tiistai 11. lokakuuta 2011

Punnituksesta selvitty!




Kuten otsikkokin kertoo, tänpäiväinen neuvolakäynti suju paremmin ku uskalsin toivoakkaan! Pikkuneiti oli lihonu 200g viidessä päivässä vaikka ei ees noudatettu niin orjallisesti sitä kolmen tunnin syöttöväliä, varsinkaan öisin. Mut nyt siis paino on 3140g kun se viis päivää sitten oli vaan sen 2940g. Tää tarkottaa siis sitä et nyt saadaan liikkua ihan normaalisti pikkuneidin kanssa ja tehdä kunnon vaunulenkkejä vaikka joka päivä, neiti saa myös alkaa nukkumaan päiväunensa ulkona vaunuissa. Tietenkin rauhassa totutellaan ulkoilmaan et en oo heti neitiä nukuttamassa kolmea tuntia parvekkeella mut pikkuhiljaa.                     Pituutta oli neiti saanut lisää kolmen viikon aikana 3,5cm eli nyt pikkuinen on jo 49,5cm pitkä ja pipokin oli jo 35cm eli sentti lisää. Kyllä äiti näköjään huomaa tällaset jutut koska eilen illalla kattelin neidin sormia et ne on jotenki kasvanu ja sit kyl sen tuntee et pikkunen on painavampi vaikkei tietty viel ookkaan mikää iso mut kyl sen huomaa et painoo on tullu. Jos vaikka viimeinki päästäis kohta pukemaan neiti eka kertaa mekkoon jos ois noi koon 50 sukkahousutki sopivat! Neuvolatäti kehui neitiä niin rauhalliseksi kun pikkunen oli koko 45min käynnin ajan hereillä muttei kitissyt kertaakaan vaikka tutkittiin ja punnittiin.
                     Pääsin vihdoin itsekin käymään sit vaa'alla. Kyllä jännitti astua siihen mut oon loppujenlopuksi ihan tyytyväinen vaa'an näyttämään lukemaan joka oli 52kg. Vielä on siis 7 raskauskiloa jäljellä 17:sta mut toisaalta enpä tiiä tarviiko niiden kaikkien nyt tippuakaan, oon ihan tyytyväinen näinkin. Tuntuu et ne 7kg on kyl ihan oikeissa paikoissa :D. Katsoo sitten et tippuuko toi paino viel tosta nyt kun saa alkaa tekemään vaunulenkkejä ihan kunnolla, mut enemmän mua kyl kiinnostaa kiinteytyminen ku vaa'an näyttämä lukema. Tässä ois pari kuvaa tältä päivältä:




Tää kuvanlaatu huononee ku toi syksyn pimenevät päivät/illat + Oton uusi duuni -kombo aiheuttaa sen et musta ei arkisin saa päivänvalossa otettuja kuvia ku Otto ei oo himassa päivällä. Mut toivottavasti nää huonommat kuvat kelpaa arkisin, lupaan koittaa viikonloppuisin panostaa!
                         
Illalla meillä kävi meidän perhetutut Lea ja Yasmin kylässä kattomassa pikkuneitiä ja ne toi ihania lahjoja:


Luomupuuvillainen ihana rapiseva kangaskirja♥

Benettonin trikoopaita ja Tommy Hilfigerin ihanat sukkahousut ♥

Benettonin velourmekko♥
Kiitos kaikista kommenteista joita eilinen postaus keräsi, sain teiltä ihania banneri-ideoita ja ehkä mahdollisen bannerin tekijänkin! Ihana oli myös kuulla että tykkäätte lukea mun sepustuksia vaikka joka päivä! Mä koitan postailla niin usein kuin suinkin mahdollista, tietty aina ei vaan jaksa tai ei oo mitään asiaa ja mieluummin jätän sillon postaamatta ku teen vaan jonkun turhan kuvattoman merkinnän jossa ei oo mitään järkevää kerrottavaa. Nyt voisin vihdoin mennä nukkumaan enkä kukkua täällä yksin (Otto, äiti ja pikkuneiti on kaikki nukkunu jo hyvän tovin). Hyvää yötä ja alkanutta viikkoa kaikille♥

16 kommenttia:

  1. höpöhöpö enää painonlaskua sulle Iina, mieluummin otat pelkän kiinteytyksen tavoitteeksi. ;D !

