lauantai 1. lokakuuta 2011

Mun vastaukset

Parisuhde:
Miten/missä/milloin tutustuitte Oton kanssa? :) Me tutustuttiin uutena vuotena mun kaverin järjestämissä bileissä yhteisten kavereiden kautta :) http://couturecouturee.blogspot.com/2011/07/iina-otto.html <-- tossa on kokonainen postaus meistä :)

Missä tapasitte? Siellä uv-bleissä Jonnan bilishuoneella :)

Oliko rakkausta ensisilmäyksellä? :D Meillä on molemmilla hyvin hatarat muistikuvat uudesta vuodesta :D mut kyl mulle ainakin heti seuraavana päivänä oli jo selvää et haluun kyl tutustuu paremmin Ottoon :D

Kauanko olette olleet yhdessä? pian 8kk

Entäs asuneet yhdessä? n. 5kk

millä nimillä kutsutte toisianne? (etunimillä, vai muunnelmilla esim iinapiina ja ottopotto yms kulta, rakas vai joku muu hellittelynimi :D)? Rakas, kulta, muru, hömppä, hömpsyli :-----------D vaikka mitä mut en kehtaa tääl kertoo ku menee katu-uskottavuus eiku :D

Onko raskaus vaikuttanut parisuhteeseenne jotenkin, miten? No oon ollu raskaana lähes koko sen ajan ku me ollaan seurusteltu :D nyt vasta sen vähän päälle viikon ollaan seurusteltu ilman et oon raskaana mut en mä tiiä, kai se vaikutti silleen et se lähensi meitä tosi paljon heti alusta asti, tuskin oltais näin nopeesti edetty ilman raskautta et oltais muutettu heti yhteen ja menty kihloihinki ym.. :)

teettekö kotihommat yhdessä vai onko ne jaoteltu teillä? No meil on sellanen sopimus et mä siivoon vessan koska se on must kivaa ja Otto imuroi koska se vihaa imuroimist vähemmän ku mä :D Mut muuten kumpiki tekee aikalailla kaikkee :)

Tunteet:

Oletko tehnyt koskaan mitään mitä kadut PALJON? Mä en kadu mitään mun omia tekoja, kaikesta voi oppia ja en ois sama ihminen mitä oon nyt ilman kaikkia mun menneisyyden juttuja..

Ootko tunteikas ihminen? Mä oon tosi tunteellinen ja herkkä..

musta tuntuu et susta tulee ihan MIELETTÖMÄN hyvä äiti, mut pelkäätkö ite koskaan että et olis tarpeeks hyvä? Aww kiitos? Kyl mä pelkäsin kauheesti raskausaikana ja vielki mua pelottaa et en oo tarpeeks hyvä äiti mut parahani yritän ja ainakin toistaiseksi pikkuinen on vaikuttanu ihan tyytyväiseltä :)

milta sun mielesta tuntuu olla rakastunut? (haluan siis kuulla sun nakemyksen, en mitaan yleispatevia kliseita :D) Kamalan vaikee kysymys, en osaa selittää varmasti tarpeeks hyvin :D Mut siis mun mielestä se on maailman rennoin tunne, semmonen et voi olla jonku seurassa tasan oma ittensä ja ei haluu olla sekunttiikaan ilman sitä ihmistä.

mita pelkaat? Pelkään et Otolle tai pikkuselle tai mun äidille tai jollekki muulle läheiselle kävis jotain pahaa :((?

mikä saa teidät oikeesti nauramaan onnesta ? Kaikki mitä toi tirriäinen tekee, kaikki ilmeet ja eleet ja ihanat äänet mitä siit pääsee :D Ja myös kaikki ihanat jutut mitä otto mulle selittää.

