keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Huhhuijaa

Käytiin tänään hakemassa Otolle puku mun tädin häihin ja meinasin oikeesti tukehtua sinne bussiin. Matka kesti varmaan puol tuntia ja mun hiukset liimautu mun naamaan ja niskaan ja valuin hikee, olin varmaan tosi seksikäs kamala näky :DD. Bussimatkan aikana sain onneksi piristävän tekstiviestin et mun H&M paketti on tullu! Olin ihan ihmeissäni koska viimeksi paketti tuli vasta kaks viikkoa ilmoitetun saapumisajankohdan jälkeen ja nyt sainkin vaatteet alle viikossa. Tai no osa paketista tulee kahden viikon päästä mutta suurin osa tuli nyt.

 Päivän asu:
Toppi: Monki
Shortsit: H&M
Laukku: One Way
Kengät: Zara
Kaulakoru: Seppälä


Nallehaalari♥♥

Mini UGGit ♥♥  Noi on ihan super suloset

Ihan oikeet farkut pikkuneidille, näyttää vaa hassult ku toi toinen lahje on taittunu nii näyttää et se ois kapeempi :DD En kestä ku toi vyö on nii sulonen en tienny et vauvoille on noin pieniä vöitä ees olemassa! :D

Farkkumekko♥
Oon ihan rakastunu noihin kaikkiin, varsinki noidin babyUGGeihin♥ Seuraavassa paketissa tulee sit se vaaleanpunanen villatakki ainakin ja ne hapsusaappaat jotka esittelin viime viikolla. Ainoastaan yks juttu mua jäi hämäämään; tilasin vauvalle myös pinkin trikoomekon kokoa 62 ja sen tilalta oli lasten Hello Kitty -mekko kokoa 134/140 :D Tilausvahvistuksessakin luki vielä et se pinkki pieni mekko mut paketissa oli sit vaan toi :D. Mut eipä se haittaa voin antaa ton mun serkulle synttärilahjaksi ens kuussa kun se täyttää 8 ja tykkää Hello Kittystä, toi on sille just sopiva.  Mut sitten mun omiin juttuihin:

RA-KAS-TAN!!! Noi on ihan täydelliset ja menee mekkojen ja housujen ja kaikkien kaa just loistavasti, nyt ku vaa löytyis noitten väriin sopiva salkkumallinen laukku!



Tossa on noi äitiysfarkut, istuu ihan tosi hyvin ja tuntuu hyvältä, ei kiristä mut ei oo myöskään löysät mistään. Ja tolta noi kenkulit siis näyttää housujen kaa.


Noissa farkuissa on tosi pitkät lahkeet mulle mut onneks ne on pillit nii saa kivasti rypytettyy. Ja toi paita oli kans kiva yllär,i, ihanan pehmeetä ja kevyttä trikoota.
Voitteko kuvitella kuinka kuuma mul tuli ku sovitin noit vaatteita tässä kuumuudesa, se oli aivan järkyttävää! Kaikkein kamalinta oli laittaa noit kengännauhoi kiinni sillon ku noi farkut oli mun jalassa, must vähän tuntuu et ihan vikoina raskausviikkoina Otto saa solmia mun kengännauhat :D. Tai sit pitää ostaa toiset syyskengät noiden lisäks ;)
                       Huomenna meen aamulla Deryalle kun Otto menee töihin ja sit meil lähtee juna alkuillasta Ouluun. Ollaan yöllä perillä ja perjantaina onkin sitten ne mun tädin häät. Tosi kiva päästä häihin, meillä on niin pieni suku et en oo ollu mun elämän aikana ku vissiin neljissä häissä nii just jees ku pääsee nyt. Uskoisin et luvassa on ainaki paljon hyvää ruokaa ja kaikkee muuta jännää. Onkohan siellä morsiuskimpun heittoo, tääl ois yks innokas kiinniottaja ;).  Nyt Otto lukee tän ja kauhistuu, eiku :D.
                       Mut juu tullaan sitten maanantaina takas ja seuraavaa postausta luvassa varmaankin vasta ens viikon tiistaina sitten, ellen sit mee mun tädin koneelle lauantaina kun mun äidillä ei tosiaan se netti toimi niin hyvin et uskaltaisin sillä alkaa tekemään postausta. Eli en lupaa mitään muuta kuin että uusi postaus viimeistään tiistaina. Pidän myös taukoa formspringistä koska siellä on taas niin ala-arvosia juttuja että huhhuh. Mut mulla tuli sellanen mieleen et koska oon toteuttanut nyt suurimman osan teidän esittämistä postaustoiveista niin ois aika saada uusia ideoita kehiin. Kommentoikaa siis tähän postaukseen ihan mitä vaan postausideoita teillä tulee mieleen!

