maanantai 15. elokuuta 2011

Kotona

Tänään en oo oikeesti liikkunu himasta mihinkää, kuten en eilenkään. Toi ilma ei kauheesti innosta menemään ovesta ulos ja muutenki oon ollu jotenki kauheen väsyny, menny aikasin nukkumaan illal vaik oon aamullaki nukkunu pitkään. Sen takia siis postaushiljaisuus ollu pari päivää ku ei mul oo ollu mitään kovin tähdellistä kerrottavaa.
                     Mua ehkä vähän masentaa tää syksyn alku siinä mielessä et kaikilla muilla alkaa koulu ja tapahtuu kaikkee jännää ja uutta mut mä vaan edelleen oon kotona ja odottelen pikkusta. En millään jaksais enää oottaa, kaikki päivät tuntuu nii samanlaisilta. Tulee niin äkkiä huono olo jos lähden pidemmäksi aikaa jonnekki vaikka kaupungille ja siks ei tee mieli lähtee minnekään mut toisaalt kotona yksin oleminenki kyllästyttää. Varsinki se ajatus tuntuu ahdistavalta et mun olo ei tuu tästä enää helpottumaan ennen synnytystä joten kotona oloa on luvassa suurimmaksi osaksi.
                      Ois niin kiva jo päästä seuraamaan oman pienen kasvua ja kehitystä. Mut en mä masennu, ei oo enää kauaa ja sit on oma prinsessa täällä ja sit mulla ei varmasti ole tylsää ainakaan! Saan joka päivä hoitaa omaa pikkusta ja ihan taatusti riittää ihmeteltävää ja ihailtavaa joka päivälle. Ja ens viikolla ainakin tapahtuu kun on kaks eri valmennusta, neuvola ja babyshower! Ja äitikin tulee ens viikolla tänne et turhaan mä tässä kitisen, tän viikon jos jaksan nii ens viikol kyllä riittää seuraa ja tekemistä vaikka muille jakaa.
                       Mut on mul teille kuviakin, löysin nimittäin tänään viime keväänä ostamani viitan/takin joka on ihanaa harmaameleerattua college-kangasta ja jossa on tikattu vuori. Toi viitta on mulle ihan täydellinen nyt ku on iso masu, viime keväänä en jotenki osannu käyttää sitä ilman isoo masuu vaik se  onkin ihan normaaliosastolta ostettu. Mut nyt oon tosi tyytyväinen siihen. Sitten olis kans vähän päivän asuu ja naamaa, mihinkään en himasta liikkunu mut jaksoin kihartaa hiukset ja meikkaa silti :D



Viitta: H&M Biker-bootsit: Bronx



Paita: Gina Tricot, Farkut: H&M (juu tiiän, mul on usein noi nykyään päällä mut mitäs sitten noi on maailman parhaat äitiyshousut ja sopii kaiken kanssa!)
 Mitäs mieltä ootte mun syyslookista, hot vai not? Ja jos jollain on mulle vinkkejä mitä tehdä tylsinä kotipäivinä niin otan innostuneena vastaan! Hyvää yötä kaikille ihanille♥

25 kommenttia:

  1. vähän ihana toi viitta! sillon talvella ku oliveria odotin ja mulla oli maha tota kokoluokkaa niin en löytäny talvitakkia mistään ja kuljin pahimmat pakkasetkin fleecellä :D kylmä ei onneks ollu ikinä ku hikoilin koko ajan :DD
    Ja tuo söpö massu senku kasvaa vaan ! :) en malta yhtään odottaa että se neiti tulee pihalle sieltä! :D

    VastaaPoista
  2. Voi sä niin oikein hehkut ton raskauden kanssa :) Oon niin kade, ite olin raskaana kaikkea muuta kun hehkeee, varsinkin lopussa :D Päälle ei menny muuta kun college housut tai legginssit. Ja ei oikein ollut ees intoa pukeutua mitenkään kun olo oli kun valaalla :D sä se vaan jaksat vieläkin pukeutua niin hienosti :)

    VastaaPoista
  3. poltatko tupakkaa? vai polttaako otto? taustalla näkyvä tuhkakuppi sai uteliaaksi:D hihii:)

