tiistai 1. marraskuuta 2011

Kaupungilla!

Lähdin tänään ekaa kertaa synnytyksen jälkeen ilman vauvaa kaupungille kahville ja muutenvaan pyörimään Nonan kanssa. Oli kyllä niin outoa lähtee ilman niitä vaunuja jonnekki ku oon tässä tottunu siihen et oon aina niiden kans liikenteessä. Mä onneksi tiesin ettei pikkuneidillä oo mitään hätää isin kanssa kotona mut silti tuli kyl mietittyy vähän joka välissä et mitenköhän ne pärjää täällä ja mitä ne tekee ja onko neiti syöny tarpeeksi and the list goes on.. Mut yritin kumminkin olla soittelematta kokoajan ja kyllä mä pystyin nauttimaankin siitä muutaman tunnin omasta ajasta. Oli tosi hauskaa!
                    Hyvin  olivat kuulemma pärjänneet Otto ja pikkumuru ja neiti oli esitelly mun poissaollessa isille monta kertaa uutta taitoaan jonka tänään oppi, nimittäin hymyilyä! Kerkesin onneksi itsekin aamulla todistaa pikkuneidin ekan hymyn ja täytyy sanoo et oli ehkä sulosinta mitä ikinä oon nähny. Se oli vaan niin hauskaa kun isi sano ilosella äänellä "MOI!" että oli pakko hymyillä. Ihana muru♥ Pikkuinen teki tänään aamulla toisenkin söpön jutun; Neiti makoili tossa meidän kakkossängyllä ja menin hetkeksi olkkariin hakeen rättiä tai jotain niin sillä aikaa pikkuinen oli ottanu itse tutin pois suusta ja piti sitä tiukassa otteessa kädessään. Ihmeissään tuijotteli tuttia kun se oli niin jännä!


"Oumaigaad!!! Se on tutti!!!"





Ihana Nona♥
 Tulin kaupungilta joskus kuuden jälkeen kotiin ja sen jälkeen hengailin pikkuneidin kanssa kunnes neiti meni nukkumaan. Kylvetettiin pikkuneiti ja vietiin se nukkumaan iltamaidon jälkeen ja hyvin nukahti omaan sänkyyn. Ollaan alusta asti tehty niin et viedään neiti aina sänkyyn iltamaidon jälkeen vaikka oiskin viel silmät auki ja hereillä ja niin se on oppinu sinne nukahtamaan joka ilta. Ehkä kaks? kertaa tän kuuden viikon aikana on käyny nii et pikkuneidil on menny hermo ku ei ookkaan tullu uni ja sit se on tullu viel vähäks aikaa isin ja äidin kaa kattoon telkkarii, mut viimeksi noin on käyny sillon kun neiti oli ehkä 3viikkoinen.  Tässä on vielä vähän kuvia pikkuisesta iltapäikkäreillä ja kylvyn jälkeen:





Meiän ihana pikkupulla♥
Sellainen juttu tuli mieleen mistä multa on nyt useaan otteeseen kyselty, nimittäin meidän kihlasormukset. Missä ne on? No ne on vielä kultasepänliikkeessä, ostamatta. Ja kyllä, meillä on aikomus ostaa sormukset, mitä pikimmiten koska kyllä me halutaan sormukset sormeen. Mutta kuten varmaan ainakin osa teistä muistaa niin pikkuneiti syntyi kaks päivää kihlauksen jälkeen ja sen jälkeen toi sormusasia ei oo vaan ollu mitenkään päällimmäisenä mielessä. Viime viikolla meidän oli tarkoitus mennä yhdessä katselemaan sormuksia samalla kun piti mennä shoppailemaankin mutta tultiin sitten kipeeksi eikä päästy mihinkään.
                   Mä en myöskään halua tehdä mitään hätäsiä päätöksiä kauppareissulla et "no otetaan nyt vaan noi". Se sormus on mun sormessa mun loppuelämän ja mä haluun rauhassa päättää millasen otan joten saattaa kulua jonkun verran aikaa et löydetään sellaset sormukset jotka halutaan. Ja mun mielestä ainakaan ei oo tärkeintä se että on sormus sormessa jotta voi näyttää kaikille et "mä oon kihloissa", tärkeintä on se että me ollaan tehty toisillemme lupaus avioliitosta ja me itse tiedetään meidän kihlauksen merkitys. Mutta niin, pointti oli se että kyllä mun sormeen jossain vaiheessa lähiaikoina ilmestyy se sormus ja varmasti esittelen sen sitten täälläkin kunhan oon löytäny haluamani. Mut siihen asti ainakin mulle riittää se tieto että mä oon kihloissa, ihan ilman mitään käsin kosketeltavia todisteitakin. Tai no on mulla käsin kosketeltava todistekin, maailman ihanin kihlattu tässä sängyllä mun vieressä mut ei siitä sen enempää ;D.

