sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Vaunuilemassa

Ihan mieletön ilma ollu tänään ja päästiin vihdoin ulkoilemaan niinku aiottiinki! Tehtiin tänään äidin, Oton, Mörkön ja pikkuneidin kanssa sellanen reilu tunnin lenkki tuol Aurinkolahden rannassa ja oli kyl aivan ihanaa, just tätä mä oon kaivannu. On niin kiva ku ei oo enää tukala olo kävellessä niinku raskausaikana oli kokoajan. Tuli selkä aina tosi kipeeks ja hengästytti ja masu paino ainaki tuhat kiloo, nyt on nii kevyt olo ku työntelee pikkusta vaunuissa.
                    Oon kans huomannu et tehtiin hyvä valinta noiden vaunujen suhteen,  niitä on tosi hyvä työntää ja ne liikkuu helposti kaikenlaisilla alustoilla. On kans helppo säätää just työntöaisaa ja bussissakaan noi ei vie läheskään niin paljoa tilaa kun monien muiden vaunut. Tykkään myös tosta väristä, on kivaa kun vaunut on neutraalin väriset mut ei kuitenkaan mustat. Ainoo mikä noissa oli huonoo on se et ei tullu mukana sadesuojaa, sellanen meidän pitää viel hommaa et pääsee sit kävellen kauppaan kökömmilläki ilmoilla.














Mä koitin leperrellä pikkuneidille et se heräis itte syömään ja sit olin menossa nostaan sitä sitteristä nii tuli tollanen käsi neidiltä, millanenkohan se on teininä ku se on jo nyt äidilleen tolleen "Talk to the hand" :D:D♥
Kotiin tullessa me haistettiin käytävässä ihana kiinalaisen ruuan tuoksu ja sit oli pakko kipasta viel hakeen Rastilasta meillekki kiinalaiset safkat himaan. Toi on tosi hyvä toi kiinalainen ravintola, hyvää ruokaa ja ihan pilkkahintaa, kaikki annokset take awayna 6,20♥
                 Mulla tuli tän blogin suhteen pari juttua mieleen. Ensinnäkin, mitä ootte mieltä nykyisestä postaustahdista? Ku ennen postasin aina suunnilleen parin päivän välein ja nykysin jokapäivä niin kummasta tykkäsitte enemmän? Riittääkö teillä mielenkiinto mun lärpätyksiä kohtaan näin usein vai pitäiskö mun vähän hidastaa tahtia... :D Sit toinen juttu oli se että toi banneri ei oo enää nii kauheen ajankohtanen ku pikkuneitiki on ollu maailmassa jo hyvän tovin ja tuossa se viel köllöttelee masussa. Millasen bannerin te haluaisitte tähän blogiin? Kertokaa ihmeessä ideoita, mä oon jo monta päivää yrittäny miettiä et millasen väsäisin mut mulla ei tuu mitää hyvää ideaa mieleen kun en haluais mitää ihan perus.. No mut juu kertokaa siis jos keksitte jotain♥ Ja jos joku osaa tehdä superhienoja bannereita nii mulle kelpaa kyllä ulkopuolinen apukin, ite ku en oo mikään maailman lahjakkain graafinen suunnittelija..
                    Huomenna mennään neuvolaan punnitukseen ja nyt kaikki pitää peukkuja et pikkuneiti on kasvattanu pötsiä oikeen urakalla et päästäis ikävistä herättelyistä eroon! Huomenna alkaa myös Oton duuni uudessa työpaikassa joten pikkuneidin kanssa ollaan sit enemmän kaksistaan päivisin, mut onneksi toi on niin kiltti tyttö et mua ei jännitä yhtään. Tiiän et hyvin me tytöt pärjätään! Mut nyt pitää tästä alkaa siirtyyn pikkuhiljaa unten maille et toi muru jaksaa aamulla herätä pirteenä uuteen työpäivään! Hyvää yötä ja alkavaa viikkoa kaikille teille ihanille joita on jo 1070 (anonyymit ilmoittautuneet & bloggerin lukijat)!♥ Ihanaa että teitä on noin paljon, pian myös siis arvontaa/ kilpailua pystyyn!