Nyt tää tyttö lähtee pakkaamaan (mun pitäis olla jo nukkumassa) ja sen jälkeen nukkumaan. Hauskaa loppuviikkoa kaikille ja muistakaa postausehdotukset!♥

38 kommenttia:

  1. Moi muru ! Ihania vaatteita, sekä sulla että vauvalla! Noi molemmat kengät, sekä sun että vauvan on aivan ihanat, mutta mä en voi enää ottaa sellasii kenkii joissa pitää solmia nauhat, kun en saa kumartua niin alas... Ne farkut sulla on kyllä tosi mageen näköiset! Öitä ja huomenna nähdään ! ♥

    VastaaPoista
  2. Aivan ihania vaatteita ostit ! (-:<3 Noi UGGit on iha sairaan söpöt !! :) susta ja Otosta tulee varmasti tosi hyvät vanhemmat ! ;)

    VastaaPoista
  3. Näytät niin upeelta! Yhdyn sun tuskaan, mua juoksutettiin töissä paikasta toiseen ja ratikassa oli niin kuuma, että hävetti mennä takaisin tiskin taakse... valuin varmaan hikeä ihan konsanaan...

    söpöjä vaatteita pienokaiselle : )

    VastaaPoista
  4. Ihan super söpöt noi babyUGGit ja noi kengät on super makeet ! postausehdotus ois et voisit kertoo jotain omii hiusvinkkei koska mun mielest sul on aina hiukset tosi siististi ja nätisti :) muutenki tää blogi on tosi kiva <3

    VastaaPoista
  5. Toi vika kuva susta on upee! Ja noi kaikki tilaamat vauvan sekä sun vaatteet on nättejä!:)

    VastaaPoista
  6. vaikka en ookkaa raskaana ni joo tunnen tuskasi tossa et jos haluu kuvaa päällää kaikki tilaamansa vaatteet ja tää on tällänen : DD itseasias just tänää itekki kuvasin mut ei oikee onnistunu just sään takia, hikoilin itekki ja ei oloo auttanu se et oon viimeisen viikon ollu keuhkotulehduksen uhri DD:

    mut hei , ihanii vaatteit tuli teiän pikkusellekki, tätä blogii lukies pakostikki tulee vauvakuume ja alkaa miettii mitä sit omalle pikkuiselle pukis.. :33 mut ehkä en ite viel vähää aikaa oo lasta hankkimas ja no ei täs oo kyl ketää miestäkää missää.. XDD

    ja anteeksi yritin keksii sulle jotai postausideoita muttei tullu mitään mieleen : (

    VastaaPoista
  7. voi ei tulee kohta kamala vauvakuume ku näkee noin söpöjä vauvanvaatteita! :D

    VastaaPoista
  8. oot nätti<3 voisit tehdä kysymyspostauksen,niitä on aina mukava lukea :)

    VastaaPoista
  9. Toi valkonen nallepuku on kyllä söpöin kaikista :) itekki oon aatellu tilata sellasen, mutta en oo saanu aikaseksi :)

    VastaaPoista
  10. Vähä ihanat noi sun kengät! Ja ihan hassunnäköset tommoset vauvan-farkut, en tajuu et mite niit tehää noi pieniä, supersöpöt :D