Mun on pakko nyt taas kerran kiittää teitä ihania lukijoita ihan mielettömän ihanista ja kannustavista kommenteista joita oon teiltä saanut eiliseen postaukseen. En kyllä ikinä lakkaa ihmettelemästä miten paljon hyväsydämisiä ja mukavia ihmisiä löytyy ja kuinka te aina jaksatte ilahduttaa mua. Kiitos ihan hirveästi teille kaikille♥
                         Tai no melkein kaikille, nimittäin loppukevennykseksi haluan poimia tuolta kommenttien joukosta sen "ehdottoman helmen", kommentin jonka kirjoittaja on tosiaan päässy syvälle mun sisimpään ja löytäny sen postauksen pohjimmaisen merkityksen ja olennaisimman asian:

Kiitos, Jenna, että jaoit tämän varmasti kaikkia kiinnostavan mielipiteen kanssamme, nyt oot saavuttanut jotain suurta ja voit olla itsestäsi ylpeä! Tässä kiteytyy kaikki mitä asiallinen palaute mulle tarkottaa.

Noh mutta joo toivottavasti saitte yhtä makoisat naurut kuin mäkin :D. Huomenna luvassa arvontaurakka, kommentteja on tullu ihan mielettömän paljon! Nyt on kello yli 00.00 eli ei kantsi enää kommentoida arvontaan koska se on päättynyt. Huomenna paljastan tietysti myös palkinnonkin voittajan lisäksi. Nyt alan vastailemaan eilisiin kommentteihin ja sen jälkeen tää isompikin neiti vois kipitellä nukkumaan. Huomisiin, ootte parhaita♥

34 kommenttia:

  1. Toi teiden pieni näyttää niin rauhalliselta, oon aina nii häkeltyny kun selailen tätä blogia ! Vielkäkin jotenkin vaikee uskoa, vaikka ajatukseen onkin jo tottunut.
    Tsemppiä teille hei, toivottavasti näkisin teitä kaikkia joskus kun kerkiätte :--))<3

    VastaaPoista
  2. Ai että tuo kommentti... :D Ja mä kun just ajattelin sun edellistä postausta lukiessa että vitsi oot kaunis niissä kuvissa. :)

    VastaaPoista
  3. tuo Jenna joka sulle noin kommentoi todisti vaan sen miten epäkypsä hän on :) Mut tosi paljon stemppii sulle ja sun perheelle :)

    VastaaPoista
  4. Tosiaan niinkun äitisi edelliseen postaukseen kommentoi että taitaa tuo Jenna itse olla ruma kun tommosia kommentoi :D En oikeesti ymmärrä että miks jos ei oo mitään järkevää sanottavaa niin ei voi pitää sit suutaan vaan kiinni vaan pitää jotain ilkeetä kommentoida? Oon sitä tässä joutunu lähiaikoina ihmettelemään monesti...
    Kaunis olet! <3

    VastaaPoista
  5. Pikkuinen se vaa on niin suloinen ^^ Ihanat nappisilmät :) Voih oliko se meidänkin vauva joskus noin pieni :D liian nopeasti ne kasvaa.

    VastaaPoista
  6. Ei kannattais antaa tollasille kommentoijille noin paljoa huomiota. :/

    VastaaPoista
  7. Voi taivas, kaikenlaisia järjen jättiläisiä niitä onkaan. :-DD (Viitaten siis tuohon Jennaan, ei sinuun. ;)) Osoittaa oikein fiksuutensa tommosella kommentilla.

    Tuo teiän pikkupallero on kyllä niin ihana pieni nyytti. <3

    VastaaPoista
  8. sulla on ihanan valkoset hampaat :)! miten oot saanu ne noin valkosiks?