55 kommenttia:

  1. tykkään kyl tosi paljon ku postaat päivittäin! :) mukava lukee teidän arjesta, piristää mukavasti omaa työttömän tylsää arkea! :) ootpa söpö nuissa kuvissa,taas kerran! pikkunen myös<3

    VastaaPoista
  2. se on hyvä vaan että kirjoitat joka päivä kun mä ainakin luen sun blogias joka päivä :D ja neitipieni on niin ihana<3 en malta odottaa kun paljastat nimen ;)

    VastaaPoista
  3. Joo mä kans tykkään tosi paljon että postailet näin usein. ei haittaa ollenkaan<3

    VastaaPoista
  4. Iina mistä toi sun ihana takki? :) ja mistä myös toi sun edellispostauksessa oleva KISSin paita :P

    VastaaPoista
  5. Samaa kysyn mä, mistä toi ihana takki on? :) oon piiitkään hakenu ton tyylistä takkia, mutten oo oikee löytäny mistään :/

    VastaaPoista
  6. miks pikkusel on joka kuvas samat vaatteet?

    VastaaPoista
  7. ^Hei ihan oikeasti, eikö sulla ole muuta tekemistä kun kyylätä missä kuvissa vauvalla on samat vaatteet? Jos ne kuvat on vaikka samana päivänä otettu tai vaikka ei olisikaan niin mitä sitten?

    Kiva kun postailet näin usein, kyllä jaksaa lukea :) Pikkuinen on muuten hurjan söpö!:)

    VastaaPoista
  8. Lol toi anonyymi -.-
    ihana postaus, ja mun mielestä on tositosi ihanaa et jaksat postata joka päivä ! Odotan aina innolla et tänne on ilmestyny jotain :) jatka samaa mallii ja tee tämmösii pitkiä postauksia kera paljon kuvia ;) ! ♥

    VastaaPoista
  9. tää tahti on just hyvä näille postauksille ! tykkään ihan sikan lukee näitä ja ootan aina innolla jotain uutta siulta ! Heh :)

    VastaaPoista
  10. Kyllä sun juttujas jaksaa lukee joka päivä. Sulla on jotenki tosi kiva tyyli kirjottaa! :)

    VastaaPoista
  11. Tosi kiva ku kirjotat näin usein! :) jatkossa ku pikkutyllerö oppii esim. sanoja/muita juttuja niin niistä ois kiva saada kans jotain juttua tänne (tai sivupalkkiin esim. "xx.xx. xxxxx sanoi "jee!"" :)

    mää voisin kans väkerrellä banneria, laitan sulle spostia ens viikolla. :)

    VastaaPoista
  12. Tää tahti on just tosi hyvä!:)
    Jatka samaan malliin ihana blogi<3

    VastaaPoista
  13. täällä on ainakin yks innokas lukija, ettei jokapäiväinen postaus haittaa yhtään! ihania kuvia taas <3

    VastaaPoista
  14. Jatka vaan samaa rataa :-) Tosi kivat kuteet sulla nois ulkoilukuvissa! :)

    VastaaPoista
  15. sun blogis on just sen takii iha paras ku postaat joka päivä :> eli jatka samaa mallliin vaan <3 ps, oot ollu taas nii kauniina liikenteessä, hihi =)

    VastaaPoista
  16. Nykynen tahti on jees. Mulla itsellä on paineita aina kuinka usein ja mitä postaan, et ei mee turhaksi lätinäksi, vaik joskus mul menee xD
    Sun hiukset ♥

    VastaaPoista
  17. nykynen tahti on superhyvä :> ja semmonen banneri mis ois koko perheestä kuva hihih (: ♥♥

    VastaaPoista
  18. Teijän pieni on vaan niin söpö! ja toi sun takki on ihana :) mä ainaki lueskelen tätä joka päivä joten se jokapäivän postaustahti on oikein hyvä :p tää on semmonen blogi mitä jaksaakin lukea jokapäivä! jaksele :)!