Mikä saa sut hymyilemään? AAAA EN oikeesti kestä ku meinaan kokoajan kirjottaa ton pikkuneidin nimen sanan "pikkuneiti" tilalle :D Ja ristiäiset on vasta joulukuussa! Miten kestän paljastamatta :D:D:D Mutta siis pikkuneiti ja Otto ja kaikki muutkin ihanat ihmiset ja mun kummipoika ja mörkö :)

Mikä saa sut suuttumaan? Mut saa suuttumaan ilkeet ihmiset ja se jos joku kohtelee eläimiä väärin :(

Otto:

kuinka läheinen sä olet oton perheen kanssa? oletko sä tavannu niitä usein? minkälainen kontakti heillä on teidän lapseen? Mä oon tavannu moniakin Oton sukulaisia ja perheenjäseniä ja ne on tosi mukavia ja ihania ihmisiä :) Oton veljestä tulee pikkuisen kummisetä :)

mikä on toistenne paras luonteenpiirre/ entä huonoin? Oton paras luonteenpiirre on varmaan huolehtivaisuus, se on ihan mielettömän ihana isi meiän pikkuselle ja niin rakastava ja tiiän et mikää ei voi satuttaa meitä ku meil on Otto? Huonoin luonteenpiirre on varmaankin se et välillä Otto suojelee mua liikaa eikä kerro jos sen mieltä painaa joku asia ja pyörittelee sitä vaa yksin päässään ja sit mun pitää tentata kauheesti ennen ku toi suostuu kertomaan et mikä harmittaa :D

entä mikä on ärsyttävin tapa? (esim hammastahnatuubin puristaminen jne) Se että se laittaa juuston ja makkaran väärinpäin leivälle eikä syö margariinia/voita ollenkaan!!!1 :D

Milloin Otto on parhaimman näköinen? Aamulla kun se herää tukka pörrössä pelkissä boksereissa ;D

Mitä rakastat eniten Otossa? Sitä miten rakastava, kiltti ja ihana ihminen se on? Ja sen hömppiä juttuja ja naurua ja sitä kuinka hyvä isi se on meiän murulle♥

Mitä ajattelit ensikerran kun näit Oton? Että nam♥


Kihlaus/Naimisiinmeno:

Aiotteko joskus mennä naimisiin? Aiotaan tässä parin vuoden sisällä juu :)

Jos aiotte, minkälaiset ois unelmahäät? Mä haluun isot häät joissa on paljon kaikkee ihanaa ruokaa ja läheisiä ihmisiä. Ja rento tunnelma ja mahtava Dj! :)

Ootteko kihloissa, miksi/miksette? :) Ollaan kihloissa koska me aiotaan mennä naimisiin :)

Entä meinaatko ottaa Oton sukunimen kun menette naimisiin? Meinaan! :)

kuka kosi? ;) ja miten! Otto kosi ja se oli maailman sulosinta, se polvistui mun synttäripäivänä klo 00.00 ja kysy että haluunko olla aina sen oma :)♥

Raskaus:

onko sulla tullu mitään outoja ruokahimoja raskauden myötä? :D No alkuraskaudessa mulla oli kaikkee jotai suolakurkkui ym mut ei enää keskiraskaudessa eikä lopussa :)

paljon on tullut painoa raskauden aikana? toiv. ei liian henk.koht kysymys. :)17kg tuli yhteensä :)

Onko raskaus ollut elämäsi "parasta aikaa"? On! Tai no synnytykseena asti se oli mun elämän parasta aikaa, mut tietty nyt ku pikkumuru on syntyny nii on kyl elämä vielki parempaa vaik en uskonu et näi ihanaa ees vois olla♥

Onko raskautesi aikana tullut himoittua esim. jotain ruokaa mitä ennen raskautta inhosit? :) Sinappisilli! :D

Milloin sait tietää raskaudestas(toivottavasti ei liian henk.koht)? Helmikuun puolivälissä :)

miksei sulla oo galleriassa mtn raskaudesta?:) Koska mä en oo käyttäny Irc-Galleriaa aktiivisesti enää aikapäiviin nii en jaksa oikeen laittaa sinne mitään mun elämään liittyviä juttuja enää nykyään..