    Munmielestä ois kiva jos tekisit joskus jonkun postauksen missä kerrot sun unelmista ja tulevaisuudenhaaveista, siis pitemmälläkin tähtäimellä :P Missä sä haluut asuu ja tehä työks jnejne hihi :)

    VastaaPoista
  11. Oi, onpas mielenkiintonen blogi, tänään tutustuin ekaa kertaa:) Lueskelin noita vanhempiakin juttuja ja silmään pisti tällanen kommentti:

    "Luen sun blogii siks, koska oon ite nuori ja mulla on myös poikaystävä ja jos mulle joskus kävis niin että olisinki yhtäkkii raskaana, ni oon saanu täst sun blogista jotenki tosi paljon semmost informaatioo ja ku oot jotenki nii itsevarma ja semmone ni mulle on tullu semmone olo et iha hyvin mäki pystyisin kasvattaa lapsen vaikka oonki nuori. ...."

    Haluisin vaan kysyä sulta sellasta, että etkai sä kuitenkaan "kannusta" ketään tulemaan raskaaksi noin nuorena ? Siis että, jos sun jonkun asian puolesta pitää puhua, niin kai se ennemmin on vastuullinen ehkäisy kuin perheen perustaminen ? Sillä vaikka teillä varmasti menee oikein hyvin lapsen kanssa nytkin, niin varmaan olis ollut myös joku vähän parempi ajankohta saada tää lapsi, sitten kun on opiskelut reilassa jne.. ? Jotenkin vaan tuli ton kommentin jälkeen sellanen fiilis että... Noh toivon että tajuut mitä tarkotan :D Että kuin saisit ton tytön ihailemaan lapsen saantia noin nuorena. Ihanaa ja onnellista oman lapsen saaminen ehdottomasti on missä iässä tahansa, mutta...

    Vaikutatte ihanalta parilta, haleja :)

    VastaaPoista
  12. Hei Iina, olisi yksi postausehdotus! Kirjoittelepas raskausajan ruokavaliosta :) Kun kauheasti saa lukea että sitä ja tätä ei saa syödä, niin mitä siis olet vältellyt ja oletko muuttanut sun ruokavaliota mitenkään? Lisäksi, oletko harrastanut liikuntaa? Muuta kuin bussissa hikoilua ;)

    VastaaPoista
  13. Onpa supersöpöjä vaatteita! <3 Kun mä ostelin äitiyshousuja viime syksynä/talvena, en löytänyt mistään mitään kivoja, lähellekään tuon näkösiä. Epäreilua! :< :D Mulla ei mennyt viimisillä raskausviikoilla edes kengät kunnolla jalkaan, saatikaan että oisin edes voinu kuvitella vetäväni nauhakenkiä jalkaan. Ville sai olla aina vetämässä mun kengistä vetoketjut kiinni ku en ite yksinkertasesti yltäny. :D Ja ah, tuo sun maha!! Minäkin tahon!

    VastaaPoista
  14. Toi sun ensimmäisen kuvan asukokonaisuus on ihana! Rakastuin tohon leopardikuvioiseen toppiin heti ensisilmäyksellä *-* Sopii sulle tosi hyvin. Sulla on muutenkin tosi paljon ihania vaatteita!

    Ja noi vauvanvaatteet, sulin tolle nallehaalarille ;_; Miksei mulla ollut tuollaista, kun olin pieni, nimimerkillä olen katkera :( Ja oon btw sitä mieltä, että nykyään lapsille tehdään niin paljon ihanampia vaatteita kuin aikuisemmille :D Olenko ainut, joka ajattelee näin...

    Unohdin kommentoida edelliseen merkintääsi, mutta tykkään noista sun hiuksista! Ihanan tummat :) Saa mut haikailemaan mun oman tumman tukkani perään.

    Hyvää kesän jatkoa! <3

    VastaaPoista
  15. Sulle ois btw tunnustus mun blogissa, käy kurkkaa :)

    VastaaPoista
  16. onks noi farkut mitä kokoo?

