sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Haasteita!

Sain pari kivaa haastetta ja aattelin toteuttaa ne nyt näin sunnuntain kunniaksi. Eli Sirkku ja Jensku haastoivat mut tekemään 25 asiaa minusta -haasteen:
Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän. Itse en nyt haasta ketään koska oon niin tylsä (no ei vaan musta tuntuu et kaikki on jo saanu tän haasteen ku oon nii myöhään liikkeellä :D)..

1. Rakastan nukkumista yli kaiken, nukkuisin mielellään vaikka 12 tuntia joka yö.

2. Aina ku katon telkkarii tai keskityn muuten johonki asiaan nii värkkään kokoajan pieniä lettejä mun päähän samalla.

3. Usein unohdan avata ainakin yhden letin ja sit näytän vaa tyhmältä ku mulla on yks epämääränen letti keskellä otsatukkaa :D

4. Rakastan kenkiä ja mulla on niitä päälle 100 paria tällä hetkellä.

5. Vaikka oonkin kenkähullu ja rakastan kenkiä niin kohtelen niitä silti tosi huonosti ja tälläkin hetkellä mulla on kahdet kengät suutarin luona et saisin niistä taas normaalin näköiset.

6. Mulla oli hammasraudat 8-vuotiaasta 17-vuotiaaksi asti. Tai siis kaikkia erilaisia hammasrautoja, ei ollu samat kokoajan :D:D

7. Luen salaa vielki Missmixiä ja demiä mut en kehdannu raskausaikana itte ostaa niitä sen ison masun kaa nii laitoin oton kauppaan :D

8. Inhoon salaisuuksia ja mun tekis kokoajan mieli paljastaa pikkuneidin nimi teille kaikille.

9. Voisin vaikka asua suihkussa, mulla menee hiusten ym pesemiseen se 5minuuttia mut suihkussa vierähtää silti aina vähintään puoli tuntia.

10. Sauna on mun toinen lemppari!

11. En tiedä mitään niin sulosta kun kaikki äänet mitä meidän pikkuneidistä lähtee♥

12. ..paitsi sen ilmeet jotka on superhassuja.

13. En pärjäis ilman tietokonetta, mut välillä mul tulee semmosii päivii tai viikkoja etten millään jaksais avaa läppärin kantta.

14. En voinu sietää kahvia tai cokista raskausaikana mut nyt niistä on tullu taas mun lemppareita.

15. Mä luen tosipaljon, kirjoja, lehtiä, mainoksia, blogeja, ihan mitä vaan mut luen lähes kokoajan.

16. Mun puhelin on mulle niin tärkee et en oikeesti osais olla ilman sitä.

17. Päivitän puhelimella facebookia, bloggeria ja formspringiä ainakin pari-kolme kertaa tunnissa ja tykkään myös lukee kaikki sähköpostit ym mieluummin puhelimella kun koneella.

18. Mun mielestä koiran tassut tuoksuu tosi hyvälle, aina nuuhkin mörkön tassuja♥

19. Haluaisin koiran meillekki mut oon ihan varma et en jaksais ainakaan tällä hetkellä käyttää sitä ulkona tarpeeks paljon joten meille ei tuu koiraa vielä pitkiin aikoihin, jos tulee koskaan.

20. Mun äiti on aina ollu mulle ihan supertärkee ja tulee aina olemaan. Sillon ku äiti on Oulussa nii me soitellaan vähintään 3-4 kertaa päivässä :D

21. Mä rakastan ostaa lahjoja ja tehdä yllätyksiä mun läheisille vaikkei ois mitään sen erityisempää syytä.

22. Voisin syödä voileipäkakkua vaikka joka päivä.

23. En osais olla ilman hiustenpidennyksiä kun mulla on ollut pidennykset kokoajan päässä vuodesta 2007 asti.

24. Tykkään tehdä kaikenlaisia listoja ja suunnitella asioita paperille.

25. Meillä on vielkin seinällä mun babyshower -koristeet vaikka niistä bileistä on jo yli kuukausi :DDD
Loviisa haastoi mut myös ja tän haasteen idea oli mun mielestä kans tosi hauska!
1. Avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi.
2. Avaa neljäs kuva kansiossa ja julkaise se blogissasi.
3. Selitä kuva.
4. Haasta neljä blogia tekemään sama.




