tiistai 22. marraskuuta 2011

Alkuviikon kuulumisia

Mulla jotenki lähti mehut ihan totaalisesti sen jälkeen ku sunnuntaina vastasin niihin kommentteihin ja eilen en jaksanu ajatella mitään blogiin liittyvääkään, kirjotin niitä kommenttien vastauksia varmaan romaanin verran ni jotenki oli semmonen olo et aivot on ihan tyhjät. Mutta tänää on jo ollu paljon pirteempi olo ja sormet oikee syyhys päästä kirjottelemaan joten täältä pesee!

Tänään mulla vihdoin oli se jälkitarkastus joten nyt saa alkaa treenailemaan! Tehtiinki päivällä neidin kanssa reipas kävelylenkki, ei se tosin vielä mitää treenausta ole mut liikuntaa kumminkin ja ulkoilma teki kyl hyvää. Pikkuneidin kanssa ollaan leikitty ahkerasti koko päivä ja tänään neiti käänty ekaa kertaa itse masulleen aamulla. On se meidän reipas ja fiksu pikkutyttö♥ Torstaina onkin sitten neidin neuvola, tänään se nukkui kiltisti vaunuissa koko lääkärikäynnin ajan. Tajusin just kuinka hirveesti se on kasvanu ku puin sille tänään mekon päälle joka sillon ku vertasin sitä neitiin viikon vanhana oli mun mielestä sillon niin iso sille et mä vaa repesin nauramaan. Tänään se oli just sopiva ja oli se kyllä ihan just niin söpö neidin päällä kun sillon raskausaikana mekkoa ostaessani haaveilinkin!
                                Eilen ei oikeestaan tehtykään mitään sen erikoisempaa, ruokaa laiteltiin ja käytiin kaupassa ja illalla koristeltiin ensimmäinen joulukuusi ;D Meille tulee siis kolme joulukuusta, kaks pientä ja yks iso. Mä olin aikonu odottaa itsenäisyyspäivään asti ennen ku koristelen yhtään kuusta mut eilen mun yllätykseksi Otto (!!!) alko kasaamaan sitä valkosta pikkukuusta. Otto ei siis oo mitenkään hirveen joulusta innostuvainen ihminen mut oli se kiva ylläri ja nyt kuusi nakottaa uudella ruokapöydällä piristämässä tätä harmaata alkutalvea. Tykkään! Tässä vähän tän päivän kuvasaldoa:

Äitin ja isin iso tyttö♥

"Tässä on NIIN parasta nukkua, älä vaan herätä mua äiti!"

"Isi on ihan hassu"

"MOI!!"

Moi :D


"Hyi äiti pussaa mua, ÄLLÖÖÖÖ!"







Päivän asu:
Toppi - H&M
Farkkuleggingsit - VILA
Korvikset - Glitter
Pikkuneidillä:
Mekko - H&M
Body - Name It
Sukkahousut - Lindex






Sunnuntaina unohtu mainita mitä muuta me ostettiin viikonloppuna mut nyt aattelin laittaa kuvankin:


Me päädyttiin nyt tollasiin ihan tavallisiin kihlasormuksiin kaiverruksella. Tämä siksi et mä en tiedä viel ollenkaan minkälaisen vihkisormuksen haluan (paitsi se on varmaa et valkokultasen) ja nää on sen verran yksinkertaset et käy minkä tahansa suureellisemmanki luomuksen kanssa. Sisälle on kaiverrettu et "18.9.2011" ja sit mulle "Otto" ja Otolle "Iina". Itäkeskuksen kultajousesta nämä löydettiin ja mä oon tyytyväinen ku vihdoin saatiin aikaseksi paneutua tähän sormusasiaan. Meinas vaan tulla ongelma kun mulle ei meinannu löytyä tarpeeksi pientä sormusta mut pienen kaivelun jälkeen jostain löyty sit sopiva koko onneksi! Tuntuu nii hassulta ku en oo koskaan pitäny vakituisesti mitää sormusta sormessa nii on hiukan totutteluu tähän mut kyl tää nyt muutaman päivän jälkeen alkaa tuntuu suht normaalilta. Ekan päivän ajan räpelsin tätä kokoajan ja tuntu et sormi menee kuolioon vaik tää on melkeen löysä mulle tää sormus XD.