    VastaaPoista
  2. sun hiukset on noin tosi nätisti <3 oot kaunis niinkuin tuo pienenpikin versio sinusta :-)

    VastaaPoista
  3. sun painohan on tosi hyvä, näytät todella hyvältä juuri noin :) älä kauheesti ainakaan painoa tiputa! hyvä että pikkusella oli noussu hieman paino ja pääsette ulkoilemaan :) millo teillä vietetään ristiäiset? =)

    VastaaPoista
  4. ei vitsi mä katoin tota velourmekkoa kans ku kävin benettonin myymälässä, se oli niin söpö!! harmitti ihan sikana et meille tulee poika!! :DD

    VastaaPoista
  5. hienoa että typyn paino on noussut! :) sun ei tosiaan tarvis painaa enää yhtään vähempää kun oot niin pitkäkin! ku miettii että oon sua ainaki 5cm lyhyempi ja painan monta kiloa enemmän :D

    VastaaPoista
  6. Kuinka pitkä oot? :)

    VastaaPoista
  7. awww, noi kuvat on ylisöpöjä<3 ja noi lahjatki oli nii ihania!:) -Milla

    VastaaPoista
  8. voisit vaikka nostaa painoa mielummin kuin laskea. kiinteyttämistä eli lihasta hankkimaan.:)se on munkin tavoite sit synnytyksen jälkeen. mut näytät tosi hyvältä jo nyt kylläkin!:)

    VastaaPoista
  9. Painoit siis 45kg ennen raskautta? Mä painan suurinpiirtein sen verran ja terkka sano, että painoo vois nostaa reilustikki. (oon 15v) Mut niinku muut sano nii kiinteytä mielummin ku laihutat :) Sulonen tyttö!

    VastaaPoista
  10. Ihania lahjoja! :)
    Pikkunen ja sä osaatte aina sitten olla noin nättinä!♥ Kohta alkaa tulla kateelliseks kunnolla :DD♥
    -Aino

    VastaaPoista
  11. mulla on haaste sulle mun blogissa:)

    VastaaPoista
  12. Jarno: No en mä yritä laihduttaa mitenkää, katotaan miten tää kehittyy tästä :D:D♥

    Annnnakaro: Mäki oon ihan ihastunu siihen!♥ :D ihanaa saada lahjoja ;D

    Anonyymi 10.55: Aww voi kiitos paljon! :)♥

    Fani: Kiitos kovasti :))♥ Ristiäiset on vasta joulukuun alussa, kun päivä oli sovittu lasketun ajan mukaan sopivaksi mut neiti sit syntyki kuukautta etuajassa :D

    Ilons: Haha toi on kyl kiva :D Ja on benettonilla kyl pojillekki ihania vaatteita :)

    Charlotte: No joo mut sulla se kaikki on lihasta! :D Mulla ei oo yhtään lihasta missään nii jos mä painaisin tästä monta kiloo enemmän nii se ois pelkkää löllöö :D Mut nyt ku tulee äitiyspäiväraha nii ostan kyl salikortin heti, mäki haluun ison haban! :D:D

    Anonyymi 14.30: 167cm pitkä oon :)

    Anonyymi 14.56: Kiitos paljon Milla! :))

    Minna: Kiitos! Ja se mulla onkin nyt tavotteena, kunhan saan ton salikortin hommattua :)

    Laura: No mä oon aina ollu hoikka, vaik oon syöny paljon :D Mulle on valitettu mun painosta koko mun pienen iän mut en oo saanu sitä nousemaan vaikka kuinka oon yrittäny :D Mut kiitti :))♥

    Aino: No älä nyt suotta tuu kateelliseksi, ihan varmaan oot vähintäänkin yhtä nätti itse :)♥ Kiitos paljon♥

    Essi: Kiitos, pitää käydä tsekkaamassa! :)

    VastaaPoista
  13. mulle löyty näköjään hengenheimolainen! :) määki syön ihan mitä sattuu ja millon sattuu, ja silti pyssyy koko ajan paino 45 kg:ssa :D oivoi :D terkkuja oulun suunnalta sinne!

    VastaaPoista
  14. Oo onnellinen ku oot luonnostaan laiha :)

    Ihanaa että pikku neitinkin paino on noussu ja pääsette kunnolla ulkoilemaan :)

    Onko sun äiti ollu teillä nyt neitin syntymän jälkeen kaverina? :) Vähä kiva jos on, sitä ois itekki halunnu oman äitin neuvoa ja apuja sillon synntyksen jälkeen.. (meidän porukat asuu helsingin lähellä ja me oulussa, porukat ei töiltänsä sillon päässy heti pojan syntymän jälkeen siis, puhuttiin toki äitin kans puhelimessa päivittäin:) sori hirveä sepustus :D )

    VastaaPoista
  15. Kuinka pitkä oot? :)

    -S-

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi♥