Hahah, tää on otettu joululomalla 09-10 ku olin just muuttanu mun ensimmäiseen omaan kämppään.. Ilmeisesti päätettiin vähän Deryan kaa meikkailla ja mä oon kiinnittäny noi "ihanat" höyhen-tekoripset silmiin kaiken kukkuraksi :DD Ostin noi alunperin Lady GaGan keikkaa varten jonne en sit koskaan menny ku myin sen mun lipun pois. Piti sit ilmeisesti keksii noille ripsille muuta käyttöö :D Missäköhän noi ripset on nykyää, varmaa Mörkö on syöny ne tai jotain :D...

Kiitos haasteista tytöt!♥♥

Tänään meillä on ollu rauhallinen kotipäivä, niinkuin sunnuntain kuuluuki. Sain nukuttua ihanat pitkät yöunet kun Otto syötti pikkuneidin neljän aikaan yöllä ja sit unohtu laittaa herätyskello seuraavaa syöttöä varten nii pikkunen veteli sikeitä kuus tuntia putkeen ennen ku mä itte heräsin kymmeneltä ja katoin kelloo et herranjumala pikkuneiti ei oo saanu maitoo kuuteen tuntiin! Muru ois varmaan jatkanu edelleen unia ellei ilkee äiti ois herättäny syömään, mut onneksi neiti sit söi tosi hyvin ja enemmän kun kertaakaan tähän asti. Muutenkin oon aika varma et neiti on jo ylittäny sen 3kg rajan nii mun mielestä ei tarvis enää nii herättää kolmen tunnin välein ku pikkunen syö aina paljon paremmin sillon kun on saanu ite herätä syömään. On se niin söötti kun se nukkuu:

Kuvanlaatu♥ Kameran akku oli nii loppu et ei suostunu ottaan salamalla ja kämppä ihan pimeenä nii tulos on tässä :D Mut prinsessa on niin sulonen♥

Tehtiin kyl oikee terveyslenkki tohon meidän läheiseen Mäkkiin ja käytiin ostamassa ruuat mukaan. En ees muista millon oisin viimeks syöny roskaruokaa mut oli kyl hyvää hampparii♥ Pikkuneitikin pääsi taas kävelylle ja nukkui nätisti koko reissun ajan. Kylvetettiin kans pikkuinen ja se viihtyy kyl tosi hyvin kylvyssä, tuijottelee vaan ihmeissään ja päästelee söpöjä ääniä. Pitää hommaa jostain semmosii kylpyankkoi pikkuselle, oon aina halunnu ittelleniki nitä mut mä taidan olla jo liian vanha itelleni niitä hankkimaan. Mut onneksi nyt voi hyvällä omalla tunnolla ostaa niitä pikkuselle ;). Tietääkö joku mistä sais söpöjä kylpyankkoja? Ei tosin varmaan oo viel ihan ajankohtaista mut ei se haittaa jos varautuu jo valmiiksi!
                  Sit mulla on kans toinen kysymys, Minkä ikäisenä pikkuset alkaa älyymään jotain leikki-/puuhamatosta? Ei olla vielä kokeiltu pikkuselle kun ei se varmaan viel älyy mut millon kantsis koittaa? Minkä ikäisenä teidän lapset on alkanu viihtymään puuhamatolla?

Nyt mä voisin alkaa kattoon ihan kunnolla tota BB-talkshowta ku oon vaa toisella silmällä aina vilkuillu ja kohta ois kans pikkuneidin ruoka-aika, saas nähdä herääkö neiti itse oikeaan aikaan.. Mut hei ihanaa alkavaa viikkoa kaikille teille ja kiitos viel postausideoista joita laitoitte edelliseen postaukseen, pitääkin alkaa toteuttelemaan niitä mahdollisimman pian!