    VastaaPoista
  9. Niin suloinen tyttö ja kaunis äiti <3

    VastaaPoista
  10. tosi söpöjö boi pyyhe kuvat pikku neidistä! millonkas ne ristiäiset olikaan tulossa?:)

    VastaaPoista
  11. Jennan kommentti oli taas todella kypsää. Uskon ettei äidit ole ylpeitä kaikista asioista mitä lapset ovat tehny nuoruudessaan, mutta ylpeitä äidit silti on! Ja jotkut asiat voi pitää vaan itellään.

    Lapset kasvaa tosi nopeesti, ihan harmittaa oikeesti. Meiänki tyttö osaa jo seistä ilman tukea ja huutelee 'äijjiii' ja mitä kaikkee. (:

    VastaaPoista
  12. Kauheeta miten jotkut voi kommentoida tuollein! ei taida olla omat asiat ihan kunnossa, kateellisten panettelua! sanon minä!! Voi miten ihana pikkunen on, näyttää kuvissa että se kasvaa hurjaa vauhtia <3 IINA OLET TODELLA KAUNIS <3

    VastaaPoista
  13. Tässä jäätelöä syödessäni lusikka kyllä pysähtyi suun eteen tuon kommentin lukiessani :D Noh, mielipiteensä kullakin. Toisillä vaan vähän epäkypsemmät..

    VastaaPoista
  14. oii ku teidän vauveli on jo kasvanu :)
    hihi löysinpäs sun blogin tässä vähän aikaa sitten! terkkuja sinneppäin

    VastaaPoista
  15. On tuo teidän neiti kyllä söppänä. :') Hirmusen nättinä äitinsäkin ollut liikenteessä!

    Propsit tuosta kihlasormus-jutusta, tuo tekstinpätkä on aikuisen kirjoittama. Oon lukenut sun blogia muutaman kuukauden ja sä oot kasvanut ihan kauheasti sinä aikana. Teksteihin tulee kokoajan vaan enemmän ja enemmän syvyyttä. :-) Edellisen postauksenkin lukaisin, oot kyllä vahva likka!

    Jaksamista vauva-arkeen!

    VastaaPoista
  16. oivoi tuota kommenttia. onneks sulle tulee kuitenkin niin paljon positiivista palautetta!! kaikkea hyvää teille, vaikutatte ihanalta perheeltä :)

    VastaaPoista
  17. mun mielestä on niin sun näkönen tyttö! laita oma vauvakuva vertailtavaksi :-)

    VastaaPoista
  18. oot todella kaunis, ei kyl uskois että oot jokunen aika sitte vasta synnyttäny! ja pakko sanoo toi takki sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
  19. voii ihana pikkunen! näin sut kaupungissa eilen mut et kyllä todellakaan näyttäny siltä et oisit juuri synnyttänyt :)!

    VastaaPoista
  20. Mun mielestä Jennan kommentissa ei ollut periaatteessa mitään väärää. Siis eihä se nyt kiva oo haukkuu ketään tollee, mut kun kuvias nettiin laittaa niin kyllä niitä negatiivisiäkin kommentteja tulee. Älä oota hei koko aika, että ihmiset tulee kehumaan sua maasta taivaisiin.

    VastaaPoista
  21. Söpö vauva! Vauvakuume vaan kasvaa ku sun blogias lukee. :)
    Noista haukkumisista ei kannata välittää.. Jokasen oma ongelma jos kerran on kateellinen :)

    VastaaPoista
  22. Toi kommentti kyllä kirpaisi muakin, että voi noin ikävästi jollekulle sanoa :( mutta onneks osasit suhtautua siihen huumorilla :) Pikkuneiti on aivan ihanaisen hurmaava ja te Oton kanssa ootte tosi soma pari :D <3

    VastaaPoista
  23. Aijai! :DDD Päivän naurut kyl tuli tost kommentist! :D En kyl ymmärrä miten ihmiset voi olla noin kateellisii et purkaa sen noin. Mutta noista ei kannata välittää. Oot nätti ja ihana ihminen (: ♥ Ja ihania kuvia muuten taas kerran ;)

    VastaaPoista
  24. mä muuten kai näin sut eilen (: En eka ollu varma kun ei niitä rattaita näkynyt, mutta kerran sä oot ilman pikkusta eilen liikkunut... (:(:

    VastaaPoista
  25. Joo mitä ihmettä oikeesti JENNA :D Idiootti.
    Mun pitiki tulla just sanomaan kun katoin noita 'kauppakuvia', että vautsi, et näytä kyllä yhtään siltä et oisit kuukaus sitten synnyttäny! :D
    Ja ihania kuvia taas pikkusesta, toivottavasti saatas pian hymykuviakin! :)

    VastaaPoista
  26. ahahah repesin tuolle kaimani kommentille :DD jos ei oo kerran muuta sanomista nii sama olla hiljaa?