    VastaaPoista
  17. Ihania vauvva vaatteita taas!! C: käytkö miten usein Oulussa? Oon justii muuttamassa sinne, lupaan moikata, jos kävelet vastaan! ;)

    -Epa

    VastaaPoista
  18. sulla näyttää olevan lähes joka päivä noi rumat rintsikat päällä. näkyy irstaasti läpi noinkin tummista/paksuista vaatteista läpi. nolo

    VastaaPoista
  19. Aivan älyttömän ihania vaatteita oot taas vauvalle ostanu! Ja toi harmaa paita on ku sulle tehty, toi raskausmahakin näyttää niin suloselta sulla tossa ton paidan kanssa! Oot muutenki nättinä joka kuvassa. :)



    Ja sä ylempi Anonyymi! Eikö sulla mitään muuta sanottavaa oo kun vaan tulla tänne vinoileen! Oot aika lapsellinen tolla sun kommentillas. Mee purkaan sun ongelmias vaikka johki keskustelupalstoihin!

    VastaaPoista
  20. Onko noi sun kengät mukavat jalassa? :) Kun musta ainakin tuntuu että h&m kengät on joskus tosi tönkköjä ja kovan tuntusia...

    VastaaPoista
  21. nyt vasta tajusin kui sun vaatekuvat ym. kokovartalokuvat näyttää niin hassuilta, sul on todella iso pää! siit se johtuu.. varmaanki on ihan normaalin kokonen mut oot niin siro ja pieni ni näyttää suhteettoman suurelta vesipäältä :DD hehe

    VastaaPoista
  22. :)) itse en tykkää tollasista kengistä! mut näyttää kivalta sun jalois^^ toi harmaa paita on aivan ihana, varsinki ku se oikein korostaa vauvamasua<3 mäki tahon tollasen masun :(

    vauvakuumeilija

    VastaaPoista
  23. Hehe, viime talven vauvoilla oli kaikilla tuo haalari ruskeana - nyt olen katsonut, että jokatoinen raskaana oleva (puhun siis bloggaajista) on ostanut tuon valkoisen :D Mutta hei, nuo on niin ihania! Laitoin itsekkin säästöön kaksi nallehaalaria, jos vaikka joskus saisi sen toisen lapsukaisen.. :)

    Ja mun on ihan pakko kauhistella ihan ääneen sitä, miten paljon saat tökeröä kommenttia blogiisi! Toisaalta olet kyllä sen verran hehkeä nainen, että taitaa olla joillekkin kateellisille tutuille paha paikka se että näytät noin kauniilta raskaanakin :)

    VastaaPoista
  24. tämä kommentti nyt ei liity aiheeseen millään tavalla, mutta menköön. olen joskus aikoinaan katsellut kuviasi irc-galleriassa ja sieltä välittynyt kuva ei ehkä ollut ihan paras mahdollinen. kun löysin blogisi vähän aikaa sitten, olin melko ennakkoluuloinen, mutta lueskelin kuitenkin blogin juttuja ja käsitykseni muuttui kyllä täysin! vaikutat erittäin kypsältä ja fiksulta nuorelta naiselta ja sinusta tulee varmasti loistava äiti! :)

    VastaaPoista
  25. ai kauhistus, oot varmaan maailman tyylikkäin ja seksikkäin mami! : D noi vaatteet (ja kengät<3) sopii _täydellisesti_!!

    VastaaPoista
  26. ai tulipa noi nopeeta :D on tuo nallepuku kyl aika söpö :D voisit tehä jonku musapostauksen joistai lemppari artisteista tai bändeistä?