Miten ystäväsi reagoivat raskauteen, ihmettelikö kukaan vai olivatko kaikki vaan tsemppaamassa♥ :) (toivottavasti oli!) Kaikki oikeet ystävät reagoi positiivisesti ja oli ilosia ja tuki meitä, puolitutut ym oli ainaki aluksi tosi skeptisiä ja varmasti meistä/musta puhuttiin paljon pahaa alkuraskaudessa ainakin mut tällee jälkeenpäin tosi moni on tullu pyytämään käytöstään anteeks ja perumaan puheensa :)

Kenelle kerroit raskaudestasi ensimmäisenä? No ihan ekana mun kaverille Nonalle koska olin Nonalla kun tein testin :) Mut oltiin me kyllä puhuttu raskauden mahdollisuudesta Oton kanssa jo ennen testin tekoa ja käyty yhdessä ostamassa testi.

Oliko raskaus harkittu vai ns. vahinko? :) Vähän molempia, kyl me tiedettiin et on tottakai mahdollisuus et tuun raskaaksi mut ei me oltu juteltu silleen et "hankitaanpas nyt yhdessä lapsi" :D

Mikä on ollut parasta raskaudessa? Entä pahinta/vaikeinta? Parasta oli vaavin liikkeet masussa ja muutenki se ihana iso masu? Vaikeinta oli loppuraskaudessa se sairaala-aika ja jatkuvat kipeät supistukset..

Moi! :) Haluisin tietää, miten vaikeaa tupakoinnin lopettaminen oli, kun kuulit olevasi raskaana? Itse haluaisin lopettaa, ja olisi kiva kuulla jotain vinkkejä, jotka olisi oikeasti toimineet/auttaneet. :) No mun on tosi huono antaa mitää oikeita vinkkejä, mulla lopettaminen onnistu siks et tupakasta tuli ihan mielettömän paha olo ja en halunnu yhtään polttaa koska tiesin et se ei oo pikkuselle hyväksi. Jos en ois tullu raskaaksi nii polttaisin ihan varmasti vielkin :(

saiko vauva alkunsa suojaamattomasta seksistä vai pettikö ehkäisy? Ei pettänyt ehkäisy, ihan tietoisesti harrastettiin suojaamatonta seksiä.

tiesikö Otto että söit/et syönyt e-pillereitä? No ihan alussa ei tienny mut hyvin pian kävi kyllä selväksi että en syö ja ei se haitannu sitä :D Mut kyl se taisi alussa olettaa et mä syön niitä :----D

ootko juonut tai tupakoinut raskauden aikana? En todellakaan, enkä kyllä raskauden jälkeenkään :)

toivottavasti tämä ei ole liian henkilökohtainen kysymys,mutta haluaisin tietää,että kuinka ihme ninja-asennoissa joutuu olemaan kun harrastaa seksiä paksuna? eikö se ole kamalan vaikeaa ja tuskaisaa,kun on niin iso maha? O_O Ei se oo yhtään vaikeeta :D Kyl meillä ainakin onnistu ihan yhtä hyvin kaikki nii pienen ku isonki masun kanssa :D

Mua vähän itseänikin naurattaa tää kysymys, mutta tuntuiko/tuntuuko pienemmän vatsan kanssa toimiminen omituiselta synnytyksen jälkeen?
Ja siis tarkotan sitä, jos käy esim. leikkaamassa pitkät hiukset kerralla lyhyeksi kampaajalla, niin ne tuntuu tosi omituisilta hetken:D Tuntuu ihan superhassulta ku nyt mahdun esim ovenraostaki silleen helposti :D:D:D

Vauva:

Onko lapsen nimi jo päätetty? Monta nimeä aiotte lapselle antaa ja tuleeko hänelle Oton sukunimi? Nimi on päätetty juu, kolme nimee ja isin sukunimi.