    VastaaPoista
  27. aivan uskomattoman ihana vauva teillä<3 :) voisitko muuten joskus tehdä taas videopostauksen? :D se video, jossa olitte kaikki oli hyvä :D piristi päivää kivasti ;)

    VastaaPoista
  28. Haha teijän vauva näyttää aina niin hämmentyneeltä kuvissa :-D ihana <3

    VastaaPoista
  29. Sulla on tosi ihanan väriset silmät! Ja oot ihanan persoonallinen, ulkonäöltäs ja muutenkin:) i like! (+ vauveli on äärettömän suloinen, aaws<3)

    VastaaPoista
  30. voi että on sulonen neiti teillä ! ja aivan ihana toi pikkusen raitapaita, hih (: blogis on mahtava, jatka samaan malliin ! (:

    VastaaPoista
  31. Anna: Vooi ihana Anna♥ Kyl me voidaa pikkusen kaa tulla moikkaan sua stadiin joku päivä, ois kiva nähdä :)♥

    Anonyymi 1.19: Haha voi kiitti :D♥ Ja nii ei mua se haittaa et mitä mieltä mun ulkonäöstä ollaan, naurattaa vaan toi et miten mun ulkonäkö liittyy siihen onko mun äiti ylpee musta vai ei XD

    Ella: No nimenomaan :--D Kiitos paljon, ihanaa loppusyksyä sulle♥ :)

    Ansku: No niinpä, sitä mäki aina mietin et jos ei oo mitään järkevää sanottavaa nii miks pitää kommentoida jotain noin tyhmää :D Ei mun mielestä kritiikissä oo mitään pahaa mut toi nyt oli pelkkää vittuilua :D Ja niin oot kuuleppas kaunis sinäkin♥♥

    Kzzkzz: No niin ne kyllä kasvaa :D Toikin on jo niin iso tyttö jos vastasyntyneeseen vertaa, muuten tietty vielä pieni mut kumminkin :D

    Anonyymi 8.45: No en mä yleensä annakkaan mut toi oli jo niin huvittava että oli pakko mainita asiasta :DDD

    Sirkku: No älä muuta sano :DD Mut onhan toi, pieni mut silti jo nii iso tyttö♥ On teidänkin pikkunen kyl ihana♥

    Anonyymi 9.16: Kiitos :) En mä tiiä, mulla on aina ollu tämmöset hampaat eikä mitää reikii tai silleen koskaan. Ihan normaalii hammastahnaa ja hampaidenpesu 2 kertaa päivässä on se mun juttu! :D

    Anna: Voi kiitos paljon ihana♥

    Essi: Kiitti :) Ristiäiset on silloin 3.12. :)

    Sarah: Haha niin ja naurettavinta tossa kommentissa oli se et ihan ku se äidin ylpeys liittyis siihen miltä mä näytän :---D Tosi naurettavaa, äidille oma lapsi on aina se kaunein vaikka muut ois mitä tahansa mieltä :D
    Ja voi että, ihana pikkunen teillä! Niin ne kasvaa nopeesti ja vaikka se onkin tosi haikeeta niin silti niin ihanaa :)

    Fani: No joillain on vaan nii tylsä elämä et pitää yrittää pahottaa toisten mieli :D Ja kiitos hirveesti, oot kyllä kaunis ihan itse :)♥ Ja hurjaa vauhtia se kasvaakin pikkuneiti, ei tässä itte pysy ees perässä :D!

