keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Sekavaa settiä

Noh, mun oli tarkotus tehdä nyt tästä sellanen "päivämme kuvina" postaus, mut mulla on vähän hämärä käsitys et mistä kaikesta mun oikeen pitää ottaa kuvat tähän? Mä tänää oon yrittäny kuvailla koko päivän mut tietty jätin sit sellasii olennaisia asioita - kuten kiinalaiset safkat joita syötiin - kuvaamatta. Mut tässä on nyt jonkun verran kuvia meidän päivästä selitysten kera!

Täytyy pitää kieli keskellä suuta et osuu leluun!

 
Aamulla heräiltiin siinä ysin aikoihin pikkuneidin kanssa yöunilta. Pikkuneiti hengaili yökkärissä leikkimatolla kun äiti keitti kahvia ja lämmitti maitoa. Syönnin jälkeen leikittiin vähän kun toi norsu on niin hauska veijari ja sitten vaihdettiin päivävaatteet. Ekoille päikkäreille neiti nukahti siinä 11 aikoihin sitteriin.


Tässä on mun päivän "upee" asu, Zoey M.n velour -huppari ja -housut One Waystä. Aamulla katoin ekaa kertaa synnytyksen jälkeen peilistä sillee et pystyin oikeesti kunnolla tarkasteleen mun vartaloo ilman et tuli paha mieli. Kai mua piristää se tieto et enää viikko jälkitarkastukseen ja sit alan treenaamaan kunnolla nii päätin nyt hyväksyä itteni siihen asti sellasena kun oon. Tossa  näkyy noi raskausarvet joita mulle tuli  jenkkakahvoihin, ei onneksi ton pahempia mut tulipa kumminkin että en mäkään niiltä täysin välttyny.  Taustalla ihana eteisen lehtivuori joka pitää äkkii heivaa roskii ennen perjantaita ettei äiti nää ;)


 Pikkuneidin päikkäreiden aikaan kirjottelin tota Linkitä blogisi vol.2  -postausta ja neiti siis nukkui 11.00-14.30 mahtavat päikkärit. Laittelin myös pyykkejä kuivumaan ja join toisen kupin kahvia.


Tässä on mun ihana "sohvapöytä" joka on siis keittiön kakkossängyn vieressä jossa oon nyt päivisin hengaillut, huomaa kyl millä mä elän päivät: kahvi ja cokis♥ Okei söin yhen omppuviinerinkin, siitä noi muruset tossa lautasella. Pitää viel nauttii tästä luksuksesta et on tollanen päiväsänky ku perjantaina se viimein lähtee pois ja tilalle tulee se ruokapöytä jota ollaan odotettu.


Olin ihan unohtanu et liityttiin maaliskuussa Vau-kirjakerhoon ja tänään sit pamahti kauheella kolinalla paketillinen kirjoja postiluukusta. Säikähdin ihan sikana ku olin just vessassa ja yhtäkkii kamala pauke alko kuulumaan ku se ei kai meinannu eka mahtuu siit luukusta ja sit se on varmaan lentäny kaaressa lattialle.. Se paketti tuli mun lasketun ajan mukaan nii siks vasta nyt vaik yleensä vissiin ne tulee muutaman viikon päästä synnytyksestä. Ihan kivoja kirjoja ja kiva toi tuutulaulu-CD.


Silloin puoli kolmen aikoihin neiti heräsi syömään ja siinä kun neiti odotteli pari minuuttia et äiti saa maidot laitettua nii annoin ton uuden Vau-kirjan pupun mut se ei ollu yhtään kiva kaveri noin nälkäsellä masulla. Mut myöhemmin illalla pupusta ja pienestä tuli ihan kavereita♥ Syönnin jälkeen neiti nukahti viel pikkupäikkäreille ennen kun isi tuli kotiin. Oton kanssa tosiaan syötiin mielettömän hyvää kiinalaista ruokaa mitä Otto toi kotimatkalta mut unohdin kuvata ne, hyvä minä! Syönnin jälkeen ollaankin leikitty paljon pikkusen ja Oton kanssa, niistä saa niin ihania kuvia:

"Isiiii♥ Oon lentokone"

"Ei hitsi toi taulu on NIIIIIN jännä!"

"Kattokaa kuin tarmokkaana mä oon, voisin vaik kiivetä Mount Everestille!"
"Nyt oon kyllä vähän töööööt"


"On se jännä..."

"Pitää vähän matkia isiä, kieli on nii siisti!"

"Kattokaa ny kuin äijä mä oon vaik oonki chiksi!!!"

