tiistai 2. elokuuta 2011

Ei niin pienissä häissä

Eilen kotiuduttiin illalla Oulusta ja siinä sittten kotimatkan aikana metrossa mulla alkoi kauhea kurkkukipu ja nyt oon täällä ihan flunssasena elellyt kurkkupastilleilla ja kaakaolla koko päivän. En kyl ymmärrä miten noin nopeesti voi ees tulla kipeeksi, junamatkan jälkeen kävin viel kaupassa ja sit mentiin metroon ja siinä vaiheessa ku metro oli Vuokissa oli mulla aivan järkyttävän kipee kurkku. Mut sitten ilosempiin asioihin, eli niihin mun tädin häihin!
                     Häät oli siis viime viikon perjantaina ja ihanat häät olikin! Ruuat oli tosi hyviä ja oli ihana nähdä kaikkia sukulaisia pitkästä aikaa. Oli paljon kaikkee ohjelmaa ja ei tullu tylsää missään vaiheessa. Mulle se illan kohokohta oli morsiuskimpun heitto, nimittäin sain kuin sainkin sen kimpun itselleni :D. Ja ei toi murukaan kauhistunu, päinvastoin. Että ehkäpä sitä joskus tulevaisuudessa pääsee sit suunnittelemaan omia häitäkin..

 Tässä ois sitten vähän kuvasaldoa hääjuhlista (ja tarkoitan siis tosiaan että vähän), tuli jotenki tehtyä niin paljon kaikkea muuta kun keskityttyä kuvien ottamiseen :D





Morsiuskimpun heitto :D En ois kyl ikin uskonu et oikeesti saan sen! :D

Mun ihana serkku innostu laulamaan R-A-K-A-S karaokessa :D♥

Kulta oli maailman komein puku päällä♥ Mun mekko: Gina Tricot, Laukku: Spirit Store, Korkkarit: DinSko
 Häiden jälkeen mentiin viikonlopuksi sitten Oton kanssa mun tädille hoitamaan mun kummipoikaa ja serkkua. Oli kyl hauskaa, on noi pikku pirpanat nii hauskoja ja mun kummipoika on maailman ilosin lapsi. Koko viikonlopun aikana kuulin vissiin yhden kerran et kummipoika itki ja seki itku kesti ehkä kolme sekunttia :D.


Otto pääs peseen mun kummipojan kakkapyllyy, se oli kyl hauskaa katsottavaa :D:D:DD
Mun serkku ja mun kummipoika (myöskin mun serkku) on molemmat ihan rakastuneita Ottoon, ihana kttoo ku kulta viihtyy niin hyvin lasten kanssa :)♥




Kun tulin eilen kotiin ja aloin kahlaamaan mun formikysymyksiä läpi mulla pisti silmään se että on niin monia ihmisiä jotka ei kestä muiden onnellisuutta. Mulle oli tullut useita kommentteja/kysymyksiä koskien sitä et meidän onni ei muka tulis kestämään ja mä eläisin jossain haavemaailmassa. Kukaan näistä jotka noita asioita tuolla kirjoittelee ei näe millaista meidän jokapäiväinen elämä on eikä todellakaan voi tietää tuleeko meidän rakkaus särkymään. On ihan hirveen surullista miten kyynisiä ja katkeria ihmiset voi olla. Onko se heiltä pois jos mä olen onnellinen? Mä itse ainakin oon aina elänyt sillä periaatteella että jos jollain toisella menee hyvin nii se ei oo mitenkään multa pois vaan päinvastoin, oon onnellinen hänen/heidän puolesta. On olemassa myös tervettä kateutta, sellasta et toivois vaikka et itselläkin ois asiat yhtä hyvin, mut tollanen pahantahtonen paskan toivominen toisille ihmisille on jotenki vaan niin ala-arvosta ja ihan käsittämättömän säälittävää. 
                          Mä en todellakaan usko siihen et "Kel onni on, se onnen kätkeköön", miks mä esittäisin et meil menee jotenki huonosti vaan et jotku idiootti anonyymit ois tyytyväisiä itseensä ja siihen et jollain menee huonommin kun niillä? Teen tätä blogia siksi koska mä haluan kirjottaa ja kertoa mun elämästä sellasena kun se on. Tällä hetkellä mun elämässä on kaikki hyvin ja jos joku ei kestä sitä lukea niin voi olla lukematta, mut aivan turha tulla mulle väittämään et meidän rakkaus ei kestä ja mä haaveilen jostain turhasta. Mun ei tarvi haaveilla ku mä elän täl hetkel just sitä elämää mistä oon haaveillu. Katkerille nyymeille suosittelen jatkossa vaikka ihan ammattiapua kun tollanen katkeruuskohtaus iskee, vaik enpä usko et kukaan psykologikaan voi ottaa vakavasti noin idiootteja ihmisiä.