    VastaaPoista
  19. Mistä toi sun takki on ja paljon makso? IHANA, pakko saada itellekkin! :)

    VastaaPoista
  20. Sun blogi on ehdottomasti ainoo jonka postauksia mä tosissani OOTAN ihan innolla, ja vaikka mulla ois kiire ni luen kaikki tekstit aina läpi c: mä rakastan tätä! Ja oon ihan koukussa (ehkä myös vähän kateellinen..). Ja ootte ihania pusipus

    VastaaPoista
  21. Uusi postaustahti just kiva, sun juttuja kun jaksaa lukea vaikka useamminkin! :)

    VastaaPoista
  22. ihanaa kun postaat nykyään näin usein! luen mielellään vaikka monta postausta päivässä eli jatka vaan samaan malliin :) kiva seurata pikkuisen kehitystä ja teidän perheen arkea<3

    VastaaPoista
  23. Jokapäiväset postaukset on parempia! Tai siis parempi tahti! Keep it up;)

    VastaaPoista
  24. Moi. Kiva että teillä menee hyvin. Toivotaan että söpöläinen on kasvanut kovin.
    Itse tykkään kun postaat usein. Just tällänen kerran päivässä on kiva. Jos vaan siis jaksat näin! Ymmärrettävää on et sul on paljon muutaki tekemist nyt ku lapsi on täällä mut ihanaa et oot jaksan jatkaa tät näin tiiviisti!
    Banneriin ois kiva saada joku kuva susta ja jotenkin lapsesta. Esim. Sinä ulkona vaunujen kanssa tai sit sinä ja vauva sylissä.. :)
    Tulipa pitkä kommentti. En oo ikinä muuten tänne tainnu ees kommentoida! Joten hyvää syksyä sulle ja koko perheelle!
    Lode

    VastaaPoista
  25. tee joku banneri, jossa on kuva pikku neidistä ja susta ja otosta:) musta riittää, es esim. postaa parin päivän välein mut kyl mä mielellään luen postauksiakin joka päivä, jos ne ei oo ihan turhia.

    VastaaPoista
  26. Minä ainakin tykkään lukea postauksia päivittäin. Ei todellakaan kyllästytä sun jutut lukea jokapäivä. :)

    VastaaPoista
  27. Tosiaanki jaksan lukee joka päivä tätä sun blogia, aina jotain mielenkiintosta lukemista :) vauvat on niin ihania... :) takki oli tosi kiva, kiinnostais iteki tietää mistä ostit!

    PS. olin ennen anonyymi, nyt en enää :) tuli luettua niin paljon sun/muitten blogeja, että piti tehä ihan oma tiliki :)

    VastaaPoista
  28. Meikkaatko joka päivä? :>

    VastaaPoista
  29. mun mielestä on kivaa kun oot alkanu postailee näin usein :) mä ainakin jaksan lukea joka päivä teidän elämästä :) <3 että älä yhtään hidasta tahtia! ihana ku ootte päässe jo käveleen ja olemaan pihalla ees hetken :)! <3 ps. pikkunen on ihana!!

    VastaaPoista
  30. Kiva vaan kun jaksat kirjotella usein, mä kyllä mielenkiinnolla jaksan aina lukee jokasen kirjotuksen!
    Täällä on peukut pystyssä jotta neiti on kasvanu tarpeeks <3

    VastaaPoista
  31. postaile vaan mahd. usein,näitä on aina kiva lukee:) huippu toi talk to the hand :D

    VastaaPoista
  32. ihan hyvä postaustahti mun mielestäkin!

    mun puolesta saa olla välillä myös sellasia 1-2 päivän postaustaukoja, mut kyllä mä aina jaksan lukea näitä jokapäivän postauksia! :)

    mut se on vaa välillä kiva, jos on ollu esim. parin päivän postaustauko, ni ooon aivan innossaan ku ''pitkästä'' aikaa pääsee lukee :DD !

    hyvää viikkoa teille!

    VastaaPoista
  33. Postauksia niin usein vaan ku ennättää! Aivan mahtavan ihana blogi, mun sydän sulaa joka kerta kun luen näitä juttuja, ootan niin innolla jo sitä, kun mulla on oma ipana sylissä :)

    Ja Mörkö lämmittää myös mun sydäntä, itellä kun on kaks samanlaista kotosalla! Mun vauvat, haha.

    Oot todella kaunis ja ihana nuori nainen, ja oot varmasti aivan mahtava äiti sun lapsellesi.

