keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Linkitä blogisi vol.2 -lemppariblogit

Heipparallaa! Oon nyt käyny läpi kaikki huikeat yli 90 blogia jotka osallistui tähän Linkitä blogisi vol.2:een ja valinnut kymmenen jotka esittelen teille. Kiitos ihan mielettömästi kaikille osallistujille, löysin paljon uutta luettavaa ja pitääkin käydä klikkailemassa itteni lukijaksi useampaankin osallistuneeseen blogiin! Valinta oli tällä kertaa vieläkin vaikeampi kuin viimeksi koska tarjontaa oli niin paljon mut onneksi tein fiksumman ratkasun kun viimeksi ja päätin tosiaan esitellä viiden sijasta kymmenen. Tässä nämä nyt olis ja ei oo missään järjestyksessä todellakaan vaan kaikki yhtä tasavertaisen ihania:

Carla Marìa
Carla kirjoitti... 
 
1) http://carlamk.blogspot.com/
 

2) Mun blogi kertoo kaikesta ja ei mistään. Tykkään näyttää kuvia kaikesta mitä olen tehnyt, mitä mulla on ollu päällä, videoklippejä, musiikkia, ostoksia jne. kirjotan ruotsiksi:)

3) 20-vuotias granilainen joka niin haluaisi jo muuttaa omaan pesään, alottaa kunnolla opiskelut ja jatkaa elämää tuolle helsingin keskustassa.
tykkään juhlia, shoppailla, chillailla ja olla poikaystäväni kanssa !

4) En muista mistä sun blogin löysin mutta rupesin heti lukemaan sillä tiesin että olet Oton tyttöystävä(nykyään kihlattu) ja oli kiva sitten sun blogin kautta periaatteessa "kuulla" vähän teidän kuulumisia :)

(hehee en ekaks meinannu laittaa blogia tänne mutta oli sitten pakko :)) nähdään pian!
 Ensimmäisenä ihanan Carlan blogi! Carla on oton veljen tyttöystävä joten sitä kautta tunnetaankin jo entuudestaan mut tää blogi oli mulle uus tuttavuus ja aivan ihana sellanen! Ihania kuvia ja Carla kirjottaa kivasti, eikä haittaa yhtään että on ruotsiksi kun sitä kumminkin ymmärrän. Superkaunis tyttönen, maailman kauneimmat hiukset ja ihan mielettömän upeita vaatteita :)

Kultahippu
Evelina kirjoitti... 
 
1. http://mammanhippu.blogspot.com/

2. Blogini pyörii hyvin pitkälti kahden prinsessani, heidän sekä minun vaatteiden ympärillä. Aika vaaleanpunaista menoa välillä ;)..

3. Oon 25- vuotias 2 tytön 11/09 ja 06/11 äiti joka koittaa kaiken keskellä suorittaa opintoja kauppakorkeassa. Rakastan kaikkea kaunista, eniten tietenkin niitä kahta kauneinta, omia lapsiani :)!

4. Löysin tänne erään toisen blogin kautta kun olit vielä raskaana (minä myös silloin vielä..) ja jäin jännittämään teidän neidin tuloa. Kirjoitat mun mielestä tosi kauniisti tyttärestäsi ja miehestäsi, ja sinulla on ihanan positiivinen elämänasenne! 


Ensimmäisenä mun huomio kiinnittyi tietysti tohon "Aika vaaleanpunaista menoa välillä ;)" -lausahdukseen. Tuli heti sellanen "jes tää on mun juttu!!!" -fiilis! Ihania vaatteita niin Evelinalla kuin lapsillakin ja kivoja kuvia. Mukavan pirteä ja hyväntuulinen blogi jossa kauniita kuvia ja ihana ulkoasu. Tykkään koska tää on erilainen kun monet muut vanhemmuutta ja vauveleita sisältävät blogit, vähän vaihtelua!
XoXo, Nukke

 Nukke kirjoitti... 
 