    VastaaPoista
  27. Oot kyllä tosi kaunis tuon sinun masun kanssa! Ja onnea tulevasta prinsessasta :)

    diamondgirl-janika.blogspot.com

    VastaaPoista
  28. lueskelin noita sun vanhoja postauksia ja kun olit ostanut sitä doven rasvaa raskausarpiin, niin tuli mieleen, että olen kuullut paljon kehuja raskaana olevilta the body shopin kookos-rasvasta. tai mikä vartalovoide se on, mutta tuoksuu kookokselle ja on niitä ihan perusrasvoja jotia saa the body shopista. sievä masu sulla :)

    VastaaPoista
  29. Emma: Kiitoksia aivan ihanasta kommentista♥ Mäki rakastuin kyl noihin molempiin kenkiin! Ja juu voisin kyllä tehdä jonkun kunnon hiuspostauksen tässä joku päivä. Kiva et tykkäät ja tuu useemminkin kommentoimaan :)♥

    Tiia: Kiitos ihana♥ H&M:llä oli kyl yllättävän paljon kaikkee kivaa nyt :)

    Kisu: Aww ihana olet! :D Niin söpö kommentti♥ Koitahan parantua, mäki tulin just itte kipeeks eilen ja nyt vaa makaan sohval ja juon kaakaoo :( Musta on kivaa kun tuut aina kommentoimaan, sun kaa on hauska jutella :))♥

    Simba: Noi vauvanvaatteet on kyl mullaki aiheuttanu vauvakuumetta jo useita vuosia :D!

    Melinda: Kiitti kaunokainen♥ Ja hyvä idea tosiaan, voisin kyllä tehdä kun siitä ekasta on jo kauan aikaa :))

    Laura: Kantsii tilata, se on kyl aivan mielettömän sulonen ja pehmee :))

    Saga Nicole: Hihi mäki tykkään :) Ja ne on kyl hauskoja, kyllä niitä vaan tehdään nii mahottoman pieniäki! :D Ja toi on hyvä toi postausidea, ois nimittäin varmaan ihan hyödyllinen ihan mun itteniki kannalta vähän kartottaa tulevaisuuden haaveita ja suunnitelmia :))

    Anonyymi 4.35: No ymmärrän kyl osittain mitä sä tarkotat, mut mä teen tätä blogia sillä periaatteella et kerron mun elämästä sellasena kun se on. En mä kannusta ketään hankkimaan lapsia missään tietyssä iässä enkä koe et on mun tehtävä myöskään puhua ehkäisyn puolesta. Uskoisin et mun lukijat kyllä saa tietoa ehkäisystä jotain muutakin kautta kuin täältä. Meille on ihan täydellinen hetki saada vauva just nyt ja eletään vakaata arkea eikä oo sen suurempia murheita mistään. Opiskelut ehtii opiskella myöhemminkin ja mun mielestä myöskään siinä ei oo mitään vikaa jos haaveena on olla kotiäitinä jonkin aikaa ennen opiskeluita/työelämää. Mä en yritä saada ketään ihailemaan mun tapaani elää, mä vaan kerron millasta meidän arki on ja mitä oon itse mieltä meidän asioista. Mut kiitos kehuista ja toivottavasti tykkäät seurata blogia jatkossakin :))

    Janika: Juu voisinpa kyllä kirjotellakin, oon ainaki ite ollu ihan hirveen tarkka noiden kanssa et mitä saa ja ei saa syödä, kaikki on vaa nauranu mulle ku panikoin yhestä pellavansiemenestä :D:DD Ja liikunnasta voisin kans kirjottaa samassa yhteydessä :) Kiitti vinkistä! :)

    Sirkku: No mäki olin tosi yllättyny ku löysin tuolta Hennesiltä noi farkut! Itekki oon jo pidempään yrittäny ettiä jotain fiksun näkösiä. Pitää varmaan kyl ihan viimesillä raskausviikoilla keksiä joku vaihtoehtonen kenkäratkasu, on mul yhet ihanat bikerbuutsit mut ne pitäs vaan käyttää suutarilla. Niissä ei ois ees vetoketjua, senkun kiskasee vaan jalkaan :D Onhan tää maha tällanen mut ois se kyl jo kiva saada oma pikkunen syliinki♥ Mut odotellaan tässä viel muutama viikko nii kyl se sieltä tulee♥ :D