Pidättekö lapsellenne ristiäiset vai nimiäiset? :) Ristiäiset pidetään :)

Pelottaako vauvan tuomat muutokset elämään? Ei ollenkaan, just tätä mä oon aina halunnu ja mun mielestä me oltiin valmistauduttu Oton kanssa hyvin ja juteltu kaikesta ja mietitty kaikkee. Ainakaan toistaseksi mikään vauvan tuoma muutos ei oo tuntunu raskaalta/vaikeelta/miltään muultakaan negatiiviselta asialta. Päinvastoin♥

Miten luulet elämäsi muuttuvan tytön synnyttyä? Elämä on muuttunu ainoastaan siten et siitä on tullu miljoona kertaa rikkaampaa ja ihanampaa♥ Voisin tuijotella tota pikkuneitiä vaan vaik mun loppuelämän♥

Meinaatko rokottaa lastasi? Meinaan, mä luotan siihen et Suomessa terveydenhuollon ammattilaiset tietää näistä jutuista tarpeeksi ja aion toimia suositusten mukaan :)

Kuinka paljon teillä on menny rahaa vauvan vaatteisiin yhteensä? Entä tarvikkeisiin?  Varmaan joku n. 1000-2000 euroa tähän mennessä yhteensä kaikkeen, saattaa olla enemmänki mut ku ollaan osteltu pikkuhiljaa kaikkee nii ei oo tullu semmosiis superisoi menoi kerralla. :)

ootteko jo päättäneet nimen? jos ootte niin mistä keksitte sen? tai siis ootko miettinyt tyyliin et jos saat tyttövauvan joskus niin sen nimi on tämä? Ollaan päätetty nimi ja kerron sit ristiäisten jälkeen nimen tarinan täällä :).

Aiotko alkaa harrastaa vauvan kanssa jotain? No tossa meiän viereissä korttelissa on perhepuisto ja semmonen kerhotalo missä on jokapäivä kaikkee ohjelmaa lapsiperheille ja siel on ainaki vauvamuskari ja perhekahvila nii aattelin niissä alkaa käymää siel ja sit oon miettiny baby bailatinoo ja vauvauintii ainakin :).. Ja ois kiva mennä mama&baby zumbaan tai pilatekseenkin, jonku liikunnallisen harrastuksen haluun kyl sen vauvamuskarin lisäksikin :).

mitä sanoisitte jos lapsenne kertois olevansa lesbo? No mitäpä sanottavaa mulla siihen ois, se on iha meidän neidin oma asia kenestä hän tulevaisuudessa tykkää ja mä oon meiän neidistä ihan yhtä ylpee oli hän lesbo tai hetero :)

tuleeko teille mieleen mitään "elämänneuvoja" omien kokemustenne pohjalta, joita haluaisitte kertoa/ joista haluaisitte varottaa pikkuprinsessaanne? Mä haluun opettaa meiän pikkusen arvostamaan itseensä ja luottamaan itteensä ja olemaan välittämättä ilkeistä ihmisistä. Toivon myös et pikkuneiti oppii välittämään ja huolehtimaan toisista ihmisistä ja olemaaan kohtelias ja empaattinen :).

mitkä on teidän pikkuneidin syntymämitat? 3010g & 46cm♥

mitkä pisteet hän sai? 9 pistettä :)

oliko joku erityinen syy miksi synnytys käynnistyi näin paljon ennen laskettua? Ei kukaan oo osannu kertoo mitää erityistä syytä, mulla vaan alko ne supistukset nii aikasin ja ne sitten kypsytti ja avas kohdunsuuta niin että raskaus käynnistyi ennenaikaisesti :)

Ulkonäkö:

Mitä teippiä käytät nuissa sun jatkoissa? :) B'long supertape 1cm levee

Ja onko sun omat hiukset minkä pituset? (saisko niistä vaikka kuvaa ens kerran ku "nostat" teippejä?:)  Juu voinkin ens viikolla ottaa kuvan ku tilasin just uudet pidennykset :)

Voitko laittaa tänne kuvia missä sulla on hiukset takana ja ei mitään meikkiä? No ehkä joskus :D:DD

Ooksä koskaan harkinnut värillisiä piilareita? Oon mä koska oon halunnu joskus ruskeet silmät mut en uskaltais laittaa piilareit ku mua pelottais laittaa mun silmään jotain :D

Onko sulla laseja/tarvitsisitko lasit? (silmä) ei oo laseja enkä tarvii :).

Onko mitään mitä haluaisit muuttaa hiuksissasi? No kunhan mun uudet pidennykset tulee ens viikolla nii enköhän oo taas ihan tyytyväinen :).

Mitä väriä et todellakaan pysty sietämään/ikinä pukis päälles? Semmonen ällö hailakan liila :D taiii sit joku tosi kauhee vihreen sävy :D

Mikä on lempivärisi? vaatteissa nude, musta, harmaa & valkonen, sisustuksessa pinkki, musta, harmaa, valkonen, lime ja punanen :).

Mikä on sun oikee hiustenväri? (vai onko tää nykynen se oikee? :D) Vaaleenruskee :)

Tykkäätkö lävistyksistä/haluaisitko lävistyksen/-siä? No joillekin sopii, toisille taas ei. Itelleni en haluu muuta ku napakorun takas :)

Entä tatuoinnit? Tatuoinnit on jees, tosin riippuu ihan et millasist tatuoinneista on kyse koska jotkut tatuoinnit on tosi rumii ja mauttomia. Haluun kyl tatuoida itelleni jotain pikkuneitiin liittyvää :)

Vai onko sulla kenties jo läväri tai tatuointi? Mulla on ehkä napakoru, en oo koittanu meneeks se viel läpi tost reiästä raskauden jälkeen :D:

millainen sun iho oli teininä? Aivan järkyttävän huono!

sulla on ihanan valkoset hampaat! ootko valkassut niitä vai hoidatko vaan hyvin? :D En valkase, mä pesen hampaat kahesti päivässä ja käytän välillä suuvettä ja hammaslankaa :D Mulla ei oo ikinä ees ollu yhtää reikää et kai mä vaa hoidan hyvin! :) Kiitti♥

Tulevaisuus:

Montako lasta haluaisitte? Mä haluaisin 2-3 lasta, ehkä viel neljännen joskus sit ku ollaan vanhoi :D

Haluatko joskus lisää lapsi? Piankin? no ainakin muutaman vuoden haluaisin nyt keskittyä ihan rauhassa tohon meidän pikkuseen mut myöhemmin pari lasta lisää ois ihanaa :)

aiotteko ostaa lapselle mopoauton tai skootterin kun hän on 15? :D No mopoautoa ei ainakaan, mä en älyy mikä niiden idea on ku samal hinnal sais ihan oikeen auton :D:D skootteri vois olla ihan jees :)

ootteko ajatelleet muuttaa johonkin pienempään kaupunkiin jossain vaiheessa? No ollaan me mietitty Ouluun muuttamista ehkä joskus tulevaisuudessa mut toisaalta viihdytään kyl täälki niin hyvin.. Tuskin me koskaan muutetaan Helsingin ulkopuolelle muualle kun ehkä Ouluun, et ei sen pienempään kaupunkiin kumminkaan..