1.  http://xoxonukke.blogspot.com

2. Blogini on valmistettu sipaisulla punaista huulipunaa, korkeiden korkojen luomalla huimauksella, kissanturkin silittelyllä, taiteella,musiikilla, muodilla ja ripauksella humoristista tekstiä sekä positiivista elämänasennetta! :)

3. 20 vuotias Helsinkiläinen, joka tykkää kävellä omaa catwalkiansa, kirjoittaa, piirtää ja haaveilla :)

4. En tarkalleen muista kauanko olen blogiasi seurannut. Oon huono muistamaan tällaisia asioita :) Pikkuinen kuitenkin asusti vielä hyvän aikaa masussa kun aloin aktiivisesti seuraamaan ihanaa ja elämäniloista blogiasi! 


Ihana esittelyteksti pomppasi heti esille tuolta kommenttien joukosta! Paljon kuvia ja uusia postauksia mukavan nopeaan tahtiin. Kirjoittajalla on kiva tyyli ja ihana asenne elämään. Tykkäsin erityisesti blogin monipuolisuudesta ja yksinkertaisen tyylikkäästä ulkoasusta.
Hawaiian Dream
 Sunny kirjoitti...

Toivottavasti en ole liian myöhässä, vaikka vuorokausi taisi just vaihtuakin :)
En oo ikinä blogia näihin laittanut, mutta päätin olla urhea!


Mulla ei ole niin minkäänlaista muistikuvaa miksi tänne alunperin päädyin. Oon lukenut tätä satunnaisesti jo useamman kuukauden, muistan kun töitä tehdessä kesällä aina kurkin tänne, enkä oikeastaan osaa selittää miksi. Tää blogi on koukuttava.
Tykkään, koska päivität usein ja osaat kertoa tavallisista asioista kiinnostavasti. En yleensä seuraa mitään vauva- tai raskausblogeja, onhan tässä blogissa muutakin.

Olen itse 20-vuotias tyttö, joka kirjoittaa melko pintapuolisesti, välillä syvempiinkin aiheisiin eksyen. Nyt kun oon saanut enemmän lukijoita, tuntuu että on suurempi vastuu, enkä enää uskalla kirjoittaa kovin henkilökohtaisia asioita. Aion kirjoittaa silti niistäkin, vaikka lähinnä blogista löytyykin nyt jotain pinnallisia tyylijuttuja :D
Tässä piti kuvailla itseäänkin, hmm.. Olin kesällä melko hukassa itseni kanssa, mutta alan pikkuhiljaa päästä raiteille elämäni kanssa, tiedän mitä elämältäni suurinpiirtein haluan ja yritän elää sen kanssa. Pyrin kehittämään itseäni ja blogiani mahd. paljon, tällä hetkellä kumpikaan ei täysin ole sitä mitä tahtoisin. Tervetuloa vilkaisemaan! :)


 Blogissa ihanan selkeä ja kiva ulkoasu. Kirjoittaja on ihan käsittämättömän kaunis ja hänellä on ihana tyyli! Monipuolisia postauksia ja kiva kun on vähän persoonallisempia vaatteitakin eikä perus gina/h&m -vaatteita pelkästään joihin itsekin oon aika pitkälti sortunu. Kivasti myös kaikkia aasialaisten nettikauppojen vaatteita ja kosmetiikkaa esillä jotka tän blogin ansiosta alko nyt kiinnostaa mua valtavasti!

Cloudbusted
 Maria kirjoitti... 
 
cloudbusted.blogspot.com

Kuvia ja vähän lätinää pääasiallisesti mun tyylistä :) Päivien asuja lähinnä.

Olen 18-vuotias lukiolaishulivili helsingistä. Käytän rahani vaatteisiin, kenkiin ja illanviettoon ja ulkona syömiseen :D

Olen seuraillut sua tässä parisen kuukautta, löysin jostain jostain mistä näitä nyt tulee :) Varmaan jostain blogilistalta. Musta on ihanaa, että oot säilyttäny ittesi ja tyylisi vielä ton ihanan pikkukaverin jälkeenkin! :D itse jotenki pelottais että lössähtäisin ihan täysin... hehe 


 Naurakaa vaan mulle mut tässä kommentissa mun huomion kiinnitti sanat "lätinää", "hulivili" ja "lössähtänyt", kuulostaa nimittäin ihan multa itteltäni! :D Marialla on upean persoonallinen tyyli ja kiva tapa kirjottaa. Paljon isoja hyvälaatuisia kuvia ja tykästyin kuvissa siihen et siel näkyy paljon Helsinkiä ja varsinkin mun vanhaa asuinympäristöä (Kaivopuisto/Eira/Ullanlinna/Kaartinkaupunki) mikä on todella kaunista aluetta. Blogi on todella tyylikäs!

