D kiitos muru ♥♥

    VastaaPoista
  3. älä tee huulillas tuota törröttelyy kun ei näytä yhtään hyvältä! Oo ihan luonnollinen oma kaunis itsesi!! ;) Ja nyt tarkoitan vain yleisesti tota huulien törröttelyy, enkä tarkoita ilkeesti, oot vaan niin kaunis luonnostasikin! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