    VastaaPoista
  4. varmaa jaksat vetää kunnon pakkelit naamaan ja laittaa hiukset ja kivat vaatteetki päälle, jos oot vaa kotona;D

    ei siinä siis mitään vikaa ole, ite en vaan jaksais=)

    VastaaPoista
  5. Ihanat housut! Mistä noi on? :) Ja muutenki, kiva nähä että joku jaksaa ees laittautua raskauden loppuaikana, ite en ollenkaan, oli niin valas olo et vaatemallisto koostu lähinnä kollareista, topeista ja legginseistä, miten tylsää.. :-D

    VastaaPoista
  6. Kivalta näyttää :) Ja kyllä toi edellisen anon kommentti et kotona meikkaa jne niin kyl mä meikkaan kotonakin. Se on piristystä arkeen :)!

    VastaaPoista
  7. Kiva look! I like ♥
    No hmmm. Sähän voisit tehdä itselle jotain kivoi kasvo/jalka/muita iho hoitoja vaik, jotka vaan rentouttaa ja katot jotain hömppä leffoi, joita oot varmaan katsonutkin. Pyörit netissä, mikä ei aina varmaan kovin tapahtuma rikasta ole, ja jajja kaikkee jännäää... ooon huono kekksimä mitää :D

    VastaaPoista
  8. Tekemisideoita! Mullakin tuli mieleen itsensä hemmottelu. Sit voit vaikka, jos osaat, neuloa töppösiä tms vauvalle tai vaikka lakkailla kynsiä superhienoiksi. :)

    VastaaPoista
  9. hot! aivan ihana asu voi herranjumala. sä oot elävä todiste siitä et jos on raskaana ni voi olla tyylikäs! (en oo ite sitä mieltä ettei voi olla tyylikäs, mut moni väittää niin ettei muka vois olla :D)

    noi meikit ja kiharatki on kans upeita. sain kunnon syysvaateinspiraatioo täst, kiitos iina:)

    VastaaPoista
  10. Voi kuinka kaunis oot! Ja aivan mahtava tuo viitta! :) Mulla oli raskausaikana kans ongelmana sen jumalattoman kokoisen mahani kanssa talvitakin löytäminen. Suurimman osan talvesta kuljin päälläni villakangastakki, joka oli napitettu kiinni vain tissien alapuolelle :D Masu ei kuitenkaan päässy paleltumaan ku pynttäsin sen alle ainaki kaksin kappalein villapaitoja. Oli lievästi sanottuna paksu olo. :D

    VastaaPoista
  11. Kotona olemista tulee olemaan luvassa sittenkin kun vauva syntyy. :) Sen jälkeen sitä vasta oppii, mitä neljän seinän sisällä istuminen todellisuudessa on. Olet kyllä tosi nätti, tsemit!

    VastaaPoista
  12. Siis toi viitta on ihana!! Sopii tosi hyvin varsinkin masusi kanssa :) Oon kanssa koittanu kattella jotain ton mallista syksyksi, tai talveksi.. Vero Modassa oli tommonen villakangasviitta varmaan vuosi sitten ja toivon että tänäkin vuonna olis, tai jotain, pakko saada! :D

    VastaaPoista
  13. Aaw, oon tässä aikani seurannu tätä kivaakin kivempaa blogia ja nyt sitten kommentoin(vai onko jo kommentoinu? :D) Mutta nuo h&m mammahousut on aivan parhaat! Nimimerkillä rv20 odottaja, joka ei käytä muita housuja enää koskaan

    VastaaPoista
  14. ihana toi takki/viitta, itekki oon ettiny syksyy/talvee varten jo paksumpaa takkia, mut en halua kuitenkaan näyttää miltään sotanorsulta ja tommone olis just passeli! :D

    VastaaPoista
  15. mahas näyttää kauheen jumbolle! :) hyvällä siis :D pariin viikkon en oo lukenu blogias nii näyttää et mahas ois kaksin kertaistunu tossa ajassa :))

    VastaaPoista
  16. nätti olet ♥ (=
    Pakko tähän sanoo että ite innostuin neulomisesta :D koulussa oon aina inhonnu sitä, mut nyt innosti, vaikka en ookkaa raskaana :P päi vastoin, joka päivä 10 tunnin koulu päivät -.- ainaki melkee.
    Nii ja ihana asu (= Ainii, saanks kysyy kuinka pitkä oot?