Huomenna Jenni tulee vissiinkin tekeen mulle uudet kynnet vihdoin (nää on jo aika järkyssä kunnossa!) joten niistä sitten varmaankin kuvaa sun muuta tulossa! Nyt mä alan kattoon murun kanssa leffaa, hyvää yötä kaikille♥

36 kommenttia:

  1. kivat sormukset, vaikka ovatkin yksinkertaiset! onnea vielä kihlauksesta:)

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia susta ja pikkuisesta :) Meilläkin kihla-/vihkisormuksissa kaiverruksena vain päivämäärä ja sitten toistemme nimet. Mulla vaan ei meinannut vihkisormuksen sisään mahtua päivämäärä ku oli niin pieni sormus :D

    Ihana myös toi neidin pallomekko! Minkä kokoisia vaatteita hän nyt käyttää?

    VastaaPoista
  3. Ihana tuo mekko :) Ja meillä on sama pikkukuusi!:)

    VastaaPoista
  4. Miten näytät jotenki eriltä kasvoista? kaunis :)

    VastaaPoista
  5. Oi! Oikein paljon onnea kihlauksesta, nyt se on ainakin virallista, ihanaa! <3 Mukavaa joulun odotusta! :]

    VastaaPoista
  6. hyvä valinta noi sormukset! yksinkertaisuus on välillä vaan kaikkein kauneinta:)

    ton jennin poikaystävä on muuten mun poikaystävän kaveri! maailma on niin pieni!:D

    VastaaPoista
  7. Onko nuo sormukset valkokultaa? Itekin tykkään enemmän tommosista kuin kultasista, ei iske kullan väri yleensäkään. :D

    VastaaPoista
  8. Taas niin ihania kuvia pienestä, ei silti, niin sustakin ja teidän käsistä... :)

    VastaaPoista
  9. Tosi nätteinä olette pikkuneidin kanssa noissa kuvissa, ja pikkuinen alkaa näyttää jo vähän isolta tytöltä! <3 :)

    VastaaPoista
  10. sun kommentti hävist jostain syystä? mutjoo... noi on ihan mahottomii -.- .

    VastaaPoista
  11. Musta tommoset perusnätit sormukset on paljo kivemmat ku jotku semmoset timanttihirvitykset :D! eli hyvä valinta :)

    VastaaPoista
  12. ootte niin onnellisen näkösiä <3 en ookkaan onnitellu kihlauksesta, joten onnea koko perheelle :) <3

    VastaaPoista
  13. Tykkään sun meikistäs tossa, tuntuu vähän ehkä hillitymmälle noi rajaukset ku normisti laitat? =) en kyl oo aivan satavarma, ehkä toi valo :D nätti olet kumminki ja ihanat sormukset, aina paras valinta!

    VastaaPoista
  14. Suloinen pieni neiti ja nätti kuusi!
    Oot kyllä kaunis :)

    VastaaPoista
  15. Toivottavasti olette olleet fiksuja, ja ostaneet valkokultaiset sormukset. Meinaan jos noi on hopeeta, niin noi on parin kuukauden päästä ihan naarmuset. :/ me ostettiin miehen kanssa hopeiset ja ne on nyt puolen vuoden jälkeen naarmuttunut ja miehellä ihan vääntynyt, kun hopea on aika pehmeetä. Valkokultaisiin aijotaan vaihtaa. :)

    VastaaPoista
  16. Sievät sormukset! :-)

    -E

    VastaaPoista
  17. Oletpas ollu nättinä! :)

    VastaaPoista
  18. Ihan samanlaiset kun meillä :)) Mäkin halusin mahollisimman yksinkertasen ja sen sain ;> Tosin oisin halunnut sen ohkasemman version tästä, mutta ne oli loppu sillon kun Kartsu oli päättänyt käydä ostamassa sormukset.

    VastaaPoista
  19. Otto muuten näyttää tossa ekassa sen ja pikkusen kuvassa ihan salkkareiden Sergeiltä :DD !!!