    EMMI: Voi kiitos! Musta on aina ihana kuulla positiivista palautetta mun pukeutumisesta, varsinki nyt raskausaikana ku pukeutuminen tyylikkäästi on ollu kyl huomattavasti hankalampaa ku yleensä :D Mäki oisin halunnu nallehaalarin ku olin pieni :(( Mut sit ku joskus saat omia lapsia nii voit tehä niinku mä eli ostella niille kaiken mitä oisit itte pienenä halunnu :DDD! Lapsille on kyl maailman sulosimpia vaatteita :) Ja kiva et tykkäät, tummat on kyl munki mieleen aina ollu enemmän :))

    Laura: Oi kiitti! Pitääpäs käydä tsekkaamassa :))

    VastaaPoista
  30. Anne: Voi kiitti äiti♥ Oli ihana nähä pitkästä aikaa, nyt jo kauhee ikävä♥ Onneksi tuut pian tänne nii pääsen esitteleen sulle noita vaatteita ihan livenä (ja kaikkia muitaki juttuja)♥

    Katri: Kiitos! Joo mäki rakastuin noihin UGGeihin ja hintakaan ei ollu ku vajaat 7 euroo et ei paha todellakaan! Me yritetään parhaamme ja kiitti kannustuksesta :)♥ Kaikkea hyvää sulle!

    Nukke: Oi kiitos :))♥ Joo siis toi kuumuus on ollu välillä kyl niin tukalaa, varsinki busseissa/metroissa ym :S Mut nyt on onneksi jo vähä viileempää :))

    Anonyymi 17.03: 36 eli pienin raskauskoko mitä H&M myy, vastaa normaalikokoa 34 :)

    J-E: No ollaa tähän asti käyty vähintää parin kuukauden välein mut nyt tulee kyl vähän pidempi tauko ku raskaus on jo niin pitkällä etten jaksa istua junassa ja kohta en saa enää lentääkkään.. Ja sit taas ihan pikkusen kanssa ei haluta matkustaa, varmaan jouluna sit seuraavan kerran ollaan Oulussa vasta :( Mut tuut sitte moikkaamaan! ♥

    Anonyymi 11.16: Terävä huomio että käytän niitä usein :) Itse tykkään kyseisistä rintsikoista, jos ei miellytä sun silmää niin älä katso :)

    Anonyymi 13.42: Voi kiitos kovasti♥ Mä oon ihan rakastunu noihin vauvanvaatteisiin! Ja noi on lapsellisia noi anonyymit kyllä :D:D

    Anonyymi 14.16: Joo jotkut H&M kengät tosiaan on aika tönkköjä kuten kuvailit mut noi ainaki tuntu ihan hyvältä jalassa, katsellaan sitten pidemmässä käytössä et miltä ne rupeaa tuntumaan :)

    VastaaPoista
  31. Anonyymi 17.08: Mulla on ihan normaalin kokoinen/pieni pää ainakin mittojen mukaan. Oletko huomannut että suurin osa kuvista on otettu ylhäältä päin jolloin pää näyttää suuremmalta?

    Anonyymi 13.50: Mäkään en eka lämmenny maihareille mut nyt oon tosi tykästyny! Toi on kyl ihan kiva toi harmaa paita ja niin pehmee :)) Kyllä sullaki viel joku päivä on ihana vauvamasu :)♥

    Aniina: Haha joo huomasin itekki et en tosiaan taida olla ainoo tohon haalariin tykästyny :D En tiiä mikä siinä on et tulee niin kauhea tarve pukea vauva kaikkiin söpöihin karvasiin pukuihin missä on korvat :D Mä alan jo tottua noihin törkykommentteihin, menee aika rutiinilla toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mut tuleehan niitä kyl turhan paljon :( Ja oot kyllä itse niin hehkeenä aina sun kuvissa ja ihailen sun hiuksia niin paljon! Sulla on vaa fiksumpia anonyymilukijoita kun mulla :D Mut kiitos paljon nättimys♥

    Anonyymi 13.44: No kiva että oot saanut täältä erilaisen kuvan musta. Irc-galleriasta välittyvä kuva ei kyllä enää oo ollu ajantasalla pitkiin aikoihin :D Mut kiitti paljon ja kiva kun tulit kommentoimaan :)♥

    ELLA: No apua :D Kiitos ihana♥ En kyl jaksais odottaa millään et tulis viileempi ja voisin käyttää noita kenkii!