33 kommenttia:

  1. laitoit tossa et päivität formspringiä koko ajan, mut et nyt kuitenkaa oo sitä neljää viikkoo päivittäny? miksi näin ;o

    VastaaPoista
  2. http://www.bud-ducks.co.uk/index.htm Tuollaisia löytyy ainakin Hesan rautatieaseman matkamuistokojusta.Ja koskaan ei voi olla liian vanha hankkimaan kylpyankkaa ^^

    VastaaPoista
  3. mä oon ite laittanu mun pojua puuhamatolle joskus 2-3kk ikäsenä ja siinä se aluks vaan ihmeissään katteli et mikä tää on mut ajan kanssa rupes leikkimään :D

    hei voisit sä tehdä joskus semmosen postauksen missä sulla on omat hiukset ilman pidennyksiä? :)

    VastaaPoista
  4. Toi kuva on just tosi kaunis ilman salamaa! Tästä blogista välittyy niin ihana onnellisuus, alkaa ihan hymyilyttää itteekin kun näitä juttuja lukee!<3

    VastaaPoista
  5. Ootsä päivittänyt nyt 4viikkoon sun formspringiä, kun mulla ei näy ku viimeks 4 viikkoa sitten .. ? O:

    VastaaPoista
  6. Ihanaa, kiva Iina kun teit haasteen! :p Ja mä en voi vain lakata ihmettelemästä teidän prinsessan söpöyttä, ja sitä onnellisuutta mikä näistä kaikista sun postauksista huokuu! Joten vielä kerran isot onnittelut koko pienelle perheelle ((:

    VastaaPoista
  7. mulla on ongelma. aina kun tuun koneelle mun on pakko ihan ekana tsekata ootko päivittäny ja nyt kun pitäis tsempata koeviikkoa varten oon keksiny kannustimen, ainaku oon lukenu yhden alueen saan käydä kattomas ootko postannu! oon vaan niin riippuvainen :D oon lukenu sun blogia kauan ja saanu kaikki kaveritki lukemaan ja arvaa vaan sitä huutoa pikkulukion atk-luokassa "IINA ON SYNNYTTÄNY!!!!!!!!!!!" siihen asti oltiin vaan kadehdittu että "jumalauta syntymättömällä muksulla on enemmä vaatteita ku mulla!:D" mut oikeesti haluun vaa kertoo et oot ihana ja pelkäsin ihan oikeesti et mitä jos lopetat bloggailun ku pikkunen syntys mut kiitos ettet ♥ sun blogissa on vaan yksi miinus eiku kaksi oikeestaan, ensinnäki aiheuttaa pahasti vauvakuumetta ja toiseks alemmuuskopleksia koska oot noin kaunis :) keep going iina, olet mahtava ♥ anteeksi ylipitkä kommentti x)

    VastaaPoista
  8. Voihan olla, että jossain myydään hienompiakin kylpyankkoja, mutta itse ihastelin tällä viikolla Vapaa Valinnassa semmosta kylpyankkaperhettä :) Olisin halunnut ostaa sen valmiiksi meidän pienelle, mutta ajattelin että kyllä mä vielä sit kerkeen... :D Tolla hienommalla kylpyankka jutulla meinasin sitä, kun oon mun mielestä nähnyt jossain ihan sikahienoja ankkoja joilla on se pinta kuvioitu eikä vain ihan tavallinen yksivärinen.

    VastaaPoista
  9. Entiiä onko siel helsingissä Halpa-hallia, mutta ite ainakin ostin tuost toppilan halpa-hallista kummitytölle lahjaksi 5klp sellasia erivärisiä kumiankkoja. hinta oli vaan jotai 2€ :) ja tykkäs kovasti, ku ne oli sellasii kirkkaan värisii :D ja eikö lapset tykkää väreistä..

    Mut joo, sun blogi on tosi ihana! :)

    VastaaPoista
  10. Asematunnelin Miquessa oli ainakin vielä vähän aikaa sitten kaikkia hienoja kylpyankkoja :)

    VastaaPoista
  11. huomenta! nico alko viihtymään 2-3 kk iässä leikkimatolla ja eka oli vaan ihmeissään mutta lähempänä 3 kk ikää, nico kiinostui niistä roikkuvista leluista ja lelut rupesivat pysymään kädessä ja ymmärtämään leikin :) eka Nico vaan tuijotti ja hymyili roikkuville leluille mutta pikkuhiljaa alkoi koskettelemaan ja pian ne onkin kädessä :) nyt toi jätkä vetää ympäri kämppää ja repii alas kaikenlaista, ja maiskuttelee porkkanaa :DD ihana kuva <3 hyvää alkavaa päivää teille!