    VastaaPoista
  20. Oi, oot niin ihanan näköinen kun on hiukset kiinni! Pidä useamminkin noin, nätit kasvot on enemmän esillä :)

    VastaaPoista
  21. Mäki oon enemmän valkokullan ihminen ;) tarkotan tässä nyt siis korukultaa :D
    Ja ihania kuvia taas kerran!♥
    Toi hiukset kiinni-tyyli sopii sulle!! :)

    VastaaPoista
  22. Kivat sormukset ootte löytäny :) meilläkin oli ensin tuollaiset perus kihlasormukset ja vihkisormus on sitten mullakin valkokulta :) mulla itellä meni tosi kauan tottua että on sormus sormessa ja nyt taas kun sen ottaa pois ni tuntuu heti että jotain puuttuu (:

    VastaaPoista
  23. Rakastan sua ja sun blogia, oikeesti :D aina ku sulta on tullu postaus nii oon sillee "jee!!!" ku tää saa mut hyvälle tuulelle ja oot ihmisenä varmastikki niin ihana että :) teidän pikkunen on tosi söpö ja Otto kans :D ja niinku joku sano että se näyttää salkkareiden sergeiltä, oon kans aina kattonu samaa! Jatka samaan malliin, toivon että et pitkääääään aikaan lopeta bloggailua. Tää on melkee mun lempiblogi<3 Oot ihana!

    VastaaPoista
  24. tulipa sulle ruma vauva.. Oliks rankka synnytys? repeskö pinpsu?

    VastaaPoista
  25. Edellinen anonyymi: Iinan tyttö on aivan mielettömän kaunis lapsi.

    VastaaPoista
  26. Ihania noi teijän yhteiset kuvat! Awwww :D ja oot söppeli ton poninhännän kans hih

    VastaaPoista
  27. Ihanat sormukset :) valkokulta on munkin lemppari ja ehdottomasti haluan myös valkokultaiset sormukset:) keltakulta on jotenkin mummo :D Kiitos mukavasta blogista :) seurailen aktiivisesti :) Ehkä joskus päästään seuraamaan myös teidän häävalmistelu blogia :D itse olen ihan "häähullu"

    VastaaPoista
  28. Taidat tykätä joulusta? ;D

    VastaaPoista
  29. Kivoja kuvia, varsinki noi kuvat susta :) Oot oikeesti niin älyttömän kaunis! <:

    VastaaPoista
  30. Ihana joulukuusi. Taidat olla jouluihmisiä :) Mäkin oon, ja oon väsäilly joulukalenterii mun blogiin. Kandee käydä kattomassa. :)

    ja ihanan yksinkertaiset sormukset teillä. ja aika käytännöllisetkin, kun miettii pienen lapsen hoitoa. joku megatimantti jäis varmasti kiinni koko ajan joka paikkaan. :)

    VastaaPoista
  31. Ihana tuo mekko! :) Jos mulla ois tytär, se vois olla pääsääntösesti mekko päällään... :DD kaks poikaa jo vaatettaneena x) ja joulukorttikuvat oli myös sulosia! joko päätit minkälaiset teet? :)

    VastaaPoista
  32. oot niin hurjan kaunis ja äitiys pukee sua tosi hyvin! hyvää joulunodotusta sinne ♥

    VastaaPoista
  33. Essi: Voi kiitos paljon!♥ :)

    Henna: Kiitos Henna!♥ Haha se on kyl ongelmallista ku on pienet kädet :D:D Ja toi mekko on kokoa 62 mut meil on käytössä viel suurimmaks osaks 56-kokoset vaatteet ja sit osa 62-kokosista, semmoset mitkä ei oo kauheen isoi.. Ku noi vaatteiden kokonumerot on periaattees vaa suuntaa antavii, esim jotku 62-kokoset on pienempii ku 56-kokoset ja jotku taas on ihan super isoi vielä :DD

    Mm: Mäki rakastuin tohon mekkoon ku joskus kesäl löysin sen, se tais olla eka tyttömäinen vaate jonka uskalsin ostaa tyttölupauksen jälkee :D Ja toi on kyl kiva, onneks Tiimarista löyty heti ku pelkäsin et pitää kissojen ja koirien kaa alkaa ettimää tommosta kuusta :D

    Sini: En mä tiiä :D Mut kiitos♥

    Anonyymi 22.04: Voi kiitos♥ On se kyl ollu virallista kokoajan mut nyt tietty näkyy ulkopuolisillekin ku on noi sormukset :DD Ja ihanaa joulunodotusta sinnekin♥♥

    Minna: Kiitos :) Ja joo on se kyllä hassuu miten aina kaikki tuntee jotain kautta toisensa :DD

    Anonyymi: Joo mäkään en tykkää yhtään keltakullasta :D

    Anne: Kiitos äiti♥

    Anonyymi 22.52: Kiitos paljon♥ Ja se kyl näyttää jo paljon isommalt eikä enää ihan minivauvalt ;D

    Carla: Aijaa :O blogger aina lagaa! Ja on ne kyllä :DD

    Anonyymi 23.28: Haha kiitti :D Mä haluun sit vihkisormukseksi kyllä sellasen "timanttihirvityksen" :D:D Diamonds are a girls best friend♥

    Mia: Aww kiitos paljon♥ Onnellisia me ollaankin! :) Ja ihanaa joulunodotusta sulle!