Mä oikeesti en voi lakata ihmettelemästä joidenkin ihmisten toimintaa, hyvät naurut noista tosin saa joka kerta. Jollakin oli eilen myös huoli siitä että esitän et mua ei satuta noi kommentit vaik oikeesti muka satuttais. Asia ei ole näin koska oonhan mä ennenkin kertonut esimerkiksi täällä jos joku kommentti on saanu mut vaikka itkemään. Kyl mä kerron jos mua loukkaa joku asia, mut tollaset lähinnä vaan huvittaa säälittävyydellään.

Nyt voisin kyllä mennä keittämään uuden kattilallisen kaakaota kun kurkku on taas sen verran kipee :S. Huomenna luvassa masupäivitystä ja Oulun ostoksia. Lisäksi ajattelin päivittää tota "tulevia postauksia" -osiota kun viime postaukseen tuli taas paljon kivoja postausideoita. Kiitos niistä♥ Mä palailen ja kertokaa ihmeessä jos teillä on omakohtaisia kokemuksia katkerista anonyymeistä/ muista katkerista ihmisistä, saa toki muutenkin kommentoida!

Terkuin kipee Iina ja riehuva masuasukki ♥


41 kommenttia:

  1. oii ihania kuvia! otto on nii suloine lasten kanssa :D

    ei kannata välittää noista anoista, niil ei oo elämää ku morkata muita :)

    VastaaPoista
  2. Aaa mä en jaksa ymmärtää noita katkeria anonyymejä.. Ja mun omakohtaset kokemukset anonyymeistä on aikalailla samaa luokkaa ku sulla, kuten varmaa tiedätki. :/

    Ja voi että sä oot taas niin KAUNIS noissa kuvissa ja eiköhä se Otto sua ny rohkaistu pian kosaisemaan ku sait jo kimpunki kii, haha XD ♥

    ps. OTTO NÄYTTÄÄ IHA HITSISTI VANHEMMALTA verrattuna siihe ku oon sen viimekesänä nähny. Vie sillekki terkkuja. :D

    Ja uu masukuvaa oottelen kans! ♥

    VastaaPoista
  3. Pakko kyl tulla kirjottaa et näin sun blogin tänään ekaa kertaa ja ai että rakastuin tähän :) oot ihana, ja anna noiden elämäänsä kyllästyneiden nyymien vaa olla..ei niist jaksa ees sen verta vaivaa nähä et tänne tarvis mitää kirjottaa ;)sä elät itelles ja just niin kun ite haluat helvettiiks täs tollasist välittää...! parane pian <3

    VastaaPoista
  4. ihana otto ihana sinä ihana masuasukki! ihanasti noi hiuksetki sulla iina :)

    VastaaPoista
  5. oot ihan mielettömän kaunis ♥ : )

    VastaaPoista
  6. jes oot takas tääl, oon jo monta päivää ihan intsinä ootellu et milloin postailet taas ! ::)
    susta ja otosta tulee parhaat vanhemmat teidän lapselle, ja toivon kaikkea hyvää teille ♥ ::)