Opiskelitko tai olitko töissä ennen raskautta? Opiskelin parturi-kampaajaksi ja olin töissä puhelinmyyjänä siinä sivussa :)

Jos et niin mikä on sun haaveammatti? Kuinka pitkään oot ajatellu olla kotona vauvan kanssa? Mun haavammatti on parturi-kampaaja-maskeeraaja-stylisti :D:D Ajattelin olla kotona vauvan kanssa ainakin nyt tän vuoden mut mieluummin oisin 1,5-2 vuotta.. :)

Millaista kuvittelisit elämäsi olevan 10 vuoden päästä? Mä uskoisin et me asutaan Oton kanssa jossain kivassa suuressa kämpässä Aurinkolahdessa ja meillä on kolme lasta joista yks tai kaks on jo koulussa ja yks on vähän pienempi ja oon valmistunut parturi-kampaajaksi jajajaja me ollaan onnellisia ja matkustellaan paljon. Ja meil on koira! :D

Mitä haluatte tulevaisuudelta? Mä haluan olla onnellinen ja et mun läheisillä on kaikki hyvin. Haluun toteuttaa itteeni ja tehä monipuolisia töitä mut myös olla kotona pikkusen kanssa ja myös tulevien pikkusten jos meille semmosia suodaan :).

Suosikit/Inhokit:

Mikä on sun lempiblogi? No ei mulla yhtä varsinaista suosikkia oo mut tuolta blogin oikeesta reunasta mm. näkee mun suosikkeja :)

Mikä on sun lempielokuva? Requiem for a dream, Remember me, Sex and the city -leffat, Life as we know it, Vettä elefanteille, Sucker punch, aaa niit on liikaaa :D:D:Dd

Minkälaista musiikki et pysty kuuntelemaan? Örinäheviä, mut screamo on asia erikseen :D Screamo menee, örinähevi ei :D

Kuka/mikä on sun lempiartisti/-bändi? Niitä on niin paljon etten jaksa ees luetella enkä nykyää ees kuuntele nii paljoo musaa et vaikee sanoo :(

Mitä ruokaa inhoot sydämes pohjasta ja et ikinä tulis syömää sitä? MAKSALAATIKKO!

Kuka on sun lempinäyttelijä? Salkkari-Helena on ihana! :D

Mikä on lempivuodenaikasi? Syksy

Mikä on lempikarkkis? suklaa

Entä lempijälkiruoka? mokkapala

Mikä on lempiruokasi? entä juoma? mulla on tositosi paljon lempiruokii mut ainaki sushi, kalaruuat, pasta ja lempijuomaa en tiiä oikeesti, pari päivää sit join kokoajan mangojääteetä mut tänään oon himoinnu yhdeksän kuukauden tauon jälkeen kokista! Kahvi ja kaakao menee kans ja alkoholijuomista mojito :)

Bloggaaminen:


Ootko ikinä miettiny blogin poistamista tosissasi ja jos oot, millon ja miksi? En oo miettiny, tää blogi on mun rakas harrastus ja haluun jatkaa tän tekemistä niin kauan ku vaa mahdollista :)

Aiotko säilyttää blogin ja näyttää lapselle kun tämä on tarpeeks vanha sitä lukemaan? Aion säilyttää ja näyttää jos se vaan on mahdollista :)

haluaisitko tutustua joihinkin blogin lukijoihisi paremmin ehkä jopa ystävystyä? :) No osan kanssa oon kaveri nykyään esimerkiksi facebookissa ja siellä tulee juteltua enemmänkin, lähinnä toisten bloggaajien kanssa mut tietty vois olla kiva tutustua lukijoihinkin :).

minkalaiset blogiin tulevat kommentit on parhaita? (kopioi vaikka joku esimerkki) No en millään osaa valita vaa yhtä suosikkia, kaikki positiiviset kommentit on ihania ja semmoset et oon piristäny jonkun päivää ku niistä tulee aina hyvä mieli :)

Mitä blogeja luet? Tuolta mun blogger -profiilista löytyy suurin osa :)

Random:


Ketä julkisuuden henkilöä fanitat? No en kyl fanita ketään tiettyä mut on monia keillä on vaik kiva tyyli, esim Nicole Richie, Lauren Conrad ja Victoria Beckham :)

Mitä kaikkea oot nuoruudessas harrastanu? :--) Showjazzia ja Hiphoppia yhteensä 9 vuotta, taidekoulua, kuntosalia ja ohjattuja ryhmäliikuntatuntei vaihtelevasti, esim joogaa ja pilatesta :)

Katsotteko BB:tä? Mä katon satunnaisesti, Otto ei oikeestaan..