    Riina: Juu eiks tullukki :D Voisin kyllä, hyvä idea :))

    Diamond Girl: Kiitos paljon :))♥ Käyn tsekkailee sunki blogii :))

    Anonyymi 13.19: Joo oon kuullu itte siit kaakaovoi -rasvasta, sitä voisin ostaakki mut kookoksen hajusta mul tulee paha olo, en tiiä mikåä siinä on ku ennen rakastin kookosta ja nyt se vaa ällöttää :D Mut kiitti ja kaikkee hyvää sulle♥

    VastaaPoista
  32. aaws, ihanat noi sun hiukset! =) sulle kyllä sopii niin hyvin tummat hiukset! :> ja toi prinsessan nallehaalari; aivan ihana! :)) teidän vauvasta tulee kyllä varmasti todella söpö vaavi, ku ootte ostellu sille kaikkea ihanaa ja söpöä! :) ja teistä tulee aivan mahtavia vanhempia Oton kanssa! :) oon seurannu sun blogia ja formspringiä ja oon yllättyny miten positiivisesti osaat suhtautua kaikkeen etkä anna niitten anonyymien kommenttien vaikuttaa suhun ja sun elämään! :) oot tosi vahva ja upea ihminen, Iina! :)) todella paljon onnea raskaudesta ja en jaksais millään odottaa, että prinsessa syntyis ja sais tietää hänen nimensä! :)

    VastaaPoista
  33. Oho.. katsos vaa :D siitä se ''suuripäisyys'
    ' siis johtuski kuvat on kyl otettu hiuka yläviistoon :o seuraavaks mietin ennen ku kommentoin :) pahoitteluni!

    VastaaPoista
  34. Sä vastaat kyllä niin järkevästi ja aikuismaisesti kaikkiin kysymyksiin ! Ensin kun sun blogia katoin niin ajatus oli että hohhoh, mikähän teiniäiti toikin on, mutta oot kyllä paljon kypsempi ja järkevämpi ihminen kuin mitä ensivaikutelma antaa ymmärtää ! Jotenkin sun ulkonäkö ei kyllä siis yhtään mätsää siihen mitä sisältä löytyy.

    VastaaPoista
  35. Anonyymi 16.24: Ihanan superpositiivinen kommentti♥ Kiitos paljon kehuista, oon ihan hämmentyny ku tuli tollanen kehutulva! Kaikkee hyvää sulle ihanuus♥

    Anonyymi 20.16: Haha juu eipä mitään :D Järkkäril vaa tulee just se efekti tosi selkeesti vaik ottais naaman korkeudelt ku se objektiivi on sellane :D:D

    Anonyymi 22.27: No kiva että oot saanut tollasen kuvan musta kumminkin, jännä et näytän sun mielestä teiniltä, kun kumminkin käytän esimerkiks H&M:n äitiysvaatteita :D:D

    VastaaPoista
  36. Sulla on tosi mielenkiintoinen blogi! :) noin viikko sitten aloin alusta asti lueskelemaan pikkuhiljaa , Kiva lueskella :)
    Ja nuo h&m:n vauvan vaatteet on IHANIA <3 !

    VastaaPoista
  37. Roosa: Kiitos paljon :)) Kiva et tykkäät ja kiva kans et tulit kommentoimaan :)♥ Ja mä rakastan H&M:n lastenvaatteita ja aikustenki vaatteit kyl :D:D

    VastaaPoista
  38. :) mulla itellä ainakin on varmaan joku riippuvuus tuota h&m:n nettikauppaa kohtaan :DD melkein viikottain tulee tilailtua jotakin! huhhuh :D Kun valitettavasti tässä kovin lähel ei hooämmää ole ;/ niin täytyy netistä tilata..

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