Because of you

Laura kirjoitti... 
  
1. http://lllauraeveliina.blogspot.com/ 
 
2. Kirjottelen ihan normaalista arjesta pienen pojan ja mun kihlattuni A:n kanssa :) On siellä mukana myös ulkonäkö - ja harrastusjuttuja sun muuta koska ne kuuluu yhtälailla mun elämään. 
 
3. Oon 17vuotias pienen ja ihanan pojan äiti ja isomman ihanan miehen kihlattu :) 
 
4. Kirjottelet niin monipuolisia juttuja ja vaikutat tosi mukavalta ja sun tekstejä on kiva lukea ku kirjotat nii sujuvasti. En muista kyllä yhtään, että mistä tän löysin, mut luultavasti jonku toisen blogin kautta. Oon lukenu sun blogia nyt ehkä 4kk?  
 
Blogi on ihana koska Laura kertoo ihanan rehellisesti ja kaunistelematta lapsiperheen arjesta, niin iloista kuin suruistakin. Välillä painavaa asiaa myös parisuhteesta, vanhemmuuden tuomista muutoksista ja milloin mistäkin. Laura osaa kirjottaa kiinnostavasti vaikka tekstit ovatkin pitkiä. Ei tule missään vaiheessa sellaista oloa ettei jaksaisi lukea. Mahtavaa myös että Lauran supersuloinen poika on lähes samanikäinen kuin meidän neiti niin on kiva seurata pojan kehitystä.
 
Cinco meses en Valencia

Neea kirjoitti... 
  
1.http://valenciamme.blogspot.com/ 
 
2.Blogi (ensimmäiseni vielä) meidän perheen elosta ja arjesta täällä Espanjan Valenciassa :) aika peruskaura tekstiä vaan, koska myös vanhemmat sukulaiset käy sitä lukeen.. Että tavallaan mietin laitanko tota tänne, koska ei täysin kerro ihmisenä musta tai meistä silleen, hankala selittää :) aluksi aloin kirjottaan vaan koska niin moni pyysi, nykyään tuntuu että ton jälkeen vois alkaa kirjottaan "ihan omaa". Vähän vapaammin mielipiteitä ja postausaiheita ym, hih. 
 
3. 23vuotias kahden pikkupoja äiti. lähtösin raahesta, muuttanut ouluun 2007. porukan moottoriturpa ja yllytyshullu :D paras äiti maailmasa tietty! :D hahhah 
 
4. mitähän olen, about viikon seurannut? moniakin blogeja selailen läpi mutta harvat pysäyttää (kuvillaan, ulkoasulla, kirjoitustyylillä ja tekstin sisällöllä) tykkään! :) varsinki ku olet myös elävä todiste siitä että elämästä nuoret äidit nauttii myös lastensa kanssa - tyyliään menettämättä! :)  
 
Mukava lukea nuoren lapsiperheen elämästä Espanjan auringon alla! Ihanan kesäsiä kuvia ja tunnelmaa tänne kylmän syys-/talvisään keskelle. Jännä nähdä miten perheen arkipäivät eroavat suomalaisesta perhearjesta, mutta toisaalta mukava huomata että samat jutut ne on periaatteessa siellä Espanjassakin mut mukavammalla ilmastolla höystettynä! Neealla on kiva kirjotustyyli ja ihanan runsaasti kuvia.

Karriboo

Heiniboo kirjoitti... 
  
1.http://Karribooboo.blogspot.com 
 
2. Blogi kertoo mun elämästä mieheni ja 4kk ikäisen pojan kanssa. Kertoo se kyllä vähän kaikesta muustakin, oikeastaan kaikesta mitä mieleen tulee. Blogin tarkoitus on pääasiassa se, että mulle itselleni jää joku muistikuva tästä "vauva ajasta" ja kun paperista päiväkirjaa en jaksa kirjoittaa(+tulostaa siihen vielä kuviakin) Niin päätin aloittaa blogin pidon:) Ja vaikka itselleni muistoksi kirjoitankin, ovat lukijat ja kommentit tottakai enemmän kuin mieluisia!
 