    Kurojakii: Hahah no niinpä, antaa olla vaan, saa noista ainakin hyvät naurut :---D

    Carla: On se kyllä, teidän pitää Rolfin kaa tulla kattoon sitä viel ennen ristiäisiiki jos haluutte! :) Ja kiva ku tulit kommentoimaan, terkkui sinnekin ja pitää munki alkaa seuraileen sun blogia ku bongasin sen tosta sun profiilista! :)

    VastaaPoista
  32. Hanna: Voii kiitos tosi paljon :)♥ Kyllä musta itestäkin tuntuu et oon kasvanu ihmisenä tässä ja toivottavasti jatkan kasvamista jokapäivä :) Ja kirjottaminen on ihanaa, en tajuu miten oon selvinny ennen blogia ku en kirjottanu mitää! :D Kaikkea hyvää sulle ja kiva kun kommentoit♥ :)

    Anonyymi 12.13: No niin, ja ei se mun mieltä pahottanun tai mitään, nauratti vaan sen epäolennaisuus ja epäloogisuus :D Mut kiitos hirmusesti ja kaikkea hyvää sullekin♥

    Anonyymi 12.27: Pitää ettiä vauvakuvat jostain tai pyytää äidiltä Oulusta että voi vertailla, ois hauska! :)

    Anonyymi 14.17: Kiitos hirmupaljon♥ :) Mä tykkään tost takista kyllä, palvellut jo vuodesta 2009!

    Mila: Hahah aijaa, oisit tullu moikkaamaan! :)

    Anonyymi 15.44: Mä en todellakaan oleta et mua tullaan kehumaan kokoajan :-----------D Mä nostin ton kommentin esille siksi että se oli täysin epälooginen, miten se et onko mun äiti ylpee musta vai ei liittyy mun ulkonäköön? Ja mitä asiallista tossa kommentissa on? Mikä sen tarkotus on muu kuin pahoittaa mun mieli? Jos osaat perustellen vastata mulle noihin kysymyksiin niin voin miettiä uudelleen mun lähestymistapaa ilkeisiin provokommentteihin.. Negatiivisissä kommenteissa ei oo mitään pahaa kunhan ne on asiallisia. Mut tollaset selkeät provokommentit on kyl niin naurettavia ja mun mielestä ne on myös väärin. Mä en vaan nää mitään syytä et miks pitää sanoo yhtään mitään jos on pelkkää ilkeetä ja paskaa sanottavaa. :D

    Laura: En mä niistä välitäkään onneksi :) Ja kiitos, on toi kyl söppänä meiän pieni♥

    Janna: No mua ei kirpaissut, just vaan nauratti ku toi oli niin vailla päätä ja häntää oleva kommentti :D Ja kiitos tosi paljon♥ Otto ja pikkuneiti on kyl ihania♥

    Aino: Hahah älä muuta sano, nauratti muakin :D Ja en tiiä onko toi kateellisuutta vai pelkkää tyhmyyttä mut naurettavaa joka tapauksessa :D Kiitos paljon ihana Aino♥♥ :)

    OOONAA: Aijjaa oisit tullu moikkaamaan!! :)

    Nora: Kiitos paljon, tulipa hyvä mieli ku oon mä viel vähä epävarma tästä kropasta :D Ja nii toivottavasti tosiaan saatas hymykuviakin jo pikkuhiljaa! Ois kiva :) Ihana et kommentoit :)♥

    Anonyymi 16.35: Hahha nimenomaan :D OOon nii samaa mieltä sun kanssa :D

    Anonyymi 16.41: Onhan tuo ihaa pieni♥ Ja kyllä mä tässä kunhan joku päivä saan aikaseksi, kiva ett' tykkäsit ja ihana kuulla et se piristi sun päivää :))♥

    Reetta: Se näyttää aina hämmentyneeltä, ei pelkästään kuvissa :D:DD Kaikki on niin jännää♥ :D

    Anonyymi 17.34: Voi kiitos hirmuisesti♥ Kiva kuulla et tykkäät ja kaikkee hyvää sulle♥

    Anonyymi 18.11: Kiitos paljon, ihana kuulla et tykkäät :)♥ Ja toi raitabody on mun lemppari! :)

    VastaaPoista
  33. Nimen omaa joo kyllä kritiikkiä saa antaa, mutta ei nyt tommosia turhia mielipiteitä tartte tulle jakamaan :D Pitäkööt omana tietonaan.
    Kiitos <3

    VastaaPoista
  34. Toi teidän pikkunen on kyllä niin sulonen ! ja sulla on tosi kiva tyyli ja ihania vaatteita. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