    Anonyymi 23.34: Voi kiitos :) Ja mul nyt vaihtelee meikkaustyyli melkeen päivittäin nii saattaapa ne ollakin tos vähän hillitymmät :D

    Hellu: Kiitos hirmuisesti♥ Hyvää joulunodotusta! :)

    Ansku: Aijaa ompa harmi et teillä kävi noin! Toivottavasti valkokultaset sit kestää paremmin! :)

    J-E: Kiitos paljon!

    Anonyymi 8.30: Kiitos paljon♥

    Ansku: Nää on just kivat kyl ku on yksinkertaset, hyvän valinnan on Kartsu tehny ;) :DD Ja joo nyt ku aloin tarkemmin miettiin nii onhan nää vähän sellaset paksummat, mut oon kyl ihan tyytyväinen näinki :)

    Anonyymi 9.12: Hahahh aijaa :DDD on se onneks komeempi ku sergei ;D

    MINTY: Aww kiitos paljon♥ Mä oon jotenki huono pitään hiuksii kiinni en tiiä miks :D

    Aino: Valkokulta on jees! Ja kiitos paljon♥ Mä en yleensä pidä hiuksii kiinni ku jotneki tulee tyhmä olo mut kiva kuulla et näytti ihan siedettävält tolleenki :D

    Fani: Voi kiitos :) Joo mustaki tuntuu et koht en osaa enää olla ilman tätä :DD

    Anonyymi 14.11: Aww kiitos paljon ihana, tulipa nii hyvä mieli♥ Hassuu ku en itte nää siin Sergeitä muuten ku ehk hiuksista :DD mut eipä se Sergei mikään ruma ole et ton voi ottaa kohteliaisuuten ;D Ja en oo aatellu lopettaa bloggailuu viel moneen vuoteen :D Kiva et tykkäät ja ihanaa joulunodotusta sulle♥♥ :)

    Anonyymi 14.20: Meidän vauva on maailman kaunein, toisin kun sä :) Ja kiitos kysymästä synnytys oli oikeen nopee ja helppo ja ei tullu repeämiä :)

    MINTY: Aww, ootpa ihana♥ Ei noista pelleistä tarvi välittää niillä on vaa hiekkaa pimpissä ja niit vituttaa muiden onnellisuus :D

    Nora: Voi kiitos paljon♥♥ :)

    Anonyymi 17.56: Kiitos paljon, ihana et tykkäät♥ Ja mäki oon häähullu, etteköhän te blogin lukijat pääse senkin vaiheen näkemään mun blogissa ;D Hauskaa joulunodotusta sulle! :)

    Anonyymi 18.06: No todellaki, oon ihan jouluhullu :D

    inka-: Aww kiitos hirmuisesti♥ :))

    Klara: Oon kyl nii jouluihminen ku olla ja voi :D Ja pitääpäs käydä kurkkimassa :) On nää käytännöllisetkin joo mut eipä mul oo kynnetkää ollu tiellä vaikka suht pitkät rakennekynnet onkin :D Ei se lastenhoito oo niin vaikeaa kun vois kuvitella :D

    Neea: Itekki ihastuin tohon heti ku näin sen! :D Ja mäki haluisin et tolla ois aina mekko päällä ja nii sl varmaan isompana onki ku meil on 68-kokosii mekkoja ihan hirveesti mut näitä pienempii ei paljo yhtään :D Ja joo mä itseasiassa tilasinkin ne jo, saas nähdä kauanko kestää :)

    Anni: Aww voi kiitoksia♥ :) Hyvää joulunodotusta sinnekin päin! :)

    Night at Vogue: Kiitos paljon!

    VastaaPoista
  34. Ihan kokemuksesta sanoin, kun itellä on joskus ollu töissä(päiväkodissa) sellanen sormus, jossa on ollu istutettu "kivi" ja sitten se on jäänyt melkein kaikkiin lasten vaatteisiin sun muihin kiinni. :D Vaikeuttaa siis pukemista, mutta eipä varmaan lastenhoitoa millään muulla tavalla. :)

    VastaaPoista
  35. älä yritä esittää että sormukset olisivat valkokultaa ne ovat hopeata halvat ja halvannäköiset

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