Tai Salkkareita? Salkkarit on PARAS! Katotaan ne AINA. :D

Mitä näet vasemmalla puolellasi? Oton joka tarkistaa lottokuponkia :D

Entäs oikealla? Oikeella on kirjahylly ja vaavin vaunut.

Tykkäätkö sushista? Tykkään tosi paljon :) Ikävöin sushia raskausaikana ihan hirveesti ja nyt saan taas syödä sitä! :)

Tykkäätkö salmiakista? Joo tykkään, varsinki turkinpippureista.

Tykkäätkö pelata lautapelejä? Joo on se ihan kivaa varsinki isolla porukalla, just Alias ja monopoly ja kaikki noi perinteiset on jees! :)

Mitä aikakauslehtiä luet? Vauva, Kaksplus, Glamour, Trendi, noita nyt ainakin :)

Tykkäätkö käydä saunassa? Tykkään tosi paljon, harmittaa ku meil ei oo omaa saunaa :(

Mitä harrastat? Bloggaamista, lenkkeilyä ja pian ostan varmaan kuntosalikortinkin :) Ja sit just jos menee pikkusen kaa jonnekki vauvamuskariin ja vauvajumppaan ym. :)

Mitä tykkäät tehdä ns. Vapaa-ajallasi? :) No mä en nyt tiiä mitä vapaa-ajal tarkotetaan et onks se semmost mun ihan ihan omaa aikaa vai sitä aikaa ku en oo duunis/koulus ym? tai siis mun mielestä mun kaikki aika on vapaa-aikaa koska musta on ihanaa olla vauvan ja murun kaa ja tehä kaikkii ihan perus arkijuttuja mut sillon ku vauva vaik nukkuu ja Otto tekee omii juttujaan nii musta on kiva olla koneella tai kattoo vaik telkkarii tai meikata tai olla superpitkässä suihkussa. :)

suosikit ja inhokit bb:ssä (jos seuraatte)? No en silleen ees seuraa, mitä nyt muutaman kerran oon kattonu mut en tykkää yhtää siit janicast vai mikä onkaan ja se Oscar oli tosi ällöttävä! :D Mut se Amanda ja Ben on ihan jees ja se Mikael ja Annika? Oon sit oikeesti kattonu ehkä kolme tai neljä jaksoo kunnolla joten en oikeesti tiiä ees kunnol et mitä siel tapahtuu tai millasii noi ihmiset on :D

onko sulla sisaruksia? EI :( paitsi mörkö-koira♥♥

millaista musaa kuuntelet? Kaikenlaista! melkeenpä mitä vaan :)

onko sulla järkkäri? No ei mulla ikiomaa oo, mulla on käytössä Oton Canon eos 450d :)

mitä mieltä oot rasismista? Rasismi on pyllystä :( Mulla on ollu tosi paljon ulkomaalaisia kavereita ja ihan samanarvosia ihmisiä kaikki on kansallisuudesta ja alkuperästä riippumatta :)

jos pääsisit jonkun bändin keikalle, mikä bändi se olisi? Cobra Starship ois jees!