    VastaaPoista
  34. Postaile vaan niin usein kun jaksat, naita on aina ihana lukea! Ja banneri-ideoita: kuva susta ja Otosta suukottamassa vauvan otsaa, kuvasarja pikkuneidista eri lookeissa tai vaikka jotain ihanan syksyisia ulkokuvia teista.
    Vaikutat niin ihanalta, tosi kiva lukee vaihteeksi tallasta nuoren aidin blogia jossa ei oo juurikaan angstausta tai valitusta :)
    Tsemppia koko perheelle!

    VastaaPoista
  35. Mun tylsien päivien kohokohta on sun uudet postaukset! Teen aina herkkuleivät ja syvennyn lukemaan :--)

    VastaaPoista
  36. Musta on ihana et jaksat postailla joka päivä, jotenki päivä piristyy tän sateen keskellä kun saa lukee mitä oot postaillu :-----) älä ihmeessä harvenna kirjotustahtia!
    ps. ootte kyl niin sulonen perhe, ei voi käsittää :---)

    VastaaPoista
  37. Tosi ihana kuulla melkeinpa paivittain siita miten tein vauva-arki on lahteny kayntiin. Kirjotat kivasti.
    Tosin ala ota liikka stressia siita etta joka paiva on postattava, kylla kaikki ymmartaa et aina ei vauvan kanssa kerkee :))

    VastaaPoista
  38. Joka päivä vaan juttua, mut jos joltain päivältä ei vaaan tule millään mitään kiinnostavaa nii älä pliis kirjota jotain

    "Moi vauva söi tänää moikka.:D" Tiet kyllä.

    Ja laita banneriin se himosöpö alienkuva ku vauveli oli ihan pieni :O se on niin ihana :)

    VastaaPoista
  39. Mun mielestä on kiva kun postailet usein ja nää on aina semmosia kivan mittasia :) ärsyttää semmoset blogit mitä päivitellään joskus ja jouluna. :D säilyy mielenkiinto ku postailet usein:) ja vauveli on niiiiiiiin söpö!

    VastaaPoista
  40. mitä useammin postaat niin sen parempi! :)

    VastaaPoista
  41. mitä useemmin postaat sitä parempi, joten älä ainakaan vauhtia hidasta!:) ja laita vaan paaljon kuvii pikkuneidistä ku se on ni ihana<3 paljon söpömpi kun muiden vauvat ton ikäsenä.. :D

    VastaaPoista
  42. Tää postaus tahti on just hyvä ku aina tietää ku avaa bloglovin et lukemista varmasti on! :)
    Nätti tyttö niinku äitisäki.

    VastaaPoista
  43. Just mahtavaa et postaat usein :)! älä vaan harvenna! on niin kiva ku kattoo kaikki blogit läpi ja ainaki yhdes on uutta postausta yleensä ja aina ihania kuvia ymym :) oot varmasti hyvä äiti pikkuselle!

    VastaaPoista
  44. Luin sun koko blogin ihan alusta ja voin kertoa, että jäin aivan totaalisesti koukkuun tähän! :)
    Oon eläny tässä blogissa ihan mukana ja välillä on tehny itelläki mieli nakata kädet ilmaan ja huuta HALLELUJA! :D Sitten taas välillä teki mieli kuristaa nuo jotku anonyymit :D Hehkutin tätä jopa meidän äitillekki ja seki vaan hymyili "Ihanaa, ku uskaltaa kertoo noin avoimesti"

    Oot niin hehkeä, mukavanolonen, eloisa, vastuuntuntoinen, kaunis ja positiivinen nuori nainen ja äiti, että en voi muutaku olla ihan kateellinen. Ja tietenki toivoa, että itelläki ois noin hyvä raskausaika sitten joskus =) Ja se, että olet elänyt hurjat teinivuodet on mun mielestä pelkkä hyvä asia! Huomaa, että kokemukset on kasvattanu. Mun mielestä on muutenki aivan loistavaa, että sanot ettet kadu mitään ja oot kerenny elää sun teinivuodet ennen vauvaa!

    Ja sitten se, että ihmiset sanoo 19 vuoden ikäisen olevan liian nuori!? Kyllä, joissakin tapauksissa. Mutta sun ja Oton kohalla ei todellakaan, on vaan ihanaa, että on ihmisiä jotka haluaa ja on valmiita saamaan lapsia jo nuorenakin.