    VastaaPoista
  17. toi viitta sopii tosi hyvin sulle♥(: ja hei ei sun tarvii mitää anteeks tänne mun mielest pyydellä sitä jos käytät jotai vaatetta enemmän koska no varsinki nyt sen ymmärtää tos sun elämäntilantees c:

    ja joo täälki ollu ihan hirvee ilma, yokokeet rasittaa ihan hirveesti ja kaikkee hommaa on enemmä ku varmaa koskaa lukio aikana ja siks mä en oikee pääse yhtää ite taas koneelle rajoittuneest ajast DD: mut no mieti sitä aikaa ku sitten vauva on sulla ja saat hänen kaa aikaa viettää c:

    VastaaPoista
  18. VOOI ku ihanaiset vaatteet ja hiukset ja kaikki! ♥
    Mulla on taas vähä päinvastaset fiilikset et mua käy kateeks niitä joilla ei oo koulua, ku koulu on ny iha hirveen stressaavaa ja en enää tee päivisin muuta ku käyn koulus ja nukun ja luen yo-kirjotuksiin välillä. :/ Taitaa mun mammaloma alkaa sittenki vähä aikasemmin..

    Mutta ihanaa loppupäivää ja viikkoa sulle tyylimamma ♥

    VastaaPoista
  19. Charlotte: Haha mullaki kyl on hiki kokoajan :D Mut olin kaukaa viisas kyl kevääl ku ostin ton, en vaa tajuu miksen sillon jo osannu käyttää tota, ain muka sovitin ja sit se oli liian outo mun normityyliin ja ain hylkäsin sen kaapin perälle, mut nyt oon maailman tyytyväisin tohon :D Ja en mäkää kyl malta enää odottaa, varsinki nyt ku se on jo nii iso et välil meinaa itku tulla ku se potkii ja möyrii :D:D

    Ansku: No ei mullakaa suurimmaksi osaksi oo kovin hehkee olo ku kuuma ja hankala ja ahistaa kaikki :D Ja suurimmaksi osaksi kotona hengailen kumminki verkkareis tai alusvaatteis ku on nii hiki, sillon vaa jaksan pukeutuu jos otan kuvii tai meen jonnekki :D

    Anonyymi 0.23: Otto polttaa, ite lopetin heti kun sain tietää raskaudesta :)

    Anonyymi 1.15: No jos on näin tylsää ku mulla välil nii hiusten laitto ja meikkaaminen on ihan luksusta! :D

    Laura: Ne on H&M maman housut, tilasin viime kuussa ku syysmallisto tuli nettiin :)) Ja mulla on ihan sama vaatevarasto kotipäivinä paitsi hengailen jossai topissa ja pikkareis ku mul on nii hiki kokoajan, sillon laitan kunnon vaatteet ku astun ovesta ulos tai jos otan kuvii :D Mut siis mitämitä onks sun pikkunen syntyny jo ku sanoit et "oli"?? Jos on ni onnee hirmusti♥

    Titti: Kiitos :)) Ja se on oikeesti piristystä, musta on kiva kotonaki laittautuu nii ei oo nii nuutunu ja rönttönen olo kokoajan :D

    Jarno: Vooi kiitos muru oot ihana :)♥ Ja ihana ku jaksoit miettii mulle tekemistä, just hyvii ideoita! IKÄVÄ♥

    MINTY: Ihanaa ideoita, no pitää kyl nyt alkaa hemmotteleen itteeni ku en oo viel älynny, ja en oo kauheen hyvä lakkaamaan kynsiä mut nythän mul on aikaa opetella! Neulomista en uskalla ees yrittää, oon nii surkee et mul vaa räjähtäis pää :D:D Mut kynnet ja hemmottelu, jes! :) Kiitos vinkeistä!