    VastaaPoista
  12. Munkin oli pakko ostaa kumiankat Iidalle :D ne o ihania <3 Meillä koirakin on hulluna niihin ja aina kun tullaan kotiin niin on hakenut kylppäristä ne ja kanniskelee mukanaan :D

    Puuhamatolla meillä ei oo viihdytty koskaan oikeestaan kovinkaan kauaa :D Mutta heti kun alko muutenkin seurailemaan maailmanmenoa niin sillon siinä alettiin pitämään sen aikaa kun viihty :) Mutta meillä se oli melkosen turha ostos :D Tosin ehkä Iidaa ois kiinnostanu enempi semmonen missä ois ollut kunnolla leluja.

    VastaaPoista
  13. Ihan Hirmusen Suuren Paljon Onnea Pienen, Pienestä Suloisesta Prinsessasta Äidille ja Isälle! <3

    Onnea tytölle somalle,

    teidän kahden ikiomalle.

    Aikataulun hän teille uuden laatii,

    paljon hellyyttä ja hoivaa vaatii.

    Nyt on onni täydellinen,

    syliinne saatte ottaa sen.

    Tunnette käden, pienen, hennon,

    tunnette posken pehmeän.

    Voisiko olla kauniimpaa

    kuin alku uuden elämän.

    VastaaPoista
  14. http://www.surpriseme.fi/epages/OVK.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/04082009-151028/Categories/Kylpyankat tuolla on kaiken näkösiä:) ja nyt tarjous ota kolme, maksa kaksi!

    VastaaPoista
  15. Onnea kauniista tyttärestä!
    Kirjoitat tosi kauniisti hänestä ja muutenkin teidän perheestä.
    Mulla on itelläni 3kk ikäinen ja kohta 2-vuotias tytär ja kirjoittelen kanssa blogia osoitteessa

    www.mammanhippu.blogspot.com

    Luulisin että joskus kk päästä vois olla sopiva aika aloittaa puuhamattoon tutustumista :)!

    VastaaPoista
  16. Meiän neiti on rupes kiinnostumaan 2kk puuhamatosta, tosin viihtyy siinä maximissaan sen 10min jos vieressä höpöttelee !:D mut päivä päivältä enemmän! :)

    Onnea prinnessan johdosta! <3
    (Meidän prinsessa synty 21.7.11)

    VastaaPoista
  17. Toi kuva on joku sulosin hih ♥ !!! Ootta kyl ihanii!

    VastaaPoista
  18. Me ei valitettavasti omisteta semmosta leikkimattoa, jossa ois se kaari. Mutta kylässä olessa Eliel kyllä viihtyi jo parin kuukauden iässä siinä. :)

    Ihana postaus! Mullakin on ollu hammasraudat 13 vuotta. :-DD

    VastaaPoista
  19. mul on sama toi 22 :D sitä vois sydä oikeesti ihan kokoajan,niin hyvää se on nami! :)

    http://thelittlenotebook2.blogspot.com/

    VastaaPoista
  20. Cittarissa on myös kylpyankkoja, siin on äitiankka ja 4 vauva-ankkaa :-D Nooa on pienestä asti maannu leikkimatolla vaik ei siit välttis viel mitää tajunnukkaan!

    VastaaPoista
  21. kiva postaus :) mistä päin ouluu oot kotosin, meinaan oon iteki asunu oulussa ja oon itse asiassa sieltä kotoisin :) - fanni

    VastaaPoista
  22. Koirien tassujen tuoksu on muuten ihana! Tuoksuu ihan uunibroilerilta :D

    VastaaPoista
  23. iina............ toi kuva............... :DDDDD

    VastaaPoista
  24. Hahahah! :---D Kyllä oli aamun piristys toi sun ja Deryan kuva, kiitos!

    Mutta, ankkoha löytyy ihan robbareista ja halpa halleista. Meijän ankat on mun muistaakseni kotiutunut halpa hallista. :---) Ja leikkimatolla Väpä on viihtyny ihan pienestä asti, meillä oli siinä kaikkia valoja ja musiikkeja jne.. Ehkä niiden vuoksi vaan, eihän se ihan pienenä siitä mitään tajunnu. Väpä nykyäänkin, kun leikkii vauvaa, niin hakee kaapista maton ja menee makaamaan siihen ja kiljuu "VAUVAA VAUVAA". :---D