    Oikein paljon onnea teille vauvasta ja kihlauksesta! Ja erittäin hyvää jatkoa :)<3 Tuun varmasti seuraamaan tätä blogia jatkossakin ;)

    VastaaPoista
  45. oii älysöppänöitä kuvia! Kiva ku kirjotat joka päivä=) vaikka ei haittaa vaikka tuliski taukoo mut tää tahti on just hyvä! ja banneri vois olla sellanen missä on tolleen kuvia niinku nyt ni susta ja teijän pikkusesta:D tai sitte teistä joku söpö yhteiskuva oikeen isona^^

    VastaaPoista
  46. tää postaustahti on tosi hyvä! :) sillon kun pikkuinen oli vielä masussa, odottelin aina innolla uutta postausta, joten on kivaa, ettei nyt tarvii odotella niin kauaa! :) ja on kiva kuulla mitä teidän päiviin on kuulunu! :) ja sun, Oton ja pikkuisenkin kannalta on varmaan mukavaa, että kirjoittelet useasti, niin on sitten myöhemmin paljon luettavaa ja muisteltavaa! :) ja Iina toi sun takki! ihana! oon iteki ettiny samantyyppistä, mutten oo löytäny mistään! :( onko toi niinku kevyempi kuin talvitakki vai tarkeneeko sillä myös talvella? :) ja pikkuinen, aaws kun neiti on niin suloinen! aivan I-H-A-N-A! <3

    VastaaPoista
  47. se on aiva ihanaa ku postaat joka päivä :) se on illalla aina ihana tulla tänne ku oot postannu ja saa lukee taas sun päivästä :) jatka samaa malliii!
    ja että tuo neiti on pikkunen <3

    VastaaPoista
  48. joka päivä, just kiva ku ain tulee tänne ja uus postaus:) ja wäää kui ihanii on molemmat neidit!!

    VastaaPoista
  49. Ei haittaa yhtään vaikka postailet joka päivä! :)

    VastaaPoista
  50. Anonyymi 23.27: Kiva et tykkäät ja kiitos hirmu paljon♥ :)

    Anonyymi 23.29: No ompa kiva kuulla, must on kiva kirjotella usein :) Kiitos paljon♥ Ja mä en millää malttais olla paljastamatta sitä jo nyt! :D

    Anonyymi 23.38: Ihana et tykkäät :))♥

    Anonyymi 23.40: Molemmat on ostettu H&M:ltä joskus 2009 :)

    Laura: Mä löysin ton omani jo 2009 ja edelleen oon tyytyväinen, toi oli sillon vaan 59,90 H&M:llä! Mut eiks ton tyylisii oo nykyään melkein joka kaupassa onneksi :)

    Anonyymi 0.24: Siks että voisit kysyä tyhmiä kysymyksiä :)

    Anonyymi 0.53: Haha niinpä :D:DD Ehkä me ei vaihdeta neidiltä turhaan vaatteita joka päivä jos ne ei kerran oo likaset? Tuleepahan vähemmän pyykkiä :D Ja meillä ei muutenkaan turhan paljoo oo noita 44-kokosia vaatteita jotka neidille on sopivia nii helpompi jos ei kokoajan tarvi vaihtaa :) Kiva et tykkäät ja onhan se söpö♥ :)

    Anonyymi 1.41: Ihana kuulla!♥ Mä yritän tehä tällasii, itekki tykkään laittaa paljon kuvii mut aina niit ei vaa muista ottaa tai ei pysty jos ei oo ketää ottamassa :( Mut parhaani yritän! :)

    Jonna: Kiva kun tykkäät lukee, musta on kiva postailla usein kun saan näin kivaa palautetta! :)

    Anonyymi 6.35: Hauska kuulla et mun kirjotustyyli miellyttää, kiitos :)♥

    Troufaly: Ompas kiva idea, täytyypä toteuttaa! Ja oot IHANA, laita ihmeessä sähköpostii, kiva et jaksat värkkäillä ku en itte tosiaan oo niin taitava tekeen noita :D

