sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Ihana blogger♥

Kuten varmaan kaikki huomaa niin mun blogilla ei tällä hetkellä ole banneria ollenkaan, kiitos ihanan bloggerin♥♥♥ En myöskään saa ladattua mitään muita kuvia joten viikonlopun postauskin siirtyy huomiselle. Asteikolla yhdestä kymmeneen tällä hetkellä ärsyttää 8654638992383678633463863478. Oon koko illan säätäny ton bannerin kaa ja ihan turhaan :( Mut huomenna uusi päivä, toivottavasti tää sillon toimis.. Nyt alan vastailemaan teidän kommentteihin vihdoin, toivottavasti teillä on ollu parempi päivä kun mulla!

8 kommenttia:

  1. Huomenna uudestaan :) toivotaan että sit onnistuu :D

    VastaaPoista
  2. Voisitko myös vastata formspringiin kysymyksiin.. oon oottanu sitä tässä n. 6 viikkoa /;

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti saat onnistumaan! :)) Ei luovuteta! :DD
    -Aino

    VastaaPoista
  4. HAHAHAHAHAHAHAHA :D tajusin vasta äsken tavatessani blogin nimeä että olen lukenut aiemmin hieman väärin. Luulin pitkään sen olevan But I´m not a human sandwich XD hehehe

    VastaaPoista
  5. älä anna bloggerin lannistaa sua vaan jatka samaan malliin! onpa muuten ärsyttävä toi vilkkuva torni tuolla sivulla! hyi se vilkkuu koko aja --->

    VastaaPoista
  6. VIERAILUT BLOGISSA

    293,492

    OHO!

    VastaaPoista
  7. tuleeks sun blogin nimi lmfaon biisistä :D kuuntelin sitä bussissa ja yhtäkkii se tuli sieltä haha :D
    ja muuten, rakastan sun blogia! keep up the good work ja terkkuja pikkuselle! :)

    VastaaPoista
  8. perse mulle kävi iha sama juttu! mite nää sait sitte tuon bannerin kumminki lisättyä? :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