    VastaaPoista
  25. Tosi kiva tää sun blogi, oon lukenu jo monta viikkoa mutta en oo uskaltanut kommentoida :) Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä, ihan erilaiselta ku pari vuotta sitten ku jossain bileissä nähtiin. Onnea pikkusesta, tosi sulonen tyttö! Ainoa huono puoli sun blogissa on että tulee itellekkin ihan kauhee vauvakuume ku lukee :D

    VastaaPoista
  26. Apua maailman suloisin toi kuva susta ja vauvasta!!! :)

    VastaaPoista
  27. aww toi sun ja vauvan kuva <3 mut myös toi sun ja deryan kuva :))) KISSin paita ääääh haluun <31

    VastaaPoista
  28. Ihana toi sun ja pikkusen kuva,tuitui!♥ :D
    Tämmöne pikane kysymys: Minkä pitunen oot? :D Mua vaan jotenki kiinnostaa aina kaikkien pituus ku ite oon aika lyhyt(161cm...En siis dissaa tässä ketään 161-senttisiä,mutta ite vaan haluisin olla pitempi :D♥)
    -Aino

    VastaaPoista
  29. tee vaikka sellainen postaus mis kerrot teijjän päiväst niiku VAAN kuvilla. tai sitte jotai videeoo vauvvast, meki haluttais kuulla niitä ääniä ! (:

    VastaaPoista
  30. Mua itkettää lukea sun blogia, kun ootte kaikki niin kamalan sulosia ja ihania ja vaikutatte niin onnellisilta. ♥ Mä toivon, että tulisin joskus itekkin onnelliseksi.

    VastaaPoista
  31. Toihan on ihan valloittava kuva, mikä on otettu ilman salamaa! Kaunista, mäkin haluun vauvan :U

    VastaaPoista
  32. Anonyymi 22.04: Nii mä laitoin et päivitän puhelimella kokoajan, eli lataan sivua uudelleen eli tsekkaan mitä mult on kysytty ja mitä muilt on kysytty ja mitä ne on vastannu. Mä en oo vastannu kysymyksiin koska niitä kerty niin hirvee määrä (yli 150) inboxiin sillä aikaa ku olin sairaalassa et en oo jaksanu vaan vastata niihin koska jos vastaisin vaan osaan kerralla nii saisin heti kauheet valitukset siitä et miks oon jättäny vastaamatta. Ja en jaksa ainakaan viel paneutuu noin moneen kysymykseen kerralla, siinä menis monta tuntii.

    Anonyymi 22.15: Just tommosia mageita mä haluun! Kiitti vinkistä! Ja toi on hyvä pointti, eli mäki saan oman ankan jos ei kerran koskaan oo liian vanha ;D

    Anonyymi 22.32: Okei eli ei varmaan ihan vielä oo kannattavaa sit yrittää saada pikkuneitiä kiinnostumaan puuha-matosta kun ikää on vajaat kaks viikkoa :D Ja voin tehdä, teen heti ku saan uudet pidennykset loppuviikosta! :)

    Saga Nicole: Aww kiitoksia, ihana jos sulle tulee hyvä mieli :)♥

    Anonyymi 22.57: Päivitin sen viimeks tossa vartti sitten, mut kysymyksiin en oo vastannu neljään viikkoon :).

    Loviisa: Kiitti haasteesta, toi oli hauska idea :D Ja kiitos paljon muutenkin, ihana kuulla et meidän onnellisuus välittyy mun blogistakin :)♥

    Anonyymi 23.04: Oikeesti, tää oli ehkä ihanin kommentti mitä oon koskaan saanu mun blogiin, KIITOS♥, ihan tuhannesti! Just tällasten kommenttien takia bloggaaminen on maailman ihanin ja palkitsevin harrastus! Mulle tuli niin hyvä mieli tästä ettei mitään järkeä :D Kaikkee hyvää sulle ja koko sun luokalle :D Olet(te) ihania♥♥

    Henna: Meillä ei tääl oo tommosta Vapaa Valinta -kauppaa :(( Semmonen ankkaperhe ois kyllä just ihana! :) Ja haluun kyl sellasii perinteisiiki ankkoja ja sit pari jotai erikoisempaa :D

    yaZi: Ei oo Helsingissä Halpa-hallii mut jos kerran sielt löytyy nii pitää sanoo äidille et menee käymään siel! Toppilan Halpa-Halli oli ennen mun vakkarikauppa :D Ja kiitos, kiva et tykkäät :)