    Anonyymi 7.10: Kiva et tykkäät, kiitos paljon♥

    Minna: Voi kiitos Minna! Parasta tässä blogin pitämisessä on kyl ehdottomasti uudet tuttavuudet kuten esim sä! :)♥

    BUUHANNA: Kiitos paljon! :)

    Anonyymi 8.50: Voi kiitos hirmuisesti, mä yritän postaa joka päivä vastasuudessakin, jos vaan kerkeen! :)

    Jarno: Haha no mulki on nykyää usein sellai tunne et kiinnostaakohan ketää mun lätinät ku kirjotan nii usein et tulee väkisinki kaikkee turhaa infoo mukaan mut ainakin toistaseksi näköjää kiinnostaa :D Oot ihana muru♥

    VastaaPoista
  51. Anonyymi 9.49: Kiva kun tykkäät ja pitää kattoo mitä saan aikaiseksi! Kiitos ideasta, se on kyllä hyvä! :)

    Hhansuu: Kiva kuulla et mun jutut jaksaa kiinnostaa joka päivä :) Ja kiitos tosi paljon♥ Kaikkee hyvää sulle :)

    Naksu: H&M:ltä oon ostanu 2009 syyslomalla eli jo kaks vuot sitte, en tiiä onks noit enää missään mut tollasii samantyylisii on melkee joka kaupas nykyää :D Ja kiitos!

    Nora: Aww oikeesti ihana kommentti! Kiitos niin paljon :)) Itse oot ihana ♥

    Karol: No kiva et jaksais vaik useemminkin lukee, en tosin usko et enää pystyn tätä useemmin postaileen :DD mut yritän pitää tätä tahtii yllä :)

    Anonyymi 10.55: Kiva et tykkäät, mä koitan postaa niin usein kun mahdollista! :))♥

    Plainy: Mä yritän postailla näin usein myös jatkossa, kiva et tykkäät :)

    Lode: Pikkunen oli kasvanu hyvin neuvolassa! Ihana et ymmärrät myös jos ei aina kerkee postaa näin usein, mut mustaki on kyl kiva tehä blogii jokapäivä :) Ja kiva toi banneri-idea, katsotaan mitä saan aikaiseksi :) Ihana et kommentoit, hyvää syksyä myös sulle :))♥

    Essi: No mä koitan tehdä postauksia jotka ei oo ihan turhia :D Kiva toi banneri-idea, kiitti :)

    Helmiäinen: Haha hyvä ettei kyllästytä, mä koitan postailla mahdollisimman usein :))

    Salla: Vauvat on kyllä ihania :)♥ Ja kiva et jaksat lukee usein, kiva myös että teit tunnuksen! :) Toi takki on ostettu H&M:ltä jo vuonna 2009, siksi en maininnu tossa mitään mistään päivän asusta ku aattelin et kaikki päälläolevat vaatteet on nii vanhoja jo :D

    VastaaPoista
  52. Anonyymi 12.32: No suunnilleen joo :) Mä tykkään panostaa mun ulkonäköön vaikka oisin vaa himassa koko päivän :D

    Fani: Kiva et tykkäät! :)♥ Ja totta, ihana ulkoilla vihdoin pienen kanssa :))

    Anna: No mukava kuulla et tykkäät lukee! Ja peukut autto, neiti oli hujahtanu oikeen urakalla! :)

    Anonyymi 13.34: Mä koitan postaa mahdollisimman usein, kiva et tykkäilet :) Ja eiks ookki, mä nii nauroin ku se nosti vaa käden pystyyn :D

    Anonyymi 13.48: Hahah mäki oon aina ihan ekstrainnoissaan jos jossai mun lukemas blogis ei oo ollu uutta postautta pariin päivään ja sit yhtäkkii onki :D eli jos pidän joskus semmosii satunnaisii parin päivän taukoi nii se ois varmaan hyvä :D Hyvää viikkoa sullekki! :) Ja kiva et tykkäät♥

    Anonyymi 14.16: Aivan ihana kommentti, kiitos paljon♥ Ja chihut on ihanii kyl! Ymmärsinköhän oikein et oot raskaana kun sanoit et ootat et on oma ipana sylissä, jos ymmärsin niin onnea hirmuisen paljon sinne♥♥

    Anonyymi 15.06: Oii super ihanii banneri-ideoit! Kiitos! Ja ihana et tykkäät mun blogista ja sen positiivisuudesta :) Kaikkea hyvää sulle♥

    Anonyymi 15.25: Aww oot ihana :D Kiva kuulla!♥ Mulle tuli nii hyvä mieli tästä kommentista!