    VastaaPoista
  7. Samoja kokemuksia mun formspringis, mee vaikka selaamaan xD

    VastaaPoista
  8. Moi muru ! Ihania kuvia olet ottanut! Täytyy sitten teillä kuun lopulla katsella kaikki läpi. Kyllä oli ihanaa kun olitte täällä ja oli mukavaa, kun oli niin paljon kaikkee tekemistä. Parantele itseäs nyt rauhassa, ja terkkuja teille molemmille. t. Mamma

    VastaaPoista
  9. ei kannata noista tyhmistä välittää.. jotkin eivät vain kestä jos joillain on onnea!

    onnea sinulle ja otolle ja tulevalla pikkuprinsessalle! :)

    VastaaPoista
  10. Oot iha sairaan kaunis, toi mekko on ihana ! :) Ja sun kummipoika ja se sun serkku on molemmat tosi söpöi :>

    VastaaPoista
  11. jos et arvosta tollasii kommentteja niin mikset paina tota block nappulaa nii ei tarvi sen jälkeen huolia siitä paskakommentin lähettäjästä

    VastaaPoista
  12. Eii herranen aika en kyllä itekkää voi käsittää ketkä älykääpiöt tommosta paskaa jauhaa. ;o Oi voi miten jotku ees kehtaa tommosta tekstiä esittääkkää. :s
    Mutta oot kyllä tosi kaunis ja tykkään tosi paljon kyllä sun blogista! (:

    VastaaPoista
  13. Oi aivan ihana mekko! Ja älä välitä noista katkerista ihmisistä, sulla on hyvä mies ja kohta ihana vauva. Voimia! :)

    VastaaPoista
  14. Älä välitä ihmisistä jotka purkaa sulle niiden pahaa oloa. Mut ymmärrät varmaan et se on blogin pitämisen huono puoli :/ Aina joku on kateellinen ja katkera jostain!
    Ihmiset voisivat tehdä omalle elämälleen jotain eikä aina vaan valittaa.
    Mut onneks täällä on paljon mukavia anonyymejä myös :) Ja uskon että suurin osa pitää blogistasi todella paljon!

    Jatka kirjoittelua ja laita paljon masukuvia :) Mukavaa odotusta!

    VastaaPoista
  15. ahahaha nauroin noille kakkakuville :--------DDD
    oot ihana!

    VastaaPoista
  16. oot ollu nättinä siellä häissä =)

    VastaaPoista
  17. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  18. oot ihan älyttömän kaunis :)

    VastaaPoista
  19. Oikeeesti mulla niiin tulee tulta ja savua korvista ja silmita ja arrrgh ku nään noi kommentit!!! Oikeeesti jos mä tietäisin ketkä noita kirjottaa niin mä aivan varmasti kävisit tekee niille selväks ettei kannata enää kertaaaan tulla laittaa sulle tollast! Toi on oikeesti kauheeta ja satuttaa mua et joku edes kehtaa snaoo noi sulle ku oot aivan ihana ihminen mitä sua tunnen! :((( ♥♥ Mullekki tulee joskus tai tuli enen vaik mitä paskaa mut ei niist pidä välittäää, ne on säälittäviä ihmisii jtoka o vaan kateellisii! Mä toivon et pikkune syntyy terveen ja kaikkee hyvää teille muru ♥!!

    VastaaPoista
  20. toi mekkos sopii niin hyvin sulle sun vauva masun kanssa !

    VastaaPoista
  21. Anonyymi 19.38: Otto on kyl ihana lapset tykkää siitä ja se lapsista :D

    Karo: Joo tiiän, kukapa niit jaksais :SSs Oot ite kaunis♥♥ Ja toivotaan et Otto innostuis kosasemaan ;D Sanon Otolle terkkui heti ku se tulee töistä, varmaan lähettää sulle takaskin :)♥ Masustapa taitaa tulla huomenna kuvan lisäksi myös video koska kuvasin äsken neidin mmöyrintää :D:D♥

    Anonyymi 20.18: Voi kiitti, ihana kommentti ja kiva et tykkäät noin paljon♥ Mä en välitä noista, ihmettelen vaan sitä miten tollasii ees on :D Mut koitan parantuu ja tuu ihmeessä jatkossakin kommentoimaan :))♥♥