    Anonyymi 8.40: Vooi kiitos ihanasti sanottu, mulle tuli nii hyvä mieli! Ja ihana jos sait inspiraatioo :)♥

    Sirkku: Kiitos paljon nättimys :)♥ Hahah kuulostaa tukalalta :D Mä toivon et ilmat ois sen verran lämpimii ettei tarvis viel ahtautuu kunnon talvivaatteisiin lokakuussa ennen synnytystä, mut on mul onneksi Zaran A-linjanen villakangastakki et sinne pitäis mahtuu masukin sitten jos on pakko :D

    VastaaPoista
  20. Anonyymi 9.26: Kyllä mä tiiän et sit on kotona olemista ja ei kotona olemisessa mitään vikaa ole, sitä tekemistä mä vaan kaipailen mut sit ku vauva syntyy nii tekemistä varmasti riittää! :) Mut kiitos paljon! :)

    Henna: Kiitos, mäki tykkään kyl :) Ja eiköhän noit viittoja oo kaupat pullollaan, ainakin päätellen tosta ponchojen uudesta tulemisesta! Tänä talvena on oikeen hyvät valikoimat normivaatepuolellaki raskaanaoleville ku on just ponchoja ja viittoja :) Ja H&M mamalla oli kans se viittamallinen äitiystrenssitakki, se oli kans tosi kiva mut aattelin etten tarvi sitä ku mulla on toi :)

    Kurojakii: Oot kommentoinu aiemminkin mut aina kiva kun tuut kommentoimaan! Ja noi on kyl aivan ihanat noi housut ja menee kyl hyvin näin loppuraskaudessakin vielä :))

    Hheidihh: Kiitos! Luulenpa et näitä viittamalleja tulee syksyn mittaan olemaa kaupat pullollaan ku tän hetken muoti on vähän semmosta et ihan normivaatepuoleltakin löytyy raskauspukemiseen paljon vaihtoehtoja onneksi :)

    BUUHANNA: Kiitos, ja arvaa mitä: Nii sussakin ;)

    Anonyymi 15.03: Jumbo se onki, tää on supermassiivinen masu ja senkus kasvaa vaan joka päivä! :D

    Anonyymi 16.34: Vooi kiitti :)♥ Mä oon 167cm pitkä :) Ja mä en oo inhonnu neulomista mut oon vaan aika surkee siinä :D Mut hyvä että sä oot innostunu, voi ku itekki osaisin paremmin :D

    Kisu: Kiitos :) Ja nii no ei mun varmaa tarvii mut aattelin et joku anonyymi kumminki tulee nillittää siit et mul on ain samat vaatteet :D:D Mut tsemppiä kauheesti yo-kokeiden kanssa ja kiva et kerkesit tulla kumminkin kommentoimaan mulle vaik varmasti on kauhee kiire! Tuu ihmeessä sit kertomaan miten on kokeet sujunu ja muutenkin :))

    Karo: Aww kiitos nättimuru♥ Ja voin vaan kuvitella miten rankkaa sulla on ku kirjotukset ja kaikki :(( Mut eipä sun onneksi oo pakko jaksaa josset oikeesti jaksa ja voit jäädä aiemminki mammalomalle :) Tsemppiä kirjotuksiin ihan sikana! Ja samat sanat nättimys :)♥

    VastaaPoista
  21. voiii! Ihana syysasu, nam!! :)

    -E

    VastaaPoista
  22. Eijjeijei oo vielä syntyny! :D Oliskin... Muotoilin vaan pöljästi ton lauseen! :-D Mutta siis niin ei oo tosiaan vielä syntyny :)
    Sais se kyllä jo täältä tulla, nimenomaan siks että mun tukalat olot VIHDOIN loppus ja no, ois se nyt muutenki kiva jo saada pieni syliin<3

    Ja niin just, on kyllä tosi kivat noi housut. :)

    VastaaPoista
  23. Oi aivan ihana toi takki, sopii tosi hyvin ton sun masus kanssa! ♥ Muutenki oot taas niin nätti noissa kuvissa. :) Tykkään tosi paljon tosta sun silmämeikistä, ihanat värit.

    VastaaPoista
  24. J-E: Oi kiitti! :))

    Laura: Aijaa no mut toivotaan sitten et sun pikkunen sielt kohta älyis tulla ulos! Itekkää en jaksais enää odottaa ja sä oot mua viel pidemmällä nii uskon et kyl alkaa olla jo tukalat oltavat :D Mut tsemppii ja kyl se sielt kohta tulee! :)

    Laura: Kiitos paljon :)♥ Ihana kommentti!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