Meiän pikku pömppismasuliini♥


Sitten oli vuoro kylvetyksen, yökkäreiden ja iltamaidon ja nyt on pikkuneiti nukkumassa. Meidän ilta jatkuu nyt salkkareiden ja BB:n parissa ja suihkuunki pitäis viel jaksaa raahautua. Huomenna ohjelmassa siivousta koska perjantaina äiti tulee ja se päättikin ottaa meidän mummun viel mukaan nii näkee sekin pikkuneitiä. Kiitos postausideoista ja kommenteista muutenkin, vastaukset mä kirjottelen taas huomenna koska nyt päästän Oton viel käymään tässä koneella hoitamassa omat juttunsa. Huomenna ajattelin myös et jos vaan jaksan nii raahaudun verkkokauppa.comiin Ruoholahteen ostamaan uuden piuhan mun koneeseen jos vaik saisin sit useemmin postailtuu taas ja vastattuu kommentteihin kun ois oma kone käytössä. Huomiseen ja ihanaa keskiviikkoiltaa kaikille teille♥

22 kommenttia:

  1. Mullakin on toi vau kirjan paketti :) Tosta hyvä uni kirjasta on ollut paljon apua nyt kun Iida on ollut vähän isompi ja ton nukkumisen kanssa ongelmia :> SE kannattaa siis ehottomasti pitää tallessa ;)

    Voi kun sun masu on palautunut hyvin ;O Mulla oo vieläkään noin littana masu vaikka jo 8kk synnytyksestä :DD

    VastaaPoista
  2. Voi kun on ihania nuo kuvat teijän pikkuneidistä ja aivan mahtavia kuvatekstejä! Alko väkisinkin hymyilyttää :)

    VastaaPoista
  3. Niin piti vielä kysyä että eikö sulle jääny semmosta löllöä nahkaa tohon mahaan? :D Mulle meinaaan ainakin! Kyllä niinku seisaaltaan joo maha näyttää aika pieneltä, mutta eestä päin tai ainakin kun täältä ylhäältä päin kattoo niin tossa alhaalla semmmonen pieni pönppö, kun se löllö nahka menee siihen ;D Ja kun istuu niin kauheet makkarat!

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia, on niin suloinen neiti! Tuo tööt-kuva varsinkin! :D

    VastaaPoista
  5. et oo ollenkaan pahassa kunnossa tossa mahakuvassa, mun mielestä oot niiiiin paljon terveemmän, pirteemmän ja paremminvoivan näkönen nyt raskauden jälkeen, ehkä just sen takia että sait muutaman kilonkin lisää :) ja sun henkinenkin ilosuus ja kaikki näkyy susta kunnolla, oot varmasti ihana äiti. terkkuja vaaville ja otolle ja jännittävää joulun odotusta teille kaikille <3

    VastaaPoista
  6. ihana postaus! tällasia lisää :)

    VastaaPoista
  7. voi apua mitä sä oikeen teit mun tilastoille :D hahah. mut kiitos kumminkin ! :)) tossa äsken ihasteltiin noita kuvia, teidän vauva vaan on niin söpö :)!

    VastaaPoista
  8. Kiva postaus! Tytöllä on ihania ilmeitä ja kuvatekstit on ihan parhaita :D

    Otto muuten muistuttaa ihan Cillian Murphya noissa sivuprofiileissa...

    VastaaPoista
  9. Meillekin tuli silloin aikoinaan tuo samanen Vau-kirjan paketti. Se pupu on edelleenki Elskun unikaverina. Joka yö. :-) Ja nuita tuutulauluja kuunnellaan kyllä kans ahkeraan iltaisin.

    VastaaPoista
  10. Kuinka usein kylvetätte pikkuista?Vauvanhan ei ainakaan joka päivä tarvitse kylvyssä käydä...

    VastaaPoista
  11. oi miten ihana masu (: sähän oot laiheliini jo (:

    VastaaPoista
  12. Kylvetätte mun mielestä aika usein pikkusta, eihän sitä tarvis. Kestääks sen iho hyvin? :)

    VastaaPoista
  13. Mulle tuli jotenki semmonen fiilis tästä postauksesta että tekis mieli sanoa vaan "Kiitos!" :D :) Ihana postaus! Meillä kans oli tuo vau -paketti, tykkäsin siitä ekasta parista paketista mutta sitte irtisanouduin.