3. Olen parikymppinen, aika laiska, mukavuudenhaluinen ihminen. Syön paljon ja rakastan ruoan laittoa, vaikka omatekemä ruoka ei koskaan olekaan yhtä hyvää kuin jonkun muun tekemä. Haaveilen omasta (vanhasta)kerrostaloasunnosta jonka saisin remontoida mieleni mukaan. 
 
4. En ole lukenut sun blogia kovin kauaa, ehkä pari viikkoa. Luen tätä, koska sulla on kivoja kuvia ja mielenkiintoista tekstiä. Vaikutat myös "tavalliselta" ihmiseltä, etkä sellaiselta joka yrittää bloginsa avulla esittää jotain muuta mitä on.  
 
Blogissa seikkailee supersuloinen Karri-poika josta löytyy paljon kuvia. Vastapainoa vauvajutuille löytyy ihanista sisutusjutuista. Toi Neean kirjoittama kolmoskohta kuulostaa kans niin multa, mäki oon mukavuudenhalunen ja laiska :D! Pirteä ja kiva vauvablogi jossa myös paljon muuta, suosittelen!

Pieni Ihme
 Noora kirjoitti... 

1. http://pieniihme.blogspot.com/

2. yleisestä kertoo meidän elämästä,ostoksista ja vauva-arjesta


3. oon 19-vuotias nuori nainen ja asustelen 5kk vanhan tytön ja kihlatun kanssa :) lähihoitajaksi valmistunut,mutta äitiyslomalla tällä hetkellä:)


4. oon lukenut tosi pitkäään,tosi mielenkiintoisia postauksia aina ja nyt suloinen tyttö teillä:) 


Mukava vauvablogi runsaiden kuvien kera. Tykkään Nooran tavasta kirjottaa ja mukana myös mielipidejuttuja ja syvällisempää tekstiä perus vauva-arjen lisäksi. Nooran pieni tyttö on todella söpönen ja on kiva seurata vähän meidän neitiä vanhemman tytsyn kasvua ja kehitystä.

Se, mikä on tärkeää
Minna kirjoitti... 
 
1.http://pienempi-kuin-eilen.blogspot.com/
 
2.Loin blogin aikoinaan laihduttamista varten. Olen kirjoittanut blogia elämästäni nyt kahden vuoden ajan, ja blogin avulla olen käynyt läpi vaikeita asioita. Alunperin blogin tarkoitus oli olla siis laihdutusblogi, mutta siitä tulikin blogi mun elämästä ja henkireikä - kirjoittaminen auttoi ja auttaa selväntämään tunteita ja ajatuksia. Blogiini on siis kertynyt asioita - iloja ja suruja, jotka olen käynyt läpi näinä vuosina. Anoreksia, bulimia, vaikea masennus, yleisesti itsensä kanssa kamppailu... sitten myös parantumisprosessia, rakkautta, ja nyt raskaus, joka on jo ihan lopullaan. Anonyyminä kirjoitin pitkään. Vasta ihan muutamia viikkoja sitten laitoin ensimmäisen oman kuvani näkyviin ja paljastin nimenikin. Nyt blogini on menossa terveenseen suuntaan. Pitkään se oli kovin "sairas ja synkkä" -syömishäiriöta ja masennusta ja itkua ja surua. Nyt puhaltaa uudet tuulet ja pikkuhiljaa ehkä alan laittamaan enemmän kuvia itsestäni. (Toivottavasti tästä sai selvää, kirjoitin kaiken yhteen hengenvetoon :D )
 
3.Hmm... Olen iloinen ja pirteä tyttö, joka on vihdoin pikkuhiljaa pääsemässä epävarmuutensa ja sairauksiensa alta esiin. Tykkään ruuasta - sen laitosta ja syömisestä, rakastan suklaata ja pepsi maxia. Olen hyvä kuuntelija ja ystävä ja kirjoittaja. Olen pohdiskelija, en liian ujo mutta mieluiten sekoitun massaan kuin olen keskipisteenä. Mussa on sopivalla tavalla sekoitus haaveilijaa ja realistia.(: hihii!
 