    Anonyymi 1.25: Nonni sinne siis! Siel muuten muistan itekki nähneeni niitä nyt ku sanoit, miksei mul heti tullu mieleen! No mut hyvä et sulla tuli :)

    Minna: Nyt en sano kyl enää et huomenta takasi, pitää toivottaa jo hyvää yötä :D Mut joo toi 2-3kk ikä on sit varmaan se sopiva ikä laittaa vaavi leikkimatolle :) Tuli ihana mielikuva teidän Nicosta maiskuttamassa porkkanaa :D Ja kiitos♥ Hyvää yötä teille ja hauskaa huomista päivää! :)

    VastaaPoista
  33. Ansku: Haha ihana teiän koira :D No nii eihän ne puuhamatot kaikkia kiinnosta.. Meillä roikkuu tosta joku varmaan 10 erilaista härpäkettä ja sit on se musiikki ja valo-paneeli vielä nii saa nähdä riittääkö ne herättämään palleron kiinnostuksen :)

    Anonyymi 8.05: Olipas tosi ihanasti sanottu, kiitos hirmuisen paljon♥

    Anonyymi 8.11: Voi kiitti, pitääpä tsekkaa toi ku on noi hyvä tarjouskin!

    Evelina: Kiitos paljon :) Käynpäs tutustumassa sunkin blogiisi :)

    Nansu: Voi kiitos ja onnea teillekin :)♥ Ja toi 2kk ilmeisesti on sit hyvä alotusikä puuhamattoleikeille kun se taitaa olla se yleisin :)

    Jarno: Aww sinä oot ihana muru♥

    Sirkku: Hammasraudat oli nii ärsyttävät, onneksi oon päässy niistä eroon! :D

    Laura: Voileipäkakku on kyl nii hyvää! :)

    BUUHANNA: Olipa hyvä ku sanoit, koska Cittari on tossa meidän vieressä, kaikkiin muihin kauppoihin on pitkä matka :D Ja nii kaipa sitä voi vaavin laittaa siihen makoileen vaikkei nii paljoo ymmärtäiskään viel, tuskinpa siitä ainakaan haittaa on :D

    Anonyymi 10.17/fanni: Mä oon Helsingistä kotosin mut asuin Oulussa muutaman vuoden ennen ku muutin takas tänne :) Oulu on kiva kaupunki :)

    Katja: On kyllä :D Aijaa en oo itte huomannu et ne tuoksuis siltä mut pitää seuraaval kerral verrata ku joku tekee uunibroiskuu :D

    Derya: No älä! :D MUt ku kelasin et kerranki en huijaa ku teen jonku tällasen nii sit oli pakko laittaa toi :D:D

    Essi: Hahha hyvä jos nauratti :D:DD Se oli tarkotuskin! :D Mut tääl ei oo Halpa-Hallii eikä mitää muitkaa tollasii :(( Oulussa kävin aina Halpa-Hallis mut ku tääl ei oo :( Ihana Väpä-vauva :D:DD Ja voishan sitä koittaa viihtyskö toi tirriäinen siinä jo nyt, ei siinä ainakaan mitää menetettävää oo :D

    Anonyymi 13.56:Höh, mikset uskaltanu kommentoida :( Mut kiva kumminkin että nyt uskalsit! Ja kiitos paljon♥ Ja hauskaa et aiheutetaan pikkuneidin kaa vauvakuumetta ;D

    Anonyymi 14.48: Voi kiitos♥ Ei ton uppanan kaa saa otettuu huonoi kuvii ku se onneksi varastaa kaiken huomion vaikkei itte nii edustaiskaan :D!

    millA: Hihii kiitos :)♥ Toi Kissin paita on H&M poikien lastenosastolt ostettu joskus pari vuot sitte :D

    Anonyymi 16.16/Aino: Aww kiitti paljon :)♥ Mä oon 167cm pitkä, tämmönen keskimittanen :D

    Anonyymi 21.23: Hyviä ideoita! Ja vaavista on jo pariki ihanaa videoo, pitäs vaa jaksaa siirtää koneelle :D

    Anonyymi 21.43: Voii sua, toivottavasti sustakin tulee pian onnellinen♥ Kaikkea hyvää sulle :)♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