    Ihana päivitys, Kiitos! :)

    VastaaPoista
  14. ruuuipelo<3 ja tämä ei oo tosiaankaan pahalla,tän on tarkotus kohottaa sun itseluottamusta ;) eli siis nätisti sanottuna, oot ihan älyttömän hyvin palautunu ja niiiin hoikka!! elä ota mittään stressiä siitä miltä näytät ku oot ihana :)

    VastaaPoista
  15. Oot tosi hyvin palautunu! :o ♥ Söpis toi teijän pikkune! Osaa kyl hyvin ilmehtii! :D Sain oikee nauraa sen hauskoille ja ihanille ilmeille! :D Ja voin aatella sen 'pelon',ku on vessassa ja alkaa yhtäkkii rymisee! :O :D

    VastaaPoista
  16. teijän neiti on kyl niiiiiiiiiin söpö ja ihana. ja noi ilmeet on iha parhaita :')

    VastaaPoista
  17. Tämä oli jotenkin niin ihanan kevee postaus :) Tosi ihania kuvia, pikkuneiti on kyllä hyvin suloinen tapaus! Noi loppupään kuvat on jotenkin niin liikkiksiä! <3

    VastaaPoista
  18. söpöi kuvii <3 LISÄÄ TÄLLÄSIÄ PÄIVÄNI KUVINA POSTAUKSII !!! (==

    VastaaPoista
  19. Etkö pessyt tota Pupua ollenkaan ennen ku annoit??!

    VastaaPoista
  20. Ansku: Joo mä kattelinki sitä unikirjaa, se vaikutti tosi hyödylliseltä! Joten pidetään tallessa, kiitos vinkistä Ansku! :) Ja tosta masuasiasta, nii on mullaki viel löllöö nahkaa just jos istun ja tulee makkaroita istuessa mut seisoessa toi on jo ihan semi ok! :D Mullaki tulee just semmonen pieni nahka-pömppö-löllö ku istuu :D

    Hesu: Kiva kuulla et alkoi hymyilyttää! Mä aina ittekki naureskelen vaa tääl ku koitan keksii et mitähän toi neiti ois missäki kuvassa miettiny :DD

    Moona: Kiitos :) On se meidän ihana hömppä♥

    Anonyymi 22.17: Olipa ihana kommentti, kiitos ihan hirveen paljon♥ Tuli nii hyvä mieli! Terveisiä vaavilta ja Otolta takaisin ja ihanaa joulunodotusta sinnekin♥

    Laura: Kiitos, kiva että tykkäsit :) Pitää tehä useemminkin tämmösiä sit :)

    Carla: Hahah no toivottavasti ei haittaa jos tein jotain sun tilastoille :DD Ja eipä mitään! Kiva ku kohta on jo ristiäiset nii pääsette paikanpäälle ihastelemaan pikkuneitiä :D! Nähään pian!

    Seagull: Kiitti, kiva että tykkäsit! :D Ja mä googlasin ton Cillian Murphyn ja NIIN NÄYTTÄÄKI! Se on joku Oton kaksoisolento melkeen :DD Hauska ku huomasit!

    Sirkku: Toi pupu on kyllä ihana, toivottavasti meiänki neidille kelpaa se pidempäänki! :) Täl hetkel se on vaa rakastunu siihen leikkimaton norsuun, muille se ei luo silmäystäkään :D Ja noita tuutulauluja pitäis kyl kuunnella, ei vaan oo cd-soitinta :O

    Anonyymi 9.31: Joka päivä kylvetetään ja ei tarvitse mut ei siitä haittaakaan ole jos iho on hyvässä kunnossa ja meillä on :)

    Fani: Aww kiitos, en mä kyl vielä mut pikkuhiljaa! :D

    Anonyymi 13.58: Hyvin kestää iho :)

    Neea: Voi että ootpa ihana, kiva että tykkäsit!♥ Kiitos ittelles ihanasta kommentista :) Ja nii mustki tuntuu et otetaan parit ekat paketit ja sit irtisanoudutaan, jos mä muistan irtisanoo sen XD kumminki pikkuneiti on viel aikusenaki vau-kirjakerhossa ku äiti ei oo muistanu irtisanoa :DD

    Anonyymi 14.53: Aww voi kiitos, ihanasti sanottu :D♥

    Aino: Kiitos Aino!♥ Ja toi on kyl tosi ilmeikäs pikkuneiti :DD Se oli nii pelottavaa ku olin vessas ja alko rymisemää XD

    Nora: Kiitos paljon ihana♥

    Anonyymi 16.35: Haha se on kyl sellane et sil tulee paljon hassuja ilmeitä :DD ja on se kyl söpö ja ihanaki♥♥

    Emmi: Aww kiva et tykkäsit :)! Pikkuneiti on kyl nii meiän söpö pieni hömppävauva XD♥

    Anonyymi 21.42: Voi kiitti, ja juu pitääpä alkaa tekeen useemmin tällasii :))

    Anonymi 0.19: En pessyt :)

    VastaaPoista
  21. Soita tietokoneelta niitä lauluja, niin minäki teen. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