Iina, jos sut näkee jossain, esim. Itiksessä, niin saako tulla moikkaamaan?? Jos saa, niin mitä toivot että sulle sanoisin? :) Kun mä oon sut kerran nähny mutta en tienny mitä olisin sanonu :DD olisin varmaan vaa nolannu itteni! No sano vaik että MOI! Tottakai saa tulla moikkaamaan :D Mut voi vaik sanoo et on mun blogin lukija tai jotain etten sit jää ihmetteleen et kuka mua moikkas :D

Sun unelmamatkakohde? USA♥

Kerkeenkö mä vielä jättää kysymyksen?:) Ajatteletko ikinä että entä jos teidän vaavi ei olisi vielä syntynyt? Että olisit vielä raskaana, etkä edes tietäisi miltä se pikkuinen näyttää?:) En oo kyl ajatellu, mut siis se ois tosi hassua, varsinki nyt ku näiden kymmenen päivän aikana on ehtiny jo nii tottua siihen et pikkuneiti on meidän kaa ja tuntuu niinku ois aina ollu :) Mut hauska kysymys! :D

Nyt alan viel tekeen teille normipostausta ja sit vastailen kommentteihin jotka on jääny vastailematta! Huh mikä homma nois kysymyksis oli, en ois ikinä uskonu et niit tulee noin paljon mut kiitti noista ja toivottavasti vastaukset miellyttää :)

6 kommenttia:

  1. haluaisitko olla koko elämäs kotiäitinä, jos se ois mahdollista? sanoit että haluat olla pari vuotta vauvan kanssa kotona ja että haluat parin vuoden päästä uuden lapsen...

    VastaaPoista
  2. Anonyymi 23.03:
    Lueppa noi uudestaan:
    Haluatko joskus lisää lapsi? Piankin? no ainakin muutaman vuoden haluaisin nyt keskittyä ihan rauhassa tohon meidän pikkuseen mut myöhemmin pari lasta lisää ois ihanaa :)
    Jos et niin mikä on sun haaveammatti? Kuinka pitkään oot ajatellu olla kotona vauvan kanssa? Mun haavammatti on parturi-kampaaja-maskeeraaja-stylisti :D:D Ajattelin olla kotona vauvan kanssa ainakin nyt tän vuoden mut mieluummin oisin 1,5-2 vuotta.. :)

    Ainakin mun käsityksen mukaan muutama on enemmän kuin 1,5-2 :)

    VastaaPoista
  3. Miten kukaan tahallaan jättää ehkäisyn siinä vaiheessa pois kun ei edes seurustele vielä, tai on juuri aloittanu seurustelun.................. Ei oo todellista. :DDDDDDD Etenki jos on muutenki tuntenu vasta nii vähän aikaa. Hah.

    VastaaPoista
  4. hei oli ihana lukea sun vastauksia, pääsin vielä enemmän niin sanotusti tutustuun suhun! :) hhei millä nimellä sut löytä facebookista, olisin kiinnostunut lisäämään sut kavereihin ja jutella kanssasi :) t. fanni :) <3

    VastaaPoista
  5. Anonyymi 4.35: No mä tunnen aika moniakin jotka ovat toimineet näin ja mä oon ainaki todella onnellinen meidän ratkasusta josta on tuloksena maailman ihanin pikkutyttö ja erittäin toimiva parisuhde :) Harmi jos sun persettä kutittaa se et meil menee hyvin :(

    Anonyymi 10.13/Fanni: Aww no kiva et tykkäsit :) Mä oon facebookissa Iina Laura, laita vaik siihen kaveripyyntöön joku viesti mukaan et kuka olet nii tiedän hyväksyä, koska yleensä en hyväksy ketään tuntemattomia :)

    VastaaPoista
  6. Oliko sulla jotain "oireita" raskaudesta ennen kun teit raskaustestin? Kun jotkut puhuu että esim alavatsassa voi olla jännä tunne tms..:D Ku oon vaan miettiny, kun mulla ei tuu pillereiden takia menkkoja, niin voinkohan tunnistaa raskauden jotenkin muuten (varmaa jossai vaiheessa oksentelusta, mutta onko muita juttuja:D). Ei jaksais joka kuukaus mitää testejä tehdä:D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