    Anonyymi 20.40: Kiitos paljon ihana :D♥

    Nukke: Hei itte oot♥

    Ansku: Täällähän minä! Toivotaan näin ja kiitos kannustavasta kommentista, kaikkea hyvää sullekin :))♥♥

    Tiuski:Pitääpä mennä selaamaan, sun blogista oon kyl kans lukenu niiden joidenki idioottien älynväläyksiä :D

    Anne: Säki otit ihanii kuvii Otosta ja musta♥ Parantelen ja en millään jaksais oottaa että tuut tänne♥ Noh ei oo ku kolme viikkoa! Terkkuja takasin♥

    Anonyymi 21.24: No oon kyllä huomannu ettei kestä :S Mut kiitos paljon onnitteluista :))♥

    Katri-: Vooi kiitos paljon ihana♥ Ne on kyl maailman söpöimpii♥ :D

    Anonyymi 21.49: Anoyymejä on vähän hankala blokkaa ku vaik blokkaiski tietyn ip-osotteen nii ne voi edelleen kommentoida eri koneelta :/

    Wää: Nii en mäkää :S Mut kiva et tykkäät ja ihana että tulit kommentoimaan :))♥

    Maryanneh: Kiitos kaunis♥ Ja en välitä, mä nauran niille. Mut kiitti ja on aina kiva kun tuut kommentoimaan :)♥

    Anonyymi 22.42: En välitä ja kyl mä sen ymmärrän, mut kyl ihmiset osaa olla ilkeitä ja kohtuuttomiakin :S Kiitos paljon ja huomenna tulee masukuvia ja masuvideo :D♥

    Anonyymi 22.51: Mäki nauroin iha kippurassa ku otin niitä :DD Kiitos :D♥

    Melinda: Voi kiitos nättimys :))

    Ilona: Voi miksi olet poistanut kommentin :(

    Anonyymi: Aaw kiitti paljon♥♥

    Jennie Annihilation: Voi sua, oot ihana ihminen ite♥ Ja oon kyl nähny ne paskakommentit mitä säki oot osakses saanu ihan ilman syytä :S Ei välitetä niistä kummatkaan, olet ihana ja ihana ku tulit kommentoimaan kaunotar ♥♥

    Miia: Oi kiitti paljon :))♥

    VastaaPoista
  22. kauheeta kun jotkut on kateellisia!
    Pakko muuten sanoo, et sun tekstejä on ihana lukee kun käytät kappaleenjakoa :D ja tietysti muutenkin :)

    VastaaPoista
  23. hei sul saattaa olla sama tauti ku mulla(toivottavasti kuitenki ei), ku mä sairastin kakski viikkoa tosi pahaa flunssaa joka tuli mulle vaa salamana, eka just kurkkukipuna, sit tulehtui keuhkot ja sit no nii voit kuvitella kivun määrää ku kuumettaki oli 38,5 astetta, mut toivon tosiaa että kysees olis sulla eri tauti D:

    häistä: näytit ihan tajuttoman upeelt tos mekos, aww oikeesti♥raskaus oikeesti muutenki pukee sua! ja ottoha näyttää iha syntyneen toho kakkapepun pesuun ,hahaha XDD

    ja hei joo, noi anonyymit on todellaki kateellisia ja siis niil on yksinkertaisesti varmaa tylsää elämässää. mä oon joutunu kans nettikiusaamisen kohteeks anonyymien kohdalla.. mua kiusattiin mun entisestä blogista jossa kirjoitin vapaasti siit miten masennuin siit ku mun paras ystävä jätti mut, isä teki mun elämäst helvettii ja sairastuin harvinaiseen biologiseen tautiin.. yhtäkkiä mua päi vaa kaikki hyökkäs ja lopulta psyyke ei jaksanu ja lopetin sen blogin DD: nyt oon kuukauden ollu jo selvil masennuksest yms mut nii, tosiaa tiiä miten paskan olon noi anonyymit voi saada : (( tsemppiä sulle oikeesti ;_;♥

    VastaaPoista
  24. Sigh. Miks itket täällä jostain Formspring-haukkumisista? Jos teet tommosen ja haluat sitä huomiota, niin sä myös hyväksyt sen että sinne satelee vaikka minkälaisia paskakommentteja, deal with it.