    Fashion victims: Voi kiitos tosi paljon, ihanaa että tykkäät♥♥

    Kiki: Ihana että tykkäät nykyisestä postaustahdista, mut yhtä ihana että myös ymmärrät ettei aina vauvan kaa kerkee! Mä pyrin postailemaan niin usein kun vaan kerkeän! Ja hei tsemppii sulle jos oot viel yhtenä kappaleena siel♥

    Janita: Joo mä ymmärrän kyl mitä tarkotat, mieluummin itekki jätän postauksen tekemättä jos ei oo mitään kerrottavaa :D Se on kyl ihana kuva, pitää kattoo jos tekisin jotai kollaasii tohon ja laittaisin sen siihen :DD

    Anonyymi 16.33: Muaki ärsyttää välil ku oikeen odottaa jostai blogista postausta ja sit tulee uus postaus vasta viikon tai kahden päästä :D Mut toki aina ei kerkee, mä yritän postailla mahd. usein :) Ja onhan toi pallero söpölein♥

    Anonyymi 16.41: No kiva kuulla! :)

    Sanskud44: Mä koitan postailla usein! Ja mä kyl räpsin siihen malliin kuvii pikkuneidistä et kyllä varmasti laitan jatkossaki paljon kuvia hänestä :D Ja aina vauvat on söpöi, mut kiva kuulla et meil on supersöpö ;D Kiitti♥

    Laura: Kiva kuulla! :) Ja kiitos hirmu paljon♥

    Anonyymi 18.25: Mä koitan postaa nii usein ku vaan kerkeen, varmasti tulee viel kyl niitki päivii et ei ehdi, mut yritetään! Ja kiitos paljon♥

    Anonyymi 19.24: Tää oli taas semmonen kommentti joka saa mut niin hyvälle tuulelle ja jonka muistan viel pitkän aikaa, kiitos oikeesti ihan hirveen paljon♥ Mä toivon sulle kaikkea hyvää ja toivottavasti pysyt jatkossakin mun blogin mukana ja jaksat kommentoida♥♥

    Ninnnis: Voi kiitos hirmuisesti, ja hyviä noi banneri-ideat, katsellaan mitä saan aikaseksi! :))

    Anonyymi 20.56: Aww kiitos tosi paljon, ihana kuulla et tykkäät! :) Ja toi on totta et pikkusesta on varmaan kiva myöhemmin lukee ihan meiän normaalista arjesta ja nähdä paljon kuvia! Toi takki menee kyl talvellakin et on ihan lämmin toppatakki, tällee syksymmällä en vaan laita sinne alle muuta ku pitkähihasen paidan tai ohuen neuleen topin päälle, talvella sit ihan villapaidan tai hupparin ja villatakin :) Ja onhan toi meidän pikkuprinsessa kyl sulonen, tuol se nukkuu♥ Kaikkea hyvää sulle ja kommentoi ihmeessä useemminki! :)

    Kirsi: Kiva ku tykkäät! Mä koitan postailla mahdollisimman usein! :)♥

    Aiino: Kiitos paljon, kiva et tykkäät lukee :))

    Ansku: No hyvä ettei haittaa, samat sanat ;) :D

    VastaaPoista
  53. Must sellane banneri ois ihana mis ois se sun ja pikkusen yhteiskuva postauksest Neuvolakuulumisia ja päivän asua joka julkastii 5.10. Iha pelkästää se kuva ja blogin nimi kival fontil riittäis mun mielest, ehk jtn pientä tilpehöörii siihe sivuu :) ♥

    VastaaPoista
  54. Mistä tuo sun takki on? Se on IHANA!! :) ja mustaki semmonen banneri missä ois kuva vaikka susta pikkusesta ja isukista ois söpö!

    VastaaPoista
  55. Voi että, ku toi pikkunen on niin söpö <3 =) Nii ja must on tosi kiva ku postaat usein =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