4. Mun ystäväni Veera kertoi, että hänen kaverinsa kaveri saa myös vauvan, ja laskettu aika on vähän ennen mun LA:ta, lokakuun tienoilla. Mietin ja totesin, että aijaa ompas kivaa:))! Sitten eräänä päivänä vaan selailin blogeja, etsin vauvablogeja kun niitä tykkään muutenkin niin kovasti lukea, kun itelläkin tää poitsu on mahassa. niin ja törmäsin sitten sun blogiin ja tajusin, että "kappas, tämä onkin sen Veeran kaverin, Nonan, kaverin blogi." Pakkohan tätä oli jäädä sitten seuraamaan!:) Kivaa luettavaa on ollut. Eka postaus jonka just bongasin oli se, missä ootte Nonan kanssa Zarassa(?). Eli siitä asti olen seuraillut!
 
Tulipas kirjoitettua pitkät luritukset, (ohjeissa kun luki että lyhyesti ja muutamalla sanalla heh..:P) toivottavasti jaksoit kuitenkin lukea ^^ 
 
Tää oli kyllä ylivoimasesti pisin esittelykommentti jonka tohon postaukseen sain ja tottakai tämmösellä saa mun huomion! Blogi vaikutti erittäin kiinnostavalta jo ennen ekaa vilkasua ja sitten lueskelin monta postausta ja tuntu et en voi lopettaa lukemista kesken. Mahtavaa miten rohkeasti Minna kertoo taistelustaan sairautta vastaan ja upeaa myös kuinka elämässä nyt puhaltaa paremmat tuulet. Mua alkoi nyt ihan jännittää et millonkas se vauveli syntyy kun LA on ihan käsillä, tsemppiä Minnalle! Ja hauska plussa tää että Minna on meidän neidin kummitädin kaverin kaveri. Kerrassaan ihana blogi!

Siinäpä ne nyt oli, monta jäi esittelemättä ja monesta pidin näidenkin lisäksi mut onpahan tullu tää tehtyä. Blogger ei taas halua tehdä mun kanssa yhteistyötä joten noi tekstit on ihan miten sattuu mut en kyllä jaksa enää alkaa tän kanssa enempää tappelemaan, eiköhän tosta selvää saa! Illalla yritän postailla vielä normipostauksen ja vastailla kommentteihinkin. Ihanaa keskiviikkopäivää kaikille♥

12 kommenttia:

  1. VOI APUA!! kiitos linkityksestä :):) piristit mun päivää!!
    Ja kyllä voin kertoo, et sun blogi kuuluu kans mun top 10, yks niistä blogeista on minkä postauksia ootan kaikista innokkaimmin :)
    Ihana Iina! <3

    VastaaPoista
  2. heiii apua:D oon ihan otettu et pääsin top kymppiin, kun noita vaihtoehtoja tosiaan oli tooosi paljon!

    mut ihanaa et tykkäät <:

    VastaaPoista
  3. minäkin täällä,kiitos linkityksestä oon tosi otettu! :) kiva jos tykkäät :)

    VastaaPoista
  4. Oho, munkin blogi tässä :o Kiitos vaan paljon!:)

    VastaaPoista
  5. Laura: No eipä mitään, kiva jos piristi!♥ Ihan oot itte ihana Laura ja kiitos paljon♥ :)

    Minna: No todellakin tykkään! Ois muuten kiva jutella enemmänkin! :)

    Noora: Kyl tykkäsin tosi paljon! :)

    Evelina: Eipä mitään ja jos joku on mahtavaa nii sun blogi! :)

    Heiniboo: Sulla on kiva blogi ja eipä mitään! :)

    VastaaPoista
  6. Oiiiii kiitos ja kumarrus!!! :)

    VastaaPoista
  7. Löysin ihan sattumalta blogiisi toisen blogin kommenttiboksin kautta ja olipa kiva ylläri tää linkitys, mulla ei nimittäin kärsivällisyys riitä blogien selailuun ja erityisesti muiden pikkuisten perheiden arjesta on niin mukava päivitellä kuulumisia :)

    VastaaPoista
  8. ois kyl kiva jutella enemmänki! aattelin kans et ois aika kiva vaikka joskus myöhemmin sitte nähä porukalla. niinku sinä, minä, veera ja nona, ja vauvat toki myös!! (kunhan tää yks syntyy :D)

    VastaaPoista
  9. ihmettelin, että mistä oon yhtäkkiä saanut uusia lukijoita :--D KIITOS!

    VastaaPoista
  10. IHANA tuo kultahippu blogi!!! rakastuin heti ja luinki koko blogin läpi huhh!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