    Muutenkin ihmetyttää että jos saat kerran niin makoisat naurut noista anonyymeista, niin miksi vaivautua siitä kirjottamaan blogiis asti?

    Ihmeellinen tarve vakuuttaa muille, ettei ne vaikuta suhun mitenkään. Sanot että noi anonyymipellejen kommentit on ihan turhia, mutta silti ne onkin niin tärkeitä että ne pääsee jo nyt ties kuin monetta kertaa blogiis. Nehän saa vaan lisää intoa kun näkee miten niiden kommentti/trollaus saa noin paljon huomiota.

    VastaaPoista
  25. En tajua ton ylemmän anonyymin kommenttia. Kaikki ei varmaan hae huomioo millään Formspring-profiililla; se on siellä kysymysten esittämistä varten. Kaikilla ihmisillä pitäis olla omassa päässään käsitys siitä, mikä on sopivaa sanottavaa/kysyttävää ja mikä ei.

    Miks Iinan pitäis sietää tollasten vitun pimeiden paskanjauhajien ihme hommentteja ja nälvimistä? Se on helppo turvautua tohon anonymiteettiin ja päästää suustaan ihan mitä tahansa, mut kaikkien kannattais kelaa vähän mitä sanoo ennenku sanoo. En tajua, mitä ihmiset saa irti tosta kun ne esittää noita vitun urpoja juttuja.

    Surullista.

    Tsemppiä sulle Iina! Vaikutat tosi kivalta ihmiseltä ja tää blogi on tosi kiva ku osaat kirjotttaa. Jatka samaan malliin äläkä välitä noista idiooteista, jotka jakaa mielipiteitään täällä! :)

    VastaaPoista
  26. Oot tosi nättinä tuolla häissä :)
    Jätä noi anot omaan arvoonsa, katkeria tilittäjiä :) Ja todennäköisesti yks ja sama henkilö.

    VastaaPoista
  27. Ihania kuvia taas :) ja nätti mekko sulla! Lueskelin eilen blogeja ja törmäsin bloggaajaan joka oli samoissa häissä kun te olitte mutta en enää muista kenen blogi se oli ja sanoi vissii että äiti oli ommellu hääpuvun?. :))

    VastaaPoista
  28. On kyllä niin paljon kokemusta katkerista akoista vaikka en blogia oo koskaan kirjottanutkaan :D Jotkut ei vaan kestä sitä että jollakin menee oikeesti hyvin. Ja ihan samaa mieltä oon ku säkin että miks pitäis sit esittää surullista tms jos oikeesti on onnellinen!?! Jos muita ärsyttää mun onnellisuus niin se on niiltä pois ei multa :)

    VastaaPoista
  29. Ihana toi sun mekko ! Sopii sulle ihan tosi hyvin :> Ja ihana toi sun clutch-asia :>

    Ja huoh taas nuo anot :D Ihme pelleilyä taas hohhoijaa, tiiän että on aika vaikea vaan ignoorata kaikki tommoset, koska noi jotku kommentit on oikeesti ihan kamalia, mutta ne sanoo tollee vaan, koska niitten oma elämä on niin sisällyksetön, ettei ne keksi mitään muutakaan kommentoitavaa. Ei kukaan normaali ihminen muuten istuis netissä kirjottelemassa tommosta paskaa, ellei ois joku päässä vikana.

    Oot upea ja noi anot kyllä tietää sen kans, muttaku niillä on vaan oma ns."elämä" niin surkee et ne kommentoi kaikkee kamalaa.

    Kaikkee hyvää sulle ja masuasukille ja Otolle, ootte mailman sulosimpii :> ♥

    VastaaPoista
  30. Oi olitpa ihanan näkönen toi mekko päällä !

    VastaaPoista
  31. Onhan noista kokemusta. Se on vaan tää kulttuuri, että jos a)poikkeaa yhtään muista b)on isomman porukan tiedossa oleva henkilö c)tulee raskaaksi muuten kun kolmekymppisenä kymmenen vuotta kestäneen avioliiton, omakotitalon, koiran ja neljän tonnin kuukausitulojen kera, niin ihmisillä riittää sanottavaa. Onneksi tietää itse miten menee ja mikä on tilanne. ;)

    VastaaPoista
  32. Sun ei todelakaan kannata välittää noista anonyymien ja formspingiin kommentoijista, ne elää ite paskaa elämäänsä ja niiden on pakko avautua jonnekki :D ! Kaikkee hyvää sulle! Sun blogis on ihana! <3

    VastaaPoista
  33. ihan tyhmiä noi tollaset kommentit! :-----D voin kyl ite ihan rehellisesti sanoo et mä tykkään lukee sun elämästäs, ja oon kyl onnellinen et sulla menee noinkin hyvin! ps. sun blogis on ihana :--)

    -o

    VastaaPoista
  34. Hmm, katkerista ihmisistä ei koskaan pääse eroon, joten pää pystyyn ja näytät olevas niiden yläpuolella! :)

    VastaaPoista
  35. "Anonyymi kirjoitti... " maaginen merkki jonka avulla kuka tahansa pensselilerssi voi vihata ketä/mitä tahansa internetissä :P Anyway, onnee nyt ens kuun ponnistuksiin( kai se kuukausi meni oikeen) :D jaaaaaaaa jtn mulla oli viel mutta unohin. Jaksamista molemmille vaan! ;)

    VastaaPoista
  36. Jotkut kommenteist on ollu sen verran pahoi et niist vois tehä rikosilmoituksen.. ;---)

    VastaaPoista
  37. oot nayttany kyl tosi natilta!:)

    VastaaPoista
  38. älä välitä nuista anonyymeistä, niillä ei ole nähtävästi omaa elämää ko pitää sun elämääs tulla tutkimaan (: sitä paitsi miksi ne lukee sun blogia jos niitä niiin paljon ärsyttäis sun onnellisuutes ? hohhoijjaa kun järkevää porukkaa.Hahaa mä oonkin hyvähaltija ja kumoan anonyymien kiroukset ! saa sitten miettiä nuita ilkeitä kommentteja kun he itse pääsevät äidiksi tai isäksi (:<

    VastaaPoista
  39. oot ollu tosi kaunis siellä häissä (: ja älkää todellakaa peitelkö onneanne, ootte niin ihania! tää on mun lemppari blogeja ootan aina et kirjottelet uusii päivityksii ku jaksat olla niin ilonen ja keskittyy hyvii juttuihi sun elämässä :)

    VastaaPoista
  40. J: No nii taitaa olla :S Ja haha kiitos :D:D Mä tykkään kyl käyttää kappalejakoo nii tekstii on helpompi lukee :D

    Kisu: Joo no mul ei onneks oo ollu kuumetta ainakaa tähän mennes, pelkkää kauheeta kurkkukipuu vaan ja kävin tnä lääkärissäki eikä se löytäny mitää ihmeellist. Harmi et olit noin kipee :S onneksi oot jo parantunut!

    Kiitos paljon ihanuus♥ Otto on kyl luonnonlahjakkuus noissa hommis XDXD Ja hei tsemppii sullekin, ihana et jaksat käydä tääl ilahduttamassa mua vaik oot itekki joutunu kokemaan vaikeita asioita elämässä. Kiitti siitä♥♥

    Anonyymi 3.41: Huomaa taas että yön tunteina te järjen jättiläiset pääsette loistamaan. Formspring on paikka asiallisille kysymyksille, ei sille et joku toivoo mun lapselle kuolemaaa. Ja kuten oon jo useaan kertaan sanonu, mua ei loukkaa se mitä musta itsestäni sanotaan, vaan se et jotku sairaat ihmiset toivoo pahoja asioita mun syntymättömälle lapselleni. Jos oot kerran noin eri mieltä mun tavasta käsitellä asiat ja mun jutut ei sulle kelpaa niin miksi luet tätä blogia? Näytät kumminki olevan hyvin perillä siitä mitä mä tääl kirjotan eli oot ihan vakkarilukija. Mee lukee jotai muuta blogii jos tää kutittaa sun persettä noin pahasti :).

    Anonyymi 5.40: Mä oon niin samaa mieltä sun kanssa, ja todellaki: miks mun tai yhtään kenenkään pitäis sietää tollast paskaa? Mut kiva et tykkäät blogista ja ihana et tulit kommentoimaan, kaikkea hyvää sulle♥♥ :)

    Titti: Voi kiitos♥ Joo mustki kyl tuntuu et ei voi Suomesta kovin montaa noin sairasta henkilöö löytyy et taitaa olla sama ihminen...

    Anonyymi 8.45: Kiitoskiitos♥♥ On tainnut olla mun serkun Riinan blogi, Riinan kans hengailtiin kyl häissä ja hänen äiti tosiaan oli tehny ton morsiamen ihanan puvun :).

    Welmu: Juurikin näin! Ja yhtä rasittavia ne katkerat akat on, oli ne anonyymejä tai ei. Ja yhtä säälittäviä. Oon ihan samaa mieltä sun kanssa :)

    Sugarfree: Ihana kommentti♥♥ Kiitos paljon sulle, oot kyl ihan itse upea tyttö :)) Ja kaikkea hyvää♥

    Kata: Voi kiitos! :))

    MINTY: Joo no toikin on kyl niin totta. Ahdasmielisyys on perseestä :// Tsemppii sulle♥

    Essi: No yritän parhaani mukaan olla välittämättä :/ Kiva ku tykkäilet ja kaikkea hyvää sullekin :)♥♥

    Anonyymi 14.31: Ihana olet, onneksi tollasiakin ihmisiä on olemassa♥ Kiitos ja hyvää syksynalkua! :)

    Emb: Totta, valitettavasti :S Pään pidän pystyssä!

    Anonyymi 14.37: Niin näyttää olevan, onneksi on teitä mukaviakin anonyymejä :) Ponnistuksia luvassa kyl vasta lokakuussa, ens kuussa on mun omat synttärit :D Mut kiitos ja kaikkee hyvää sinnepäin♥

    Anonyymi 18.28: Niin onkin :SSs mä vaan oon seuraillu tota tilannetta nyt tälleen, jos menee viel pahemmaksi nii pakkohan tässä on johonki toimenpiteisiin ryhtyä :/

    Essi: Voi kiitos! :)

    Anonyymi 20.41: IHana hyvä haltia! :) Sitten ne vasta ymmärtää omien juttujensa hirveyden kun on itse samassa tilanteessa... Mut olet ihana, kiva ku tulit kommentoimaa♥

    Laura: Voi kiitos, ihanan positiivista palautetta! :) Mä oon luonteeltani ilonen ja positiivinen ihminen ja haluun keskittyy siihen mikä elämässä on hyvää, se on surullista et noi jotkut ei suvaitse sellasta mut onneksi suurin osa on sun kaltasia ihanuuksia♥ Kiitos ja kaikkea hyvää♥♥

    VastaaPoista
  41. voiii että oot kaunis<3! ja pikku Tiara on aina niin suloinen, awww! ♥ mulla ei oo kokemuksia noista joistain ilkeistä anonyymeistä, kun ei ole blogia :D mut oon kyl lukenu muiden blogeista, miten jotkut voi olla niin ilkeitä :o mua ihmetyttää ihan hirmusesti, että miten jotkut haukkuu toisia jos ei ees tunne! sä vaikutat ylimukavalta ihmiseltä! :) luen blogias joka päivä, tää on ihana! kaikkee hyvää teidän arkeenne :)♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